...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

Νυχτομουρμουρίσματα μπατόν σαλέ

Και μου το λέω,να πεις οτι δε μου το λέω,αλλά στου  κουφού την πόρτα...παρ την πόρτα και φύγε! Μια ζωή αγούρμαστη,όπως μ έλεγε η γιαγιά μου. Τώρα υπερώριμη έχω γίνει αλλά παραμένω αγούρμαστη, που σημαίνει οτι δεν ακούω θεύ βροντή,όχι απο κουφαμάρα αλλά απο ξεροκεφαλιά
Τέλος πάντων,θέλετε να μάθετε γιατί με βρίζω; εμ μου χω πει τέτοιες ώρες περασμένες (με τα κοκόρια φτιάχνομαι) μη γυρίζεις πίσω κοπελιά(τρόπος του λέγειν,αλλά με λέω χαϊδευτικά να μετριάζω τον πόνο της επίπληξης),γιατί και η γυναίκα του Λωτ τόκανε και έμεινε άλας!
Και έχουμε και πιεσούλα ανεβασμένη (μόνο αυτή η αναθεματισμένη βρήκε ν ανέβει) κι ο γιατρός μας το απαγόρευσε.
Μπαααα...ποιός ήταν κουφός στην ιστορία της ανθρωπότητας;ο Μπετόβεν,ε!μία από τα ίδια χωρίς τη μουσική ιδιοφυΐα εγώ.
Ναι βρε κορίτσια με πιάνει νοσταλγία και γυρίζω πίσω και τι αντικρίζω η αλατισμένη;;;ενα χαμό! Όχι  δ ε μιλάω για τις αράχνες στο αρχοντικό μου, που έχει καταντήσει χειρότερο απο του "ΤΡΥΠΑ" στην Κέρκυρα (εκεί προσφέρει κι ένα δίσκο καλούδια,εδώ κι απ αυτά ξεραϊλα πια),αλλά αντικρίζω χαμένες υπάρξεις και με παίρνει το παράπονο,όχι οτι έχασα τους σχολιαστές,όχι προς θεού αυτό δε τόχα ποτέ καημό,το ζητούμενο είναι: που πήγαν όλοι;;;;
Μπήκα στη "Για τα μάτια σου μόνο" κι έμεινα άφωνη. Τόσα άτομα,τόσα τραγούδια,τόσος χαμός,τόσο γέλιο,πού πήγαν όλ αυτά και να να με τσούζουν τα μάτια από το αλάτι των δακρύων που καιροφυλακτούν στην κόχες να τσουλήσουν! Σαν να ζάρωσε ο κόσμος ένα πράμα,μίκρυνε ρε γαμώτο!
Πώς να μη γυρίζω πίσω αφού εδώ μέσα έγιναν τα ωραιότερα του know as better, με μωσαϊκό ή όχι, με τακούνια ή παντόφλες, χορέψαμε στους πιο όμορφους ρυθμούς,κάναμε τα ωραιότερα ταξίδια χωρίς να το κουνήσουμε από το πληκτρολόγιο.
Ακόμα τα γέλια μας κονταροχτυπιόνται με το χτύπημα των πλήκτρων να γράψουμε την ατάκα πριν μας την πάρει η άλλη από το στόμα.Πού χαθήκατε γμτ;
Πώς μπορώ να μην κοιτάζω πίσω; είναι η "παιδική μας ηλικία", τα χρόνια της αθωότητας που τα ζήσαμε όλες μαζί σαν να περνούσαμε την ίδια εφηβεία!
Δε ξέρω με πονάει πολύ αυτό το πισωγύρισμα,αλλά παράλληλα όπως όλες οι αναμνήσεις μου θυμίζει πρόσωπα,χαμόγελα,μυρωδιές,καταστάσεις,ανταμώματα,χωρισμούς,αγκαλιές,αποχωρισμούς.
Τώρα μόνη μου τα λέω ,μόνη μου τ' ακούω...πού είσαι ρε Παναγιωτάκη,ρε Παράκελσε ,γύρνα πίσω και δε θα ξαναπώ τίποτα για τ' όνομα που διάλεξες,σάμπως κι εγώ βαφτίστηκα αλλιώς; Κάντο μ' αγάπη! και;;;ποτέ σου μη το κάνεις,ααα μας έχεις ζαλίσει.
Εμ έρχεσαι στη χάση και στη φέξη εμ μας ζαλίζεις τον αναμινάλε με την κλαούρα σου.
Ας μην έφευγες κι εσύ!
Έφευγε η μία πίσω από την άλλη,έκανες εσύ λίγο την καμπόσα "αααχ οοοχιιι...μηηη καλεεέ...δεεε θεεέλω 😊😌" και μετά;;;ενέδωσες,μπας και χάσεις το κελεπούρι του  ζουμπά, ζόμπι, Ζούκερμπεργκ, πως τον λένε.
Νάταν και κανένας ωραίος τρομάρα του!Ένα ξεπλυμένο ξανθοκουνούπιδο.
Αφού ποτέ εσένα δε σου άρεσαν οι ξανθοί,τι στο διάτανο του ζήλεψες; Είναι καλλίτερος από το στεφάνι σου που ροχαλίζει στεντόρεια στον καναπέ;
Άσε κάτι ξενέρωτα που σου λέει!
"Καλημέρα Χαρά,πώς νοιώθεις; τι σκέφτεσαι;"
Αυτές οι ευγένειες σε έφαγαν!
Ναι μωρέ, με την έννοια σου  ξύπνησε ο Μαρκ να σε ρωτήσει πού έχεις σφάχτη!
Άσε κάτι ηλιθιότητες που κυκλοφορούν και πρέπει να τις αναπαράγει, μη σε πούν και καθυστερημένη τα σπίρτα.
Πού είναι τα βραβεία μας, που σου έρχονταν ομαδικά λες και σε πετροβολούσαν; Και τι τίτλο δεν είχες πάρει!Μόνο Star Hellas  δεν είχες στεφθεί! Πού ξέρεις αν έμενες πιστή ίσως σου ερχόταν κι αυτός.
Αλλααά...πρόοδος,σου λέει!ο κόσμος πάει μπροστά,ακολουθεί την εξέλιξη...μμμμ μη σου πω και φρίξεις.
Αν δεν έφευγες θα έμεναν κι άλλες,τώρα ρούφα τ΄ αυγό σου και κολύμπα(ποτέ με γεμάτο στομάχι).
Αλάτι,πολύ αλάτι παιδιά,λύσσα μιλάμε, αλλά εσείς οι παλιές που μείνατε πιστές και μας περιμένετε κάθε φορά να γυρίσουμε οι άσωτες,είμαι σίγουρη με καταλαβαίνετε τι εννοώ.
Αν πισωγυρίσετε και στα δικά σας κονάκια, θα καταγράψετε πολλές απούσες και θ αναρωτηθείτε ¨ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ;" εγώ αυτό με πονάει που για πολλές δεν ξέρω και εύχομαι από την καρδιά μου νάναι και να χαίρονται΄, με όποιο νέο παιχνιδάκι έχουν ανακαλύψει.
Τέλος πάντων για να μη σας αφήσω με τα παράπονα και τη κρεββατομουρμούρα (σωστότερα μουρμούρα, χωρίς κρεββάτι, που με περιμένει) κι έτσι φουλ στο αλάτι, θα σας κεράσω "αλμυρά" και σήμερα και μάλιστα γερή δόση, μπας και σας καλοπιάσω και δε μου θυμώσετε πολύ για την αργοπορία.
Για να υποσχεθώ και πάλι οτι δε θα αργήσω, δε θέλω, γιατί όταν δίνω λόγο θέλω και να τον κρατάω και το φετινό Καλοκαίρι μ έβγαλε εκτός από πολλούς λόγους
Να ξέρετε όμως οτι εδώ ανάμεσα στις σκόνες (και στο σπίτι μου γράφεις στα έπιπλα) και τις αράχνες ακουμπάω την καρδιά μου και σας αφήνω τ'  αποτυπώματά μου από το ψάξιμο στην άμμο,που από περιττό έγινε μνήμη,ανάμνηση,εικόνα

Η νοικοκυροσύνη και η πάστρα μόνο στα γυαλάκια μου βγήκε,μη νομίσετε οτι η μπουγάδα πάει σύννεφο.



Όπως επίσης η ανθοκομία και η ζαχαροπλαστική  

 

Ο Master chef με μάρανε


ο οδοντίατρος καραδοκεί ούτως ή άλλως,γιατί οι στεναχώριες οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στο ψυγείο και δη σ ο,τι γλυκό κυκλοφορεί


και τέλος τα προσόντα μας παραμένουν αδιαμφισβήτητα...κι από φωνή κορμάρα ;)


Άντε ελπίζω να μη σας μαύρισα το μέσα σας (εγώ πια αραπίνα μαύρη ερωτιάρα,τουλάχιστον κάτι να συνοδεύει το "μαύρη" 😉 ελλείψει πιάνου,χαχαχαχαα😄)και να σας άφησα μια γλυκειά επίγευση 💔


Άντε όνειρα γλυκά, γιατί ο κόκκορος έχει λυσσιάξει και νάταν και δικός μου να τον δικαιολογούσα, αλλά να μας ελέγχει  κι ο γείτονας νυχτιάτικα...Βαρβαραααα το δίκανοοοο😤😤💥

45 σχόλια :

  1. Καλημέρα Χαρά μου,το βλέπεις πόσο ανεβαίνει το επίπεδο της δουλειάς σου σε κάθε σου έργο.Φοβερά όλα ,προσεγμένα και με φαντασία, μπράβο γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσενα Αχτίδα μου σε θαυμάζω γιατί διατηρείς και τα δύο μέσα με την ίδια φροντίδα και αφοσίωση.
      Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,με τιμούν γιατί σ ε θαυμάζω απεριόριστα σαν καλλιτέχνη! Φιλιά πολλά , σ' όλη την οικογένεια

      Διαγραφή
  2. Κύριε Σαμιωτάκηη γυρίσατεεε; Πρώτα απ’ όλα ευ παρέστητε και καλή δύναμη και καλό φθινόπωρο. Καλέ τι ανάρτηση είναι αυτή; Τι κέφι, τι μπρίο, τι τσαχπινιά. Το καταφχαριστήθηκα πρωί-πρωί. Μπράβο Χαρά μου Σαββατιάτικα μου’ φτιαξες το κέφι. Δεν ξέρω τι είχες στο μυαλό σου όταν δημιουργούσες, αλλά αυτά τα πετρωτά σήκωσαν όλο το βάρος της απουσίας σου ανταμείβοντάς σε επάξια. Ομολογώ η πιο θεαματική επιστροφή και γύρευε τι έχουν να δουν τα ματάκια μας ακόμη.
    Η φαντασία σου τα σπάει (αν μου επιτρέπεις την έκφραση) και ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη στις δημιουργίες. Το κείμενο; Τι να πω; Χαλαρό και ευχάριστο.
    Συγχαρητήρια! Το φθινόπωρο να σηματοδοτεί καινούργιες χαρές και συγκινήσεις στην καθημερινότητά σου, υγεία και αισιοδοξία…Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxxaxaxaxxaxaaaaaaaaaa Γυρίσαμεεεεεεεεεε,μόνο που δεν είμαι η Καρέζη,μάλλον προς Βλαχοπούλου ρέπω και μ αρεσει γιατί ήταν τρελλή Επτανήσια!χαχαχχααα Είμαι!είμαι! είμαι χρυσή μου!(κάνε με εικόνα με το καπέλο στο κεφάλι και να το κουνάω συνέχεια προς επίρρωση της τρέλαςμου,χαχαχχαα)
      Κάτι που λέει οτι αν σ είχαμε συναντήσει στις χρυσές εποχές του μπλογκινγκ θα γινόμασταν μία ωραία ατμόσφαιρα!
      Εδώ μέσα παλαιοθεν γινόταν παιδική χαρά,εστω κι απο μεγαλομπεμπέκες.Μαζευόταν κόσμος περισσότερο απο τα γέλια παρά απο τα έργα.
      Οχι δε θα τ αφήσω να μαραζώσει,να φάω τα κόκκαλά μου ;) χαχαχχαααα
      Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ για την βίζιτα, θα σε επισκεφθώ λίαν συντόμως

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Χαρά! Τί να πω, με εντυπωσίασες γι' άλλη μια φορά με τη φαντασία και τη λεπτοδουλειά σου! Καλή σου συνέχεια σε ό,τι κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενουλι μου γλυκό μου κοντοπατριωτάκι,θα σ επισκεφθώ άμεσα να μάθω τα νέα σου.Φιλιά πολλά κι ευχαριστίες μύριες!

      Διαγραφή
  4. Αυτό δεν ήταν ανάρτηση. Ποταμός ήταν !!!
    Καλώς όρισες Χαρά από το Τζάντε ! ελπίζω οι μέρες σου να ήταν όμορφες και δημιουργικές.
    Η ...Κρεββατομουρμούρα σου γεμάτη ζωντάνια και αλήθειες μην σου πω.
    Να είσαι καλά, να χαμογελάς, να δημιουργείς.
    Καλό σου Φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxaxa ελπίζω να μη σας κουρασα Γιάννη μου.
      Σεληνιάζομαι εκείνες τις ώρες(ωρες που βρίσκει και η έμπνευση να μουρθει!)
      Σ ευχαριστώ για τις ευχές σου,μου ειναι πολύτιμες γιατί το φετινό Καλοκαίρι ήταν ζόρικο κι ο Χειμώνας προβλέπεται ακόμα χειρότερος.
      Νάσαι καλά και να δημιουργείς με υγεία κι εσύ.

      Διαγραφή
  5. Σε καταλαβαίνω απόλυτα διαδικτυακή φίλη μου .
    Κι εγώ ανατρέχω σε παλαιότερες αναρτήσεις και στεναχωριέμαι για τις απουσίες που βλέπω.
    Ήταν πολύ ωραία παρέα και τώρα έχουμε μείνει τρεις κι κούκος.
    Είμαι σίγουρη ότι συνεχίζουν να δημιουργούν κι ας μη τα δείχνουν.
    Αλλά τότε γιατί έκλεισαν τα σπιτάκια τους και γιατί δεν πάνε για επισκέψεις σε άλλα;
    Σαν να έχω χάσει δικούς μου ανθρώπους, έτσι αισθάνομαι.
    Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα σε όλους μας, αλλά κι αυτό το χαζοκούτι είναι μια διέξοδος.
    Καλά έκανες και τα έγραψες κι άρπαξα κι εγώ την ευκαιρία και είπα τα παράπονα μου.
    Οσο για τα πετρωτά σου, όσο πας και πιο δύσκολα και πιο περίπλοκα κάνεις αλλά πάντα υπέροχα και μοναδικά.
    Μία από τις λίγες που έμεινε στις επάλξεις.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου
      επιλέγω ν αρχίσω ανορθόδοξα,από σένα και θα προσπαθήσω να μην πω πολλά και κάνω δεύτερη ανάρτηση επι του σχολίου.
      Πολλές φορές τα βράδυα για να ξεκουραστώ μπαίνω εδώ μέσα και πολλές φορές φεύγω κλαίγοντας.
      ΝΑΙ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ και το δηλώνω ευθαρσώς. Με πιάνει μελαγχολία.
      Πηγαίνω σε παλιές αναρτήσεις και ξαναθυμάμαι πρόσωπα.
      Μπαίνω σε μπλογκ και δεν θυμάμαι ποιάς είναι (καλά εδώ ευθύνεται και το αλτσχάιμερ)
      Χαίρομαι με τις χαρές όλων και λυπάμαι με τις λύπες ,γιατί εδώ μέσα γίναμε μία παρέα,ζήσαμε πράγματα κάτι που οχι μόνο δεν το βλέπε=ω στο φβ αντίθετα πολλές φορές διαπιστώνω ξεκατινιάσματα απίστευτα. Εδώ μέσα ήμασταν στο σαλόνι του σπιτιού μας που δεχόμασταν τις φίλες μας και πίνοντας κάτι ζεστό ανταλάσσαμε απόψεις,δημιουργούσαμε και περνούσαμε ωραία,το φβ κατ εμέ είναι μια λαϊκή αγορά που πουλάς την πραμάτεια σου,έτσι απλά και λαϊκά.Δεν εχει τη ζεστασιά και τη δοτικότητα,αλλά το αλισιβερίσι.
      Γνωρίσαμε και μας γνώρισαν καινούργια πρόσωπα,ομως ελάχιστα έγιναν δικά μας,οπως εδώ και ειδικά αυτά που μας πλησίασαν γιατί μας γνωριζαν απο τα μπλογκς.
      Εμένα τουλάχιστον αυτή είναι η δική μου εμπειρία
      Εγω δεν είμαι ουτε εδώ ουτε εκεί τακτική,αργώ ν απαντήσω στα σχόλια κάτι που ουδέποτε έκανα και το θεωρούσα αγένεια,αλλά οποτε το κάνω το κάνω με την καρδιά μου,όπως τις επισκέψεις που έστω κι αραιά συνεχίζω,γιατί ξέρω τι είναι η χαρά που εισπράττεις διαβάζοντας μία "επίσκεψη".
      Όσο και αν αλάργεψαν οι επισκέψεις και οι παρουσίες η εκτίμηση πάντα παραμένει και με κάποιες που η απόσταση μηδενίστηκε μας εχουν ενωσει πολλά.
      Ζήσαμε χαρές,γεννητούρια,αρρώστιες,θανάτους κι αυτά είναι που κάνουν τους δεσμούς άρρηκτους.
      Τώρα κάποιες κουράστηκαν,άλλες απογοητεύθηκαν από δικά τους προσωπικά ενοχλήματα,άλλες παραμένουν ενεργές κι άλλες έχουν κλείσει ίσως κι οριστικά.
      Μας λείπουν και θα μας λείπουν, Μακάρι νάναι καλά,εγω αυτό θα εύχομαι πάντα!
      Κι όσο περισσότερο δε μας γεμίζει το φβ μακάρι να διατηρήσουμε εστω και σκονισμένη κι αυτή τη γωνίτσα.Λάμπει σαν διαμαντάκι ανάμεσα στο σκουπιδομάνι που καθημερινά βομβαρδιζόμαστε απο παντού.
      Φιλάκια πολλά και ελπίζω να τα πούμε κι απο κοντά

      Διαγραφή
    2. Aκριβώς εδώ,θα πρότεινα το γνωστό βίντεο με την σοφία της ζεστής σοκολάτας, αφού θα ταίριαζε σαν κάτι ζεστό στα σαλονάκια μας!
      Φίλες μου,πραγματικά ταιριάζει,στην περίπτωση, αλλά ας μείνουμε πιστές στον χώρο απ΄όπου γνωριστήκαμε και δημιούργησε δυνατές φιλίες!
      Αλλάζουμε όλες μας, αλλάζει ο διαθέσιμος χρόνος, μας αλλάζουν ενίοτε οι συνθήκες, όμως ας παραμείνουμε πιστές, έστω πού και πού να δίνουμε το παρόν!Κι αν κάποια στιγμή δυσκολευτούμε πολύ, ας ορίσουμε ημερομηνίες συνάντησης διαδικτυακά, όπως γίνεται με τις συναντήσεις συμμαθητών!Αρκεί να είμαστε όλες, μαζί στη σκέψη, στις σκέψεις μας!Σας χαιρετώ και σας ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=nF5-qyDUjmw

      Διαγραφή
    3. xaxaxxaxaa λες να κάνουμε reunion Μπαρμπουνάκι;;;;
      Η τάξη μου πάντως δεν εκανε ποτέ γιατί φοβήθηκε ν αναμετρηθεί με τις εξ άπαντος απούσες,όπως κι εδώ.
      Πάντως όσο μπορώ θα επανέρχομαι και ξέρω οτι μόνο η σκέψη δεν επαρκεί για ν αποδείξει το συναίσθημα αλλά περνάω μία παρατεταμένη περίοδο άρνησης ,που ευτυχώς αυτέ ςπου με ξέρουν και με καταλαβαίνουν με συγχωρούν.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Χαρούλα μου,πατριώτισσα και ίσως ξαδέλφη,τι να πρώτο θαυμάσω από τίς εντυπωσιακές ,όπως πάντα,δημιουργίες σου!Εχεις το χάρισμα να δημιουργείς από τό τίποτα,θυσαυρούς!
    Νασαι καλά καί νά περνάς υπέροχα!Πολλά φιλιά στό Τζάντε μας! Τό επισκέφτηκε ο αδελφός μου,ερχόμενος απο Αυστραλία,τον Αύγουστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντιμη μου γλυκειά
      κάποια στιγμή ελπίζω νάρθεις κι εσυ.
      Χαίρομαι που σ ε βλέπω εδώ και καμαρωνω κι εγω τα έργα σου,σαν να μην πέρασε μια μέρα!
      Φιλιά και αγκαλιές

      Διαγραφή
  7. Χαρά μου νομίζω πως σε κέρδισε ο Μάρκ όμως και τούτος ο χώρος παραμένει όμορφος. Να μας έρχεσαι πιο συχνά. Τα πετρωτά τα έχεις κάνει ολόκληρη επιστήμη. Μα και ολόκληρο οδοντιατρείο και όσο σκέφτομαι πως έχω ραντεβού τη Δευτέρα σε αυτό μπρρρ...τι μου το θύμησες...
    Καλό Φθινόπωρο και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι Ελένη δε με κέρδισε και πολλές φορές είπα να το κλείσω το προφίλ,κάποιες το έκανα κιολας,απλά το διατηρώ λόγω της διαφήμισης,επειδή πλέον εχω προχωρήσει σε δράσεις,μόνο γι αυτό. Δε μου προσφέρει τη θαλπωρή που είχα και αναζητώ,χωρίς ομως να μην παραδέχομαι οτι κι εκείνο μου εχει δώσει χαρές,διαβάζοντας τα σχόλια επι των εργων μου.Θα μου αχάριστη να πω το αντίθετο,αλλά...εγω πονάω εδώ!
      Τίποτα δνε θάχε γίνει αν δνε είχε ανοίξει τις πόρτες του αυτό εδώ το κατασκεύασμα.
      Φιλιά πολλά κι ευχομαι μ ένα πόνο ο οδοντίατρος,καταλαβαίνω...η χειρότερη ιατρική ειδικότητα και για μένα

      Διαγραφή
  8. Να μιλήσει και κάποια που τώρα και εννέα και μισό χρόνια ανελλιπώς "ποστάρει" κάθε βδομάδα;
    Κι ένα παραπονάκι, από πότε Χαρά μου, έχεις να μου γράψεις ένα απλό σχόλιο στο blogouli μου; ;-)
    Και για να προσθέσω και λίγο ακόμα αλατάκι στο "παραπονεμένο" ποστ σου, ρωτώ, θυμάσαι κάποια σου ανάρτηση που να μην έχω διαβάσει, απολαύσει και σχολιάσει με κάθε ειλικρίνεια τις πανέμορφες κατασκευές σου;
    Δεν έχω fb και τα ξαδελφάκια του και το blogging είναι ένα μέσο που προσωπικά μου δίνει πολύ χαρά, Χαρά μου!
    Γιατί στο blog μου, όλα αυτά τα χρόνια τα σχόλια δεν έχουν μειωθεί;
    Άλλοι φεύγουν άλλοι έρχονται, έτσι πάει αυτή η χαλαρή ενασχόληση!
    Φυσικά και μένα με στεναχωρούν τα κλειστά μπλογκόσπιτα αλλά κατανοώ και σέβομαι τις αποφάσεις όλων, εξ άλλου με πολλούς έχω κρατήσει αλληλογραφία με mail!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και να έχουμε ένα πανέμορφο επικοινωνιακό και δημιουργικό Φθινόπωρο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μαγισσούλα,δεν εκανα παράπονο οτι έχασα τους σχολιαστές μου,το ξεκαθάρισα εξ αρχής,απλά με μελαγχολεί ολη αυτή η ερημιά που παρατηρείται περισσότερο στα χειροτεχνικά μπλογκς,τα μπλογκς που ειναι λόγοτεχνικά προσκείμενα εχουν σταθερότητα. Και κάτι ακόμα παραδέχθηκα οτι ουτε εδώ ούτε στο φβ είμαι συνεπής,αφήνοντας ασχολίαστα και τα δικά μου,κάτι που δνε με κάνει φυσικά περήφανη και πραγματικά μετά απ αυτή μου την ασυνέπεια και την νωχελική επισκεψιμότητα σ όλους πώς ερχονται και αυτοί που έρχονται.Απορώ και μόνο στην εκτίμηση που τρέφουν στο πρόσωπό μου την αποδίδω κι ας είμαι γαιδούρα.
      Δε σε παρεξηγώ και χαίρομαι που εχεις το θάρρος και μου εκφράζεις το παράπονό σου,δεν μπορώ να σου δικαιολογηθώ γιατί κι εγω τις διαβάζω τις αναρτήσεις σου που έρχονται στο μέιλ μου αλλά αυτό δεν δικαιολογεί την αφάνειά μου,ουτε ενδιαφερουν τα προσωπικά μου προβλήματα ούτε με δικαιολογούν έναντι των φίλων μου.
      Μακάρι ν ανακτήσω κι εγω και άλλες το χαμένο κέφι και να επανέλθουμε να ξαναζωντανέψει η γειτονιά,αν και η ζωή για κάποιες εχει βάλει το δικό της τέλος και αυτό πονάει πολύ ακόμα.
      Καλό ξημέρωμα Κυριακής και νάσαι πάντα καλά
      Αφιλάκια με την ίδια εκτίμηση κι αγάπη

      Διαγραφή
  9. καλο φθινοπωρο γλυκια μου!ΥΓΕΙΑ...καλες δημιουργιες ...ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ.....
    Υπεροχα τα πετρωτα σου.....
    καλη συνεχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ιριδάκι,πάντα γλυκειά,πάντα παρούσα!
      Καλό Φθινοπωροχειμώνα και σ εσένα με ό,τι ονειρεύεσαι!

      Διαγραφή
  10. Καλως το μου κι ας άργησε.!! Αχ ..βρε Χαρουλάκι μου.. ετσι ακριβώς είναι τα πράγματα..
    Τι εποχες όμως ε;
    Σου βγαζω το καπελο που μεσα απο το αυτοσαρκαστικο σου χιουμορ σου πόσες αλήθειες έχεις γράψει !!!(είναι και αυτό ενα πραγμα; απο τα οποια αγαπησα σε σενα)...σου χρωσταω πολλα .. θα διαβασεις εδω..https://smaragdenia-roula.blogspot.com/ σαν κατι να συνενοημενες να ήμασταν όμως!!
    Εδώ μεσα επτα χρονια..εχουν αφήσει τοσο όμορφες αναμνησεις; ειναι ευτες που θα μας συΝτροφευουν οταν μας ποιανουν οι μαυρες μας!!!!
    Ειναι αυτες που θα μας φερνυν το χαμογελο στα χειλη οταν τις φέρνουμε στο νού μας καλη ώρα οπως τωρα ... !!:)
    Μπορει οι επικεψεις να μειωθηκαν ομως δες; μολις ανοίξεις το σπιτακι αυτό
    μια ..μια σου χτυπα την πορτα και προπαντως εκεινες που δεν εχουν κανενα μεσο κοινωνικης δικτυωσης εκτος απο το μπλοκόσπιτό τους..χι..χι..
    Κοιτα; οταν κανεις αναρτηση.. εχω την αισθηση ..χωρίς να θελω να πω τιποτα άλλο οτι την κανεις για εκεινες ακριβως...(βλεπε Ρούλα) και σε ευχαριστώ πολύ γιατί
    ετσι μονο μπορω να απολαμβανω και εγω τα πετρωτα σου αυτό..χα..χα..(μεγαλη ιδεα εχω για τον ευατό μου ε;) που τα έχεις πάει σε αλλο επίπεδο όπως είπε και μια φιλη πιο πανω !!:D
    Αυτό με τον οδοντιατρο τι τόθελες αγαπη μου!!!!!ενα ποναλάκι μου τον θύμησε.!!χα..χα..
    Χαρα μου να ερχεσαι εδώ όποτε θελεις εμεις θα χαιρομαμαστε να σε βλεπουμε οποτε σου κανει κεφι να περνας να λεμε ενα γεια..απολαμβανοντας καθε φορα το χιουμορ σου. και τις δημιουγίες σου!!!
    Μια μεγαλη αγκαλια σου στελνω αγαπημενη μου και την ευχή μου για ενα γαληνεμενο Φθινόπωρο.. φιλακιααα!! <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτή και μόνο την παρέα αξίζει κάθε επιστροφή!

      Υπόσχομαι περισσότερη συνέπεια ;)
      Φιλάκια πολλά και να προσέχεις .

      Διαγραφή
  11. "Σαν να ζάρωσε ο κόσμος..." Αυτό ακριβώς, Χαρουλίτα μου νιώθω κι εγώ...
    Και θα μου πεις: "Γιατί? Εσύ δηλώνεις το παρόν καθημερινά?" Σαφέστατα και όχι! Ούτε καν! Απλά, τα άτομα που έχω στην καρδιά μου, θα ήθελα να ξέρω πως είναι καλά... Απλά αυτό!
    Τί να πω για τα έργα σου, Καλλιτεχνάρα μου??? Όλο λέω πως τίποτα δεν με εκπλήσσει ξανά όταν είναι φτιαγμένο από τα χεράκια σου κι όλο το αναιρώ μόλις κάτι νέο μας παρουσιάζεις!
    Σε θαυμάζω πολύ, μα σ' αγαπώ ακόμα περισσότερο!
    Να (σε) προσέχεις!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά-πολλά! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανολούκουμό μου
      χαίρομαι που κατάλαβες το πνεύμα της ανάρτησής μου και ΟΧΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΠΟΝΟ και δε θα μπορούσε νάναι,απο τη στιγμή που εγω πρώτη λιποτακτώ σε σταθερή βάση. Εννοια έιναι και αγωνία αν χάθηκαν για καλό;
      Ποτέ,εξ αρχής που δε τόξερε ουτε η μάνα μου,δεν είχα το άγχος να ψαρέψω σχόλια. Τ αφησα μεσοπέλαγα να ταξιδέψει μόνο του κι αν είχε κάτι να πει και προκαλούσε το ενδιαφέρον σε κάποιον με χαρά ν ανέβει στο σκαρί μου. Ουτε ποτέ σχολίασα απο υποχρέωση, ουτε έγραψα ψεύτικα λόγια που δε πίστευα ουτε εννοείται προσβλητικά .Οσοι και όσα μου ήρθαν ήταν ευλογία και έτσι το χάρηκα πολλαπλά γιατί δε το εκμαίευσα, ηταν αυθόρμητη η προσέλευση.
      Γινατε κομμάτι της καθημερινότητάς μου,άνθρωποι που επέλεξα νάχω φίλους,κολλητούς,ανθρώπους καρδιάς.
      Γι αυτό και τωρα που δε μου έβγαινε προτίμησα την απόσταση. Γιατί δε θάμουν η ΧΑΡΑ που ξέρατε και αγαπούσατε.
      Πέφτω του θανατά με κάθε νέο που μαθαίνω οτι κάποια μας εγκατέλειψε για πάντα κι ακόμα δε μπορώ να ξεπεράσω και να διαχειριστώ τέτοιες απώλειες, γι αυτό και η ανάρτηση που ανέφερα με κατέβαλε
      Τλπ ας μην μελοποιούμε (ανευ μουσικής υπόκρουσης) τα συναισθήματα.Στον καθένα γεννιώνται διαφορετικά και για διαφορετικούς λόγους και δνε ειναι απαραίτητο να κατανοεί ο ένας τον άλλον,απλά ν αποδέχεται την αλήθεια του
      Φιλάκια πολλά μικρό μου και για μένα είσαι πάντα στη σκέψη και στην καρδιά μου

      Διαγραφή
  12. Πάντως φρόντισε να επισκέπτεσαι το σπιτάκι σου πολύ πιο συχνά γιατί υπάρχουμε κι εμείς που προτιμούμε τα μπλόγκς από το ΦΒ και λατρεύουμε τον τρόπο που γράφεις και πόσο μάλλον τις εξαιρετικές δημιουργίες σου !!! Δυστυχώς η αμεσότητα του ΦΒ πιστεύω ότι έχει απομακρύνει τους φίλους απ τη γειτονιά... αλλά ας συνεχίσουμε όσες το αγαπάμε και μπορεί να ξαναζωντανέψει !!!! Τα έργα σου είναι κι αυτά μοναδικά !!!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου θ ακουσω και τη δική σου παραίνεση και θα προσπαθήσω κι εγω ν αναστήσουμε τη γειτονιά μας.Γενικά εχω μία άσχημη ψυχολογία που με κατακερμάτισε απο την ΑΝοιξη και μετά και φάνηκε σ όλα τα επίπεδα της καθημερινότητάς μου.Δεν ελπίζω σ ε καλλίτερες μέρες(σε οικογενειακό επίπεδο αναφέρομαι) αλλά η συντροφιά μας θα με βοηθήσει σίγουρα και θα την αποζητάω περισσότερο
      Φιλιά πολλά στο γελαστό σου πρόσωπο!

      Διαγραφή
  13. Χαρά της χαράς χαίρομαι ειλικρινά κάθε φορά που επιστρεφεις με αυτές τις τέλειες δημιουργίες σου. Δεν είσαι μόνο εσύ που δεν έρχεσαι συχνά και εγώ μια από τα ίδια,στεναχωριέμαι οταν ξεφυλλίζω τα παλιά και σκέφτομαι τα ίδια. Τώρα όμως δεν μπορώ να μη χαμογελάσω γιατί όσο και να τρέμω τον οδοντίατρο τον δικό σου τον λάτρεψα ίσως γιατί είναι ακίνδυνος χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου χαίρομαι που κάποιοι καταλαβαίνουν την κατάσταση και δε παρεξηγούν. Ειναι ένας ολόκληρος κύκλος πραγμάτων που υποβοηθούν στην απομάκρυνση απο ο,τι αγαπάμε.Τουλάχιστον κάτι ψιλοέπαιξε απο δημιουργίες,γιατί ειναι η ψυχοθεραπεία μου,το αγχολυτικό μου,η ανάκτηση της αισιοδοξης ματιάς στα πράγματα
      Φιλιά πολλά-πολλά

      Διαγραφή
  14. Χαρά μου πόσο χαίρομαι να σε διαβάζω....και να θαυμάζω τις μοναδικές σου δημιουργίες....Μία όαση δροσιάς, ομορφιάς, εκλεπτυσμένου χιούμορ, αμεσότητας....γιά πολύ καιρό δεν μπορούσα να προσεγγίσω το μπλοκοσπιτάκι σου, δεν ξέρω γιατί ο μπλόγκερ μου είχε επιβάλλει αυτόν τον αποκλεισμό...και όταν πιά μετά από καιρό, πήρα και πάλι άδεια εισόδου....συρρικνώθηκε ο χρόνος γιά βόλτες και βίζιτες και το FB έγινε πιό προσιτό και δημοφιλές....ενδεχομένως λόγω της αμεσότητας και της fast track λειτουργίας του. Οπως και να έχει πολλά πράγματα στη ζωή μας έρχονται και παρέρχονται και είμαστε σε μία ηλικία, που δικαιούμαστε να κάνουμε το κέφι μας, δίνοντας προτεραιότητα στις επιλογές μας και στα θέλω μας όσον αφορά τον ελεύθερο χρόνο μας και τις δημιουργικές μας εμπνεύσεις. Γιά τις δικές σου δημιουργίες δεν έχω λόγια, εξέλιξες τα πετρωτά σπάζοντας τον πήχυ της τελειότητας ...κάθε σου νέο έργο αναδεικνύεται και σε μία υψηλότερη βαθμίδα στο επίπεδο σύνθεσης και σύλληψης , χάρμα οφθαλμών !!! Να είσαι καλά Χαρά μου να δημιουργείς και να γράφεις όπου και όποτε σου κάνει ευχαρίστηση, εμείς πάντα θα χαιρόμαστε να σε διαβάζουμε και να σε θαυμάζουμε !!! Καλή εβδομάδα Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου
      κατ αρχάς να ευχαριστήσω απο καρδιάς το μπλογκερ που έσπασε το εμπάργκο και σε βλέπω επιτέλους δόξη και τιμή και ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ!!!!!
      Επίσης να σου πω οτι επειδή ουδέποτε λειτουργούσα υπο καταναγκασμό εδώ μέσα,δεν θα το κάνω ουτε τωρα και χαίρομαι που παρότι δεν ήμουν στα χάι μου η ανάρτηση δε βγήκε κλαψιάρικη και καταλάβατε τι εννοούσα και εν πολλοίς συμφωνούμε.
      Περνάω μία φάση άρνησης,απόρροια πολλών και προσπαθώ να την αντιμετωπίσω χωρίς βοηθεια ,γιατί απο τη στιγμή που τα προβλήματα ξεκινούν απο άλλα πρόσωπα ,όσο υπάρχουν η κατάσταση θα επιδεινώνεται.
      Εν πάση περιπτώσει κράτησα το φβ παρότι δε με ικανοποιεί ουδόλως ως μια fast συντροφιά,σαν ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε .
      Θέλω να πιστεύω οτι στο εξής θα δέχομαι πιο πολύ στο σαλόνι μου και θα χαίρομαι οποιαδήποτε ώρα να συρρέετε να λέμε τα νέα μας,η πόρτα της <3 θάναι πάντα ορθάνοιχτη
      Σε φιλώ αγαπημένη μου ποιήτρια (λόγω και έργω)

      Διαγραφή
  15. όμορφες δημιουργίες! χαίρομαι που σε γνωρίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντα χαίρομαι να διαβάζω τις αναρτήσεις σου, έστω και με κάποια καθυστέρηση αφού, η αλήθεια είναι πως κι εγώ έχω αραιώσει αρκετά τις επισκέψεις μου στην μπλογκογειτονιά όπως και τις δικές μου αναρτήσεις. Όχι όμως πως με κέρδισε το φατσοβιβλίο...εκείνο και άν το έχω βαρεθεί! Ενώ στα blogs μου έχει τύχει πολλές φορές να μπώ και να ξαναδιαβάσω παλιές αναρτήσεις, κάποιων φίλων που έχουν χαθεί ή που έχουν καιρό να εμφανιστούν και αναπολώ κι εγώ τα προηγούμενα χρόνια που είχαμε μια πολύ πιό σταθερή και συχνή επαφή. Εύχομαι να είναι όλες καλά!
    Καλό φθινόπωρο, Χαρά μου, και καλή συνέχεια στις υπέροχες δημιουργίες σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταυτιζόμαστε απόλυτα Μαριάννα μουαπο την αρχή μέχρι το τέλος του σχολίου σου.
      Σ ευχαριστώ και θάμαστε εδώ ν ανταλλάσσουμε επισκέψεις πιο συχνά.
      Φιλάκια πολλά φθινοπωρινά

      Διαγραφή
  17. Bellísimas tus creaciones como siempre. Un beso muy fuerte amiga!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να πως δε σε νιώθω; Σε νιώθω. Ναπω πως δε μου λείπει η παλιά μας παρέα, θα πω ψεματα...
    Ομωςτι νακάνουμε; Η ζωή συνεχίζεται, είμαστε τυχερες που το ζήσαμε, και...μενουμε εδω να κραταμε Θερμοπύλες -τρομάρα μας.
    Παρόλα αυτα τα έργα σου είναι ονειρεμένα! Τα γλυκα βεβαια φερνουν τον οδοντίατρο...μπρρρ, αλλά εμεις θα τα απολαμβάνουμε!
    Φιλιά πολλά, να είστε καλά χωρίς τα προβλήματα του καλοκαιροιου καινα περνάτε πότε πότε κι απτη γειτονιά, να γλυκαίνει και να ομορφαίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα λάβω σοβαρά όλες τις παραινέσεις, "απαιτήσεις",συμβουλές των φιλων εδώ μέσα και θα υποσχεθώ και θα ευχηθώ ενα πιο δραστήριο δημιουργικό συντροφικό Χειμώνα Νίκη μου

      Διαγραφή
  19. Αλλάξουν οι καιροί Χαρά μου. Άλλοι έρχονται, άλλοι φεύγουν έτσι γίνεται όπως και στη ζωή. Μήπως με όλες τις παιδικές μας φίλες κρατάμε επαφές; Θες γιατί βαριέται κάποιος, θες γιατί κορέστηκε αυτό που είχε να δώσει, θες γιατί το Φεις κέρδισε έδαφος γιατί είναι άμεσο...έτσι γίνεται.
    Αλλά τα πετρωτά σου υπέροχα. Πραγματικά υπέροχα...
    Να σαι καλά και όποτε μπορείς --΄έτσι λέω εγώ γιατί το blogging δεν είναι εργασία να χτυπάς κάρτα--μπαίνε να βλέπουμε πορτοπαράθυρα ανοικτά
    Καλό φθινόπωρο δημιουργικό και ασυννέφιαστο στη ζωή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Αννα μου.
      Ετσι ειναι όπως τα λες.Ουτε εχω απαίτηση να είμαι η έννοια κανενός,εγω απλά σκέπτομαι και νοιάζομαι όσες πέρασαν απο δω μέσα,αφησαν το αποτύπωμά τους και θάθελα να ξέρω αν είναι καλά.Μακάρι να κάνουν τη ζωή που θέλουν.Και σίγουρα η ζωή δεν είναι εδώ μέσα.
      Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για τα πετρωτά μου.Προσπαθώ συνεχώς να εξελίσσομαι και να τα εξελίσσω
      Φιλάκια πολλά και όπως θα διαπιστώσεις ,ιδίοις όμμασι,τα πορτοπαράθυρά μου άνοιξαν διάπλατα πολύ γρήγορα ;)

      Διαγραφή
  20. Κι εγώ στεναχωριέμαι για τις απώλειες της γειτονιάς επειδή το κλίμα ήταν τόσο όμορφο αποφάσισα να χτίσω το σπιτάκι μου κοντά στο δικό σας είχα τότε και τις πρωτόγνωρες χαρές μου και απολάμβανα το κάθε τι αλλά.... τα όμορφα δεν κρατούν για πάντα. Σκορπίσαμε, η κάθε μια για τους δικούς της λόγους και ομολογώ πως μου λείπει αυτου του είδους σχέση... Πιστεύω οτι πρέπει όλες να κάνουμε μία προσπάθεια να ξαναζωντανέψει η γειτονίτσα μας συχνότερες αναρτήσεις περισσότερο χιούμορ πειράγματα κλπ κλπ..Οι αναρτήσεις σου όπως πάντα κλέβουν το ενδιαφέρον μας και τα πέτρινά σου μοναδικά και με μπόλικη φαντασία δουλεμένα. Απορώ για τα τόσα πολλά μπουκάλια σπασμένα και σμιλεμένα από τα κύματα!!! εδώ πιο τυχερή στέκομαι με τα νομίσματα παρά με τα κομματάκια γυαλιού!Αυτά τα λίγα Χαρά μου να ξέρεις οτι προσπαθώ πολύ να σταθώ γιατί είναι φοβερά δυσκολο να ξεπεράσω αυτήν την ατυχία. Φιλάκια πολλά και καλές εμπνεύσεις Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το μελαγχολικό κορίτσι μου έγινες Χαρά μου;;; Όχι, δεν το δέχομαι, δεν σου πάει στο κάτω κάτω! Άλλοι μένουν κι άλλοι φεύγουν όπως συμβαίνει παντού και πάντα, εσύ συνέχισε να κάνεις, να λες τα ωραία σου και να μας εμπνέει γιατί από αυτό έχουμε μεγάλη ανάγκη. Τα έργα τέχνης με τις πετρούλες, τα έχεις απογειώσει πάντως! Θαυμάστρια σου για πάντα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί κοριτσάκι μου να μη μου πάει η μελαγχολία αλλά δυστυχώς τις καταστασεις δε τις αποφεύγουμε
      Φιλιά πολλά αγαπημένο μου,ΠΑΝΤΑ!

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...