...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 1 Ιουλίου 2018

Τα καλοκαίρια της ζωής μας

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Σ΄ ΟΛΟΥΣ!!!!
Να που μπήκε και ο Ιουλιος μετά από έναν περιπετειώδη και καθόλου συνηθισμένο Ιούνιο.
Μας βρήκαν όλα μαζί, για να αναχαιτίσουν το Καλοκαίρι που μόλις άρχιζε.
Γίναμε, για λίγο ευτυχώς, μπαλάκι σε μια ρακέτα που άλλος έπαιζε.

Ελπίζω, η συνέχεια νάναι χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις, σε προσωπικό και συλλογικό επίπεδο.
Ξέρω οτι έχω αφήσει εκκρεμότητες στην προηγούμενη ανάρτηση και θα επανέλθω, απλά τώρα είμαι υπό διαδικασία αναχώρησης και θάθελα να σας χαιρετήσω και να σας ευχηθώ Καλό μήνα,με δροσερά Καλοκαιρινά θέματα, που γεννήθηκαν ανέλπιστα, τούτες τις αρχές του Καλοκαιριού!
Παρότι από πέτρα,είναι πολύ τρυφερά θέματα,που όλοι λίγο πολύ έχουμε ζήσει και μάλιστα συνδυασμένα με ακουαρέλες που έφτιαξα για πρώτη φορά δημοσίως ,πάνω στην ξαπλώστρα χαλαρώνοντας στα πρώτα μου μπάνια.

Γυρίζοντας στον τόπο των παιδικών μου αναμνήσεων,γέμισα εικόνες και συναισθήματα,που έτσι χωρίς να το περιμένω ούτε η ίδια, αποτυπώθηκαν στο χαρτί.
Ταξιδεύω με το μυαλό ακολουθώντας το ρυθμό του κύματος,τα μικρά "χωνάκια" από τους ευκάλυπτους και τα ξερά τους φύλλα που πέφτουν στο νερό και γίνονται βαρκούλες παρασυρόμενες απο το κυματάκι που έρχεται και ξεσπά στην παραλία.
Πλάθω εικόνες και μου ξυπνάνε αναμνήσεις.



Μ΄ αρέσει αυτός ο συνδυασμός, που προέκυψε αβίαστα και απρόσμενα και νομίζω έδεσε και αλάφρυνε τα πετρωτά.


Η δημιουργία , η κάθε δημιουργία,είναι ένας τρόπος να ξεφεύγεις απο ο,τι σε ταλανίζει στην καθημερινότητα, είτε προσωπικά είτε σαν κοινωνικό σύνολο.
Δεν τα παραβλέπεις, δεν τα αγνοείς,δεν αδιαφορείς,απλά τα ζυμώνεις μέσα από ένα άλλο πρίσμα,τα επεξεργάζεσαι και δίνεις ή αποδέχεσαι λύσεις και προχωράς με λιγότερα βάρη από ο,τι μας έχουν φορτώσει.
Είναι απλά μια διέξοδος και είμαι πολύ τυχερή που τη βρήκα, γιατί μ΄ έχει γλυτώσει πραγματικά απο πολύ δύσκολες καταστάσεις.




Εύχομαι κι εσείς ν΄ απολαμβάνετε με ό,τι κάνετε και πάνω απ΄ όλα νάχουμε ΥΓΕΙΑ & ψυχική γαλήνη.
Την αγάπη μου και την ευγνωμοσύνη μου πάντα,που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο είστε πάντα δίπλα μου και συνοδοιπορούμε!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!

17 σχόλια :

  1. Από τις πιο καλοδουλεμένες, εντυπωσιακές, καλοκαιρινές κατασκευές. Απίστευτες φιγούρες, όμορφα συνδυασμένες, με άρωμα καλοκαιρινής αύρας, χαλάρωσης και διακοπών. Υπέροχο αποτέλεσμα!!!! Καλό Μήνα, Καλό Καλοκαίρι, όμορφο, γεμάτο ιδέες, δημιουργίες και Υγεία. (Υπέροχη Ζάκυνθος, Αγαπημένη!!)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα αγαπημένη !!!
    ΌΛΕΣ οι κατασκευές σου, εμπλουτίζουν όμορφα το υπέροχο κείμενο της αλήθειας των συγκυριών!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ, οι ακουαρέλλες σου υπέροχες, πολυτάλαντο κορίτσι!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ε, για τα πετρωτά...ξέρεις τη γνώμη μου!!!φιλιά και την αγάπη μου να σε συνοδεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαρά να σου ευχηθώ Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.
    Να περάσεις όμορφα όπου πας και ότι κάνεις.
    Μου άρεσαν πάρα πολύ τα καλλιτεχνήματά σου και μπράβο για την έμπνευσή σου.
    Καλή σου συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.
    Ονειρεμένα όλα.
    Γεια στα χέρια σου .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περνώντας απο εδω να σου αφησω τις ευχες μου για καλο μηνα με χαρουμενη εκπληξη ειδα για μια ακομη φορα πως μας εκπλητεις με την αναβαθμηση (αν μπορεί να υπαρξει) των πετρωτων σου και την συνύπαρξή τους με τις ακουαρελες σου Χαρα μου.. όντως αποπνεουν ενα αερα θαλασσινο και ξεκουρασης..ομορφες εικονες καλοκιαριού.. με την δικη σου την ματια ομως..που εχει μια φρεκαδα παντα..!!:)
    Ευτυχώς που η δημιουργίες εχουν την δυναμη να μας δίνουν την απαρετητη υπομονη σε ότι αντιξοότητα μας περιβαλει αγαπη μου
    Να έχεις ενα ομορφο μήνα ΧΑΡΑ ΜΟΥ.!!φιλώ σε :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τί υπέροχη αυτή η καλοκαιρινή σου σειρά ακουαρελο-πετρωτών!!!
    Δεν χορταίνω να τα θαυμάζω ένα ένα και σε κάθε τους λεπτομέρεια!
    Καλή συνέχεια Χαρά μου, όπου κι αν πας, γιατί είμαι σίγουρη πως αφού έκανες την αρχή στην ξαπλώστρα σου, σίγουρα θα ακολουθήσουν και άλλα!
    Φιλιά, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Me encantan estas combinaciones de acuarela y piedras. Me parecen una verdadera originalidad todas ellas.
    Una idea preciosa, mi más sincera enhorabuena.
    Un beso muy fuerte!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξελίσσεσαι τόσο όμορφα Χαρά μου και οι ακουαρέλες σου που είναι από τις πιο δύσκολες τεχνικές ζωγραφικής σε συνδιασμό με τα βοτσαλένια σου ανθρωπάκια είναι όλες μια μια πολύ πετυχημένες!
    Θα σταθώ στο εμπριμέ μαγιό και στο κόκκινο μαγιό στρινγκ!
    Ένα ακόμα τεράστιο μπράβο και ευχές για ένα ήρεμο και χαλαρό καλοκαίρι να σε συντροφεύσει!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα πηγαίνεις τη δουλειά σου ένα (ή πάαρα πολλά) βηματα παρακάτω!
    Πετρωτα και ακουαρέλες μαζί με έμπνευση από καλοκαίρι σημαίνει υπέροχο αποτελεσμα! Μας ταξιδεύουν και μας δροσίζουν!
    Φιλιά Χαρά μου! Να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. amazing art so nice the combo of color and the pebbles <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. amazing art so nice the combo of color and the pebbles <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό καλοκαίρι να χεις Χαρά μου!!! Ξεκούραστο και δημιουργικό και με το καλό να γεμίσεις μπαταρίες!!!
    Εξαιρετικός ο συνδυσμός που επέλεξες!! Είναι πανέμορφες όλες οι καλοκαιρινές σου συνθέσεις!!! Μπραβίσιμο!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περασα να σου που πω μια καλησπερα και να δώ αν είσαι καλά ΧΑΡΑ ΜΟΥ..!!!!!φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαρουλίτα μου! Δεν έχει όρια η έμπνευση και η ευρηματικότητά σου!
    Αυτά δεν είναι 2 από τα χαρακτηριστικά του Καλλιτέχνη?
    ;-)
    Σε καμαρώνω (πάντα!), σε θαυμάζω (πάντα!), πιστεύω σε εσένα (πάντα!)
    Και σε έχω στο μυαλό και την καρδιά μου! (Το "πάντα" εδώ, να ξέρεις πως είναι περιττό, έτσι?)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, γλυκό μου κορίτσι! Να είσαι πάντα γερή!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...