...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

(Σ)το πνεύμα των Χριστουγέννων

Οι παλιοί μου αναγνώστες γνωρίζουν χρόνια τώρα, πόσο λατρεύω τα Χριστούγεννα😍!
Καιρός λοιπόν να το μάθουν και οι νέοι 😊
Μόλις φτάνει προς το τέλος του το Καλοκαίρι, εγω αρχίζω να ονειρεύομαι χιόνια,χουχουλιάρικα σπίτια με τζάκι,και στολισμένα δέντρα.
  Σαν το μεταξοσκώληκα υφαίνω γύρω μου ενα κουκούλι και ζω το δικό μου παραμύθι, σαλιώνοντας τις κλωστίτσες που με δένουν με τις αναμνήσεις μου και δημιουργώντας νέες που με τυλίγουν με το σήμερα.

Ο,τι έζησα,όπως το έζησα, αναβιώνει ξανά και ξανά μέσα από τα έργα μου.
Μπορεί να μην μεγάλωσα στο χρυσό αιώνα του Περικλή,από αφθονία καλουδίων εννοώ, αλλά δε στερήθηκα και κάτι στο μέτρο των δυνατοτήτων της οικογένειάς μου.
Μπορεί σήμερα να υπάρχει πληθώρα αγαθών και πολυκαταστημάτων ντόπιων και ξένων,μέσω διαδικτύου,όμως εγώ αναπολώ τα μικρομάγαζα των παιδικών μου χρόνων, κι ας ήταν μόνο  δυο-τρία, που διέστελαν τις κόρες των ματιών μου θεωρώντας κάθε τι που έβλεπα στις βιτρίνες τους μαγικό και αναντικατάστατο!
Πίστευα τους Αη Βασίληδες που στήνονταν για την περίσταση μπροστά στο παρκάκι της Νομαρχίας να φωτογραφηθούν με τα παιδιά κι ας ήταν οι στολές τους μίζερες και φτηνοφτιαγμένες.

Περίμενα και πίστευα την υπαρξη του Αη Βασίλη που φέρνει τα δώρα κάτω απο το δέντρο κι ας μην είχαμε τζάκι για να μπει, αφού τα εύρισκα υπήρχε!
Χάζευα και θαύμαζα το κυπαρισσάκι που έκοβε κάθε χρόνο και στόλιζε μόνος του ο μπαμπάς μου,ενώ η γιαγιά με τη μαμά προετοίμαζαν την χριστουγεννιάτικη κουλούρα ξημερώματα.
Μπορεί να μην είχε την αίγλη των σημερινών λόγω μεγέθους και στολιδιών όμως είχε πολύ καλαισθησία, φροντίδα  και αγάπη κι αυτό το έκανε απο μόνο του θαυμαστό και ξεχωριστό!
Μπορεί τα στολίδια νάταν εύθραυστα και να θυσιάζονταν αρκετά κάθε φορά,όμως από τον καιρό που δεν τα έχω πια, τ' αναζητώ και κανένα δε μπορεί να τ' αντικαταστήσει στην ομορφιά και στη μαγεία της κατασκευής τους που πάντα με εντυπωσίαζε!

Αυτά και άλλα πολλά έρχονται στο μυαλό μου και μπερδεύονται με μορφές ανθρώπων  και συναισθήματα έντονα και μου φέρνουν δάκρυα στα μάτια. 
Τίποτα δεν είναι πιο ωραίο απ αυτές τις σκηνές που αναβιώνουν κάθε χρόνο τέτοιες μέρες,εκτός ίσως από τον ερχομό στη ζωή μου των δικών μου παιδιών και ο,τι προσπάθησα να ζήσουμε μαζί. 
Και θέλω να πιστεύω οτι ζήσαμε πράγματι, που αν τώρα δεν αξιολογούνται όπως τα δικά μου,κάποια στιγμή θ αποκτήσουν την δική τους αξία στη μνημοσύνη και στην καρδιά. 


Έτσι λοιπόν μπορεί να έφυγαν τα μαγικά χέρια του μπαμπά που μου έφτιαχναν το χριστουγεννιάτικο δέντρο να το βρω ξημερώνοντας τα γενέθλιά μου,μπορεί να μου λείπει το χέρι του που με κρατούσε σφιχτά  στις βόλτες στην χριστουγεννιάτικη αγορά,λέγοντάς μου ιστορίες απο την δική του ζήση, να μου λείπουν τα μικρά χεράκια των παιδιών μου που βοηθούσαν στις χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες γλυκών και στολίσματος, ανέλαβα όμως για όλους εγώ το ρόλο του πνεύματος των Χριστουγέννων στο σπίτι, νάμαι εγω ο θεματοφύλακας των αναμνήσεων και των μελλοντικών μνημών κι έτσι έχοντας ή δεν έχοντας κέφι ,μια που ως γνωστόν ,όπως η όρεξη ,έρχεται αρχίζοντας...όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος πραγματοποιήθηκε μία σεβαστή παραγωγή πραγμάτων (αυτά που θα σας δείξω κι άλλα που θ ακολουθήσουν ) που γνωρίζοντάς το τα τιμούν και κάποιοι φίλοι και τα κάνουν μέρος της δικής τους μαγείας.
Μπορεί λοιπόν να μην άρχισα με υπερβάλοντα ζήλο,όμως ου εν τω πολλώ το ευ και ομως αναλόγως του χρόνου και της διάθεσης,πολλά βγήκαν.
Το σπίτι εβαλε νωρίς νωρίς τα γιορτινά του για να υποδεχθεί τους φίλους που το τιμούν κάθε χρόνο, η ατμόσφαιρα έγινε ζεστή και από μυστικιστική εως φαντασμαγορική, το τσαγάκι μοσχομύρισε  το χώρο, το απαραίτητο αρωματικό χώρου των ημερών δεν φεύγει από το μάτι της κουζίνας πορτοκάλια απο τον κήπο μας και κανελογαρύφαλα,αναδίδουν ανελλιπώς το μεθυστικό τους άρωμα στο χώρο, τα φιλιά και οι ευχές δίνουν και παίρνουν και καθένας φεύγει μ ένα χαμόγελο ικανοποίησης και με μια ευχή "ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ"!
ΜΑΚΆΡΙ 🙏.

                                                                                      Κάθε γωνιά στολίστηκε.

Η φάτνη, που χρόνια καμαρώνω που την             αγόρασα,απέκτησε τη σπηλιά που της χρειαζόταν.
 Ένα απλό χαρτόνι που στραπατσαρίστηκε με τη βοήθεια νερού και ατλακόλ, βάφτηκε νερωμένο μαύρο ακρυλικό εντός και εκτός, κολλήθηκαν πάνω του βρύα και γέμισε χιόνι.
Φωτίστηκε διακριτικά και απέκτησε τη μαγεία της θείας Γέννησης κατ αναπαράσταση.





Ο Αη Βασίλης φορτώθηκε τις χειροποίητες μπάλες στο χειροποίητο επίσης, έλκηθρό του (σε ξεχωριστή ανάρτηση η ιστορία του), κι άρχισε τη διανομή.









Τα φαναράκια που τόσο καιρό έφεγγαν τις νύχτες τις προετοιμασίες του ΑΗ Βασίλη!

Με τις τριδιάστατες εικόνες τους θα φωτίζουν το κάθε σπίτι που θα μπουν και θα  σκορπούν φως παιδικότητας και αισιοδοξίας,  




τα αγαπημένα φαρασάκια της Γιορτής μεσ' την παιδική αθωότητα



                                                                                         Πώς θα μπορούσαν να λείπουν τα Χριστουγεννιάτικα χωριά της φαντασίας μου;
Ανασυρμένα λες από τις χριστουγεννιάτικες ιστορίες του Παπαδιαμάντη ,που τρελαινόμουν να διαβάζω και από τις κοσμοπολίτικες Πρωτεύουσες της Ευρώπης, που αυτό τον καιρό δίνουν τα ρέστα τους σε φαντασμαγορία,μπορεί νάναι από ρεταλάκια υφάσματων η χαρτονιών,















όμως τόσο ζωντανά και γιορτινά που κατέχουν την ωραιότερη θέση στην καρδιά μου και εκεί που θάθελα να βρεθώ κάποια φορά!


Τα χριστουγεννιάτικα χωριουδάκια χωράνε παντού,έμπνευση να υπάρχει και δημιουργική διάθεση



Δε νομίζετε;





Τα χριστουγεννιάτικα γλυκά εκ των ουκ άνευ και στην παρασκευή τους στην κουζίνα και στην διακόσμηση. 
Τα μικρά ξωτικά μέρος των παραμυθιών που αγαπώ και τα παροπλισμένα τηγάνια ενώθηκαν και έγιναν ένα 😉.
Δεν είναι σκέτη γλύκα;



Μπουκάλια γιορτινά, γιατί τα λικέρ της εποχής θέλουν αντίστοιχη αποθήκευση 😉😊και ποιός μπορεί να τους αντισταθεί ;
Ανοίγεις το πώμα και ξεχύνονται τα αρώματα της κανέλας και των εσπεριδοειδών


Και φυσικά φροντίζουμε για την ασφαλή μεταφορά τους μέχρι τον τελικό αποδέκτη 😉

Μπορεί να μην χιονίζει στα μέρη μας,τίποτα όμως δεν μας εμποδίζει να φανταζόμαστε χιονισμένα δέντρα.


Την φαντασία δε την εμπόδισε ποτέ κανείς να καλπάζει


Και για το τέλος (για σήμερα ) ένα γούρι-ευχή για τον καθένα ξεχωριστά που με τίμησε και φέτος με την παρουσία του ένα μικρό χειροποίητο γαντάκι, γεμάτο κάθε ευχή που θα μπορούσε να σκεφτεί ο ανθρώπινος νους!


Πόσο αλήθεια νοιώθεις ικανοποίηση όταν βλέπεις όλα αυτά φτιαγμένα από τα χέρια σου,σαν όλ αυτά που θαύμαζες παιδί και οι δικοί σου ετοίμαζαν για σένα,για να χαρείς και τώρα εκτός από τη δική σου χαρά τη μεταδίδεις και στους γύρω σου!

Ναι, είναι ικανοποίηση να στέκεσαι απέναντι σ ε κάθε αντιξοότητα και να γίνεσαι εσύ το πνεύμα των Χριστουγέννων για τους ανθρώπους γύρω σου, ακόμα και τους άγνωστους.
Γιατί Χριστούγεννα σημαίνει ανθρωπιά και δόσιμο,οχι μόνο στους δικούς μας ανθρώπους αλλά και στους άλλους.
Ένα βλέμμα ,μία ευχή,ένα σφίξιμο του χεριού,ένα μοίρασμα αρκεί να μεταφέρει το νόημα της Γιορτής, πόσο μάλλον σ αυτούς που δεν περιμένουν τίποτα από κανέναν!
Ανοίξτε  διάπλατα τα πορτόφυλλα της καρδιάς σας και χαρίστε ΑΓΑΠΗ & ΦΩΣ!


41 σχόλια :

  1. Δε θα περιμέναμε τίποτα λιγοτερο απο ένα παιδί των Χριστουγέννων! Είναι τοσο σπουδαίο αυτό που κάνεις και τοσο μαγικό! Πολύτιμες οι αναμνήσεις που μένουν ζωντανές, ανεκτίμητες οι εμπριρίες οι σημερινές που ζευγαρώνουν γλυκά και γενιούνται οι υπέροχες δημιουργίες σου!!!
    Ευχομαι να εχετε καλές γιορτες - με τετοιο πνευμα δε θα είναι και δύσκολο!!!
    Φιλιά πολλά, πασπαλισμένα με τις πρωτες νιφαδες που επεσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΙΚΟΎΛΙ ΜΟΥ πιστεύω οτι επειδή εγω είμαι τόσο στο πνεύμα των χριστουγέννων και περνάω καλά,το περνάω και στους άλλους εστω με τις δικές μου αναμνήσεις,που μεταφέρω.
      Το μόνο που ευχομαι,στους δύσκολους και άγριους καιρούς που ζούμε νάχουν και τα παιδιά μου να θυμούνται κάτι αντίστοιχο.
      Φιλάκια πολλά και ευχομαι αξέχαστες Γιορτές!

      Διαγραφή
  2. Ρε 'συ Χαρουλίτα, μπορείς να με κάνεις να διαβάζω τα κείμενά σου, να χαζεύω τις δημιουργίες σου, να χαμογελώ με την ατμόσφαιρα που δημιουργείς και περιγράφεις και ταυτόχρονα να νιώθω πως έχω αρχίσει να βουρκώνω...
    Τί ψυχή όμορφη έχεις, κορίτσι μου? Τί ψυχή?
    Και να ξέρεις: αυτά φαίνεται στο κάθε σου έργο! Με ό,τι κι αν καταπιαστείς, με όποια τεχνική, με όποιο είδος, με όποιο υλικό, το αποτέλεσμα είναι μοναδικά υπέροχο! Και ξέρεις πως τα εννοώ αυτά που σου γράφω!
    *Οι φιγούρες τις φάτνης έχουν Ιταλική φινέτσα ή μου φαίνεται?
    Εννοείται πως αναμένω με χαρά και αγωνία να θαυμάσω τί άλλο έχεις δημιουργήσει!
    Γιατί αν εμείς που βλέπουμε σπανιότατα χιόνια, αγαπάμε τόσο πολύ τα χιονισμένα Χριστούγεννα, έχουμε το λόγο μας!
    Τα ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και την αγάπη μου, κορίτσι μου! ΠΑΝΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο μου μικρό Συριανολούκουμο,πόση τρυφερότητα μου βγάζεις και πόσο θάθελα να σου κάνω μια ατέλειωτη αγκαλιά!
      Εσυ συγκινείς εμένα και χαίρομαι τόόόσο πολύ να διαβάζω τα χορταστικά σου σχόλια,οχι μόνο σε μέγεθος αλλά και σε βάθος.
      ΤΟ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" για την παρουσία σου,για τους σχολιασμούς,σου ,για την τρυφερότητά σου,για τις ευχές σου,ειναι τόσο λίγο,αλλά να ξέρεις οτι η ΑΓΑΠΗ μου ειναι απέραντη για σένα και θέλω ν ακούω μόνο καλά <3
      Φιλάκια γλυκά και Καλές Γιορτές καλό μου
      Υ.Γ. Δυστυχώς η φάτνη δεν ειναι εξ Ιταλίας,τουλάχιστον δεν την αγόρασα προσωπικά απο εκεί,ίσως η προέλευσή της νάναι,αλλά είναι τόσο καλοφτιαγμένα τα πρόσωπα που την απαρτίζουν!

      Διαγραφή
  3. Οπως παντα πληθωρική κι αυθεντικη, Χαρά μου. Γεια στα χερια και την ενέργεια σου!! Καλες γιορτες να εχουμε!! Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου αγαπημένη οι μέρες ετούτες προκαλούν την πληθωρικότητα.Μας γεμίζουν θετική ενέργεια και διώχνουν τα καλλικατζαράκια που μας τυραννούν,τον καθένα με το τρόπο τους ;)
      Φιλιά πολλά και ευχές περισσότερες

      Διαγραφή
  4. Τι ανάρτηση αυτή! Γέμισα συγκίνηση, ήλθαν αναμνήσεις να συναντήσουν τις δικές σου, αγκάλιασα κάθε σκέψη σου και λάτρεψα όλες τις κατασκευές σου.
    Είσαι όντως το πνεύμα των Χριστουγέννων και χαρά σε όποιον σε έχει δίπλα του. Είσαι όμως στην καρδιά μου όσο μακριά και αν είμαστε, όσο και αν δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ. Εύχομαι οι γιορτές να είναι όπως τις ονειρεύεσαι και σαν το χιόνι που πασπάλισε τα έργα σου να σε ραίνει και σένα η χαρά και η αγαλλίαση
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. χαχχαχαχαχαχα σας κούρασα κομματάκι,αλλά είπα να τα βάλω μία κι έξω τα περισσότερα κομμάτια και κράτησα τα πιο μεγάλα για τις επόμενες μέρες ;) Νάχουμε να λέμε,χαχαχχαχαα
      Αγαπημένη μου Αννα,με συγκινούν κι εμένα τα γραφόμενά σου,γιατί δνε πε΄ριμενα ποτέ οι δικές μου αναμνήσεις να προκαλέσουν τα θετικά συναισθήματα τόσων ανθρώπων που εκτιμώ βαθύτατα και η πένα τους είναι ανυπέρβλητη.
      Τα αισθήματα λοιπόν αν σε διαβεβαιώσω οτι είναι αμοιβαία κι ελπίζω κάποια στιγμή νάχουμε την ευκαιρία να τ ανταλλάξουμε απο κοντά <3
      Φιλιά πολλά και γιορτινά

      Διαγραφή
  5. Τι να πρωτοθαυμάσω καλή μου, τα γραφόμενά σου ή τις υπέροχες δημιουργίες σου !!!!
    Να είσαι καλά που με τα γραπτά σου μας ομορφαίνεις την ψυχή και με τις δημιουργίες σου τα μάτια !!!!! είσαι άξια θαυμασμού !!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς με την αγάπη σας και τη θετική σας ενέργεια με κάνετε να ξεχνάω οτι με βασανίζει και μου δίνετε δύναμη να συνεχίζω Ράνια μου γλυκειά.
      Ευχομαι αξέχαστες Γιορτάδες σ εσενα και την ομορφη οικογένειά σου. Πάντα με την αγάπη μου και μια μεγάλη σφιχτή αγκαλιά

      Διαγραφή
  6. Υπέροχες δημιουργίες σου πλημμύρισαν για άλλη μιά χρονιά τις οθόνες μας και οι όμορφες αναμνήσεις και σκέψεις σου γέμισαν ζεστασιά την μπλογκογειτονιά μας!
    Καλές γιορτές, Χαρά μου, με αγάπη και χαρά στο σπιτικό σου!

    Υ.Γ. Τα μαγικά χωριουδάκια σου τα λάτρεψα και έχω ήδη φτιάξει δύο κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σου έδωσα την έμπνευση Μαριάννα μου κι έφτιαξες κι εσυ τα δικά σου χωριά να ομορφαίνουν τα μετέπειτα χρονια της εγγονούλας που έρχεται! Νάσαι καλά καλή μου και πάντα δημιουργική και ευρηματική!

      Διαγραφή
  7. Πρωτότυπες οι δημιουργίες σου! Καταλαβαίνω την αγάπη σου για τα Χριστούγεννα γιατί έτσι νιώθω κι εγώ. Καλέ γιορτές Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ πόσο χαίρομαι οταν ταυτίζονται τα "θέλω" μας!!!Νομιζω όμως οτι όσο κι αν ψάξουμε μόνο τον Σκρουτζ θα βρούμε να μην αγαπά τα Χριστουγεννα ,χαχαχαχχααα
      Ας τ απολαύσουμε λοιπόν με υγεία και δημιουργίες

      Διαγραφή
  8. Όμορφες αναμνήσεις Χαρά μου που γέμισαν την ψυχή μας ζεστασιά και συγκίνηση. Mπορεί να βρεθήκαμε σε νέους τόπους, να απλώσαμε νέες ρίζες μα πως μπορούμε να αποκοπούμε από τις παιδικές μνήμες και εκείνα τα συναισθήματα που καθόρισαν τον χαρακτήρα μας, την ποιότητα της ζωής μας, δίνοντας μια ξεχωριστή προοπτική. Ιδιαίτερα τις μέρες αυτές που όλες οι στιγμές ξαναζωντανεύουν ανασύροντας πολύτιμα στοιχεία που γενιά τη γενιά σώθηκαν και ελπίζουμε να ακολουθήσουν και τα παιδιά μας.
    Θησαυροφυλάκιο η ψυχή σου με όλες τις εικόνες της παιδιάστικης ανεμελιάς και σ’ ευχαριστούμε που μας τις μετέφερες και μας άφησες μέσα απ’ τις σκέψεις και τα υπέροχα έργα σου να ζήσουμε τις ονειροπολήσεις σου.
    Λατρεύω τις δημιουργίες σου με άρωμα παλαιάς κοπής. Λατρεύω τους ανθρώπους με καθαρή ψυχή.
    Μέσα απ’ την καρδιά μου εύχομαι οι γιορτές να έχουν κάτι απ΄την μαγεία των χρόνων εκείνων. Με υγεία, χαμόγελα και όμορφες αναμνήσεις...Την πιο ζεστή αγκαλιά και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Αννίκα
      χαίρομαι που μοιραστήκαμε τα κομμάτια της μνήμης και των συναισθημάτων μου. Χαίρομαι που ως γενιά με πενιχρά μέσα βιώσαμε τα ωραιότερα για να θυμόμαστε.Ελπίζω κι ευχομαι και η δικιά μας συνέχεια στον Κόσμο,που θ αφήσουμε,να χει να θυμάται κάτι παρόμοιο που εμείς τους δημιουργήσαμε και του αποθέσαμε στην μνήμη και την καρδιά τους.
      Τέτοιες μέρες περισσότερο απο ποτέ,η μνήμη επανέρχεται δριμύτερη να μας θυμίζει,να μας συγκινεί,να αποθυμάει, να τηρεί πανάρχαια έθιμα που πέρασαν στο DNA μας και μας διαμόρφωσαν.
      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου φίλη και ευχομαι τούτες οι Γιορτές νάναι καθοριστικές με θετική σφραγίδα για σένα και τους αγαπημένους σου

      Διαγραφή
  9. Με έχεις μαγέψει για άλλη μια φορά με το κείμενο και τις κατασκευές σου! Μας έβαλες για τα καλά στο κλίμα των χριστουγέννων και μας μετέδωσες τη χάρά που έχεις στην καρδιά σου! Καλές γιορτές! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιουλία μου καλή,σ ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια.Πόσο χαίρομαι,οταν προέρχονται απο ανθρώπους που θαυμάζω! Νάσαι καλά και να περάσεις αξέχαστα!

      Διαγραφή
  10. Ότι κάνεις εσύ Χαρά μου έχει μάλλον το Πνεύμα των Χριστουγέννων έστω και σε άλλη εποχή. Πανέμορφα όλα πραγματικά, δεν ξέρω τι να ξεχωρίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχχαχαα πράγματι έτσι είναι,Αχτίδα μου φωτεινή,το πνεύμα των χριστουγέννων με διακατέχει όλο το χρόνο και φωτίζει κι εμένα τα σκοτάδια που μου προκύπτουν και μου δίνει δύναμη! Φιλιά πολλά στην όμορφη οικογένειά σου

      Διαγραφή
  11. Την περίμενα πως και πως την γιορτινή σου ανάρτηση Χαρά μου, γιατί ήξερα πως όλες σου οι δημιουργίες θα με μάγευαν μια και φτιάχτηκαν για να δώσουν χαρά σε αυτούς που θα τις αποκτήσουν... και παρακαλώ, μη με ρωτήσεις ποια προτιμώ γιατί θα με βάλεις σε μεγάλο δίλημμα!!! :P
    Να την προσέχεις την Χαρά γιατί απ΄την πρώτη στιγμή που την συνάντησα στο γλυκό της σπιτικό, το blogging για μένα έγινε υπόθεση μοιράσματος, ζεστασιάς, καλοσύνης και χαράς!!! :D
    Στο χέρι μας είναι να κρατήσουμε την μαγεία των παιδικών μας χρόνων γιατί αυτή είναι που θα μας θρέψει μέχρι το τέλος! ;)

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς και να έχεις τις γιορτές που εσύ επιθυμείς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο με τιμάς Στεφανία μου οταν μου λες οτι ανυπομονούσες να δεις τα έργα των χεριών μου!Παρότι υστερούν απο την τελειότητα των βιομηχανοποιημένων, ομως είναι με τόση αγάπη φτιαγμένα που στα μάτια μου μοιάζουν θαυμαστά.
      Σ ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια για το πρόσωπό μου και ΝΑΙ ,ΝΟΙΩΘΩ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΓΑΠΗ & ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ.
      Σας αγαπώ κι εγω το ίδιο,γιατί ειμαι ευγνώμων που σας ξεχώρισα και μου ανταποδώσατε ό,τι θετικό σας έδωσα
      Φιλάκια πολλά γλυκειά μου μαγισσούλα,εύχομαι να μη χαθεί ποτέ η μαγεία απο το σπιτικό σου!

      Διαγραφή
  12. Χαρά,
    θέλω με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου να σου ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα ! για όλους σας !! με τη ζεστασιά της ψυχής σου.
    Περπάτησα μαζί σου αυτά τα παλιά Χριστούγεννα γεμάτος συγκίνηση. Οι εικόνες που ζωντάνεψες είναι και για μένα βιωματικές με τον δικό μου πατέρα. Με άγγιξαν πολύ τα λόγια και οι στιγμές σου.

    Όσον αφορά αυτόν τον θησαυρό δημιουργίας με τα καλλιτεχνήματά σου, εκεί μένω να τα κοιτώ με θαυμασμό καλή μου φίλη.
    Να χαίρεσαι κάθε γιορτινή σου στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου καλέ
      σ ευχαριστώ πολύ για τα θερμά σου λόγι που με τιμούν και με συγκινούν απεριόριστα.
      Νομίζω οτι η γενιά μας εχει κοινές αναμνήσεις και χάιρομαι που τις μοιραζόμαστε και κάνουμε το αχαρο ηλεκτρονικό αυτό μέσο,ζωντανό και συναισθηματικό.
      Σ ευχαριστώ απο τα βάθη της καρδιάς μου και σου εύχομαι κάθε καλό στις γιορτινές μέρες που έρχονται για σένα και τους αγαπημένους σου

      Διαγραφή
  13. Cuantas cosas bonitas para la Navidad!!!.
    Feliz Navidad para ti tambien.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με τον μοναδικο δικο σου τρόπο Χαρα μου..εστησες το Χρισουγεννιατικο μγαζακι των παιδικων χρονοων.. και μας πηρες απο το χέρι ολο χαρα να μας βαλεις μεσα ..και μας σεριανισες στα δικά σου μονοπατια .. μας εκανες κοινωνους της ομορφης εκεινης εποχήςβ με τον ρομαντισμο της και την αθωότητα των παιδικων σου αναμνησεων...
    Ενα μγαζακι που γέμισε απο γιορτινες χειροποιητες δημιουργιες που θα δωσουν χαρα και αγαπη παντου οπου πανε αγαπημενη μου Χαρούλα..
    Ας ευχηθουμε να ειναι οι καλυτερες γιορτινες μερες για ολο τον κοσμο και να μην μεινουν μονο στις ευχες ... με υγεια και πολλα αγαπησιαρικα χαμογελα φιλεναδα φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαράγδι μου φωτεινό
      τι αλλο περισσότερο να ζητήσω απο ο,τι πιο πολύτιμο μου χει δώσει η ζωή; Μου έφερε ανθρώπους ξεχωριστούς,που μ αγαπούν και με νοιάζονται και μου ευχονται. Τους ίδιους που ξεχώρισα και αγάπησα κι εγω.
      Ειμαι ΤΥΧΕΡΗ & ΕΥΓΝΩΜΩΝ και θα το λέω μέχρι τέλους
      Σ ευχαριστώ γλυκό μου σμαράγδι και σου ευχομαι να λάμπει πάντα η αγάπη στην οικογένειά σου και να μας τη μοιράζεις όπως μονο εσύ ξέρεις να κάνεις

      Διαγραφή
  15. Τι να πω που δεν το είπαν;
    Το αρωματικό τσαγάκι σε περιβάλλον γιορτινό και παραμυθένιο, είναι πλέον θεσμός!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ σε ό,τι κάνεις, πάντα με αγάπη!ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΌ ΣΟΥ:ΚΆΝΤΟ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Χαρά μου και περιμένουμε τη συνέχεια!
    Λογικό είναι να ξεκινάς από το καλοκαίρι για να γίνουν όλα αυτά!
    Την αγάπη μου και τον θαυμασμό μου για μια ακόμα φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο,τι και να πεις και νάχει ξαναειπωθεί,ειναι σημαντικό για μένα Μπαρμπουνάκι.Η αγάπη ποτέ δεν περίσσεψε σ ε κανένα .
      Καλές Γιορτινές μέρες εύχομαι

      Διαγραφή
  16. ουαουυυυυυυυυυ.....τι να πρωτοπω???ολα αψογα φυσικα αλλα τα ματια μου εμειναν στα φαναρακιααααααααααα φοβερα!!!καλη συνεχεια...καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν ειναι καλοφωτογραφημένα να φανταστείς για να φανεί το τρισδιάστατο εσωτερικό και στα πλαινά το στένσιλ,που θυμίζει αχνισμένο παράθυρο.Δε πειράζει,ας τροχίσουμε τη φαντασία και ας τα χαρούν οι κτήτορες. Φιλιά πολλά Σοφάκι εκεί στ ακριτικά μας μέρη

      Διαγραφή
  17. Όχι μονο μια καρδιά για την ανάρτηση σου, αλλά άπειρες!
    Χαρά μου, χαρισματικό παιδί των Χριστουγέννων,
    οι ευαίσθητες χορδές της καρδιάς μου, τεντωθηκαν,
    διάβασα κάπως λαχανιαζοντας την ανάρτηση σου (Θα την διαβάσω πολλές φορές ακομα), μ' έκανε να νοιώσω νοσταλγία, για τα χρόνια εκείνα που πέρασαν αλλά ζουν εντός μου, έκανα περίπατο στην Αιόλου, στους πάγκους με τα παιχνίδια, στον Δραγωνα να αγοράσουμε τα λουστρίνι γιορτινά παπούτσια, με είδα κολλημένη στις βιτρίνες των παιχνιδαδικων, να ονειρεύομαι! Είδα την μαμά μου, να πλάθει γλυκά, τον μπαμπά μου κάθε βράδυ, να αφήνει ένα μικρό δώρο μέσα στα παπούτσια μου, την νύχτα όταν κοιμόμουν.
    Μύρισα το φτωχικό μας σπίτι με γιορτινά αρώματα
    Ένοιωσα, πολύ πολύ αγάπη, χαρά χαρά!
    Είδα και την γλάστρα με το.φυτο, την στολίζαμε στο τραπεζάκι της σάλας πάνω στο καλό σεμεν της μαμάς μου,κάθε χρόνο και ακόμα λίγα στολίδια.
    Είδα, είδα, ένοιωσα τα παιδικά μου, αλλά και όλα όσα έζησα με τον άνδρα, τα παιδιά, τους γονείς αργότερα.
    Προικισμένη από σπάνια χαρίσματα Χαρά μου, δημιούργησες τόσα όμορφα, τόσα πολλά, τόσο τέλεια Χριστουγεννιάτικα!
    Γεια στα χέρια σου, με υγεία και πολύ χαρά να χαρείς
    αυτές τις γιορτινές ημέρες!
    Δεν έγραψα σχόλιο, έκθεση έγραψα, συγγνώμη!
    Δεν ήξερα να γράψω, κάτω από το "καντο μ' αγαπη"
    Ευχές, καλές ευχές, πολλές ευχές!!!
    Χριστίνα Χαλκιόπουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου κατ αρχάς να σε διαβεβαιώσω (σήμερα είναι η μέρα των καταθέσεων ;) χαχαχχαχα) οτι κι εμένα μ αρεσουν οι "εκθέσεις" Φαίνεται άλλωστε απο τις μεγάλες αναρτήσεις και τα πολυλογουδικα σχόλια.Ουτε στο φβ δεν μπορώ νάμαι λακωνική,παρότι γνωρίζω ,καθότι αρχαία ,οτι το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν! Ισως γι αυτό κόντεψα να χάσω την εισαγωγή μου στο Πανεπιστήμιο από την ΕΚΘΕΣΗ!!!!
      Ναι,ναι,ναι όσο απίστευτο κι αν ακούγεται έτσι έγινε και μπήκα ως επιλαχούσα! Εκτοτε έγινε καθεστώς το "με τη δεύτερη"χαχχαχα, μέχρι και για το δίπλωμα οδήγησης.
      Τλπ χαίρομαι ειλικρινά που οι δικές μου μνήμες αναζωπύρωσαν τις δικές σου.Πιστεύω οτι επειδή ηλικιακά ειμαστε κοντά,εχουμε λίγο πολύ ολες μας κοινές μνήμες και γι αυτό συγκινούμαστε η μια με την άλλη οταν τις καταγράφει.
      Θυμάμαι κι εγω την πρώτη μου φορά στην ΑΘήνα!!!!
      Παιδάκι στην Τρίτη Δημοτικού,πρώτο ταξίδι εκτός Νησιού,για να γίνω παρανυφάκι στο γάμο μιας αγαπημένης ξαδέλφης του πατερα μου.Πόσο παράξενα κι εκτυφλωτικά μου φαίνονταν όλα!!!
      Εκείνη η Ομόνοια ακόμα στριφογυρίζουν τ αυτοκίνητα γύρψ της σαν ασπρόμαυρη ελληνική ταινία κι οι ορδές του κόσμου στα πεζοδρόμια να προσπαθούν να περάσουν με το άναμα των φωτεινών σηματοδοτών! ΟΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ,ΟΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ,ΟΛΑ ΘΑΥΜΑΣΤΑ κι εγω να κρατιέμαι σφιχτά απο το χέρι της μητέρας μου να μη χαθώ ή τσολοπατηθώ απο το πλήθος που πήγαινε φορτωμένο κουτιά.Ασε δε η βιτρίνα του ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ!!!!Απο τότε με στιγμάτισαν τα ξωτικά(θάναι ακριβώς το επόμενο θέμα μου) ΝΑ ΤΩΡΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟ ΣΥΝΔΕΤΙΚΟ ΚΡΙΚΟ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΜΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ Θ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ!!!!Απίστευτο!!!κι εμενα μου φαίνεται ακόμα απίστευτο.
      Σταματώ εδώ γιατί θα κάνω νέα ανάρτηση οπως το πάω και θα οσυ ευχηθώ κι απο εδώ,ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ,μα πάνω απ όλα ΥΓΕΙΑ,για να μπορούμε να χαρούμε ο,τι θ ακολουθήσει

      Διαγραφή
  18. "Τα Χριστούγεννα ειναι δοσιμο"...
    Εσύ το λες...Κι απόψε μου δωσες πολλά: συγκίνηση, νοσταλγία, μνημες για τα χρόνια της αθωοτητας που , ναι, ειμασταν φτωχοί, αλλά είχαμε τον κοσμο ολο!!!
    Κι εσύ, συνεχιζεις και τον έχεις , αφού η καρδιά σου είναι παιδική κι ετσι να παραμεινει!
    Ευχομαι να καλοδεχτεις τα παιδάκια σου και να περάσετε ομορφες, ζεστές, αγαπησιαρικες γιορτές!!!
    Σε φιλώ με αγάπη!������������������������
    χρυσα χρηστακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάξερες πόσο χαίρομαι Χρυσα μου γι αυτά που μοιραζόμαστε,κι ας φαντάζουν μικρά κι ασήμαντα,ειναι τα πιο σημαντικά τα δώρα ψυχής!
      Τινάζουν απο πάνω τη σκόνη του χρόνου και ξαναφέρνουν στο φως αναμνήσεις καλοστιλβωμένες κι απαστράπτουσες,σαν να μην πέρασε μια μέρα!
      Ετσι ειναι όπως τα λες,μπορεί να μην είχαμε πλούτη και τα σπίτια που έχουμε σήμερα,ομως ξεχέιλιζαν ζεστασιά και αγάπη,που τα κουβαλάμε μέχρι σήμερα και τα μοιράζουμε γιατί έχουμε περίσσευμα απο το τόσο που πήραμε!
      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου φίλη,ευχομαι κάποια στιγμή να τα πούμε δια ζώσης...θα γίνει,νάσαι σίγουρη!
      Με ολη μου την καρδιά ευχομαι ΝΑ ΖΉΣΕΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

      Διαγραφή
  19. Αχ Χαρά μου , τι συγκίνηση μου προκάλεσε η ανάρτησή σου!! Πόσες αναμνήσεις ανέσυρες !!!Παρότι αρκετά μεγαλύτερή σου !!!Νάσαι καλά ψυχή μου , που τις δικές σου ευαισθησίες κατορθώνεις να μας τις περνάς με τόσο όμορφο τρόπο.Όσο για τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα. Ολα με περισσή αγάπη και εξαιρετική δουλειά !!Εύχομαι τα φετεινά Χριστούγεννα να σου φέρουν ότι επιθυμεί η καρδούλα σου και να απολαύσεις και χαρείς τα παιδάκια σου .Φιλάκια πολλά και εύχομαι να παραμείνεις πάντα παιδί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι αλλη "συμμαθήτρια"!!!!
      Οχι μόνο δεν είσαι τοσο μεγαλύτερή μου όσο φαντάζεσαι,αλλά παίζει νάμαστε και συμφοιτήτριες στην Πάντειο!χαχαχχαχαχαχααα
      Λοιπόν αγαπημένη μου φίλη,συμμαθητρια,συνομήλικη,οπως θες πάρτο εμένα δε με χαλάει καθόλου,γιατί μακαρι πολλές στην ηλικία μας ή μικρότερες νάχαν τη ζωντάνεια και τη δημιουργικότητά σου (μας), χαίρομαι που συγκινηθηκαμε, γιατί αυτό θα πει,οτι οι αναμνήσεις της μιας αγγιξαν τις αναμνήσεις της άλλης.Βρήκαμε κι άλλες μαγικές κλωστούλες να μας συνδέουν,εκτός απο τις φανερές της δημιουργίας!
      Σ ευχαριστώ λοιπόν για τα καλά σου λόγια και τις ευχές,οι μισές να πιάσουν θάμαι ευτυχισμένη,σου ευχομαι κι εσένα να ζήσετε αξέχαστες οικογενειακές στιγμές με τα παιδιά και τα εγγόνια σου
      Σε φιλώ και σ αγαπώ πάντα

      Διαγραφή
  20. Πάντα δημιουργική, με πανέμορφες εμπνεύσεις!

    Καλές σας Γιορτές

    και με Υγεία.

    Υιώτα Στρατή,

    "Αστοριανή"

    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτές οι νοσταλγικές μνήμες που όσο μεγαλώνουμε μας κατακλύζουν και γίνονται όλο και πιο δυνατές... Τόσο μακρινά όλα και τόσο κοντά ταυτόχρονα. Μακάρι να'χουν και τα δικά μας παιδιά τέτοιες αναμνήσεις από τα παιδικά τους χρόνια.Τι να πω για τις κατασκευές σου που να μη το'χω πει; Ό,τι αγαπάς το κάνεις υπέροχο. Σ'αγαπώ Χαρουλιώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...