...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

Ho-ho-ho

Ήταν παραμονές Πάσχα όταν εμένα μου βουλήθηκε οτι ήθελα ένα έλκηθρο.
Ναι,πολύ καλά διαβάσατε και δε σας γελούν τα μάτια σας😵.
Πάσχα...έλκηθρο...Αη Βασιλιάτικο!
Κι επειδή οτι μου έρχεται πρέπει να πραγματοποιείται άμεσα,σαν επιθυμία ετοιμόγεννης,δεν βραδυπόρησα (ενώ τότε ήμουν a punto😂!) και έγραψα στον Παραγγελιάκη.
Θάθελα νάχα κάμερα νάβλεπα την έκφρασή του όταν άνοιξε το μήνυμα😦
Θα 'πε ο άνθρωπος "κάθε σπίτι ένας τρελός και στο δικό μου όλοι", γιατί όντως του χουμε ζητήσει διάφορα τρελά, κι εκείνος σαν καλό ξωτικό εκπληρώνει τις επιθυμίες μας!
Μου απάντησε απορημένα,αν το εννοώ ή μήπως θάθελα να πω κάτι άλλο κι εκ παραδρομής το έγραψα😕
Όχι,δεν υπήρχε ο δαίμων του τυπογραφείου να δικαιολογήσει τυχόν λάθος.
Εν πλήρη συνειδήσει το έγραψα😎
-Μα πάμε για Πάσχα την άλλη βδομάδα,μου υπενθύμισε ευγενικά ο χριστιανός
Κι εγω είμαι χριστιανή ορθόδοξη και φυσικά το γνώριζα
-Και τι πειράζει; του είπα είναι ανορθόδοξο να εκτελούνται παραγγελίες χριστουγέννων;
-Όχι ,μου απάντησε μουδιασμένα,αλλά να... μήπως εννοείς λαμπαδόκουτο; επέμεινε
-Όχι,εννοώ αυτό που εννοώ και καλώς κατάλαβες
 Όλοι το Μεγάλο Σαββάτο θα πάνε με τις λαμπάδες τους εγω θα πάω με το έλκηθρο,υπάρχει κάποιο   πρόβλημα κατασκευαστικό;
Εκεί τέλειωσαν οι ερωταπαντήσεις, μια που δεν έβγαζε άκρη ο άνθρωπος και πριν ξεβαφτιστεί αποφάσισε να με διαβεβαιώσει, οτι θα το έφτιαχνε και θα με ειδοποιούσε για την αποστολή.
Μεγάλο πρόβλημα προέκυψε με το ταξίδι από Θεσσαλονίκη του έλκηθρου,πιο εύκολα θα ερχόταν από το Ροβανιέμι,αλλά δεν του πέρασε να μην έρθει!
Κι έτσι Πασχαλινό-πασχαλινό αφίχθη εν χορδαίς και οργάνοις!
Ενθουσιάστηκα άμα τη εμφανίσει!
Ένα μικρό χαριτωμένο ξύλινο έλκηθρο,που περίμενε τις δικές μου ιδέες να μεταμορφωθεί.
Όχι,λοιπόν δε θα σας κάνω τη χάρη να σας πω οτι το έφτιαξα το Πάσχα,αφού είμαι και θρησκευόμενο άτομο και εκτέλεσα με κατάνυξη τα θρησκευτικά μου καθήκοντα,οπότε παρότι με προκαλούσε η θωριά του δεν το έπιασα στα χέρια μου.
Περίμενε καιρό υπομονετικά στο μικρό εργαστήρι, φορτωμένο κάθε λογής άχρηστο-χρήσιμο,μέχρι που ήρθε η ώρα των χριστουγεννιάτικων κατασκευών και ξεθάφτηκε κι αυτό από τη σαβούρα που κουβαλούσε.
Μ΄ απασχόλησε πολύ η μεταμόρφωσή του ,από ένα απλό ξύλινο έλκηθρο σ΄ ένα θελκτικό Αγιοβασιλιάτικο μεταφορικό μέσον.
Κάτι που θα έστεκε στον άρχοντα της Εποχής και θάχε την μεγαλοπρέπεια και την απλότητα συγχρόνως που θα του ταίριαζε.
Κάτι που θα μετέφερε τους σάκκους με τα παιχνίδια χωρίς να τα επισκιάζει.
Κι έτσι άρχισα σιγά σιγά να χτίζω την εικόνα του.

Βάφτηκε με κόκκινο της Βουργουνδίας, γέμισε ανάγλυφες χιονονιφάδες,σημάδι του μακρινού ταξιδιού που διήνυσε, εσωτερικά ντύθηκε με τα "άνθη" της εποχής τα γκυ, οι καμπύλες του απέκτησαν χρυσή πατίνα και χιόνι


 και πίσω ένα διακριτικό στένσιλ με "Merry Christmas" πασπαλισμένο με λευκό γκλίτερ




ki ένα ξυλόγλυπτο με φούντα για το μπροστινό μέρος,ολοκλήρωσαν λιτά κι απέριττα την τελική του εμφάνιση.


Νομίζω και θάθελα την άποψή σας,οτι θάταν ένα όμορφο κομμάτι στη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του κάθε παιχνιδιάρικου σπιτιού, φορτωμένο λικεράκια της Γιορτής ή ενα "κουτί" για μια χριστουγεννιάτικη βάπτιση,αντί για τα συνήθη κουτιά των βαφτιστικών.
Τι λέτε,δε θάταν ωραία ιδέα;

Εγώ πάντως αφ ενός απόλαυσα κάθε στιγμή από την παραγγελία του μέχρι την μεταμόρφωσή του,το γέμισα χριστουγεννιάτικες μπάλες κι έναν υφασμάτινο Αη Βασίλη και συντροφεύει το δέντρο μου.




Εύχομαι ο Αη Βασίλης να μην αφήσει κανένα παιδί,πουθενά στον Κόσμο παραπονεμένο, κι αν δεν τα καταφέρει ,ας γίνουμε εμείς Αη Βασίληδες της ελπίδας και της ΧΑΡΑΣ για να δούμε παιδικά ματάκια να λάμπουν! 

Ho ho hooooooooooooooooo!!!!!!!!!
Ακούτεεεε;;;; Πλησιάζειιιιιιιιιιιιι ο πιο αγαπημένος Αγιος των παιδιών 😍


42 σχόλια :

  1. Πόσο απολαμβάνω τις αναρτήσεις σου Χαρά μου!!
    Η συγκίνηση μέσα απ’ το λόγο σου, ο τρόπος που ξεδιπλώνεις το κείμενο, η αρμονία στην έκφραση, το χιούμορ, τα συναισθήματα όπως αποτυπώνονται δίνουν μια μαγική διάσταση και συνάμα μια εύθυμη νότα που χαλαρώνει. Αυτό το δέσιμό σου με τις παιδικές αναμνήσεις πόση ευαισθησία δείχνει!
    Μπράβο Χαρά! Υπέροχο κείμενο που μας γοήτευσε, μας συγκίνησε, μας ταξίδεψε. Υπέροχο και το έλκηθρο και εύχομαι να είναι πάντα γεμάτο με όλα τα συναισθήματα που γεμίζουν την ψυχή ζεστασιά. Καλές Γιορτές με υγεία!...Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι να το διαβάζω αυτό Αννίκα μου! Γιατί η αλήθεια ειναι οτι δεν σκέφτομαι πολύ οταν γράφω μία ανάρτηση,ειδικά αν είμαι στα κέφια μου και "δε πρέπει απλά να κάνω μια ανάρτηση" βγαίνει απο μέσα μου ποταμός.Πόσο μάλλον οταν βασίζεται και σε πραγματικά περιστατικά (σχεδόν πάντα) και οχι σε μυθοπλασία (εκεί δε τόχω)
      Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λογια λοιπόν και χαίρομαι που οι σκέψεις μου και τα έργα μου βρίσκουν ανταπόκριση και δημιουργούν ευχάριστα συναισθήματα στους διαβάζοντες
      Φιλάκια πολλά, θα μ ανεχθείτε άλλη μία φορά πριν πούμε οριστικά ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

      Διαγραφή
  2. Φαίνεται πως σ' αυτή τη ζωή ή το "έχεις" ή δεν το έχεις και εσύ Χαρά μου, το έχεις... και μια κούτα να σου δίνανε εσύ θα την έφτιαχνες όχημα χαράς, αγάπης και μαγείας!
    ΑΦιλάκια μαγεμένα και καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑ ΜΆΛΛΟΝ ΈΤΣΙ ΘΆΝΑΙ,ΑΡΧΊΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ ΚΙ ΕΓΩ ΧΑΧΑΧΧΑΑΑ
      Γενικά πάντα μ αρεσε να βλέπω ωραία πράγματα γύρω μου
      Στεφανάκι μου πολλά φιλάκια για ομορφες οικογενειακές Γιορτές (θα τα ξαναπούμε ;) )

      Διαγραφή
  3. Χαρά μου, μου θυμίζεις εμένα όταν βάλθηκα μέσα στο Μαη να κάνω ταράτσα πάρτι-έκπληξη στο Βασίλη για την επέτειο του γάμου μας και πήγα σ' ένα κατάστημα με ηλεκτρολογικό εξοπλισμό και του είπα "θέλω λαμπάκια Χριστουγέννων εξωτερικού χώρου και να είναι και καλής ποιότητας". Ευτυχώς, μετά το πρώτο σοκ μου είπε να πέρναγα το απόγευμα για να έψαχνε στην αποθήκη το μεσημέρι μπας και ξέθαβε τίποτε... Όσο για το έλκηθρο, ε τί να πω, όλοι θα το θέλαμε στο σπίτι μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ ευτυχως να μη νοιώθω μόνη Ευγενία μου!
      Αλήθεια γιατι νάναι τόσο περίεργο να ζητάς κάτι εκτός εποχής καιπρέπει ολα να τα ψάχνουμε τελευταία στιγμή; Βέβαια ο καημένος ο Λευτέρης,δεν εφερε αντίρρηση,αντίθετα το γέλασε πολύ,αλλά γενικά υπάρχει θέμα με τα εκτός εποχής που ζητάμε κατά καιρούς.
      Φιλάκια πολλά και γιορτινά

      Διαγραφή
  4. Αχ βρε Χαρά μου ! συνώνυμη η ψυχή σου με το δώρο του ονόματός σου. Να δίνεις χαρά με αυτό που εκείνη αναδύει σε μας ολόγυρα.
    Αυτά τα ξύλινα παλιά πράγματα, που ξεμοναχιάζουν κάπου ξεχασμένα και μετά έρχονται στο φως, τα λατρεύω !
    Πήρες ένα πανέμορφο έλκυθρο, ξεπερνώ, ως βλέπεις την ...αδόκιμη εποχή του αιτήματός σου, και στέκομαι στο πόσο και πως το αγκάλιασες και πόσο όμορφη ζωή του έδωσες.
    Το χέρι σου με το ραβδί σου το δημιουργικό το ζωντάνεψε και το έφερε κάτω απ το δέντρο, μαζί με τις ευχές σου για όλον τον κόσμο και πρωτίστως στα παιδιά.
    Σου εύχομαι ολόψυχα Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου πόσο συγκινούμαι κάθε φορά που ταυτοποιούν τ όνομά με την προσωπικότητά μου!Ειναι πολύ τιμητικό και χαίρομαι αν το αντιπροσωπεύω κι οχι μόνο οτι το βγάζω αλλά το μοιράζω και στους γύρω μου.
      Ευχαριστώ επίσης για τα καλά σου λόγια σχετικά με το έλκηθρο,αν και η μεγάλη πρόκληση είναι να δίνεις δεύτερη ευκαιρία σε παλιά και ξεχασμένα πράγματα που βρίσκονται χωμένα στην ανυπαρξία μιας σκοτεινής και υγρής αποθήκης ;)
      Σ ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για ΟΛΑ και σου ευχομαι κι εσένα αξέχαστες Γιορτές.

      Διαγραφή
  5. Χαρουλααα ατελειο!!!
    Και το κείμενο και η ιστορία σου και φυσικα το εκληθράκι!!!
    τέλειο τέλειο τέλειο!!!
    Υπέροχες δημιουργικές όμορφες ζεστές γιορτές να εχεις Χαρά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΑΚΙ!!!!
      Σου ευχομαι κι εσένα αξέχαστες Γιορτές με όσους αγαπάς.

      Διαγραφή
  6. Ho Ho Ho λες ο Αι Βασίλης να μου έφερνε κι εμένα κανένα τέτοιο ελκηθρο;'Νταξει παιδάκι δεν είμαι αλλά τα Χριστούγεννα βγαίνει το παιδί που έχω μέσα μου, δεν θα το δει;
    Υπέροχο το έλκηθρο και μ'αρέσει που το παρήγγειλες Πάσχα!!
    Ωραία το έφτιαξες και εύχομαι να γεμίζει πάντα με τις ευχές σου τέτοιες μέρες.
    Καλή εβδομάδα Χαρά μου( Μη σκεφθείς μόνο χιόνι το καλοκαίρι, ναι;)
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχαχαχχααααααα δεν μπορώ να σου υποσχεθώ τίποτα Αννούλα μου γιατί δνε θέλω να βγω απο λόγο,μια που ουτε εγω μ εμπιστεύομαι στο τι μπορεί να ζητήσω;;;χαχχαχααα είπαμε, ούτε έγκυος έτσι!
      Κατά τ αλλα αν σε χωρούσε θα στο έστελνα ευχαρίστως,απλά ίσως όπως λέει κι η Χριστίνα παρακάτω ίσως μείνει γαι το πρώτο μου εγγόνι,αν μέχρι τότε δεν το φάει το σαράκι και νάναι και νεογέννητο για να χωρέσει χαχαχααα
      Φιλάκια πολλάαααα

      Διαγραφή
  7. γελάω διαβάζοντας γιατί χθες σκεπτόμουν μία κατασκευή για..Πάσχα!!! Άρα..έχουμε κοινές ανησυχίες Χαρά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη γελάς καθόλου γιατί κι εγω μολις ξεμπουκώσω απο τους κουραμπιέδες,θ αρχίσω για Πάσχα ;)
      Και φυσικά χαίρομαι που έχω συνοδοιπόρους και σ αυτό!!!!
      Φιλάκια γιορτινά και αχτιδένια

      Διαγραφή
  8. Χαχαχα! Μάρεσει η "τρέλα" σου! Πλησιάζει κι όλα είναι υπέροχα! Ανυπομονώ να ανοίξω τα δώρα της μπέμπας μου που...εγώ τύλιξα. Χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχομαι κάθε μέρα με το μωράκι σου νάναι Χριστουγεννα!!!!Φιλάκια πολλά μ άρωμα προδέρμ

      Διαγραφή
  9. ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω καταπληκτικοοοοοοο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωω

      Διαγραφή
  10. Qué bonito te ha quedado!!!
    Te deseo una Feliz Navidad y un Próspero Año Nuevo.
    Besos desde España.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν .
    Μια χαρά το παρήγγειλες το Πάσχα και τώρα να του παραγγείλεις κανένα αβγό η κουνελάκι 😂😂😂😂😂
    Έτσι εξηγείτε που τα έχεις όλα στην ώρα τους .
    Έγινε πάντως υπέροχο κι όπως κι αν το χρησιμοποιήσεις θα εντυπωσιάσει .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxaxxaxaa αυγό και κουνελάκι;;;κάτι πιο προχώ νάχει χ΄ρονο να το φτιάξει,για πέτα ιδέα ;)
      Ρένα μου άπειρα φιλιά και γιορτινά σου στελνω

      Διαγραφή
  12. Χαλκιοπουλου Χριστινα18 Δεκεμβρίου, 2018 10:05

    Χαρά μου, τυχερός ο Άγιος Βασίλης σου!
    Φροντισες γι' αυτόν πριν απ' αυτόν!
    Του πάει...τόσο πολύ το έλκηθρο ...
    & τούμπαλιν! Εξαιρετικός συνδυασμός δίπλα στο δένδρο σου!
    Σε κούρασε όλη η κατασκευή, άξιος ο κόπος σου! Γεια στα χέρια σου!
    Αυτό παλιό & άλλο καινουργιο!
    Δεν θα παραλείψω να σου πω, πόσο πολύ όμορφο είναι το κείμενο σου, δεν είναι η πρώτη φορά που ξεδιπλώνεις μαγικα την πέννα σου!
    Σκέφτηκα & το εύχομαι,όταν ο χρόνος και η καλή ώρα το επιτρέψουν ... να καθίσει το πρώτο σου εγγόνι πάνω στο μοναδικό αυτό έλκηθρο!
    Σε φιλω χχ



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ συγκινητική η ευχή σου στο τέλος Χριστινάκι,αν κι οπως σου εχω πει κατ επανάληψη δεν ειμαι ουτε εγω ακόμα έτοιμη, αλλά ας εχουμε μία καβάτζα,κακό δε κάνει1
      Οσο για τα υπόλοιπα ...είσαι η Χριστίνα που με κέρδισε απο την πρώτη μας γνωριμία! Τι αλλο να πω;;;;Ειλικρινά με συγκινείς με τη δοτικότητα και παιδική σου αθωότητα
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου

      Διαγραφή
  13. Μα είναι κομψοτέχνημα το ελκηθράκι!! Τις λάτρεψα τις λεπτομέρειες!! Όταν έρχεται η έμπνευση κι η όρεξη για δημιουργία Χαρά μου καλοδεχούμενη όποτε κι αν έρθει!! Το συζητάς;;
    Πολλά πολλά φιλιά και με το καλό να υποδεχτείς τις γιορτές!! 💋🍭

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενάκι μου
      πόσο χαίρομαι ξανά στα μέρη μου (λέω για σένα ενω εγω όλη μέρα εδώ ήμουν!χαχαχχαα)
      Σ ευχαριστώ πολύ καλό μου για τα καλά σου λόγια και σου ευχομαι ΥΓΕΙΑ & ΑΓΑΠΗ οχι μόνο για τις μέρες που έρχονται αλλά κάθε μέρα κάθε στιγμή του κάθε χρονου!

      Διαγραφή
  14. Χχμμ , λοιπόν θα επιλέξω το συμφοιτήτρια , που έχει ένα ηλικιακό παλάτζο αντί της συμμαθήτριας , που έχει σχεδόν ταύτιση ηλικίας ,για να μην αδικηθείς ! Χαχα
    Το έλκηθρο έγινε πολύ ωραίο και μπορεί να σταθεί είτε σαν διακοσμητικό είτε σαν χρηστικό. Για κουτί βάφτισης δε πολύ πρωτότυπο. Άλλωστε είμαστε ανατρεπτικές! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειτε με προστατεύσεις είτε οχι Χρυσάνθη μου,τη ζημιά την έχω πάθει ;)
      Χαίρομαι που επικροτείς την ιδέα μου για αποθήκευση βαφτιστικών.Βλέπω τόσο ωραία concept χριστουγεννιάτικων βαπτίσεων γιατί οχι να μην υπάρχει κι ένα ελκηθράκι;
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη ταλαντουχα συμφοιτήτρια,να περάσεις υπέροχα με την οικογένειά σου

      Διαγραφή
  15. Και τι μας πέρασαν, τίποτα κοινούς και βαρετούς ανθρώπους να τα κάνουμε όλα όπως όλοι; όχι κύριοι, εμείς είμαστε καλλιτέχνες, ανατρεπουμε τα καθιερωμένα και κάνουμε τη ζωή σας ενδιαφερουσα!...
    Και το αποτέλεσμα είναι μοναδικό! Φόρτωσέ το ομορφιά, αγάπη και καλοσύνη να τα μοιράσει ο άγιος στο ταξίδι του, γιατί λείπουν απο τον κόσμο μας και φέτος...
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς η δική σου διαπίστωση ειναι και δική μου Νικούλι μου.Μακάρι να μπορούσα με τις μικρές μου δυνάμεις και μόνο ν αλλάξω αυτή τη νοοτροπία που εχει ριζώσει και μολύνει τις μέρες μας.
      Ολο και περισσότερο ο κόσμος μας γίνεται και πιο άγριος.
      Μακάρι να συμβεί κάτι μαγικά και να υπάρξει μεταστροφή,εμείς απλά θα ευχόμαστε και θα προσπαθούμε στο μέτρο των δυνατοτήτων μας

      Διαγραφή
  16. Για ποια βάφτιση, καλέ? Εγώ άνετα θα το είχα και για να βάζω τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ!
    ;-)
    Χαρουλίτα μου, είσαι θεόμουρλη και ταλεντάρα και ψυχάρα!
    Μεγαλούργησες!
    Αγκαλιά μεγάααααλη σου αφήνω και μαζί τα πιο γλυκά μου ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλό βράδυ, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχαχαααααααααααααααααααα καλέ όσο πάμε το τερματίζουμε! καρότσι του ΣΜ!!!!είσαι ΘΕΑ κορίτσι μου ΛΟΥΚΟΥΜΟΘΕΑ.
      Οσο για μενα όσα λες κι οσα ντρέπεσαι ακόμα να μου πεις τα ενστερνίζομαι και σε απενοχοποιώ να τα εξωτερικεύσεις χαχαχχαχαχαχαα
      Φιλάκια άπειρα στο πιο γλυκό κορίτσι του Αιγαίου

      Διαγραφή
  17. Τώρα μη σου πω ότι ότι του φανεί του Λωλοστεφανή !!! Τι ρωτάει καλέ ο άνθρωπος ;; Πάσχα το θέλουμε , και θα το έχουμε και γούστο μας πότε θα το φτιάξουμε !!!
    Του ελκήθρου την ιδέα την τριγυρνάω και εγώ και μάλλον θα το παραγγείλω τον Αύγουστο !! Πανέμορφο έγινε και να το αφήσεις εκεί στολισμένο με μπουκάλια όχι ότι και ότι !!!Καλές γιορτές να έχεις Χαρά μου και μακάρι τα παιδιά να γεμίσουν τα χεράκια τους με καλούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ειναι Μαρινικόλ μου,άντρα θέλω ΤΩΡΑ τον θέλω! Τωρα ας μην το πάρει σοβαρά κι έρθει κι αυτός κι είναι μαύρη νύχτα ,βρεχούμενη και κινούμενη,αλλά γενικά έτσι είμαι!Ο,τι μου ρθει πρέπει να γίνει απαραίτητα ...χθες.
      Τλπ το έλκηθρο ήρθε κι έγινε πάμε γι αλλα τώρα,μέχρι τότε θαναι φορτωμένο όπως το φαντάστηκες ;)
      Φιλάκια γλυκά και τρυφερά αγαπημένη μου ευαίσθητη φιλενάδα

      Διαγραφή
  18. Αγαπημένη μου Χαρά ελπίζω να με θυμάσαι! :) Πόσο μου έχει λείψει η παρέα μας στη μπλογκογειτονιά δεν περιγράφεται!!! Μπορεί να λείπω αλλά παρακολουθώ όλους τους καλούς μου φίλους!!! Σήμερα ήθελα να σου γράψω για το έλκηθρό σου! Είναι φανταστικό, δουλεμένο με τόση λεπτομέρεια! Το λάτρεψα! Ανυπομονώ να τα ξαναπούμε! Σου στέλνω πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε τι βλέπουν τα μυωπικά μου πια,μάτιαααα;;;;;;;
      Μήπως θέλω οφθαλμίατρο;;;;
      Τζεσάρα μου,και σ εθυμάμαι και πώς να η σου έχει λείψει;;;3 χρόνια αποχής δε τα λες και λίγα.Είπαμε ν απέχουμε αλλά όχι να εξαφανιστούμε! Χαίρομαι που είσαι μία απο αυτές που θαθελα να δώσουν σημεία ζωής Και τωρα ελπίζω νάγινε η αρχή και να μη σ ε ξαναχάσουμε
      Ολες μας κάνουμε προσπάθειες να είμαστε πιστές στο μέσον που αγαπησαμε ,μη ξεφύγεις εσυ ;)
      Φιλάκια πολλά για ομορφες Γιορτές σ εσένα και στους αγαπημένους σου

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα!!! Χαρά μου χάρηκα πάρα πολύ όταν διάβασα την απάντησή σου!!!! Η αλήθεια είναι ότι θέλω να διατηρήσω το ιστολόγιό μου γιατί είναι κάτι που με γεμίζει χαρά! Πάντως έκανα μια αρχή και δημοσίευσα για πρώτη φορά μετά από τα 3 χρόνια αποχής χαχα! Ελπίζω τώρα που έγινε η αρχή να συνεχίσω...Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    3. ΑΝτε με το δεξί!!!!!
      Ελπίζω να πιάσει το ποδαρικό μου και να σε βλέπουμε πιο συχνά της τριετίας στη γειτονιά.
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
  19. Τι τέλειο που έγινε!!!Πάντα μου άρεσαν πολύ τα έλκηθρα! Και έχω ένα κρυμμένο στο πατάρι...Όταν τα παιδιά ήταν μικρά μου το είχαν στείλει συνεργάτες από την Γερμανία γεμάτο πουγκάκια με δώρα σαν Advent Calendar. Προβλέπω του χρόνου πια να το ετοιμάσω για την εγγονούλα!!!
    Καλές γιορτές Χαρά μου με υγεία και ευτυχία στην οικογένειά σου!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά αν δεν ειχες εσυ έλκηθρο στη μαγική κρυψώνα του Αλί Μπαμπά ,ποιός θάχε;;;;
      ΑΝτε ξέθαφτο γιατί ο καιρός πλησιάζει και όπου νάναι θα ξεπροβάλει το μωράκι σας ,νάχει άμαξα νάρθει η πριγκηπέσσα!

      Διαγραφή
  20. Qué preciosidad! M!e ha enamorado este trabajo!
    Un beso muy fuerte y todo mi cariño. Felices fiestas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Cara Isabel
    Un fuerte beso y un fuerte abrazo y yo con deseos de Feliz Navidad.Muchas gracias a todos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...