...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

Διεμερίσαντο τους πίλους μου και επ' αυτών έβαλον κλήρον...

Κι αφού το πλήρωμα του χρόνου συνεπληρώθη και αφού αποκόμισα πλείστας όσας ευχάς και κύματα αγάπης μ' έζωσαν από παντού (ο Θεός να σας έχει όλους καλά),οι ευχόμενοι καταγράφησαν χειρόγραφα και επί των ονομάτων εβαλον κλήρον.
Τ' αποτελέσματα δε, τα μόνα θετικά αποτελέσματα του παρόντος μηνός 😢, έχουν ως ακολούθως:
Επί 50 ψηφισάντων, έγκυρα και τα 50!


Με επιδέξιες κινήσεις κι αφού τα ονόματα έγιναν νούμερα,τυλίχτηκαν προσεκτικά,τέθηκαν στην ψηφοδόχο (πάντα με ΑΓΑΠΗ 💖 )


και ανεσύρθη ένας προς έναν οι εξής:

1. Νο 2 που αντιστοιχεί στη Maria kαι φυσικά της δωρίζεται το πρώτο καπελάκι
2. Νο 14  καιιιιιιιιιιιι  ♫♬♪♩🎺🎺ο Giannis Pit!!!!!!!!!!!! το λιλά για το Γιάννη μας
3. Νο 29 η Ελπίδα Κελάκη Ρέτσα,συχωριανή από το πεθεροχώρι και φίλη στο fb, το βεραμάν με τις μαργαρίτες του αγρού
4. Νο 43 η Αννα Δέλτα,φίλη κι αυτή από το fb που ο Θεός ξέρει πόσες ευχές μου έχει δώσει και να πού ήρθε η ώρα να της το ξεπληρώσω ,με το τελευταίο καπελάκι το ροζουλί


Σ αυτές τις μαύρες μέρες που ζούμε,χαίρομαι αν μπόρεσα να σας δώσω μία χαρούμενη νότα(αν κι εσείς μου δώσατε τόνους χαράς και αγάπης),από αυτές που όλοι μας έχουμε ανάγκη, ν' αντιμετωπίσουμε τις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης και να αισιοδοξήσουμε για γρήγορη επιστροφή στην κανονικότητα!


Υ.Γ. Ευχαριστώ την ευγενική χορηγό των πίλων,παλιά αγαπημένη και εξαφανισμένη ;)





14 σχόλια :

  1. Καλημέρα φιληνάδα και..τι υπέροχο κουτάκι ψήφων είναι αυτό. Θα σου ομολογήσω πως είχα στο πρόγραμμα μου να σου στείλω αυτό το Πάσχα ένα από τα στεφάνια μου με πηλό σαν το Χριστουγεννιάτικο που άρεσες όμως...Ανοιξιάτικο! Τώρα απλά το βλέπω στο πάγκο στο εργαστήρι μου. Λυπάμαι μα..ελπίζω κάποια στιγμή να σου στείλω ή ανοιξιάτικο ή...Χριστουγεννιάτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γενναιόδωρη Χαρά μας να είσαι καλά και καλή Μεγάλη Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα χαρούν οι νικητές και πάντα τυχεροί. Να δω πώς θα πας να τα ταχυδρομήσεις. Προσοχή ναι;
    Καλή Μεγαλοβδομάδα Χαρά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω!!!Να τα χαρούν οι νικητές και οι νικήτριες!
    Χαίρομαι για την πληθώρα των θετικών σχολίων, χαίρομαι ότι στο ..πεθεροχώρι έχεις φίλη γιατί τότε στην πρώτη σου από εκεί ανάρτηση είχα απογοητευτεί και χαίρομαι που και ο Γιάννης κέρδισε ένα καπελάκι να μάθει τι εστί Χαρά και δημιουργίες!

    ΚΑΛΉ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΕ ΌΤΙ ΚΆΝΕΙΣ!ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!
    ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουάουουουουου τι χαρά απ τη ...Χαρά μας!
    Κέρδισα! Γιούπυ, ξαναγίνομαι ...παιδί σε τέτοιες στιγμές. Είναι τόσο όμορφες, τόσο ζεστές και ανθρώπινες. Χαρά, μην πιεστείς με τα ταχυδρομεία αυτές τις μέρες πάντως ναι;
    Καλότυχοι οι κληρωθέντες αλλά και ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι φίλοι και φίλες που είναι εδώ κοντά σου και ήταν και πολλοί Χαρά μου.
    Να είμαστε καλά και Καλή Μεγαλοβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο σε όλους τους τυχερούς και σε σένα Χαρά μου. Μας θύμησες παλιές καλές εποχές με το giveaway σου. Να 'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να είσαι καλά Χαρά και του χρόνου.
    Σου εύχομαι Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ θα χαρούν και τα τέσσερα παιδιά που κληρώθηκαν ..ναι παιδιά είμαστε Χαρά μου.. αυτή είναι κλήρωση..με όλη την διαδικασια της.. με τα ονόματα στο τετράδιο που έγιναν αριθμοί και με τα ωραία δωράκια σου χα..χα..
    Και του χρόνου να είσαι καλα να το ξανακάνεις και..να είμαστε όλοι μαζί πάλι εδω..αγαπημένη..
    Καλή Μεγαλοβδομάδα Χαρά μου..ελπίδα και δύναμη για τα καλύτερα..την αγάπη μου παντα φιλιαα!💚🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαρα μου χαμπαρι δεν πηρα για την κληρωση.με. εφαγε βλεπεις το φεις μπουκ.Να εισαι καλα γλυκεια μου και να συνεχισεις να πληκτρολογεις για πολλα πολλα χρονια ακομη.και εμειςνα θαυμαζουμε τις ομορφιες που ετοιμαζουν τα χρυσα σου χερια.Την αγαπη μου φιλεναδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο στους νικητές και φυσικά εύγε και σε σένα Χαρά μου, που βρήκες αυτόν τον πρωτότυπο τρόπο να φέρεις το χαμόγελο στα πρόσωπα μας! :)
    Σου στέλνω ΑΦιλάκια, την αγάπη μου και ευχές καρδιάς για μια γλυκιά Μεγάλη βδομάδα! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωωωωωω σε ευχαριστώ πολύ Χαρά μου!!! Δεν το πιστεύω το είχα ξεχάσει,να είσαι καλά και καλή συνεχεία!!!
    Εύχομαι Καλή Αγία Μεγάλη Εβδομάδα!!!
    Καλό Πάσχα και ο Θεός μαζί μας!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα μάθατε; Ο φόβος κόλλησε κοροναϊό και πέθανε, ζήτω η ελπίδα. Να μια νότα αισιοδοξίας. Καλότυχοι να τα χαρούν σε όσους τους έλαχε.
    Καλή Μ. Εβδομάδα Χαρά μου και Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Felicidades a las ganadoras.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...