...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 16 Ιουνίου 2023

Μεταποιήσεις

 Και μετά το Πάσχα τι;
Είναι το ερώτημα που τίθεται πάντα μετά απο μια μεγάλη Γιορτή, που ως εξ αυτής, η δημιουργική δραστηριότητα είναι αυξημένη.
Στην προκειμένη, ακολουθούν με μαθηματική ακρίβεια οι "μεταποιήσεις" 😉 
Παρ όλα αυτά μην παρασυρθείτε απο τις εικόνες που θα δείτε και φανταστείτε καμιά φουλ δραστηριότητα. Κάθε άλλο. Απο την ημέρα της επιστροφής, το κέφι έπεσε κατακόρυφα και κάνω τα αδύνατα δυνατά να ανακάμψω
Τέλος πάντων, προχωράμε, έστω και με ρυθμούς χελώνας

Θυμάστε τις λαμπάδες των ζευγών, νομίζω
Αφού λοιπόν επιτέλεσαν τον προορισμό τους, μεταμορφώθηκαν σε "πίνακες" σημειώσεων. 


Αλλωστε με αυτή τη σκέψη της δεύτερης ευκαιρίας είχα παραγγείλει και τις βάσεις για τις λαμπάδες, αφού ήδη είχα χρησιμοποιήσει κουτιά και μεμονωμένα ξύλα προηγούμενων λαμπάδων (δείτε τα εδώ ( το πορτοκαλί μακρόστενο) και εδώ (το πρώτο))
Άνοιξα λοιπόν, τις ήδη υπάρχουσες κάτω απο το χαρτί, τρύπες του ξύλου, χρησιμοποίησα βίδες με κεφάλι για τη στήριξη του μασουριού με το χαρτί, δυο χάντρες κι ένα ξυλάκι σουβλακίου έγινε η κάτω πλευρά για να κόβεται το χαρτί  κι ένα καπάκι απο self test έγινε η υποδοχή για το στυλό.
Ετσι συνεχίζεται, η χρήση του συγκεκριμένου ξύλου βάσης των λαμπάδων, με άλλη μορφή!

Στη  συνέχεια και μια που η Εποχή προχωρά ακάθεκτη, παρά τα τερτίπια του καιρού, που ομολογουμένως δεν είναι και λίγα και ολίγον τί αφύσικα, σας παρουσιάζω ένα γυάλινο "στεφάνι μια που φέτος δεν εφτιαξα Μαγιάτικο. Για να σας εξομολογηθώ την αλήθεια μου, λυπάμαι να κόβω τόσα λουλούδια που βρίσκονται ακόμα στην αρχή τους για να φτιάξω ενα στεφάνι της μιας εβδομάδας το πολύ. Θα μου πείτε στη μάνα τους τα λουλούδια θα ζήσουν περισσότερο; Ισως ναι, ίσως όχι, εγω πάντως λυπάμαι να τα κόβω πια, γιατί αισθάνομαι τον πόνο της μάνας και του αποχωρισμού απο το παιδί. 
Μη γελάτε, σοβαρολογώ


Ετσι, ένα άνθινο στεφάνι, μιας αγαπημένης χαρτοπετσέτας, βρήκε τη θέση του μετά απο επιθυμία χρόνων, σ΄ ένα απλό γυάλινο καπάκι τουρτιέρας και το ανανέωσε!Για την ολοκλήρωση εκοψα στη μέση μια ελαστική τρέσα και την κόλλησα στο σημείο της κορυφής που άφησα επίτηδες άβαφο και πρόσθεσα λευκά πουά με contour. 

Πολύ την αγάπησα ακόμα και χωρίς να κρύβει γλυκούς πειρασμούς απο κάτω (λόγω διατροφής 😤😷)

Στη συνέχεια γλυκάθηκα με τις θήκες των γυαλιών, τα είδαν κι άλλοι και τις ζήλεψαν και έβγαλα κάποιες "υποχρεώσεις" ακόμα (αυτές στη φωτό είναι αυτές που κληρώθηκαν στο φβ. Υπήρξαν κι αλλες που δε πρόλαβαν καν να φωτογραφηθούν 😠😌). Η Σωσώ ναναι καλά που μ είχε προμηθεύσει, γιατί τώρα δεν κυκλοφορούν όπως έμαθα


Και για το τέλος κάποια γυάλινα ακόμα  παραγγελία για καφέ, ζάχαρη και τσάι ,


άλλα έτσι για το κέφι μου ,άλλα για να μην πεταχτούν (αδεια μπουκάλια  αρώματος π.χ.)
Οπως διαπιστώνετε διανύω την περίοδο το διπλού κρακελέ (θήκες, μπουκάλι) και δεν το επέκτεινα  περαιτέρω λόγω ελλείψεως υλικού 😀

Το ενα το  εχω κάνει με πηλό (αριστερό) εγχρωμο στη μία πλευρά, μονόχρωμο στην άλλη, το μεσαίο decoupage και κρακελέ δύο συστατικών με αξεσουάρ μεταλλικά και το τρίτο εντελώς απλό, απλά πρόσθεσα ελαστικά στοιχεία. Και να εξηγήσω οτι η κορώνα στο πώμα μπήκε (αν και τώρα που τη βλέπω μιζεριάζει λίγο λόγω μεγέθους) λόγω της ήδη υπάρχουσας στο μπουκάλι 😉. Οχι για να μη λέτε γιατί οι μέρες είναι και πονηρές 😉😊😄

Ζεσταίνω, ή τουλάχιστον προσπαθώ, σιγά σιγά τη μηχανή μπας και πάρω μπρος γιατί πολλοί είναι αυτοί που με ρωτάνε αν θα κάνω το τσάι των Χριστουγέννων φέτος. 
Καλά νάμαστε γιατί και πέρσυ το ετοίμαζα, αλλά με την προετοιμασία έμεινα, αφου με πρόλαβαν τα γεγονότα της μητέρας


10 σχόλια :

  1. Είσαι απίστευτη....όλα είναι υπέροχα !!!!!
    Έλα, πήρες μπρος, καλή συνέχεια....σε φιλώ !!!!
    Είμαι η Ράνια η ανώνυμη Εξαρχειώτισσα λόγω τάμπλετ χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά Θεοδωρίτση04 Ιουλίου, 2023 20:47

      χαχαχα γεια σου φιλενάδα Εξαρχειώτισσα! Πάνω που παίρνω μπρος όλο κάτι τυχαίνει!!!Τωρα είμαστε καραντίνα λόγω κόβιντ (οχι που θα μας άφηνε!Πάλι καλά που περασαν 3 χρονια αμόλυντα) Θέλω να ελπίζω οτι δε θα κολλήσω εγω ,προς το ςπαρόν είμαι αποκλειστική του συζύγου και καραντίνα για λόγους δημόσιου συμφέροντος,χαχχαα

      Διαγραφή
  2. Α, τώρα εσύ, Χαρά μου, όλα τούτα τα λες λίγα; Στο μεσοδιάστημα δηλαδή από Πάσχα, όλα τούτα, τα λες λίγα; Τι να σου πω;
    Είναι όλα πάρα πολύ ωραία. Κοίτα να δεις, που δεν φανταζόμουν ότι οι θήκες γυαλιών θα μπορούσαν να δώσουν τέτοιο αποτέλεσμα.
    Μπράβο κορίτσι μου για την πάντα γόνιμη φαντασία και τέχνη.
    Την καλησπέρα μου, καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά Θεοδωρίτση04 Ιουλίου, 2023 20:56

      Ναι Γιάννη μου λίγα, γιατί αντιθετη περίπτωση θαταν οργασμός λόγω και καλοκαιρινών ιδεών. Αλλά έστω και τσουκου τσουκου ο αραμπάς τσουλάει, χαχχαχα. Οι θηκες γυαλιών ειναι καταπληκτικό υλικόοντως,απλά το παιχνιδομάγαζο που τις είχε σταμάτησε να τις φέρνει και αυτές τις είχα παρακαταθήκη, οπότε μια χαρά βόλεψαν τα δωράκια των γενεθλίων
      Φιλιά πολλά με την αγάπη μου πάντα

      Διαγραφή
  3. Στις μεταποιησεις και στις μεταμορφώσεις, είσαι μανούλα.
    Μια χαρά τα έφτιαξες όλα και το χαίρονται κι αυτά.
    Τέλεια και τα βάζα και τα μπουκάλια και την τουρτιέρα, αλλά οι θήκες είναι πανέμορφες.
    Γειά στα χέρια σου κσι συνέχισε την ψυχοθεραπεία όπως ξέρουμε εμείς οι φτιάχτρες, που λέει και η εγγονή μου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά Θεοδωρίτση04 Ιουλίου, 2023 21:00

      Ξερεις Ρένα αυτό που λένε, "μ όποιο δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις;" Μ εσένα που μπλέξαμε θέλοντας και μη ακολουθήσαμε το παράδειγμά σου κι εγω δεν το μετάνοιωσα ποτέ! Καλοσυνήθισα με τις θήκες και τωρα που τέλειωσαν θάθελα νάχα κι άλλες!!!χαχαχα Εμείς οι φτιάχτρες(πολύ μ αρεσε το προσωνύμιο) είμαστε αθεράπευτα μαζόχες, τι να κάνουμε
      Φιλιά πολλα σ εσένα και την εγγονή σου την γλωσσοπλάστρια

      Διαγραφή
  4. Ναι ότι και να πεις Χαρά μου θα έχεις δίκιο...μα να κάνω ένα μήνα να έρθω; απαράδεκτο, αλλά έλα που έλεγα ότι μετά τους γάμους και τις βαφτίσεις ( εγγονός ,εγγόνα , και δισέγγονο) ότι θα είχα περισσότερο χρόνο , αμ δε;
    Που πάει αυτός ο χρόνος και δεν μου φτάνει δεν ξέρω Χαρούλα μου.
    Τα ίδια με σένα έχω πάθει και εγώ, σχετικά με το τι να κάνω...😊
    Δεν έχω πια υλικά και τα χέρια μου δεν με υπακούν σε τόσες λεπτομέρειες. Όποτε πότε πότε κανένα πλεκτό και μεχρι εκεί.
    Ομως χαίρομαι και σε καμαρώνω κάθε φορά που ανακυκλώνεις πράγματα και τα κάνει να φαίνονται όμορφα και καινούργια...έχω ιδίαν αντίληψη και δεν λεω υπερβολές! η κάθε δημιουργία σου είναι ξεχωριστή και βέβαια δεν εγκαταλείπουμε τις προσπάθειές μας όσες και να είναι αυτές! γιατί είμαστε φτιάχτρες! 🤣
    Καλό και ευλογημένο μήνα της Παναγιάς εύχομαι αγαπημένη μου θα προσπαθήσω να τα πούμε.
    Στέλνω την αγάπη μου 🧡😘🍉🏊‍♀️ πολλα φιλιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...