...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Σάββατο 26 Αυγούστου 2023

Θάλασσα, θάλασσα τί μου χεις κάνει

 Περασε ενας μήνας χωρίς καμιά ανάρτηση και είπα πριν την εκπνοή του να επανέλθω και να μοιραστώ μαζί σας ο,τι έφτιαξα μέσα στην ζέστη, τη στεναχωρια  για όσα συμβαίνουν και την απόγνωση οτι αυτό το βαρέλι δεν έχει πάτο.
Ευγνωμονώ συνεχώς το Θεό που μου έδειξε αυτό το φωτεινό δρόμο της δημιουργίας για να αντλώ λίγη χαρά, όσο διαρκεί η διαδικασία και όσο με τέρπει το αποτέλεσμα. Αλλά πολλές φορές ουτε και αυτό καταφέρνει να πάρει τη λύπη  και την απελπισία που αισθάνομαι. Και οταν ολο αυτό έρχεται να κάτσει πάνω σε προσωπικα προβλήματα γίνεται εκρηκτικό το κράμα!
Είναι φορές που νομίζω οτι στέρεψα ιδεών κι εκεί έρχονται  οι χαρτοπετσέτες και μου ξαναφορτίζουν τι ς άδειες μπαταρίες μου!
Καλοκαίρι και πως να μείνω χωρίς πετρωτά;
Ετσι το πρώτο γεννήθηκε αιφνίδια μετά απο ένα σπάσιμο.


Επειδή έχω πολλά μπλε σερβίτσια με παρακινουμένη απο ανάλογες ιδέες που είδα στο PINTEREST, έφτιαξα ένα στεφάνι με τα πιο μικρά κομμάτια απ αυτά. Ομως φαίνεται ήταν ανάδρομος κάποιος πλανήτης οταν φτιαχνόταν κι έτσι οταν το κρέμασα, μάλλον απο την πολύ ζέστη που μας ψήνει καιρό τωρα, η κόλλα αφησε το ένα πιατάκι εκτεθειμένο στη φθορά του.
Λυπήθηκα αρχικά, αλλά αφ ενός υπήρχε και δεύτερο πιατάκι για αντικατάσταση του σπασμένου (όπως βλέπετε ακόμα δεν αντικαταστάθηκε 😕) και ύστερα έδωσε έμπνευση για το πρώτο πετρωτό του Καλοκαιριού του '23!

Το πρώτο ήταν αυτό!
Η γέννηση προέκυψε επίσης απο χαρτοπετσέτα που είχε ως θέμα το νυχτερινό ψάρεμα στην Κίνα (;)
Ετσι ενας Κινέζος με το χαρακτηριστικό του ντύσιμο κίνησε κι αυτός για ψάρεμα μια που η νύχτα ήταν 'εναστρη😊


Επειδή ήταν νωρίς για τη θάλασσα, ετσι δημιουργήθηκε μια θαλασσινή μεν εικόνα αλλά ως βόλτα με το σκυλάκι. Βλέπετε η πετρούλα που αποτέλεσε το κεφάλι του σκυλακίου ήταν ακριβώς μια μουσουδίτσα μ αυτάκι. Τί άλλο μπορούσε να γίνει; 😊 Η τσάντα είναι η μόδα της σαιζόν 😉
Παντού σ' όλα τα τουριστικά κάθε αντικείμενο έχει μάτι ενα ή πολλά! Θα μπορούσε ενα πετρωτό να μην είχε το ματάκι του; impossible!


Το δεύτερο πετρωτό πάλι ξεκίνησε απο την χαρτοπετσέτα, που στην περίπτωσή μας είναι 3 διαφορετικές που εντάχθηκαν στο ίδιο μοτίβο.
Ενα ζευγάρι τουριστών ασπρο-ασπρο αναζητά το χάδι του Ελληνικού ήλιου.
Το έργο είναι τρισδιάστατο, να δημιουργηθούν όγκοι ωστε να φαίνεται η πορεία του ζευγαριού προς τη θάλασσα

Ενα ακόμη καλοκαιρινό θέμα ηρθε με την ανεύρεση ενός πάτου μπουκαλιού που το σχήμα του ήταν ακριβώς ανοιχτής ομπρέλας! Ετσι έκανα ενα πρόχειρο decoupage μ ενα φλοράλ κομμάτι χαρτοπετσέτας και εντάχθηκε στη φιλοσοφία ενός ελεύθερου κάμπινγκ του νέου ζευγαριού τουριστών με επέκταση του τοπίου πάνω και κάτω ζωγραφικά



Οι  δημιουργίες συνεχίστηκαν εν μέσω πανηγυρικών εσπερινών κατά τα ειωθότα του Δεκαπενταύγουστου, ενα ταπεινό κερί σε εκκλησιές οχι τόσο κοσμικές, παράκληση και αίτημα δύναμης για μένα, για μας και όσους δοκιμάζονται.
Κάποια έκθεση ζωγραφικής ενός νέου, ήταν η αφορμή να ξανανεβούμε το φιδωτό δρομο του Βασιλικού, οχι για ρεποζάρουμε στις πανάκριβες ξαπλώστρες των in παραλιών του!  Τόπος όμορφος και καταπράσινος ακόμα το Βασιλικό σου προσφέρει την ηρεμία και τη γαλήνη που αναζητάς στον τρελό Αύγουστο, 




πόσο μάλλον οταν συνδυάζεται με εικαστικές αναζητήσεις, σ εναν ασυνήθιστο χώρο ενός Βιολογικού ελαιοτριβείου!!

 Και κάτι τελευταίο να μη σας φορτώσω τόσο πολύ μετά τόόόσο καιρό!



Ένα ζευγαράκι κατοικιδίων, δώρο στην Κτηνίατρο, που έσωσε απο βέβαιο θάνατο ένα πανέμορφο γατάκι 3 μηνών και τώρα έχει γίνει ο λατρεμένος μόρτης του σπιτιού 💓
Ετσι ακριβώς ειναι όλη μερα με το εναπομείναν σκυλί του σπιτιού. Γιατί τα ζώα παρά τις περί του αντιθέτου  απόψεις, μπορούν να συμβιώνουν αρμονικά οι άνθρωποι χωλαίνουν σ αυτό 😉

Νομίζω σας αποζημίωσα αρκούντως για τη μακρά μου απουσία.
Αντε καλό υπόλοιπο Αυγούστου και θα επανέλθω σύντομα να μη βγω εκπρόθεσμη θεματικά😀


24 σχόλια :

  1. Μάς αποζημίωσες, με το παραπάνω, ακριβή μου φίλη. Αν και, όταν ξεκινάς να ξετυλίγεις του θησαυρού σου το θαυμαστό στεντούκι, τίποτα δεν είναι ικανό να μας χορτάσει.
    Αυτό που θαυμάζω στα πετρωτά σου είναι η φαντασία σου. Πώς αντιλαμβάνεσαι από τα πριν, ποιο ακριβώς κομμάτι ταιριάζει για να πλέξει το παζλ της εικόνας που έχεις κατά νού.
    Και αυτά τα κομμάτια της πορσελάνης και τα βότσαλα είναι υπέροχα, τα λατρεύω.
    Εγώ, το έχω ρίξει στη ζωγραφική καθώς μπορείς να βλέπεις στο "Τεχνόσπιτο". Αρκετά έργα, με εστίαση τελευταία στα νησιά μας. Τι να κάνω, Χαρά;
    Όσα δεν μπορώ να ζήσω στην αγκαλιά τους, τα ζωγραφίζω να τα φέρω κοντά μου ως ψευδαίσθηση.
    Καλά να είσαι εύχομαι αγαπητή μου φίλη.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου αγαπημένε,πάντα παρών! Αντίθετα μ εμένα που με είμαι καθόλου τυπική και ανταποδοτική. Θα μπω όμως να δω τα έργα σου. Αχ Γιάννη μου ο πεινασμένος καρβέλια ονειρέυεται και σε νοιωθω απόλυτα, κάπως έτσι λειτουργώ κι εγω μέσω της τέχνης, ταξιδεύω νοερά εκεί που δε μπορώ να φτάσω! Το κακό ειναι οτι δεν ελπίζω οτι θ αλλάξει και κάτι μελλοντικά, αλλά ας έχουμε υγεία να το παλεύουμε. Ας εγνωμονούμε τη Φυση που μας έδωσε εστω κι αυτό το χάρισμα του νοερού ταξιδιού, αλλοι δεν εχουν ούτε αυτό!
      Την αγάπη μου και την βαθειά μου εκτίμηση πάντα!

      Διαγραφή
  2. Maravillosos trabajos, eres una persona muy creativa. BESICOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mi querida Arish
      Tus palabras están llenas de miel y muchas gracias, mi querido amigo.
      ¡Os deseo un buen resto del verano!
      Besos desde Grecia, que sufrió mucho este año.

      Διαγραφή
  3. Μας αποζημίωσες και με το παραπάνω Χαρά μου, αν και ποτέ δεν είναι αρκετό. Θέλουμε να βλέπουμε τις δημιουργίες σου που πάντα είναι πρωτότυπες όμορφες και πολύ ενδιαφέρουσες.
    Πόσο σε θαυμάζω να ξέρεις Χαρά μου γιατί καταλαβαίνω τι κόπο έχουν όλα αυτά τα πανέμορφα πετρωτά όταν συνδυάζονται και με άλλα υλικά π.χ ζωγραφική, ή χαρτοπετσέτα για να ολοκληρώσεις την εικόνα που έχεις στο μυαλό σου.
    Καταπληκτικά τα καλοκαιρινά σου πετρωτά αγάπη μου!
    Ααααα και κοίτα σύμπτωση και εγώ σε έκθεση ζωγραφικής πήγα και μάλιστα κολλητής φίλης μας! 😊για πέρνα από μένα να σου πει ένα γειά! 🤣
    Χαρούλα μου το ξέρω ότι πια το μπλοκ είναι χρονοβόρο μπροστα στο φέης και ξέρω ότι οι αναρτήσεις σου έχουν να κάνουν και για όσους αντιστέκονται στο φέης π.χ. εγώ και σε ευχαριστώ πολύ από καρδιάς όταν το κάνεις!
    Να είσαι καλά αγαπημένη μου να δημιουργείς πάντα γιατί είναι το μόνο που μας σώζει από τα δύσκολα.
    Καλο υπόλοιπο καλοκαιρακι να έχεις. Στέλνω μαζί με την αγάπη μου και μια μεγάλη αγκαλιά! 🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεμένη μου!
      Χαίρομαι που είσαι πάντα εδώ! Οι ακριβοί μου φίλοι εδώ μέσα κάνουν τα πάντα να μην νοιωθω την μοναξιά και την απαξίωση των blogs. Λυπάμαι τόσο πολύ που δεν εχουν την επισκεψιμότητα του κάποτε. Ειναι σαν να αδειάζει μία γειτονιά,φεύγοντας ενας ένας,αλλά όπως εχω ξαναπεί μπορεί ν αργώ (φετος η ζέστη μου τσατάλιασε το ήδη κλονισμένο νευρικό σύστημα και παρά τον κόβιντ και την κουραση που μ άφησε,δεν μπορούσα χωρίς θάλασσα) αλλά θέλω να υπάρχουν τα έργα μου σ αυτό το ομορφο σπιτάκι που με ζέσταινε τόσα χρόνια και με ανέδειξε. Του χρωστάω τόσα πολλά που θάταν λιποταξία και αχαριστία να μην τ αναγνωρίζω και να μην επιστρέφω σ αυτό. Μη νομίζεις οτι είμαι πιο τυπική στο ΦΒ, ειδικά στα σχόλια!!!αστο...ντρεπομαι τα μούτρα μου.
      Γι ατην έκθεση τα έμαθα και χάρηκα σαν να ήμουν εγω εκεί.Εμαθα κιολας οτι επιλέξατε το αγαπημένο μου για το Γιαννάκη και ευχομαι να το χαρεί ο μικρός.Κρίμα που δε πήγε όπως περιμενα,αλλά βλέπεις έπεσε και το θανατικό στο χωριό και τα πράγματα ήταν μουδιασμένα. Τα έργα της Μαρίας είναι για εξωτερικό. Εδώ δεν εκτιμώνται όπως τους πρέπει, ίσως είναι και δύσκολοι καιροί...
      Τλπ εμείς την λατρεύουμε και τη θαυμάζουμε όπως και νάχει. Ας ελπίσω οτι κάποια στιγμή θα δοθεί η ευκαιρία να ξαναβρεθούμε!!!
      Φιλάκια πολλά και θα σ επισκεφθώ άμεσα
      Μια τεραστια αγκαλιά αγάπης όλη δική σας οικογένεια Σμαραγδάκη

      Διαγραφή
  4. Δεν υπερβάλω καθόλου Χαρά μου, αν πω πως τα πετρωτά σου είναι ομορφότερα από ποτέ, έχεις ενάγει την τεχνική σου, στο υψηλότερο βαθμό!
    Το ελαιοτριβείο χρήσιμο ειδικά επειδή είναι και βιολογικό!
    Καλή δύναμη και καλές εμπνεύσεις με υγεία και χαρά!
    ΑΦιλάκια αγάπης και χαράς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Στεφανία η γνωμη σου με κολακεύει και μου δίνει ώθηση να συνεχίζω. Ειναι φορές που λέω "τέλειωσε, μέχρι εδώ ήταν" και άλλες που δε μπορώ να σταματήσω! Αγαπω την τέχνη και την εξέλιξή της στα έργα μου και χαίρομαι που την επικροτείτε κι εσείς.
      Το ελαιοτριβείο είναι σ ενα υπέροχο τοπίο που η μοναδική φωτογραφία που ανέβασα δε μπορεί ν αποδώσει . Νομίζεις οτι βρίσκεσαι στην Ιταλική εξοχή και δη στην Τοσκάνη, μόνο που εδώ βλέπεις και θάλασσα! Δυστυχως ως πολιτιστικός χώρος ειναι αρκετά μακρυά για να κάνω έκθεση που χρονια τωρα ψάχνω κατάλληλο, ετσι το απολαμβάνω κάθε φορά που κάνει κάποιος άλλος
      Αφιλάκια γλυκάμε ολη μου την αγάπη

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένη μας Χαρά, όχι μόνο...αρκούντως μας αποζημίωσες αλλά μας χάρισες τόσες διαδρομές μέσα από τα πετρωτά σου! Μέχρι που πίστεψα...πως έσπασες ...το ένα πιατάκι του στεφανιού για να δημιουργηθεί η κυρία με το σκυλάκι!!! :) Να είσαι πάντα καλά και όσο κι αν αργούμε, το blog είναι για όλες μας τόπος...επιστροφής, αγαπημένος! Κι εγώ ...το ξεσκονίζω σιγά σιγά, να δώσω σημεία ζωής! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! Με αγάπη και δημιουργίες!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω,ανώνυμο...το Μπαρμπουνάκι; Φιλιά!!!

      Διαγραφή
    2. Ο Τόπος που μας γνωρισε όλες εμάς παραμένει αγαπημένος και αναντικατάστατος Μπαρμπουνάκι μου. Αντε τέλειωνε με τη φασίνα γιατί ένας κούκος δε φέρνει την Ανοιξη όσο κι αν προσπαθεί ο καψερός. Χαίρομαι που ακόμα ,μετά τόσα χρόνια βρίσκετε τις αναρτήσεις μου ενδιαφέρουσες και σας ταξιδεύουν. Τί μεγαλύτερο κοπλιμέντο να ζητήσω;
      Φιλάκια άπειρα αγαπημένη μου

      Διαγραφή
  6. Μας αποζημίωσες βέβαια προς το παρόν όμως γιατί θέλουμε να βλέπουμε πιο πολλές αναρτήσεις σου αφού τα έργα σου είναι βάλσαμο στην ψυχή μας. Μα πόσα υλικά μπορεί να έχεις και πετυχαίνεις με τόση ακρίβεια και το θέμα και την κίνηση !!! Είναι αριστούργημα οι δημιουργίες σου, είσαι μοναδική και πλιζ ζωντανέψτε πάλι την μπλογκογειτονιά, γιατί δεν έχει καμία σχέση με το απρόσωπο φατσοβιβλίο.....
    Καλή συνέχεια και καλό αποκαλόκαιρο !!!
    Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβάμαι μήπως σας κουράσω με συχνότερες αναρτήσεις και γι αυτό γίνομαι ακριβοθώρητη,χαχαχα Οχι Ράνια μου απλά με πιάνει η καλοκαιρινή ραστώνη,ολο και περισσότερο, οσο μεγαλώνω. Παρά ταυτα το ίδιο δε συμβαίνει στις δημιουργίες! Χωρίς αυτές νοιώθω μισή του μισού, ουτε η δίαιτα δε συγκρίνεται μ αυτό το μισερό.
      Οσο για να ζωντανέψω την μπλογκογειτονιά, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑ! Με πιάνει τόση μελαγχολία μ αυτή την εγκατάλειψη! Το φατσοβιβλίο εκτος απο απρόσωπο, που εν πολλοίς είναι .αν και απο εκέι έχω γνωρίσει αξιόλογους ανθρώπους, αλλά στην πλειοψηφία συμφωνώ, ειναι και άκρως τοξικό. Με κάθε ευκαιρία χωρίζονται οι άνθρωποί του σε στρατόπεδα ρίχνοντας βολές ο ένας του άλλου κι οχι πάντα κόσμια ή με επιχειρήματα. Με τον κόβιντ θέλεις; με τις εκλογές; γενικά με κάθε ευκαιρία. Παρ όλα αυτά το συνεχίζω μόνο γι αυτούς τους αξιόλογους που έγραψα παραπάνω, προσπαθώντας ν αποφεύγω όσο το δυνατόν την εμπλοκή μου με έριδες, αν και δεν το καταφέρνω πάντα.
      Αντε ξαναγύρισε κοντά μας, εγω απο πλευράς μου ο,τι μπορώ θα κάνω,ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ! Φιλάκια πολλά ...γιαγιάκα

      Διαγραφή
    2. Σε καταλαβαίνω.....κι εγώ έχω γυρίσει αλλά πολύ λίγοι ανταποκρίνονται πιά .... τέλος πάντων, δεν πειράζει, συνεχίζω γιατί προτιμώ με χίλια τα μπλόγκς.......φιλάκια !!!!!

      Διαγραφή
    3. Είμαι τόσο σίγουρη οτι ειναι ανενεργά πολλά που ουτε καν μπαίνω να δώ στους φίλους νέες αναρτήσεις. Και παλιότερα είχα κι ενα γκατζετάκι που ειδοποιούσε αλλά τωρα καταργησαν κι αυτό και δεν έχω βρει άλλο

      Διαγραφή
  7. Να μιλήσω για τα πετρωτά σου, θα ήταν ιεροσυλία!
    Αφού μιλάνε μόνα τους ΚΑΙ περπατάνε!
    Αυτό μόνο εσύ το καταφέρνεις Χαρά μου!
    Χαίρομαι όταν διαβάζω τις αναρτήσεις σου, λυπάμαι όμως για τα σχόλια που έχουν αραιώσει.
    Επιμένω κι εγώ στο μπλογκ μου κι ας μην υπάρχει τόση κίνηση πια.
    Χάρη σ αυτά γνωριστήκαμε όλες πριν 12 χρόνια νομίζω και σας θεωρώ δικούς μου ανθρώπους.
    Πολλά φιλιά.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχα αυτά κι ο Μωυσής περπάτησαν πάνω στη θάλασσα!!! Πόσο χαίρομαι με τα σχόλιά σας Ρένα μου δε λέγεται, κι εκείνα καμαρώνουν, μη νομίζεις! Ξέρεις τί ειναι απο απλές πέτρες να αλλάζουν όχι μόνο ζωή αλλά να εχουν και μέλλον;
      Καιρό τωρα μου ζητάνε εκθεση οι εδώ και η αλήθεια ειναι οτι έχουν μαζευτεί ίσως και πάνω απο 100 κομμάτια αλλά σαν να μη θέλουν να μ αποχωριστουν (κι εγω αυτά εννοείται) δεν βρίσκω κατάλληλο χώρο. Ενα ολόκληρο Νησί δε διαθέτει ενα χωρο πολιτιστικών εκδηλώσεων! Πολλές φορές έχω σκεφτεί το ταξίδι στο Βορρά, αλλά τωρα που έφυγαν τ ανηψια μου απο εκεί ,ειναι γενικά ασύμφορο γιατί κάτι τα μεταφορικά κάτι σπίτι κάτι ενοικίαση χώρου οσο νάναι θα στοιχίσουν. Τλπ κάποια στιγμή ίσως γίνει. Οσο για τα μπλογκς ουτε εγω το πιστεύω πώς απο εκείνα τα πυτζάμα πάρτυ βρεθήκαμε στο σαλονάκι τςη βεράντας να τα λέμε εμείς κι εμείς! Πραγματι σου προκαλεί μελαγχολία, γιατί μονο εμείς δεν το είδαμε σαν μία μόδα που πέρασε και επιμένουμε.
      Τι να πεις... o tempora o mores κάθε τί καινουργιο αποκτά τους φανατικούς οπαδους του και αποψιλώνει τις προηγουμενες πλατφόρμες.
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα

      Διαγραφή
  8. Τέλεια πολύ όμορφα, μπράβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ω και είχα καιρό να μπω καθότι ''αλήτευα'' αλλά με αποζημίωσαν τα έργα σου. Θαυμαστά Χαρά μου όπως πάντα. Και όπως λέει ο Γιάννης πώς κάθε σπασμένο κομμάτι δένει με αυτό που φαντάζεσαι ή γεννά τις εικόνες στο μυαλό σου!! Αξιοθαύμαστο!
    Αλλά υπεροχα και όσα γράφεις κυρίως όπως τα γράφεις.
    Πάντα σε απολαμβάνω
    Φιλιά πολλά και καλό Σεπτέμβρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω να δεις Αννα μου πόσο καιρό είχα να μπω, απο το δικό μου μπορείς να καταλάβεις και για τ άλλα, αλλά τωρα λέω ν αρχίσω σιγά σιγά να ξαναγυρίζω στη γειτονιά να καλοχαιρετάω τους επιστροφείς ,χαχαχα
      Οοσ και χρονοβόρο είναι αυτός ο συνδυασμός των υλικών,σου δίνει τόση ικανοποίηση το αποτέλεσμα, οπότε...κομμάτια να γίνει!χαχαχχα Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, τιμή μου, απο έναν άνθρωπο του πνεύματος που θαυμάζω.
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα και οσο για τις ευχές, θα τις πούμε στην ώρα τους ;)

      Διαγραφή
  10. ΥΠΕΡΟΧΗ όπως πάντα! Υιώτα, αστοριανή, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υιώτα μου καλό μήνα νάχεις! Αφου είδα οτι κάποιες μικρές ανάσες Πατρίδες σ αξίωσε ο Θεός να πάρεις μετά τόσα χρόνια. Στο επανειδείν λοιπόν <3

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...