...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2023

Θα ήμουν φρόνιμη, αλλά είχα πολλές επιλογές...

 😄😄 ανεχθείτε με λοιπόν!

UPDATE: Σκέφτηκα, να επαναφέρω αυτή την άτυχη ανάρτηση συμπληρώνοντάς την, με το τελευταίο μου καλοκαιρινό δημιούργημα, για φέτος.
Ενα πλαστήρι, που αγοράστηκε απο το παζάρι "του Αγίου", γιατί αλλιώς δεν θα το εύρισκα, καθότι εμείς δεν είμαστε πιτόνησο (εννοώ δεν ανοίγουμε φύλλο για πίτες) και επηρεασμένη απο ενα αντίστοιχο στο φβ, ήθελα να του δώσω το δικό μου αέρα.
Συγκέντρωσα λοιπόν διάφορα ευρήματα της θάλασσας , το έβαψα με αλλεπάλληλα χρώματα, κόλλησα το υπέροχο ξυλόγλυπτο πρόσωπο και τα υπόλοιπα,  έκανα τη σύνθεση με τα κοχύλια κι οχι μόνο γύρω απ αυτό...και ιδού το στολισμένο! 
Η κυρά του βυθού




Οι μέρες Αυγούστου τελειώνουν και μαζί μ αυτές οι διακοπές κάποιων.
Αλλοι πάλι, οι εκδρομείς του Σεπτέμβρη, τώρα τις ξεκινάνε κι εμείς οι ντόπιοι περιμένουμε να χειμωνιάσει! χαχαχα 
Τελευταία τα Καλοκαίρια με κουράζουν. 
Εχει χαθεί η προσμονή και η μαγεία απο τον καιρό της παιδικής μου ηλικίας, κι απ όταν ακόμα ζούσα στην ΑΘήνα και περίμενα εναγωνίως την άδεια του Αυγούστου για νάρθω στο Νησί! 
Απο τον καιρό που ήρθα και το χόρτασα, ειδικά στα αρνητικά που μέχρι τότε αγνοούσα, κάθε χρόνος μου πέφτει και πιο βαρύς. Γιατί όπως καταλάβατε τα προβλήματα μεγαλώνουν αντί να λιγοστεύουν και η ζωή γίνεται αφόρητη σ' όλους τους τομείς

Ποιός δε θυμάται τέτοια απόλαυση;;;

Κάποια Καλοκαίρια, θα σας φανεί απίστευτο, αλλά χαιρόμουν που πήγαινα στο χωριό στην Εύβοια! 
Η Εύβοια είναι πανέμορφη, με αντίστοιχες γωνιές, το χωριό ομως δεν εχει να σου προσφέρει κάτι παραπάνω απο μία ιδιοκατοίκηση, αλλά αυτή η αλλαγή περιβάλλοντος σε κάτι πιο ήρεμο και χωρίς το άγχος της πολυκοσμίας, μου ήταν αρκετό και αρεστό  για να ξεφύγω λίγο απο την τρέλα που επικρατεί εδώ όλους τους μήνες που διαρκεί η Καλοκαιρινή τουριστική σαιζόν.
Ξέρω οτι κάποιοι με μακαρίζετε, κάποιοι με καταλαβαίνετε και κάποιοι απορείτε, αλλά αν δεν το ζήσεις δε το καταλαβαίνεις!

Λίγοι είστε εσείς που απολαμβάνετε την ερημιά της Αθήνας τον Αύγουστο;;; Οπότε καταλαβαίνετε τη διαφορά 😉 
Δεν απαρνιέμαι το Νησί το Καλοκαίρι, άλλωστε εδώ γεννήθηκα, εδώ μεγάλωσα, εδώ θα μείνουν τα κοκκαλάκια μου, ομως προκειμένου  να νοιώσω την ομορφιά του, θα ήθελα μία καλύβα τσίμα στο κύμα. Να ξυπνάω να κοιμάμαι, να βουτάω, να βγαίνω, γενικά να μουσκεύω σαν να ξαλμυρίζω μπακαλάο. Οχι πολυτέλειες, απλή καλύβα, αλλά στο φρύδο του κύματος! Συναγωνίζεται τίποτ άλλο μία Ανατολή πίνοντας το καφεδάκι σου κι αγναντεύοντας το απέραντο γαλάζιο;;;
Ολα τα airbnb τα luxuri villas και τα  Dubaiα τους τα χαρίζω. Δεν εχω κανένα σύμπλεγμα να ικανοποιήσω! Ενα ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ απλό θέλω ν' απολαύσω 😍
Κι αφου τα 'πα και ξεθύμανα, που λέει ο λόγος γιατί αυτός είναι καημός πολύ πικρός και δυστυχώς απραγματοποίητος, καιρός να σας δείξω τα περι ου ο λόγος 😉
Οι ερχόμενοι 


και οι απερχόμενοι


και όπως βλέπετε μαύροι μαύροι!
Θα μου πείτε και με τόσες φωτιές φέτος και μπάνια να μην έκαναν, τη μαυρίλα δε θα την απέφευγαν, ΔΥΣΤΥΧΩΣ 😡😢
Και επειδή φέτος πολλοί καρχαρίες έκαναν την εμφάνισή τους στα χωρικά μας ύδατα, προσέχετε καλού κακού μην εμφανιστεί και κανένας Μαυρογένης πειρατής 😉 



Μέσα στα τόσα κακά το μόνο που μας λείπει!

Από τον Κ.Π. Καβάφη στο ποίημα του «Μακριά»… 

«Δέρμα σαν καμωμένο γιασεμί.

Εκείνη του Αυγούστου.. Αύγουστος ήταν… η βραδιά.

Μόλις θυμούμαι πια τα μάτια, ήσαν θαρρώ μαβιά.

Ακόμη, δεν με αφήνει, ο Αύγουστος, να λησμονήσω».


Πάντα ένας Αύγουστος σημαδεύει τη ζωή μας 😉. 

Αντε Καλό Σεπτέμβρη, Καλό μικροκαλοκαιράκι για τους πιστούς!


16 σχόλια :

  1. Είμαι από αυτούς που για λόγους υγείας του συζύγου έμεινα στην Αθήνα!
    Δοξάζω τη Ζωή που μου έδωσε ψυχική και σωματική υγεία να δέχομαι ότι δεν μπορώ να αποφύγω, αλλιώς θα ήμουν σε κάποιο νησί να απολαμβάνω και ένα τρίτο μπάνιο!
    Τα πανέμορφα πετρωτά σου Χαρά μου, όπως έχω ξαναγράψει, με μαγεύουν και με συνδέουν με την ομορφιά που υπάρχει γύρω μας!
    Θα τον έχουμε τον καλό Σεπτέμβρη γιατί το αξίζουμε!
    Πολλά ΑΦιλάκια αγάπης, υπομονής και χαράς στέλνω με όλη μου την καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους καταφέρνω να μπω και ν απαντήσω στο μοναδικό σχόλιο!!!χαχαχχα θάναι η ανάρτησή μου με το ενα σχόλιο. Δε ξέρω τί επαιξε και μπλόκαρε τους πάντες ακόμα κι εμένα. Οπως και νάχει τέλος καλό ολα καλά.
      Αγαπημένη μου Στεφανία καταλαβαίνω απο τα γραφόμενά σου οτι τα πράγματα στο σπίτι δεν είναι ...ειδυλιακά. Ευχομαι νάναι τουλάχιστον διαχειρίσιμα. Και επειδή είσαι σοφός άνθρωπος και ευγνώμων πιστεύω οτι θα το χειρίζεσαι όσο το δυνατόν υπέρ σου,οχι με μιζέρια και αυτολύπηση.
      Σ ευχαριστώ όχι μόνο για τα καλά σου λόγια επι των έργων μου,αλλά μόνο και μόνο για την παρουσία σου εδώ κάθε φορά. Τοχω πει και θα το πω μία ακόμα,χωρίς να κουράζομαι και να το εννοώ, ΤΙΜΗ ΜΟΥ & ΧΑΡΑ ΜΟΥ! Εστω κι αυτοί οι λίγοι που με παρακολουθούν εδώ είναι ξεχωριστοί άνθρωποι <3
      Αφιλάκια γλυκά και μια αγκαλιά συμπάθειας στον καλό μας Νικο


      Διαγραφή
  2. Ελπίζω μετά το τεστ να μείνει κσι το σχόλιο μου.
    Τα πετρωτα σου Χαρά μου είναι μοναδικά.
    Η κίνηση και το χρώμα είναι απορίας άξιο πώς αποδίδονται με τα βοτσαλάκια.
    Για την καλύβα που λες, την ονειρεύομαι κι εγώ χρόνια τώρα.
    Δίπλα στο κύμα κι όλα χύμα.
    Βρε μπας και είμαστε γεννημένες για το survivor?
    Ο Πειρατής όλα τα λεφτά.
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.
    Πολλά φιλιά.


    Πατάω δημοσίευση κι ελπίζω να μείνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεινε, εμεινε!
      χαχαχχα για το survivor πάμε αρκεί αν μας τρέφουν κιολας, μη μας πάει τσιρλιπιπί με τις καρύδες, ασε που πώς θα τις ρίχνουμε! Μη γελάνε κι οι μαϊμούδες με τις μεγαλοκοπέλες!!!χαχαχχα Η αλήθεια είναι πάντως οτι όλο και πιο απόκοσμη θέλω να είμαι. Μία καλύβα στη θάλασσα λοιπόν,μ ένα εργαστήρι ;) (μη ξεχνιόμαστε) δε θάθελα τίποτ άλλο. Κι ας μας την έπεφταν και πειρατές, αρκεί νάταν σαν τον Τζόνι Ντεπ, οχι δευτεράντζες
      Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ για τις επανειλημμένες προσπάθειες, σε κουρασα, αλλά με στεναχωρεσε το γεγονός

      Διαγραφή
  3. Τα κατάφερες για μια ακόμα φορά Χαρά μου να με αφήσεις με το στόμα ανοιχτό!!!
    Πολύ καλά έκανες και αποχαιρέτισες τον Αύγουστο με τα πανέμορφα πετρωτά σου, γιατί άκουσα για κάτι βροχές τον Σεπτέμβρη ακόμα δεν μπήκε!!!
    Μα τι εμπνεύσεις έχεις κορίτσι μου;
    Αυτοί οι ερχόμενοι άσπροι άσπροι, ενώ οι απερχόμενοι το πήραν το χρωματάκι τους🤣🤣 εμ να μην το πάρουν αφού κάθονται όλη την μέρα στον ήλιο;
    όσο για τον πειρατή; τι να πω, μου τέλειωσαν τα ΄λόγια, απίθανος αγάπη μου.
    Διάβασα πιο πάνω για της Ρένας τα σχόλια που χάνονται...κάτι παρόμοιο είχα πάθει και εγώ, και δεν μπορούσαν να σχολιάσουν... είχα πατήσει ένα κουμπάκι κατά λάθος...τα κάνω κάτι τέτοια καμιά φορά🤣
    Χαρά μου εύχομαι να είστε καλά, να έχεις έναν Σεπτέμβρη με τα καλύτερα του αγάπη μου. Στέλνω μεγάλη αγκαλιά και φιλί μεγάλο!! 🤗😘😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τι βροχές Ρουλάκι μου!
      Καλά εδώ τις ευχαριστηθήκαμε γαιτί ήταν μάννα εξ ουρανού, αλλά αλλού που επνιξε κόσμο... Τι τραβαει αυτή η δύσμοιρη Ελλάδα, να μην ξαποσταίνει ποτέ απο τα κακά!
      Και ευτυχώς που έχω κι αυτά και προσπαθώ να ανανπνέω ελεύθερα γιατί μ αυτά που συμβαίνουν καθημερινά απο το "δοξα τω θεώ" πάμε αμέσως στο "βοήθα Παναγία μου" Πόσο να βοηθήσει κι αυτή; μας βαρέθηκαν όλοι
      Ναι είχα πρόβλημα στην ανάρτηση.Παρότι είχε μεγάλη επισκεψιμότητα,λόγω και της δημοσίευσης στο φβ, μετά το σχόλιο της Στεφανίας, σιωπή.Μέχρι που μου έγραψε μία φίλη οτι δε μπορεί να μπει,αλλά το θεώρησα τυχαίο γεγονός,οταν μου το έγραψε και η Ρενα ανταριάστηκα.Τοτε κατάλαβα οτι κάτι συμβαίνει.Ουτε εμένα αφηνε να σχολιάσω το μοναδικό σχόλιο.Ευτυχ'ώς ειναι εδω η Βιβιάνα και έστειλε το πρόβλημα στο Γκούγκλη κι ενας καλός άνθρωπος βοήθησε στην επίλυσή του.Ελπίζω να μην ξανασυμβεί
      Φιλάκια άπειρα όλα με αγάπη

      Διαγραφή
  4. Ναι κάτι τρέχει με τα σχόλια....κι εγώ έγραψα και δεν ήρθε ποτέ...
    Αυτό το χύμα στο κύμα με ενθουσίασε....και αυτές οι μυρωδιές οι καλοκαιρινές, πού εξαφανίστηκαν ;;;
    Τα πετρωτά σου είναι μοναδικά αγαπημένη.....έχω ξετρελαθεί με το υλικό που διαθέτεις και πώς τα ταιριάζεις τόσο άψογα !!!!!!
    Καλό αποκαλόκαιρο και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα λες ετσι να το πάει στη συνέχεια,σαν τους Χιώτες, δύο δύο; Κρίμα πάντως που άργησα να το πάρω χαμπάρι,ταλαιπώρησα κόσμο, στεναχωρέθηκα και αδικήθηκε και η ανάρτηση.
      Δεν ξέρω αν τελικά έφταιξε αυτό,αλλά ολοκληρώνοντας την ανάρτηση στο τέλος έβγαλε 2 κόκκινες γραμμούλες, τις οποίες θεώρησα κενό άχρηστο και μπήκα στον HTML και τις έσβησα. Ετσι οπως μου έιπαν έσπασα τον κωδικό και μπλόκαρε.Τλπ τέλος καλό όλα καλά.
      Φιλάκια πολλά Ράνια μου γλυκειά και συγγνωμη γαι την ταλαιπωρία

      Διαγραφή
  5. Χαχα.....τώρα τα στέλνει δύο φορές ... δουλεύει και με το πάραπάνω το σύστημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Preciosos tus trabajos, cómo nos tienes acostumbrados.
    En Septiembre todo vuelve a la normalidad.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Marta μου για την επίσκεψη και το σχόλιό σου. Σου εύχομαι ολόψυχα Καλό Φθινόπωρο.
      Φιλιά πολλά και από μένα

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...