...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023

Παραμυθοχώρα

Εχω αρχίσει απο καιρό τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές, προσπαθώντας αφ ενός ν αποβάλω όλη την αρνητική ενέργεια που έχουμε εισπράξει όλοι μας όλο αυτό το διάστημα με τις συνεχείς καταστροφές και αφ ετέρου, ευελπιστώντας οτι φέτος θα καταφέρω να κάνω το χριστουγεννιάτικο τσάι. Ξεκίνησα απο μικρά και με διάφορα ανακυκλώσιμα υλικά, που θεωρώ οτι θα σας  δώσουν ιδέες κι εσάς.
Κάτι λοιπόν που με κούρασε εφέτος το καλοκαίρι και δεν έβλεπα την ώρα να κλειστώ στο εργαστήρι, κάτι τα διάφορα e-shop  που σε ξεμυαλίζουν, πήραν μπρος οι μηχανές. Είχα δει, απο καιρό πολύ, παρόμοιες κατασκευές στο PINTEREST  την ξεμυαλίστρα και περίμενα τη στιγμή που κάτι τέτοιο θα έφτιαχνα κι εγω.
Τα υλικά ήταν πολύ διαφορετικά στις εικόνες που είχα δει, ομως εγώ είμαι και της βιασύνης, οτι θέλω τώρα το θέλω. Κι έτσι οταν έφτασε στα χέρια μου η παραγγελία απο την Κρήτη, δεν έχασα καιρό, έβαλα μπροστά το μεγάλο πρότζεκτ
Δε θα το έκανα με γυψόγαζα ή papier mâché, ούτε με πηλό, δεν ήθελα να βαρύνει τόσο πολύ, κι επειδή είχα αρκετά χαρτονένια μασουράκια απο τελειωμένα υλικά, είπα αυτά να παίξουν το ρόλο της καστροπολιτείας και η διαιρούμενη φελιζολένια μπάλα το ρόλο της βάσης. Μου πρόσφερε άλλωστε άπλετο εσωτερικό χώρο να φιλοξενήσει τα λαμπάκια φωτισμού.
Χωρίς καμιά προηγούμενη προετοιμασία πέρασα με εφέ πέτρας ολη τη μπάλα. Το ζόρι το αντιμετώπισα με τα μασουράκια που ήταν αρκετά σκληρά να κοπούν σε παραθυράκια και η βάση τους ωστε να εφαρμόσει καλλίτερα στην καμπύλη επιφάνεια της μπάλας φελιζόλ. Με αρκετή προσπάθεια έστω και κάπως άτσαλα, τα κατάφερα και τα πέρασα κι αυτά με τη σειρά τους με το εφέ πέτρας. Στη συνέχεια έβαψα τη μπάλα στις αποχρώσεις του μπεζ πράσινου και τους πύργους με λευκό λιλά υβριδικό χρώμα. Γύρω απο τα παράθυρα έβαλα μαύρο contour και πρόσθεσα ξύλινα παραθυρόφυλλα. Για σκεπές πάλι χρησιμοποίησα χαρτιά διπλής όψης μοτίβου, αν και καθόλου σημασία δεν εχει η διπλή όψη αφου δεν φαίνεται. Για δέντρα χρησιμοποίησα ξεραμένα κοτσάνια απο σταφύλια, βουτηγμένα σε κόλλα και χρυσόσκονες πράσινες και λευκές. Σε κάποια πέρασα και contour  λευκό



Αυτά τα δέντρα τα έδειξε στο φβ η Μαρία η Τοσουνίδου (κάποτε δικιά μας 😉 blogger), εγω όμως το Καλοκαίρι είχα ανακαλύψει άλλο ξεραμένο κομμάτι φυτού (τη βάση της ταξιανθίας της σέφλερας) που είναι πιο εντυπωσιακό γιατί είναι πιο απλωμένα τα κλαδιά του και το έχω χρησιμοποιήσει σ άλλη κατασκευή που σας δείξω εν ευθέτω χρόνω. Στην προκειμένη  ήθελα πιο περιορισμό όγκο κι έτσι προτίμησα τα τσάμπουρα των σταφυλιών.

Κόλλησα λουλουδάκια κατά τόπους κουμπιά και χάντρες και επειδή ήθελα η μπάλα να μπορεί να εξακολουθεί ν ανοίγει, δε την κόλλησα αλλά τη συνέδεσα με μεταλλικά αξεσουάρ  αφου πρώτα πέρασα στις τρύπες που είχα εξ αρχής δημιουργήσει κάτω απο κάθε μασουρι ,φωτάκια απο τη γιρλάντα led. Τρύπησα τη βάση της μισής μπάλας βάσης και στερέωσα στ άνοιγμα της τρύπας το "φελλό" με το διακόπτη (το συγκεκριμένο φωτιστικό σύστημα είναι για μπουκάλια, αλλά κάτι ο "φελλός" κάτι τα φωτάκια που είναι λίγα βόλευαν ακριβώς για το εν λόγω δημιούργημα) 



Γύρω απο το φελλό που προεξέχει για να μπορεί ν ανοιγοκλείνει ο διακόπτης ,παρότι μπορούσε να σταθεί κι έτσι αλλά θάταν επίφοβο να πέσει και να διαλυθεί αλλά και για λόγους αισθητικούς πρόσθεσα 4 μεταλλικά ποδαράκια 

Το πρότζεκτ δεν είναι αναγκαία χριστουγεννιάτικο αλλά παντός καιρού θεωρώ. Μπορεί όμως να γίνει με την προσθήκη μπόλικης δόσης χιονιού και στη μπάλα και στις στέγες των πύργων, οπως επίσης και στα δέντρα.

Δοκιμάστε το έτσι απλά, ή όπως αλλιώς εσέις φαντάζεστε οτι μπορεί να δημιουργηθεί και θα δείτε οτι για λίγο θα νοιώσετε παιδιά ,περπατώντας σε παραμυθένια μονοπάτια, που τόσο έχουμε ανάγκη για να κάνουμε ενα μεγάλο ουυυυυυυυυυυυυυφφφφφφφφφφφφφφ 😤, μπας κι αλαφρώσει τούτο το βάρος που εχει πιάσει μόνιμο στασίδι  στην καρδιά

16 σχόλια :

  1. Η εφευρετικότητα σου Χαρά μου, δεν γνωρίζει όρια, έτσι, κάθε σου ανάρτηση το επιβεβαιώνει!
    Ουφ! να πούμε μήπως ακουστούμε και σταματήσει η κατρακύλα!
    Οι αναρτήσεις σου, μάγια ας κάνουν να αλλάξει το τοπίο!
    Μου αρέσει που καταπιάνεσαι και με τα Χριστουγεννιάτικα είμαι σίγουρη πως θα φέρουν στη καρδιά μας, πιο πολύ φως!
    ΑΦιλάκια πάντα φωτεινά και αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάχα τη δύναμη ,που έλεγε κι ένα παλιό τραγουδι ,ν αλλάξω τη μοίρα που έχει πέσει πάνω μας βαρειά Στεφανάκι μου και δε μας φήνει να χαλαρώσουμε ούτε για λίγο. Απο το ένα κακό στο άλλο πάμε χωρίς σταματημό!Πόσες αντοχές πια νάχει αυτός ο ταλαίπωρος κόσμος; Κάνω ό,τι μπορώ να φωτίσω και να φωτιστώ κι εγω με τη σειρά μου ,εστω και με κίβδηλο φως,αλλά μάταια πασχίζω.
      Αφιλάκια γλυκά γεμάτα αγάπη

      Διαγραφή
  2. Και η φαντασία πρέπει να ντύνει τη γύμνια των καιρών με ένα ιδιαίτερο τρόπο που να πλουτίζει τη σκέψη δημιουργώντας κάτι ξεχωριστό που να ξυπνά ξεχασμένα οράματα- σαν από παιδικό παραμύθι βγαλμένα. Αλλιώς πως θα ξεπεράσουμε τα δύσκολα. Αυτή τη δημιουργική εκφορά που δεν έχει κανόνες, δεν τη μαθαίνεις, δεν τη διαβάζεις, μόνο τη σμιλεύεις με το συναίσθημα, αυτή που απλά τη νιώθεις, την αποδίδεις στο μέγιστο έτσι που και η δική μας φαντασία συμμετέχει. Και γιαυτό σε ευχαριστούμε Χαρά μου!
    Ανυπομονώ για τα επόμενα!
    Φιλιά πολλά με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απορώ μ μένα Αννίκα μου (έπιασα τα τραγουδια σήμερα!) πού βρίσκω αλήθεια τόση γαλήνη και αποδίδονται στις δημιουργίες μου,τόση χαρά αφου γύρω μας υπάρχει τόση μαυρίλα; Απορίας άξιον!Ισως είναι μία εσωτερική αντίδραση αντίστασης, ισως οτι το κακό είναι δίπλα μας κι οχι ακόμα σ εμάς,ποιός ξέρει. Προσπαθώ ν αντισταθώ μ όποιο πρόσφορο τρόπο και δεν ειναι καθόλου εύκολο,οταν σκέφτεσαι οτι εσύ έχεις ακόμα σπίτι, στεγνά ρουχα, χρήματα ,υλικά αγαθά και δεν έμεινες με τα βρεγμένα μοναδικά σου ρούχα επι μέρες στη σκεπή του σπιτιού σου επιζητώντας μόνο τη λύτρωση! Τί αντεξαν αλήθεια αυτοί οι άνθρωποι! Ουτε μπορούμε να το διανοηθούμε και ευχομαι το κακό να σταματήσει εδώ ,αν και με τρομάζει οτι έχουμε ακόμα Σεπτέμβρη κι ένα ολοκληρο Χειμώνα μπροστά μας! Πόσο μα ςτρομάζουν πια οι αλλαγές των εποχων που κάποτε καρτερούσαμε ρομαντικά, πόσο βιάσαμε τη φύση και μας εκδικείται ακόμα και με μια ολιγόωρη βροχή!
      Ας ευχηθούμε στη μη συνέχεια
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου

      Διαγραφή
  3. Είναι απιθανο!!Το χαζεύω και μ'αρέσει να ομορφαίνει όλο το χρόνο το σπίτι.
    Μπράβο σου Χαρά μου...θα κουραστείς να ακούς το μπράβο μου, αλλά δεν θα βαρεθώ να γράφω ότι κάθε φορά εντυπωσιάζομαι με τις κατασκευές σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω το ίδιο σκέφτηκα Αννα, να μην είναι όλα χιονισμένα και να εχει θέση όλο το χρόνο μπας και μαζί με τα βράδυα μας ζεσταίνει και τις καρδιές μας τις φοβισμένες το φως του.
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  4. Ουφφφφφφ δεν λες τίποτα Χαρά μας, τελειωμό δεν έχουν τα κοινωνικά γενικώς......τα έργα σου βάλσαμο !!!!
    Είναι απίθανη η παραμυθοχώρα σου και βέβαια όχι μόνο χριστουγεννιάτικη ...όσο για τα ξεραμένα κοτσάνια σταφυλιού, απίθανη ιδέα !!
    Να δω με τί άλλο θα μας εκπλήξεις.....καλή συνέχεια και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε σάπιες εξατμήσεις κάνουμε και του ουφ δε λέει να εκτονωθεί, δυστυχώς Ρανια μου
      Οπως έγραψα και παραπάνω δε φτάνει το μυαλό μου να συλλάβει τί περνάνε οι πληγέντες και δυστυχώς έρχεται το ένα χτυπημα μετά τ άλλο. Ας ευχηθούμε να μας λυπηθεί ο Θε΄ος
      Φιλάκια πολλά γλυκειά μου... γιαγιά (οχι δική μου,χαχαχχα)

      Διαγραφή
  5. Καλά τρέλανε μας τώρα, και όχι μόνο από την δημιουργία σου Χαρά μου , αλλά και από την τόσο λεπτομερή εξήγηση το πως έκανες την μαγική πόλη του παραμυθιού σου.
    Εκεί δε που έκανα ένα ααααααα! ήταν όταν την είδα το βράδυ φωτισμένη! Μαγεία!
    Ευτυχώς που έχουμε και αυτές τις στιγμές μάτια μου, να ξεφύγει λίγο το μυαλό από ότι το ταλανίζει γενικά με τις δυσκολίες του κόσμου όλου!
    Να είσαι καλά Χαρούλα μου, να δημιουργείς πάντα με τις ευφάνταστες ιδέες σου, να ερχόμαστε εδώ και να χαιρόμαστε κάθε φορά με ότι κάνεις!
    Καλο φθινόπωρο και καλό σου ξημέρωμα κορίτσι μου...την αγάπη μου πάντα 🧡στέλνω αγκαλιές και φιλιααα!!! 🤗😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ και για μένα και για όλους οσους με τιμούν με την παρουσία τους να ελαφρύνω αυτό το αβάσταχτο βάρος που κουβαλάμε όλοι μας Ρουλάκι μου,αλλά ουτως ή άλλως είναι ασήκωτο. Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου

      Διαγραφή
  6. Qué bonitos trabajos navideños!!! Yo este año no tengo ganas de nada de navidad!!!
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nosotros tampoco pensamos apenas en la Navidad, Marta mía, después de estas calamidades que sufrieron nuestros semejantes. Pero para que todos estemos deprimidos, tratamos de dar
      Muchos besos

      Διαγραφή
  7. Ρένα Χριστοδούλου01 Οκτωβρίου, 2023 18:14

    Βλέπω ότι δεν έμεινε το σχόλιο μου εδώ.
    Τέλεια η παραμυθοχώρα σου Χαρά μου!
    Τις βλέπω κι εγώ στο πιντερεστ κσι μαζεύω υλικά για να φτιάξουμε με τα κορίτσια μας.
    Έγινε καταπληκτική!
    Φαντάζομαι τί έχουμε να δούμε μέχρι τα Χριστούγεννα!
    Ας είμαστε καλά χωρίς άλλες στεναχώριες.
    Φιλιά πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη η παραμυθοχώρα σου, Χαρούλα!!! Μου έδωσες ιδέα να φτιάξουμε κάτι με την Αθηνούλα! Τα τσάμπουρα από τα σταφύλια τα έχουμε ήδη ετοιμάσει από τότε που τα έδειξε η Μαρία (καλέ, πότε ήταν στην μπλογκογειτονιά μας η Τοσουνίδου? δεν το ήξερα!). Επίσης, μετά από την σκόνη πέτρας που έβαλες στην μπάλα, δεν το περίμενα να φέγγει από μέσα! Εντυπωσιακή είναι!!!!
    Καλή συνέχεια με τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια σου, αν και αυτό, όπως λές είναι ωραίο για όλο τον χρόνο!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...