...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Η Τιμή, τιμή δεν έχει. Εχει Αξία!




Όπως πάντα όταν μου απονέμεται ένα βραβείο, ντρέπομαι.
Δεν έχει σημασία "πού" και από "ποιόν".  Εγώ ντρέπομαι.
Πόσο μάλλον τώρα, στο χώρο αυτό, που δεν θεωρώ οτι έκανα τίποτε το σπουδαίο για να το αξίζω, ειδικά όταν υπάρχουν εξαιρετικές τεχνίτρες, με πρωτότυπες ιδέες ανάμεσά μας.
Δεν ξέρω τι έχετε δει σε μένα, και μεταξύ μας,  ίσως κάποια μέρα το θέσω ως ερώτημα προς απάντηση αντί οποιασδήποτε άλλης ανάρτησης θα με ενδιέφερε πολύ να με δω με τα μάτια σας.
 Αυτά τα αόρατα μάτια, που τα νιώθω μέσα μου και δίπλα και κοντά μου.
Θα ναι ένα πολύ αληθινό και ψυχογραφικό ταξίδι εξερεύνησης για μένα, που θα με οδηγήσετε εσείς. Αλλά αυτό αφορά κάποιαν άλλη φορά.
Τώρα απλά να πω οτι όταν ξεκίνησα αυτό το "ταξίδι" με σκάφος μου ένα καρυδότσουφλο και ξανοίχτηκα σ έναν άγνωστο ωκεανό, εικόνων, γνώσεων, ιδεών, στίχων, μουσικών δεν φανταζόμουν τι με περίμενε.
Και δεν μπορώ να πω οτι αυτό που αντιμετώπισα δεν μ ενθουσίασε, δεν με συγκίνησε, δεν με προβλημάτισε ακόμα.
Μ ένα μαγικό τρόπο βρεθήκαμε άνθρωποι όλων των ηλικιών, διαφορετικών βιωμάτων και προσωπικοτήτων, διαφορετικών γλωσσών και προέλευσης, σε ένα σημείο.
Δώσαμε ένα ραντεβού, στο blog μου. Γιατί; Πώς; Άγνωστο!
Τι τους έφερε όλους αυτούς τους ανθρώπους στο ίδιο σημείο συνάντησης;  Τι τους μετέδωσε; 
Τι εισέπραξαν; Άγνωστο!
Το μόνο πραγματικό γεγονός παραμένει, οτι αυτό που εγώ σας δίνω μ όλη την αλήθεια της ψυχής μου και όλη τη δύναμη της καρδιάς μου, είτε είναι βίωμα, είτε είναι κατασκευή, εσείς το αντιλαμβάνεσθε, το εισπράττετε, το επεξεργάζεστε και μου το επιστρέφετε ωραιότερο απ ότι σας το πρόσφερα.
Με την παρουσία σας, με τα λόγια σας, με τα... ίχνη σας. Γιατί ξέρω οτι υπάρχουν κι άτομα που μ επισκέπτονται χωρίς να αφήνουν  σχόλιο. Κι αυτό σημαίνει  κάτι.
Η παρουσία σας κοντά μου εκτός οτι με εκπλήσσει, μου δίνει χαρά.
Χαρά,  που δεν έχω τρόπο να εκφράσω, αλλά προσπαθώ να σας ανταποδώσω με κάθε τρόπο και μέσο.
Να ξέρετε οτι αγαπώ (μεγάλη λέξη, αλλά την εννοώ) την κάθε μία ξεχωριστά γι αυτό που διαβλέπω μέσα από τα έργα των χεριών της, τα λόγια της , την αίσθηση που μου περνάει.
Κάθε μία είναι μοναδική και κάθε μία θάθελα κάποια στιγμή να μπορούσα να συναντούσα.
Κι έρχομαι στο προκείμενο, μια υποχρέωση που έχω παραμελήσει.
Η Katerina Galati με τίμησε με την προτίμησή της για να μου αφιερώσει αυτό το ιδιαίτερο βραβείο

με  μία πολύ γενναιόδωρη αιτιολογία. Η Κατερίνα από την πρώτη φορά που μ επισκέφθηκε είχε ένα επαινετικό λόγο για όλα και την ευχαριστώ πολύ και από εδώ.
 
Εγώ τώρα με βαριά καρδιά πρέπει να το απονείμω σε  5 μόνο blogs, αν και θα θελα να το δώσω σ όλα. Αλλά...με ιδιαίτερη χαρά το απονέμω :

  1.  Στην συντοπίτισσα μου (από Ζάκυνθο μεριά)  Μαρία γιατί αφ ενός είναι τεχνίτρια του decoupage  που λατρεύω, αλλά στο  blog της συναντάς την ευαισθησία ενταγμένη στην τέχνη, σε κάθε μορφή   της!

  2. Στην άλλη μου συντοπίτισσα  (από Εύβοια μεριά) Eleni γιατί έχουμε τις ίδιες αγάπες υλικές και   έμψυχες , ανακαλύπτω συνεχώς τις ίδιες ευαισθησίες και είναι κι αυτή πρωτάρα σαν κι εμένα. 

  3. Στην Λαμπρούκα γιατί αποδεικνύει οτι παρ όλες τις αυξημένες ευθύνες μπορεί να είσαι δημιουργική και να  δείχνεις ένα δρόμο στα παιδιά σου έξω από την TV

  4. Στην Ελευθερία γιατί είναι οδηγός για όλες εμάς που προσπαθούμε γι αυτό που αγαπάμε και      είναι   πρόθυμη να βοηθήσει χωρίς υπεροψία

  5. Στην Μίνα γιατί εκτός του ότι είναι αξιόλογη στο decoupage τόκανε must σε ένα μυστήριο,με    αξιοθαύμαστη επιτυχία όσο κι αν κουράστηκε.
 
Ποιες είναι οι εξαρτήσεις μου;
Η ίδια η ΖΩΗ, με όλες τις ομορφιές που σου προσφέρει, αρκεί νάχεις τα μάτια ανοικτά να τις αντιληφθείς και να μην επιζητάς το ανέφικτο.
 
Και τέλος, να σας ευχαριστήσω  όλες και μία-μία ξεχωριστά, για το "ταξίδι" που μου προσφέρετε καθημερινά,  για την παρουσία σας, που μου αφιερώνετε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας, για τα λόγια που μου γράφετε και με συγκινείτε, όταν ασχολείσθε με την ταπεινότητά μου.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο ΒΡΑΒΕΙΟ !
Και αυτό ...

 
το αφιερώνω σ΄ ΟΛΟΥΣ εκεί έξω,  εμφανείς  και αφανείς...

9 σχόλια :

  1. Καλορίζικο το βραβείο σου Χαρά μου, είναι πανέμορφο!!!
    Η χαρά είναι όλη δική μας που σε έχουμε στην παρέα μας:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι να συνεχίσεις τις όμορφες κατασκευές σου και το κυριότερο να τις πλαισιώνεις με το μοναδικό γραπτό σου λόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναί, ναί, ναί! Θα 'ρθούμε μαζί σου, στο μαγικό κόσμο σου "πάνω από σύννεφα, πάνω από θάλασσες κι από στεριές...".
    Θεοφανώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Χαρουλίνι μου! Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. TI NA ΠΩ?ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΜΕΝΩ Μ'ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΔΙΑΠΛΑΤΟ,ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΜΕ ΧΙΛΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΚΛΗΖΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ...ΞΕΡΕΙΣ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ Ν'ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ...ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ.ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΜΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΦΗΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπράβοοοοοοοοοοοοοοο
    και πάλι μπράβο χαρά μου αυτό που βρίσκουμε στο μπλοκ σου είναι αστείρευτη φαντασία, δημιουργία και ένα ζεστό σπιτικό να μας περιμένει... Αυτές είναι μερικές απντησείς στα δικα σου ερωτήματα... Χαρά μου σε φιλώ και σου εύχομαι τα βραβειάκια να σου δίνουν την διάθεση να μας παρουσιάζεις κάθε φορά υπέροχα και μοναδικά πράγματάκια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!! Χαρά μου το άξιζες αυτό το βραβείο οι ιστορίες σου και η ατελείωτη φαντασία σου μας κρατάει συντροφιά πάντα. Συγνώμη που άργησα να σου στείλω τις ευχες μου αλλά ξέρεις εσύ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια μου σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά.

    * Λαμπρούκα δεν χρειάζεται να μ ευχαριστείς για
    τίποτε, εκτιμώ αυτό που κάνεις και το θαυμάζω.
    ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ!

    * Αγγελική, χαίρομαι που το ίδιο βραβείο στο
    απένειμε η Μαρία (αφού εγω ήδη σου είχα δώσει
    το πρώτο)και εύχομαι να σου φέρει μόνο καλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαρά μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο αλλά και για τα καλά σου λόγια !! Με συγκινείς και με τιμάς!!! Να σαι πάντα καλά να δημιουργείς και να μοιράζεσαι μαζί μας εμπειρίες ζωής !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...