...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2020

2020!!!


ΕΥΧΕΣ ΜΕ ΤΗ ΣΕΣΟΥΛΑ!




«Ρεβεγιόν» 




Στις δώδεκα στο φώτο φίνις 

πουλαράκι μονοετές 
απ’ την οθόνη ξεμπουκάρει 
συντρίμμι στο χαλί 
το νέον έτος. 

DECOUPAGE ΣΕ ΤΣΙΓΚΙΝΟ ΚΟΥΤΙ


Ο αναβάτης τροπαιοφόρος θα διαγγείλει τώρα. 

Μέσα οι γυναίκες μουσακάδες τριώροφοι. 



Τι λέτε ρε, 

το ξέρετε πως το ’55 
εγώ νοστάλγησα το μέλλον 
και γεννήθηκα; 




Κι αυτό τον τύπο να τόνε κεράσετε 

μια ελίτσα με κουκούτσι 
για να μπερδευτεί. 
Και φέρτε τώρα όλο το ψυγείο μπροστά μου. 
Και τη βασιλόπιτα. 
Δωσ’ το μαχαίρι: 


MΠΟΥΚΆΛΙΑ ΜΕ DECOUPAGE



Ένα της ποίησης 

άλλο της ποίησης 
τρίτο της ποίησης… 


ΚΑΝΕΛΛΟΑΓΙΟΒΑΣΙΛΗΔΕΣ


Γιάννης Βαρβέρης


ΚΑΛΗ ΥΓΙΗΣ, ΚΑΛΟΤΥΧΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΠΙΟΤΗ ΧΡΟΝΙΑ Σ' ΟΛΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ

40 σχόλια :

  1. ε!!μη μου πεις...πρόλαβα ποδαρικό?
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΡΑ μου, με ΧΑΡΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΌΛΑΒΕς ΛΈΕΙ!!!Τι καλλίτερο θα επιθυμούσα;;;ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΑΚΙ

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά και του χρόνου με υγεία Χαρά μου.
    Πολλές και καλές δημιουργίες.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΠΡΏΤΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΆ ΜΑς ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΕς ΓΙΑ ΧΆΣΙΜΟ!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!

      Διαγραφή
  3. ευλογημενη χρονια με υγεια...δημιουργια
    και χαρουμενες στιγμες
    2020..ευχες καρδιας
    φιλια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά φίλοι μου, υγεία, αγάπη και μία εύκολη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι νάναι εύκολη για ολες μας Αχτίδα μου και ιδιαίτερα για όσες δοκιμαζόμαστε ;)
      2020 φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Kαλή χρονιά με υγεία και ακόμα πιο πολλές καινούργιες δημιουργικές ιδέες!!
    Κάνεις έργα τέχνης κορίτσι μου. Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,αλλά οχι κι έτσι! Ευχομαι κάθε καλό στο σπιτικό σου σε προσωπικό και οικογενειακό επίπεδο.
      Νάχεις ΥΓΕΙΑ!

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά Χαρά μου με υγεία και αστείρευτη δημιουργικότητα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά με ΥΓΕΙΑ για ολες μας Ελένη μου για να μπορούμε να δημιουργούμε και να μοιραζόμαστε!Την αγάπη μου πάντα

      Διαγραφή
  7. Μας γέμισες πάλι ομορφιά με τις δημιουργίες και με τα στοιχάκια σου, Χαρά μου! 😍 😘 🥰
    Ευχές υγείας, χαράς, ευημερίας και αγάπης να σε συνοδεύουν όλο το 2020!💫
    ΑΦιλάκια με πολύ πολύ Αγάπη! 💞

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχα Χαρά χωρίς στιχάκια πάει;;;και μάλιστα Πρωτοχρονιά! Στεφανάκι μου Καλή χρονιά νάχουμε και νάμστε εδώ να τα λέμε και να χαιρόμαστε η μια τη συντροφιά της άλλης.
      Αφιλάκια ομοίως θερμά παρά την παγωνιά ;) <3

      Διαγραφή
  8. Χαρά μου καλή σου χρονιά. Σε σένα και στους αγαπημένους σου. Όπως την ονειρεύεσαι. Γεμάτη δημιουργίες.Με υγεία πάνω απ όλα.
    Την καλησπέρα μου, τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου αυτό το "πάνω απ όλα" ειναι το ζητουμενό μου.Ευχομαι και σ εσένα νάσαι γερός και να δοκιμάζεις νέες εμπειρίες.
      Κάθε σου ευχή ,ευχή μου.
      Καλή και ευλογημένη Χρονιά!

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά με υγεία και χαρές στο σπιτικό σου και πάντα με τόσο όμορφες δημιουργίες !!!! Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Ράνια μου νάναι έτσι όλος ο χρονος,οχι μόνο για μένα αλλά για όλες τις αγαπημένες μου <3
      Φιλιά πολλά και στα κορίτσια σου και ευχές για τους νεονύμφους

      Διαγραφή
  10. Καλή και ευλογημένη χρονιά Χαρά μου. Γεμάτη χαρές, υγεία, αγάπη, ανθρωπιά, δημιουργία, χαμόγελα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολες σου οι ευχές εύστοχες και ζητουμενες Αννουλα μου.Μακάρι να βρουν αντίκρυσμα όχι μόνο στο Νέο χρόνο αλά και στο μέλλον.
      Φιλάκια πολλά και αγκαλιές ζεστές

      Διαγραφή
  11. Η πρώτη παρακολούθηση ιστολογίου με το καινούργιο μου άβαταρ.
    Ναι, είπα να το ξανθίνω το μαλλί, να έρθει να φωτίσει λίγο η μουσούδα, γιατί όλο μαύρο, το βαρέθηκα.
    Αυτές τις μέρες έχω κόσμο στο σπίτι και δεν έχω πολύ χρόνο, αλλά είπα να πεταχτώ για λίγο, για ένα χρόνια πολλά, ένα καλή χρονιά, ένα κάτι τέλος πάντων...
    Θα το πω και θα φύγω.
    Το λέω.
    Καλή χρονιά Χαρά!
    Το είπα.
    Έφυγα τώρα, εις το επανιδείν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω οποία Τιμή εκλεκτή μου!
      Καλά έκανες για το ξάνοιγμα,αρκετή μαυρίλα γύρω μας,ας αλλάξουμε εμείς λιγάκι μπας και δούμε άσπρη μέρα.
      Μεγάλη μου χαρά ο ερχομός σου και το καλοδέξιμο στο σπιτικό σου!
      Ελπίζω να τα λέμε
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΞΑΝΟΙΓΜΕΝΗ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΗ!

      Διαγραφή
  12. Unos trabajos preciosos!!!
    Quiero desearte un Feliz Año 2020.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Quiero agradecerle por sus buenas palabras y desearle también un buen año, con buena salud.
      AMIGOS DE GRECIA

      Διαγραφή
  13. Καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία ,αγάπη και ευημερία!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ Μαρία μου,κάθε καλό στο σπιτικό σου!

      Διαγραφή
  14. Καλή χρονιά Χαρά μου, με υγεία και αγάπη γύρω σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Χαρά, καλή και δημιουργική χρονιά γεμάτη υγεία αγάπη και χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου ευχομαι νάχεις μία χρονιά γεμάτη υγεία και ταξίδια ατελείωτα του νου και του χρωστήρα!

      Διαγραφή
  16. Καλά είμαι αδιόρθωτα καθυστερημένη ΧΑΡΑ μου κόντεψε να φύγει ο χρόνος χι..χι.. και εγώ ακόμα να περάσω να σου αφήσω τις ευχές μου..
    Δέξου τες αγαπημένη μου..να είναι η καινούργια χρονιά για σένα την οικογένεια σου και όλο τον κόσμο μια χρονιά με υγεία χαμόγελα δημιουργίες..ειρήνη και αγάπη παντού γύρω σου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΆ...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.. ΚΑΙ ΚΑΛΑ΄!!!την αγαπη μου παντα..🧡🧡🧡🧡🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου καταλογίσω αργοπορία,αφού είσαι πολυμερισμένη απο δουλειές και υποχρεώσεις μέχρι μπλογκοϋποχρεώσεις.Δεν είσαι μια κοινή θνητή αλλά μια πολυσχιδής προσωπικότητα και μεγάλη μου τιμή που έρχεσαι και κατά δω!
      Οπως και νάχει παρεξήγηση δνε υπάρχει,γιατί την αγάπη σου την ξέρω ακόμα και αν δεν ξαναέρθεις εδώ ,που ουτε το εύχομαι ουτε το θέλω,αλλά λέμε ;)
      Φιλάκια πολλά 2020 και βάλε γιατί έχουμε κακό σκοπό για το μέλλον ;) οχι παίζουμε!

      Διαγραφή
  17. Ευχές ,ευχές και άλλες ευχές και 'αλλες τόσες!!!Δεν μπορεί κάποιες θα πιάσουν τόπο και θα σου χαρίσουν αυτά που επιθυμείς!!!Εγώ η 17η ευχόμενη δεν θα ξεφύγω από τα συνήθη ευχολόγια θα σου στείλω την αγάπη μου , την βαθειά εκτίμησή μου για όλες σου τις χάρες Θα βροντοφωνάξω ΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με ΥΓΕΊΑ για να το ακούσεις και προφορικά από την μακρυνή Θράκη.Μέσα στην κόντρα των γεγονότων θα σου ευχηθώ καλή τύχη και με μεγάλη δύναμη και αποτελεσματικότητα να προχωρήσεις αυτην την χρονιά Τέλος σου ευχομαι 365 στιγμές γέλιου και χαράς!!!'εξυπνη ή ευχή "ευχές με την σέσουλα"και χαριτωμένα τα καλοφτιαγμένα τσίγκινά σου ,τα ζήλεψα..... Φιλάκια εορταστικά που τα προσφερω με μια μεγάλη αγκαλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο με χαροποίησε αυτή η αντάμωση Εφη μου αγαπημένη!Σ ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα και για τις ευχές και ια τα τόσο τιμητικά σου λόγια.Κάθε έπαινος ειναι για μένα παράσημο γιατί η εκτίμησή μου κι ο θαυμασμός μου στο πρόσωπό σου ολοκληρωτικά (σαν άνθρωπο και καλλιτεχνη εννοώ) ειναι δεδομένος και δεν αμφισβητείται.Πόσο λοιπόν με τιμούν λόγια τέτοια όταν λέγονται απο σένα για τις μικρές μου δυνατότητες!!!
      Μακάρι και οι δικές μου ευχές να πιάσουν,για όλες εσάς που με συντροφεύετε χρονια τωρα με αγάπη,εννοια και θετική διάθεση και οντως οι ευχές μου ειναι με τη σέσουλα,χωρίς ζύγισμα και ευχομαι να πιάσουν όλες,γιατί δίνονται με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου,για σας και τις οικογένειές σας
      Μια μεγάλη και σφιχτή αγκαλιά με πολύ αγάπη και νοσταλγία

      Διαγραφή
  18. 🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σ εσένα ΓΙάννη μου καλέ που ποτέ δε με ξεχνάς να με συμπεριλάβεις στους φίλους που εύχεσαι <3

      Διαγραφή
  19. Καθυστερημένα (σαν χρόνος, όχι οι ευχές) Καλή κι ευλογημένη χρονιά με ΥΓΕΙΑ και αισιοδοξία.
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ καθυστερημένη,αντίθετα ΧΑΡΑ ΜΕΓΑΛΗ όποτε κι αν έρχεσαι!
      Φιλάκια άπειρα

      Διαγραφή
  20. Καλή χρονιά με Υγεία, Αγάπη και γεμάτη αξέχαστες στιγμές!!
    Για άλλη μια φορα τα εργα σου λες και ξεπηδησαν από τις σελιδες χριστουγεννιάτικου παραμυθιου….μοναδικα και πάντα πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ομορφη και τιμητική παρομοίωση αυτή Λίτσα μου!!!!Σ ευχαριστώ τόόόσο πολύ και σου εύχομαι ο Νέος χρόνος να σου φέρει τα καλλίτερα!Μια μεγάλη αγκαλιά αγάπης

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...