...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020

Απολογισμός Δωδεκαημέρου !

Μαζί με τον Αγιο Βασίλη ήρθε η Ζηνοβία κι ακολουθεί ο Ηφαιστίωνας!
Πόσα όνειρα κι ελπίδες δυσβάσταχτες φορτώνουμε αλήθεια στους ώμους ενός νεογέννητου βρέφους!
Λες κι όλα μας τα προβλήματα μπορεί να τα λύσει ως δια μαγείας!
Ίσως επηρεασμένοι από τη μαγεία των γιορτών.
Ίσως από ανασφάλεια...ίσως...πολλά "ίσως" μπορούν να γραφτούν, αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο βαρύ.Πολλές ελπίδες φορτώνουμε άσκεφτα, γιατί τελικά όλα είναι στο χέρι το δικό μας
Πέρασαν λοιπόν οι Άγιες ημέρες και πατήσαμε αισίως στο κατώφλι ενός ολοστρόγγυλου χρόνου,αρχή μιας νέας δεκαετίας!
Δε ξέρω γιατί, αλλά με προδιαθέτει πολύ θετικά όλο αυτό το στρογγύλεμα!
Μακάρι να μη διαψευσθώ.
Γιατί πολλές φορές λες κάτι και όταν μετά από καιρό ξαναγυρίσεις να δεις τι έλεγες, γελάς με την απερισκεψία σου να πεις μεγαλόστομες κουβέντες.
Αλλά δεν χάνουμε τίποτα να ελπίζουμε και να βλέπουμε το μέλλον θετικά,όσο κι αν κρύβονται προβλήματα κάτω από το χαλί,ανακατεμένα με τη χρυσόσκονη των ημερών.
Δεν είναι οτι τα ξεχνάμε απλά τα παραβλέπουμε λιγάκι ,να πάρουμε μια βαθειά ανάσα και να συνεχίσουμε τον αγώνα με νέες δυνάμεις. Άλλωστε ενας διαρκής αγώνας όλη η ζήση ετούτη και πώς να χαλαρώσεις; Αν χαλαρώσεις πάει σε τούμπαρε οταν σε βρίσκει σε αδυναμία
Οι μέρες λοιπόν αυτές είχαν απ όλα, αγωνίες,αφίξεις,χαρές,αγκαλιές,δάκρυα χαράς, βαρυστομαχιές,νυχτοεκκλησιάσματα,αναχωρήσεις,δάκρυα ,πολλά δάκρυα λύπης,ξανά ψηλά το κεφάλι και συνεχίζουμε.
Κάτι σαν καρδιογράφημα σα να λέμε με τις ανισοσκελείς γραμμές σε συνεχή διάταξη, απείρως καλλίτερη από την ευθεία γραμμή ,δε το συζητώ!
Ευτυχήσαμε και φέτος  να τα ζήσουμε ολ' αυτά,να τα μοιραστούμε και είναι πολύ σημαντικό αν κοιτάξεις ένα γύρω τι συμβαίνει.
Τότε και μόνο τότε θ' αφήσεις πίσω σου τη γκρίνια και την κακομοιριά και θα νοιώσεις πραγματικά τυχερός και ευγνώμων που έζησες,όπως τα έζησες, κι αυτά.

Με φυσικά υλικά

Είναι ένας εσωτερικός απολογισμός των ημερών που απλά τον κάνω φωναχτά και έτσι ανακαλώ στη μνήμη, αναιρώ και απορρίπτω ό,τι άλλο πέρασε από το μυαλό μου κάποιες στιγμές και μ' έκανε να ξεχάσω έστω και για λίγο, αυτή την ευγνωμοσύνη που οφείλω να έχω.
Ναι,τελικά το πρόσημο ήταν θετικό!
Η καρδιά γέμισε ευχές από ανθρώπους γνωστούς και άγνωστους που έστω και τυπικά αν με σκέφτηκαν,με σκέφτηκαν.Γέμισε συναισθήματα από γνωστούς και άγνωστους.


Γέμισε αγάπη που ξεχείλισε και ήθελε να μοιραστεί.
Χαίρομαι, όπου έφτασε αυτή η πλημμυρίδα και μετέφερε έστω και το ελάχιστο.
Πάντα στο δρόμο υπάρχουν απώλειες, αλλά είμαι σίγουρη οτι αυτό που έστειλα έφτασε στον παραλήπτη του.
Και κάτι έμεινε και για μένα και αποτυπώθηκε υπό τύπον δημιουργίας,και πάλι μοίρασμα έγινε

Ξυλινα καδράκια άλλα με decoupage & άλλα με χαρτιά scrapbooking και ξύλινα στοιχεία

Φυσικά δεν έλειψαν και οι πέτρες!



Με τούτα και μ' εκείνα ξεκινήσαμε να πατάμε νιό χιόνι και να γράφουμε πατημασιές στη Νέα Χρονιά, ετσι σιγά σιγά θα συμπληρώσουμε νέες σελίδες στο βιβλίο της ζωής μας και της προσωπικής και της κοινής και μακάρι η πλειοψηφία τους νάναι ευχάριστες!






ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ & ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2020!!!

"Αγγελοι υμνούσιν ακαταπαύστως εκει!"
Ξυλινα αγγελούδια με χαρτιά scrapbooking ,kουδουνάκια και λουλουδάκια απο πηλό

23 σχόλια :

  1. HAPPY NEW YEAR, JOY!

    Πανέμορφα καλούδια για τους τυχερούς.

    Να είστε πάντα καλά.

    Από χιονο-σκονισμένη Νέα Υόρκη,

    "αστοριανή"
    (με την ιστοσελίδα της...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή μακρυνή μου φίλη
      χαρά και τιμή ο ερχομός σου στο ταπεινό μου σπίτι!
      Σου εύχομαι μια καλότυχη Χρονιά
      με όλη μου την <3
      Χαρά

      Διαγραφή
  2. καλη χρονια γλυκια μου....Ευλογημενη δεκαετια....με υγεια...χαρουμενες ευτυχισμενες στιγμες..αυτογνωσια...ενσυναισθηση...Φως...να γινει ο καθενας απο μας η αλλαγη,,,στον κοσμο...που ζηταμε...ετσι ωστε ναλλαξει λιγο και η πραγματικοτητα γυρω μας.... υην αγαπη μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Ιριδα
      οι ευχές σου ειναι και ευχές μου για έναν κόσμο καλλίτερο αρχίζοντας απο εμάς τις ίδιες!
      Μακάρι να μην διαψευσθούμε και ολα μπορεί να γίνουν αρκεί να προσπαθήσουμε προς αυτή την κατεύθυνση!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  3. Χαρά μου!
    Έτσι απλά, όνομα και πράγμα που λέγανε και οι παλιοί! Διαβάζω την ...εισαγωγή σου στην νέα χρονιά, την απαρίθμηση των σκέψεών σου και από την άλλη βλέπω τις εικόνες από τις δημιουργίες σου.
    Ξέρεις ότι, χωρίς να το θέλεις, μεταφέρεις και εσύ μια θετική αύρα σε όλους να δημιουργούν, να μοιράζονται, να καλλιτεχνούν; Το ξέρεις; Αν όχι στο λέω καθώς το βιώνω εγώ.
    Κάθε όμορφη σκέψη στο λόγο, κάθε φωτεινή δημιουργία αποτελούν και ένα χέρι στον καθένα μας να ξεπιαστεί και να κινηθεί να δημιουργήσει κάτι.

    Λάτρεψα αυτές σου τις μινιατούρες! Αναρωτιέμαι πως τις φτιάχνεις. Αδυναμία μου στην κατασκευή μικρών πραγμάτων. Δεν το έχω. Ίσως τα αντρικά χέρια και μάλιστα αυτής μου της ηλικίας να αδυνατούν να κομψοτεχνίσουν.
    Καλή χρονιά Χαρά μου με κάθε μου ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου δίνεις μεγάλη χαρά και αισθάνομαι και μεγάλη ευθύνη αν κάποιοι παραδειγματίζονται απο μένα.Αλλά σάμπως κι εγω έτσι δε ξεκίνησα;Δεν ήξερα τίποτα απ όσα βλέπεις σήμερα, όσο κι αν σου φαίνεται παράξενο.Ισως πάλι να υπήρχαν κι απλά να μην έβρισκαν τον τρόπο να εκφραστούν,το γεγονός ομως ειναι αυτό,οτι έβλεπα και φανταζόμουν!Και η φαντασία άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά.Και οταν αρχισαν οι πρωτες δειλές επισκέψεις και επιδοκιμασίες,άρχισα κι εγω να παίρνω τα πάνω μου ,μέχρι που έφτασα εδώ και κοιτώντας πίσω,απορώ και εξίσταμαι κι εγω η ίδια!
      Για τις μινιατούρες τωρα.Κι εγω αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα.Θέλουν λεπτεπίλεπτα χέρια.Θαυμάζω αυτά που βλέπω στοΠΙΝΤΕΡΕΣΤ και δεν μπορείς σχεδόν να τα πιάσεις,οχι να τα δουλέψεις,γι αυτό αναπληρώνω ο,τι μπορώ απο ήδη έτοιμα(θα δεις σε επόμενη ανάρτηση τι εννοώ) γιατί για να φτιάξω θέλει πολύ δεξιοτεχνία,ωρολογοποιού θάλεγα μάτι και χέρι! Αλλά είναι τόσο σαγηνευτικό!
      Θα μου πεις στη συνέχεια και σήμερα ετοιμάζοντας την ανάρτηση αυτή διαπίστωσα οτι δνε σας έχω δείξει δύο εξίσου ωραίες κατασκευές με μινιατούρες.Υπόσχομαι τωρα που επανήλθα ;)
      Την αγάπη μου και τις ευχές μου προς το παρόν

      Διαγραφή
  4. Το Καντο με αγαπη ας ειναι το εναυσμα για αυτη τη χρονια.Οτι κανουμε να ειναι καμωμενο με αγαπη.Πολλα φιλια Χαρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΌΝΙΑ ΤΟ ΛΈΩ,ακόμα περισσότερο το κάνω,είτε ως χόμπυ είτε ως επάγγελμα και είμαι τυχερή,μακάρι να το κάνει περισσότερος κόσμος για νάχουμε την ελπίδα για ενα καλλίτερο αύριο.
      Την αγάπη μου Λίτσάκι

      Διαγραφή
  5. Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!
    Καλή Φώτιση,για την σημερινή ημέρα!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προσεγμένο, τρυφερό και γεμάτο ελπίδα και προσδοκίες για τον καινούργιο χρόνο.
    Σαν υφάντρες στολίζουμε με ξόμπλια και χρώματα ξεχωριστά τις ευχές, τις προτεραιότητες, τα μικρά καθημερινά που μας χαρίστηκαν, όσα μας έδωσαν το δικαίωμα να ελπίζουμε και να ονειρευόμαστε, όσα σημάδεψαν την πορεία μας.
    Ένας κύκλος είναι η ζωή μας κι αν δεν αλλάξουμε τον δικό μας μικρόκοσμο, γεμάτη αβεβαιότητες θα ναι, κι ο δρόμος δύσκολος και τραχύς.
    Στο χέρι μας είναι με το μυαλό και τα μάτια ανοιχτά να πορευτούμε. Αυτογνωσία και αυτοκριτική χρειάζεται.
    Οι δημιουργίες σου αγαπημένες!
    Χρόνια καλά και φωτισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι αλλο να γράψω εγω η φτωχη μπροστά σ όλα αυτά που με υπομονή και μεγαλείο κέντησες;;;
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και εύχομαι να αποκτήσουμε τα χρειαζούμενα να πορευτούμε καλλίτερα.
      Νάσαι καλά και να "κεντας"!

      Διαγραφή
  7. Χαρα μου, γεια στα χερια σου!
    Καλη χρονια! Εισαι υπεροχη δημιουργος! Δεν εχω λογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κικίτσα μου πάντα τρυφερή και γλυκόστομη!
      Νάχεις υγεία σωματική και πνευματική και ποιητική έμπνευση πάντα!

      Διαγραφή
  8. αλιμονο αν χασουμε την ελπιδα μας!!
    ετσι ζουμε επιβιωνουμε...χαρη σε αυτην!!
    οι κατασκευες σου ολες χαρμααααααααααα αλλα με κερδισε τα πατινια!!!
    απλα ενα σχεδιο που παραπεμπει σε χειμωνα και δυο κλωστες στα χρωματα των Χριστουγεννων ηταν αρκετα για να κερδισουν την καρδια μου...
    πανε λοιπον κ οι καλικαντζαροι φωτιστηκαμε και ωρα να ανασκουμπωθουμε με κουραγιο για οσα μας επιφυλασει η χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχα ολα μαζί με μια ανάσα Σοφάκι!
      Κι εγω ξεχώρισα τα ξύλινα πατίνια.Καιρό παιδευα το μυαλό μου πως να τα χρησιμοποιήσω ,ώσπου ως άλλος Κύρος Γρανάζης έλαμψε η ιδέα της συνένωσης και οντως έγινε άλλο πράμα!
      Ευχομαι νάχουμε όλοι φωτιση ν αλλάξουμε τα πράγματα προς τη σωστή κατεύθυνση γιατί έχουμε πάρει επικίνδυνη κατηφόρα :$

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά, Χαρά και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου Ειρήνη μου,αντεύχομαι τα καλλίτερα!

      Διαγραφή
  10. Unos trabajos maravillosos.
    Feliz Año Nuevo.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχασα τον δημιουργικό απολογισμό του 19, αλλά ευτυχώς είχα προλάβει να ευχηθώ για το 20, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία, υγεία και πολύ Αγάπη! <3
    ΑΦιλάκιαααααααααααα! :k :k :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα προχωράμε με την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.
    Εύχομαι η καινούργια χρονιά, να τα φέρει όλα βολικά.
    Οι δημιουργίες σου εξαιρετικές.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι απολογισμός ήταν αυτός Χαρά μου; οργασμός δημιουργίας με τον ερχομό της καινούργιας χρονιάς τι ομορφιές είναι αυτές ψυχή μου;τι να πρωτοθαυμάσω πάλι; πες μου..και πόσο θα συμφωνήσω με όλα όσα γράφεις για τα πάνω και τα κάτω μας ..έτσι είναι κορίτσι μου ας είμαστε ευγνώμονες για ότι έχουμε δόξα το Θεό...
    Καλή χρονιά Χαρά μου να φέρει τα καλύτερα για εσένα και την οικογένεια σου υγεία
    χαμόγελα αγάπη παντού...🧡 πολλές και όμορφες δημιουργίες..👍
    Ας φέρει την φώτιση σε σκοτεινά μυαλά και ειρήνη καρδιά μου μου σε όλο τον κόσμο.. την αγάπη μου πάντα..φιλώ σε..!!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...