...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020

Ξε(κουτιά)στηκα! Ανακυκλωμένο χριστουγεννιάτικο χωριό

 Φίλοι μου αγαπημένοι η κατάσταση ζορίζει ολο και περισσότερο κι εμείς θέλοντας και μη σφίγγουμε τα δόντια ν' αντέξουμε, με όποιο τρόπο διαθέτει ο καθένας ως αντίδραση.

Για πρώτη λοιπόν φορά στόλισα (σχεδόν) το σπίτι από αρχές Νοεμβρίου.

Ηθελα λίγο χαρά, λίγο χρώμα που θα έδιωχνε το γκρίζο που μας έχει περικυκλώσει, λίγο άρωμα πεύκου και κυπαρισσιού ανακατεμένο με κανέλλας να διώξει το άρωμα του θανάτου, που όλο και απλώνεται απειλητικά στην ατμόσφαιρα. Ηθελα! και τι δεν ήθελα... και γι αυτό δεν υπάρχει λόγος ν' απολογούμαι για το στολισμό.

Κι επειδή εκτός από όλη αυτή τη σύγχρονη λαίλαπα, τέτοιες μέρες το μυαλό πισωγυρίζει σ' ό,τι έζησε κι αγάπησε και αφού ξέρετε πόσο πολύ αγαπώ τα Χριστουγεννα, άρχισα να δημιουργώ εκ του μη όντος ένα χριστουγεννιάτικο χωριό!

Σε μια ανάρτηση του  2013 θα διαπιστώσετε οτι ήταν παλιό απωθημένο, πάντως δεν ξεκίνησε προγραμματισμένα. Απλά παρήγγειλα κάποια μπλογκ με χριστουγεννάτικα χαρτιά scrapbooking βρέθηκε μπροστά μου ενα κουτί από απορρυπαντικό ΑΡΚΑΔΙ, μ ένα έτοιμο σχήμα για σπιτάκι, κι έτσι ξεκίνησε η περιπέτεια. 

Το πρώτο σπιτάκι και ενα απο τα λίγα που αποτελείται απο 1 και μόνο κουτί

Το ένα έφερε τ άλλο, είναι αυτό που λέμε τρώγοντας έρχεται η όρεξη και ούτε πολύ ούτε λίγο φτιάχτηκε ενα χωριό χωρίς να το περιμένω ουτε εγω η ίδια!

Πάντα μ άρεσαν οι χριστουγεννιάτικες αγορές, που έβλεπα σε μεγάλες Πρωτεύουσες της Ευρώπης (εννοείται φωτογραφικά γιατί δυστυχώς απο κοντά ποτέ).
Τα διάφορα σπιτάκια που πωλούνται αυτές τις μέρες στην αγορά, τα περισσότερα είναι κακόγουστα και κακοζωγραφισμένα, εκτός από τα πολύ ακριβά. Οπότε φέτος αποφάσισα να τα φτιάξω μόνη μου.

6 κουτιά διαφόρων ειδών και μεγεθών γι αυτό το σκελετό



Σπίτια διάφορων αρχιτεκτονικών σχεδίων και διαστάσεων, από τα πιο απλά εως τα πιο σύνθετα, υπαίθρια μαγαζάκια,
Η βάση ηταν το ξυλινο κουτί με τα χωρίσματα που έγινε η πλάτη .Ο πάγκος ειναι απο σπιτικό ζωμό κι ολα τα εκθέματα χειροποίητα (τα δώρα καπάκια απορρυπαντικού,οι  μπάλες του δέντρου χάντρες  τυλιγμένες στο γκλίτερ, οι χιονανθρωποι απο χάντρες ,όπως και τα στεφάνια)


εκκλησία, άμαξες,
Ενα μακρόστενο κουτί απο ηλεκτρικά σποτάκια με ρόδες απο ξύλινα σουβέρ και χάντρες. Πάνω και μέσα του...Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΤΕ! κουμπιά,γόμες,υφάσματα,φελτ,χάντρες κ.λ.π.


Καταστήματα και τροχήλατα σταντ για χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα,

Ενα πλακέ κουτί έγινε η βιτρίνα του Γλυκοπωλείου που μέσα του ενσωματώθηκε ένα ξύλινο κουτί με χωρίσματα για τα εκθέματα, καγκελοπορτα,σιδεριά πλαινή και κορυφής απο chipboard ολα τ αλλα αυτοκαταστευασμένα απο διάφορα υλικά ανακυκλωσης
Λουνα παρκ, τραινάκι.

Εχω εξ αρχής ξεκαθαρίσει οτι δεν έχω ταξιδέψει στο εξωτερικό και ειδικά μέρες Χριστουγέννων ,παρότι

το επιθυμούσα διακαώς, αλλά θεωρούσα και θεωρώ οτι είναι μία οικογενειακή γιορτή ,ευκαιρία να

συγκεντρωθεί ολη η οικογένεια και να συνεχίσουμε τις παραδόσεις μας. 

Ετσι, οι εικόνες που με οδήγησαν σ’ αυτό το Χριστουγεννιάτικο χωριό, είναι καθαρά από φωτογραφίες

χριστουγεννιατικων προορισμών, που μας βομβαρδιζαν πάντα τα Τουριστικά γραφεία τέτοιες μέρες και

κάπου άγγιζαν τις αναμνήσεις των παιδικών μου χρόνων.

Τότε, που δεν υπήρχε η αφθονία του σήμερα, αλλά παρά ταύτα, είναι γεμάτες εικόνες, φως και

συναισθήματα!

Ο κόσμος τότε δεν ψώνιζε όλο το χρόνο, δεν υπήρχε η ευμάρεια του σήμερα ούτε και η υπερ

καταναλωτικότητα, που έχει γίνει κάπως σαν λόγος ύπαρξης, στις μέρες μας.

Έτσι ο κόσμος κατέβαινε στην αγορά παραμονάδες,ειδικά πριν του Αγίου, για τα ψώνια του και ακόμα,

παραμονές της Πρωτοχρονιάς για τους μπουναμάδες.

Θυμάμαι, και δε νομίζω οτι μ απατά η μνήμη μου, κόσμο μέχρι διαγκωνισμών κάτω από τσι κολώνες

τση Πλατείας Ρουγας,γιατί εκεί ανέκαθεν χτυπούσε η καρδιά της αγοράς.

Ολοι με τα καλά τους, σ’ ενα ατέλειωτο πήγαινέλα, φορτωμένοι κουτιά,να ανταλλάσσουμε ευχές σε κάθε

συναπάντημα.

Και τα μαγαζιά, ολοφώτιστα, να προκαλούν το βλέμμα του καταναλατών και ειδικά των παιδιών ,που

κολλούσαμε τα μούτρα μας στις βιτρίνες και ξεκολλημό δεν είχαμε.

Τότε τα καταστήματα παιχνιδιών ήταν του Μελίτα και του Σκιαδαρέση. 

Του τελευταίου ήταν απρόσιτα για το μέσο βαλάντιο. Εκεί, για πρώτη φορά είδα αυτοκινούμενο τραινάκι

με σήραγγες και γραμμές μέσα απο χιονισμένα βουνά.

Και παρότι δεν ήμουν αγόρι με ξετρέλανε. 

Ακόμα και φοιτήτρια, οταν έπεσα πάνω στην αντιπροσωπεία της LYRA,  που έφερνε αυτά τα τραινάκια

πολυτελείας στην Πλατεία Κάνιγγος, τρελαινόμουν να κάθομαι στη βιτρίνα και ν’ ακολουθώ τις διαδρομές

τους!

Οπως και νάχε είμαστε ευχαριστημένα με ό,τι επιλέγαμε, ακόμα και με τα αδιάφορα αντικείμενα που

κερδίζαμε απο τους λαχνούς των λοταριών που έκαναν τα καταστήματα.

Έξω από κάθε μαγαζί στηνόταν ενα τραπεζάκι μ’ ένα μπωλ με τυχερούς λαχνούς, που όλοι κέρδιζαν

και στη βιτρίνα, ήταν αραδιασμένα τα πράγματα που αντιστοιχούσαν στους λαχνούς. 

Παντελώς αδιάφορα έως άχρηστα (τοτε δε μ είχε αγγίξει το μαγικό ραβδάκι της μεταμόρφωσης), που

μόλις πηγαίναμε σπίτι τα παρατουσαμε κάπου που δε τα ξαναβλέπαμε. 

Ετσι ξεσκαρτάριζε ο κάθε μαγαζάτορας την πραμάτεια του και αποκτούσε ο καθ ένας, ειδικά τα παιδιά,

το βίτσιο του τζόγου!!!!χαχαχχαα

Ενα μεγάλο κουτί κι ένα απο αλουμινόχαρτο έγιναν η εκκλησία και τι καμπαναριό της

Ολο το σουλάτσο γινόταν από την εκκλησία της Ανάληψης μέχρι το ρολόι του Φόρου. 

Και σήμερα ακόμα, στις μεγάλες Πρωτεύουσες βλέπουμε οτι όλα στήνονται κοντά ή μπροστά από το

πλάτωμα μιας εκκλησίας ή ενός  ρολογιού. Κάτι τέτοιο λοιπόν ψιθυρίστηκε στο μυαλό μου από την

παιδική μου ηλικία και θυμήθηκα τα σουλάτσα μας με το μπαμπά μου, απο την Ανάληψη μέχρι την

Πλατεία Αγ.Μάρκου, όπου και το δικό μας ρολόι, χωρίς καμιά ομοιότητα μ αυτό που έφτιαξα.

Δυστυχώς στο πέρασμα των χρόνων δεν αναβαθμίστηκε ποτέ η χριστουγεννιάτικη αγορά παρά

κάποιες μεμονωμένες προσπάθειες κι έτσι παρέμεινε ζωντανή των παιδικών μου χρόνων και των

ιλουστρασιόν περιοδικών.


Και για να κλείσουμε τον κύκλο των αναμνήσεων, που στους περισσότερους δεν εχουν τίποτα να πουν,

να σας πω οτι το ρολόι είναι φτιαγμένο από 3 διαφορετικά τσίγκινα κουτιά, ετσι για να σπάσω τον

τετραγωνισμό όλων των άλλων κατασκευών και μια κι είχα μια εκτύπωση από έναν αγαπημένο

ζωγράφο, που είχε σχέση με ρολογάδικο, προστέθηκε ως κατάστημα στη βάση της κατασκευής,

με τρισδιάστατα τον μαγαζάτορα,το παιδί και την Κυρία που κοιτάζει τη βιτρίνα του τραβώντας το

σκύλο της. Το στρογγυλο ξυλινο της οροφής ήταν ένα σκουπίδι-δώρο από μια σπασμένη  μπάλα

(μάλλον διακοσμητική), όσο για το “αλεξικέραυνο” μπορείτε να καταλάβετε την προέλευση γιατί είναι

εμφανές.

Απο ένα Χριστουγεννιάτικο χωριό δε θα μπορούσε να λείπει ένα παλιοβιβλιοπωλείο!
Ισως επειδή ως παιδί στα χριστουγεννιάτικα δώρα μου ήταν πάντα πολλά βιβλία, που κάποια έχω ακόμα και σήμερα!
Λατρεύω τα βιβλία, λατρεύω τα παλιά μαγαζιά που αποπνέουν μία αλλιώτικη μυρωδιά, κάτι μεταξύ υγρασίας, χαρτιού, μελανιού, αναμνήσεων.
Πολλές φορές στέκομαι μπροστά σε βιτρίνες παλαιοπωλείων ή ανασκαλεύω μέσα πράγματα, ακόμα κι οταν δεν έχω πρόθεση ν αγοράσω, απλά για την αφή και την όσφρηση και φυσικά το ταξίδι στο παρελθόν, προσπαθώντας να σχηματοποιήσω τους ιδιοκτήτες του κάθε πράγματος, που σήμερα βρίσκεται προς πώληση σ ένα παλαιοπωλείο!
Μια φορά στη Θεσσαλονίκη μπήκα σ ένα τέτοιο και από τα πράγματα που είδα και θυμήθηκα της παιδικής μου ηλικίας...εβαλα τα κλάματα σα μικρό παιδί.
Ναι ,ξέρω, ου γαρ έρχεται μόνον, αλλά έλα που αυτό γιατρεύει τα κενά !!!
Τέλος πάντων ας επανέλθουμε στο προκείμενο.
Η κατασκευή αυτή απαίτησε 3 διαφορετικά κουτιά.
Το ενα που αποτέλεσε τον κεντρικό κορμό με δυσκόλεψε αφάνταστα γιατί είχε σχήμα "Γ" και ήταν από ένα φωτιστικό τοίχου και δεν ταίριαζε αλλιώς, μέχρι που βρήκε τη θέση του εδώ!
Η πόρτα ήταν ενα κουτί απο μολυβοχρώματα και το εσωτερικό, η βιτρίνα με τα βιβλία, ενα ξύλινο κουτί με διαχωριστικά.
Επειδή σχεδόν πάντα βγάζουν εμπόρευμα στα πεζοδρόμια, μια καρέτα από ετικέτα ρούχου (για νάναι μακρυά και στενή) ρόδες από μπουκαλάκια φαρμάκου(να πιάνουν τόπο αλλού και τα φάρμακα!) γεμάτη από βιβλία και αφίσες (στο μπροστινό μέρος) εορταστικές, οι ακτίνες ειναι chipboard,όπως το φωτιστικό του δρόμου, το ρολόι και το παράθυρο του πάνω ορόφου.
Στον επάνω όροφο εκ των υστέρων, βρήκε τη θέση του ένας Αγιος Βασίλης και μ άρεσε η ιδέα οτι εκεί μπορεί νάναι και ο χώρος που διαβάζει τις παραγγελίες των παιδιών παρέα με τον κοκινολαίμη .
Οπως σε κάθε παλαιοπωλείο που σέβεται τον εαυτό του (χαχαχχαα) υπάρχουν κατοικίδια μία γατούλα από χοντρό χαρτόνι κι ένα σκυλάκι decoupage πάνω σε αλουμινοκαπάκι, χουζουρεύουν βλέποντας τον κόσμο που περνά.
Ο νεαρός που βάφει την ταμπέλα ανεβασμένος στη σκάλα είναι φιγούρα που αγόρασα πρόσφατα.
Τη συγκεκριμένη χειροδημιουργία τη λάτρεψα περισσότερο όλων, ίσως γιατί με ταξίδεψε; ίσως από την αγάπη του βιβλίου; ίσως από την εικόνα μιας άλλης εποχής; Ισως πολλά, η ουσία μία...ΛΑΤΡΕΙΑ!



Στη συνέχεια θα σας δείξω το μεγάλο μας τσίρκο-λουνα παρκ!
Η ιδέα ξεκίνησε από το κουτάκι (μου το είχε φέρει η κόρη μου με καραμέλες και μ οδήγησε στην εικόνα της τέντας τσίρκου) που είναι μέσα ένας κλόουν κεραμικός, το μόνο που έμεινε ως είχε, και κολλήθηκε πάνω σ ένα ντυμένο με χαρτόνι ανάλογων χρωμάτων κουτάκι από γνωστή μάρκα τυριών. .
Η ρόδα του λουνα παρκ έγινε από ένα συρμάτινο κύκλο χαλασμένου αμπαζούρ, που χαρτώθηκε με φύλλα περιοδικών (επίτηδες τ' άφησα χωρίς κάλυψη να φαίνονται τα χρώματα), κολλήθηκαν επάνω κάψουλες από αυγά Kinder για τα "βαγονάκια" (δε ξέρω πως αλλιώς τα λένε) στηρίζεται πάνω σε τσοπστικς και το κέντρο της ρόδας είναι κουτάκια γάλακτος μερίδας .


Ενα τραινάκι με 4 βαγόνια απο κουτάκια δαχτυλιδιών,καπάκια,χάντρες και άλλα διακοσμητικά


Η τέντα είναι απλό χαρτόνι διπλής όψης που έκοψα και κόλλησα και στην κορυφή δυο ξυλάκια από μπαστουνάκια ζάχαρης κρατούν το CIRCUS (χάντρες) και τα σημαιάκια.
Τα ζωάκια του τσίρκου είναι κι αυτά δώρα έκπληξη από αυγά Kinder. Τα ανθρωπάκια ο Θηριοδαμαστής και ο κλόουν είναι αγορασμένες μινιατούρες από το καταπληκτικό El Deco!
Το δε τραινάκι είναι από μικρά κουτάκια δαχτυλιδιών (για να καταλάβετε το μέγεθος), η μηχανή από έναν μικρό κύλινδρο εσωτερικό από κάποιο τυλιγμένο αντικείμενο, οι ρόδες από καπάκια και η ένωση των βαγονιών από το μεταλλικό λογότυπο μιας τσάντας.
Οι κούνιες είναι ένα μεταλλικό παιχνίδι, δώρο αγαπημένης φίλης, αντίγραφο των παιχνιδιών των πάλαι ποτέ λουνα παρκ.

Και φυσικά όλ αυτά με την "ανθρώπινη" παρουσία που δεν μπορεί να λείπει ποτέ! Ο Αη Βα΄σιλης,η γυναίκα του με τα γλυκά ανα χείρας,τα ξωτικά βοηθοί του, ο κύριος που ήδη αγόρασε το δεντράκι του,η Befana η μάγισσα της Ιταλικής παράδοσης και τέλος ο Eμπενέζερ Σκρουτζ απο το «Το πνεύμα των Χριστουγέννων - Σκρουτζ» Του Κ. Ντίκενς

Ολα απο Σουηδικά μανταλάκια και τα πιο μπαμπάτσικα με κάψουλες απο τα πασχαλινά αυγά Kinder




Η Εποχή αυτή με τις γιορτινές προετοιμασίες βοηθάει στην μερική έστω επούλωση και στη δημιουργία μιας κάποιας ψυχικής ευφορίας. Το σπίτι μας πάντα ένα ζεστό καταφύγιο, ας γίνει φέτος περισσότερο από ποτέ ο καλλίτερος γιατρός μας απέναντι σ ο,τι μας απειλεί.

Υ.Γ. Σήμερα η ανάρτηση ειναι χορταστική τουλάχιστον από φωτογραφίες, αλλά έπρεπε να καταλάβετε όλες τις πτυχές ;) . Πατώντας πάνω στις φωτό ανοίγουν σ΄αλλη σελίδα κι εκεί μπορείτε να τις μεγενθύνετε για να τις δείτε καλλιτερα.
Στην επόμενη ανάρτηση το τέλος και η ολοκλήρωση της εικόνας.

Μέχρι τότε ...ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ!

29 σχόλια :

  1. Βρε Χαρά! Μα την Παναγία δηλαδή κορίτσι μου, πόσο χρόνο παιδεύεσαι με αυτήν την κατασκευή; Εγώ προσωπικά την θεωρώ κατασκευαστικό, διακοσμητικό ...έπος! Ειλικρινά δηλαδή. Κάθομαι σαν χαμένος και κοιτάζω ένα προς ένα τα δωμάτια και τα μέρη του χωριού. Και να δεις τώρα ένα πράγμα. Αυτές τις μέρες κατασκευάζω ένα εσωτερικό δωμάτιο, μια γωνία δηλαδή, σπιτιού με Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση και ψάχνω ιδέες να κάνω ...καναπέ και τραπεζάκι.
    Χαρά μου, να είσαι ευλογημένη καλή μου φίλη για αυτό που βλέπουμε και αυτό που μας προσφέρεις. Με αγγίζουν πάρα πολύ στην καρδιά μου να το ξέρεις.
    Στέλνω την αγάπη μου και τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχαα βρε Γιάννη μου οτι και να σου πω είναι λίγο!Αυτή η προσφώνηση ήταν σαν να ηχούσε στα αυτιά μου και μ ενθουσίασε ομολογώ.
      Η αλήθεια ειναι οτι μου πήρε όλο το χρόνο προ καραντίνας και τωρα εχω πέσει σε χειμερία ναρκη. Τωρα δε που χρειάζομαι φωτάκια να λάμψει το χωριό στημένο και τελειωμενο πλέον ,ολα πρέπει νάναι επι παραγγελία και να σου πω την αλήθεια έχω κι ενα φόβο για το τί μεταφέρεται με τα
      δέματα. Τλπ ζούμε γενικά με το φόβο οπότε ενα δέμα πάνω ενα κάτω δε νομίζω να πειράξει.
      Ενα καναπεδάκι που έφτιαξα για το Γλυκοπωλείο,χρησιμοποίησα τους φακους που είχα αλλάξει απο τα γυαλιά μου κα για βάση σφήνες απο τελάρο ζωγραφικής,για τα πόδια βοηθούν πάντα τα καλύματα των βελονών απο τις ενέσεις μου,χαχχαχα ουδέν κακόν αμιγές καλού. Για τα τραπεζάκια χρησιμοποιώ κατ επανάληψη τα τριποδα της πίτσας. Δε ξέρω αν σε βοήθησα καθόλου γιατί παίζει ρόλο και το μέγεθος που θες ν αποδώσεις. Αν δεν καλύπτεσαι μ αυτά που σου είπα τότε θα πρέπει να φτιάξεις εξ αρχής και ξέρω πόσο μπελαλίδικο ειναι,αλλά ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ, εδώ έφτιαξες την Κνωσσό,στον καναπέ θα κολλήσεις ;)
      Μέχρι την επόμενη φορά να προσέχεις και να δημιουργείς <3 .
      Την αγάπη μου πάντα

      Διαγραφή
  2. Αχ! Χαρά μου και χαρά των ματιών μου!
    Κατάφερες με τις πανέμορφες κατασκευές σου, να μας φέρεις την γιορτινή ατμόσφαιρα που τόσο λείπει αυτές τις μέρες και γι αυτό, ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
    Για ώρα χάζευα- θαύμαζα ένα- ένα τα σπιτάκια, μαγαζάκια και ότι άλλο έφτιαξες με τόση προσοχή και αγάπη... σκέτη ψυχοθεραπεία για μας που σε θαυμάζουμε!
    Αν δεν επικοινωνήσουμε ξανά πριν τα Χριστούγεννα, θέλω να σου στείλω ευχές καρδιάς, υγείας και γαλήνης για όλες αυτές τις δύσκολες μέρες!
    Και φυσικά πολλά πολλά ΑΦιλάκια αγάπης! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου γλυκό,χάθηκα γιατί όπως είδες μ έφαγε η αρχιτεκτονική! χαχαχχα
      Δε μπορείς να φαντασθείς πόσο απόλαυσα όλες αυτές τι κατασκευές κι ευτυχώς που μια μέρα τις άπλωσα πάνω στη σερβάντα μου για να δω πώς δείχνουν και δε χωρούσαν οπότε κατάλαβα οτι έπρεπε να τραβήξω φρένο,αλλιώς ακόμα θα έφτιαχνα.
      Κοιτάζοντάς το όμως τωρα στην τελική του θέση ,φωτισμένο και χαρουμενο μου ζεσταίνει τόσο την καρδιά και με κάνει να φοβάμαι λιγότερο.
      Χαίρομαι πολύ αν κατάφερα να σας μεταφέρω λίγη απο τη μαγεία του,να αισθανθείτε οτι πλησιάζουμε στα Χριστουγεννα,σ αυτά τα διαφορετικά και πρωτόγνωρα χριστουγεννα που και για μένα θάναι θλιμμένα,μια που δε θάρθει η κόρη μου και ήδη μετράμε 1 χρόνο χωρίς να τη δουμε και να την αγκαλιάσουμε. Ας είμαστε όμως καλά,ας παραμείνουμε όρθιοι και ας ελπίσουμε για το καλλίτερο
      Την αγάπη μου και το θαυμασμό μου και σίγουρα θα τα πούμε ξανά για να ευχηθούμε <3

      Διαγραφή
  3. Τι να πω!....Τι να πω!
    Προς το παρόν προσπαθώ να μαζέψω τα σαγόνια μου απ' την (όμορφη) έκπληξη μπας και καταφέρω να κλείσω το στόμα μου, η γραία.
    Θα επανέλθω....ΝΑ 'ΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ!
    Πολλά-πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι πες,πες!!!χαχχαχαχα Αννίκα μου αγαπημένη,δε σε παρεξηγώ ,ακόμα κι εγω που το έφτιαξα το βλέπω κι απορώ. ξεκίνησα για ένα και φτιάχτηκε ολόκληρη πολιτεία (που λέει ο λόγος,γιατί ευτυχώς σταμάτησα εγκαίρως,χαχαχχα)
      Γραία κι εγω αλλά με διακατέχει μία χαρούμενη διάθεση που με κάνει να ξεχνάω την πραγματικότητα για λίγο. Με κάνει να νοιώθω παιδί,να θυμάμαι,ν αναπολώ,να συγκινούμαι,ν αναζητώ τους χαμένους μου ανθρώπους ,τις στιγμές που ζήσαμε! Αλλά όλο αυτό μου βγαίνει γλυκά κι οχι τρομακτικά όπως το περιβάλλον γύρω μας
      θα χαρώ λοιπόν να επανέλθεις και το θέλω πολύ
      Σ αγαπώ πολύ και ελπίζω να τα πούμε κάποια στιγμή απο κοντά <3

      Διαγραφή
    2. Μοναδικά και υπέροχα τα συνταίριαξες όλα Χαρά μου!
      Και σκέψεις και μνήμες, κρίκοι μιας αλυσίδας που ξεκινούν απ’ της ψυχής τα μονοπάτια για να καταλήξουν εκεί στην πλατεία Ρούγας, του Αγ. Μάρκου, στο Ρολόι κι ύστερα στο κατώφλι του πατρικού φορτωμένη μποναμάδες.
      Και μη μου πεις πως ίσαμε τα τώρα δεν σου’ ρχετε η μυρωδιά της κανέλας του χριστόψωμου. Ζωντανά είναι όλα ακόμα. Ωρίμασαν οι σκέψεις και κρατούν τις μνήμες, φτάνει να σταθείς, ν’ αφουγκραστείς τις μουσικές που περιδιαβαίνουν την πόλη με μπάντες Χριστουγεννιάτικες.
      Εικόνες του χθες υπόσχονται πως αυτή η μάχη ανάμεσα στο μυαλό και στην καρδιά είναι μια πρόκληση που θα την κερδίσεις. Θα βρεις τη δύναμη να τραβήξεις μια γραμμή ξεκαθαρίζοντας τα όριά σου. Κι αυτή η δύναμη, λυχναράκι αναμμένο θα σου φέγγει κάθε φορά που θα σκοντάφτεις στις όποιες σκέψεις. Δεν χρειάζεσαι προγραμματισμό.
      Αφότου ξεκινήσεις δουλεύουν οι αισθήσεις κι ότι κάνεις, κάτω απ’ το φως της ψυχής γίνεται ζεστασιά και ευλογία. Μη φοβηθείς σημεία των καιρών. Τη διάβρωση της ψυχής απ’ τη λήθη γι αυτά που έζησες να φοβάσαι. Όταν η καρδιά ξεχειλίζει απ’ τα αποκόμματα της μνήμης θα βρεις «την άκρη στα δύσκολα»
      Μια μεγάλη αγκαλιά και την αγάπη μου! (ελπίζω σ΄αυτή την στιγμή. Τα αδύνατα παρά ανθρώποις δυνατά παρά τω Θεώ εστίν)

      Άξια τα έργα των χειρών σου....δεν έχω λόγια, απλά ΤΕΛΕΙΑ!!!
      Καλό ξημέρωμα Χαρά μου!

      Διαγραφή
  4. Αν και σου το ξαναείπα είναι υπέροχα όλα, μαγικά. Δεν υπάρχει περίπτωση να τα δεις και να μη γίνεις έστω για λίγο παιδί. Σίγουρα μέσα σου είσαι ένα μικρό παιδάκι και μια τρυφερή ψυχούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια φίλη μου,είναι πολύ τιμητικά για μένα και πραγματι αντικατοπτρίζουν την ψυχοσύνθεσή μου.Ειδικά κάθε Χριστουγεννα ξαναγίνομαι παιδί και χαίρομαι που το μοιράζομαι μαζί σας!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      Ευχομαι κάθε καλό και στη δική σου οικογένεια.
      Καλές Γιορτές νάχουμε!

      Διαγραφή
  6. Βρε Χαρούλα, όσες φορές και αν τα χαζέψω, δεν τα χορταίνω όλα αυτά τα υπέροχα που έφτιαξες!!!!! Οι λεπτομέρειές τους είναι φανταστικές! Φαντάζομαι ολόκληρο το χωριό στημένο - αλήθεια, θα μας το δείξεις, έτσι δεν είναι?- και πόσο χρώμα θα δίνει στον Χριστουγεννιάτικο διάκοσμο του σπιτιού σου!
    Γειά στα χέρια σου, για άλλη μιά φορά! Να ξεκουραστείς και λίγο !
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αργησα πολύ για την ολοκληρωτική του εικόνα,σας κουρασα ,αλλά ήρθε η ώρα Μαριάννα μου ;)
      Φιλάκιααααααααα

      Διαγραφή
  7. Οσο μένει παιδική η ψυχή σου τόσο και εσύ θα εισαι ένα παιδί ! Κάθε πρόταση σου και μια εικόνα που μαγικά γινεται πραγματικη ! Ταξιδεύεις με τα λόγια και απογειώνεις το ταξίδι με τις δημιουργίες. Είσαι αστέρι που πάντα θα ξεχωρίζεις αγαπημένε μου καλλιτέχνη! Πολλά μπράβο κοριτσακι για την εκπληκτική σου ανάρτηση !!😍
    Υ.γ εδω για τον ιστορικό ...😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωωωω καλώς τον καταγραφέα της ιστορίας έστω κι απο τα ξένα! Ετυχε φέτος να είσαι μακρυά και να μη το δεις σε πλήρη εξάρτηση,αλλά ας υπάρχει υγεία Αθηνά μου κι ολα γίνονται! Καμιά φορά απο τα "λάθη" μας μαθαίνουμε άλλοτε πάλι... συνεχίζουμε ακάθεκτοι σαν να μην έγινε τίποτα ;)
      Οπως και νάχει σ ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου εδώ και τα καλά σου λόγια που πάντα έχουν μια δόση υπερβολής,αλλά ειναι κολακευτικά και οι καλλιτέχνες θέλουμε λίγο χάϊδεμα!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ και σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. πωπωπωπωπωωωωωωωωωωωωωωωωωω τελειααααααααααα
    φυσικα ολες νωρις φετος στολισαμε....
    αλιμονο αν δεν ειχαμε τις κατασκευες....
    χωρις δημιουργικοτητα δεν ζουμεεεεεεεεεεεε
    χοχοοχοχοχο
    25 κ σημερααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως τα λες ειναι Σοφία μου!
      Είμαστε οι τυχερές της παλιοκατάστασης κι αυτό μας σώζει,δημιουργούμε όπως αναπνέουμε!
      Δε μετράω για να μη με πιάσει κατάθλιψη
      Καλές Γιορτές!!!

      Διαγραφή
  9. Όπως και οι υπόλοιποι φίλοι,έτσι κι εγώ, θα χρειαστώ γναθοχειρουργό για να κλείσει το στόμα μου.
    Είναι υπέροχα όλα ΥΠΈΡΟΧΑ!!!
    Φαντάζομαι ότι θα τα στολίζει όλο το χρόνο.
    Είναι κρίμα να τα αποθηκεύσεις.
    Πώς να πετάξουμε πράγματα, αφού μπορούν να αξιοποιηθούν τόσο ωραία;
    Έμαθαν και τα κορίτσια μας και δεν αφήνουν τον Γιάννη να πετάξει τίποτα.
    Πάω να τα ξαναδώ πριν αρχίσω τα δικά μου κατορθώματα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά κι ακίνδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχαχα δεν εχω λεφτά καλή μου να σας γιατροπορέψω!!!!χαχαχαχα
      Δε ξέρω αν θα ξεστολίσω αλλά ούτε που θα τ αποθηκεύσω. ΑΠο την άλλη μου είναι δύσκολο να τα έχω όλο το χρόνο να μη τα βαρεθώ κιολας. Το μέλλον θα δείξει ;)
      Οσο για τα κορίτσια σου δνε ήταν ανάγκη να δουν εμένα για να αποκτήσουν συνείδηση του τι κάνουμε τα σκουπίδια ;) εχουν την master ολη δικιά τους!Εσυ μας παρέσυρες στο δρομο της απωλείας,χαχχαχαχχακαι μας αρέσειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

      Διαγραφή
  10. Οχι μόνο εδώ και πολύ ώρα έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό Χαρά μου, αλλά προσπαθώ να φανταστώ πως η έμπνευσή σου έχει φτάσει σε τέτοια ύψη...μα πόσες πολλές λεπτομέρειες αγάπη μου πχιά;..🤣
    Και δεν είναι μόνο ότι δημιουργείς με τα χεράκια σου, αλλά μας βάζεις και μέσα στις αναμνήσεις σου με τέτοιο τρόπο που μας παρασέρνεις στο δικό σου παιδικό Χριστουγενιάτικο χωριό...
    Είναι τόσο όμορφο να κρατάς μέσα σου όσα χρόνια και να περάσουν το παιδί που κρύβουμε μέσα μας και να το αφήνουμε να βγει με την πρώτη ευκαιρία...
    Μας έκανες και εμάς κοινωνούς της δημιουργίας σου..
    Πόσο σε θαυμάζω για ότι κάνεις να ξέρεις Χαρούλα μου!!
    Θα περιμένουμε να το δούμε στολισμένο όλο μαζί!!!
    Να κάνεις πάντα ότι σε κάνει χαρούμενη, η χαρά της δημιουργίας είναι το αντίδοτο σε ότι δύσκολο περνάμε κορίτσι μου!!!
    Την αγάπη μου❤ πάντα φιλιαααα!! 🎄⭐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σας κάμω όλες μ ανοιχτό το στόμα;;;χορωδία;;;
      Θα πιαστουν τα σαγόνια σας καλέέέ΄, μαζευτείτε!
      Αντε η επόμενη θάναι η τελειωτική,αρκετά σας κράτησα σε αγωνία αλλά πρέπει κι ο καλλιτέχνης να βρει την τελιότητα,της στιγμής,της απόδοσης,της φωτογραφισης κ.λ.π. για να εκτεθεί ;)
      Φιλιά πάντα
      Υ.Γ.Ατσα!!!!κολλήσαμε και δεντράκι;;;και αστεράκι;;;που μάθαμε τόσες π$τ%νιές Ρουλάκιιιιιιιιιιι;;;; Σελωωωω κι εγωωωωωωωωω

      Διαγραφή
  11. Ιιιιιιιι αν είναι δυνατον Χαρά! Τι καταπληκτικές κατασκευές! Ουοαααααου δηλαδή! Τρομερό ταλέντο! Πραγματικα ζήλεψα το χωρίο των Χριστουγέννων που έχει φτιαξει!

    Και του χρόνου με Υγεία, καλο μήνα εύχομαι!

    ΥΓ. Κοιτα να δεις κατασκευάρες και γω δε μπορώ να φτιάξω μια... σαϊτα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω έτσι κάνω οταν διαβάζω τις αναρτήσεις σου Μάκη μου,Μάκη μου,Μάκη μου που θάλεγε και ο ΑΚάλυπτος ;) Εσυ εχεις μεγάλο ταλέντο στα χείλη που λέει και το άσμα και σαϊτεύεις τις καρδιές μας.Αμ πώς!
      Και του χρόνου νάμαστε εδώ υγιείς και λεύτεροι,ει δυνατόν!

      Διαγραφή
  12. Χαρά μου, είσαι φανταστική! Καλέ ολόκληρο χωριό έφτιαξες! Πω πω, τι να πω? Συγχαρητήρια!!!!!!!! Υπέροχα όλα!!!!!!!
    Και με την ευκαιρία: Πέρνα μια βόλτα από το μπλογκοσπιτάκι μου και δες την ανάρτηση με τους νικητές για τα γενέθλιά μου. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια που με τιμούν απεριόριστα και ακόμα επίσης για τα δωράκι σου που ανυπομονώ να έρθει και φυσικά θα ενημερώσω! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ,ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ!

      Διαγραφή
  13. Χαρά Χαρά Χαρά!!! Τι ομορφιές έφτιαξες πόσος χρόνος καΙ κόπος για να αποτυπώσεις σε 3D τα ΄παιδικά ονειρα του καθενός μας ...Δεν ξέρω πως θα αντιδρούσα αν τα έβλεπα όλα αυτα όταν ήμουν μικρή ενα ρίγος απο χαρά και λαχτάρα θα ηταν το σίγουρο.Μπράβο για τις εμπνεύσεις, την φαντασία και την άριστη τεχνική Νά'σαι καλά και να μας χαρίζεις τα εκλεκτά σου είτε είναι χριστουγεννιάτικα είτε είναι πασχαλινά η τα θαυμάσια γυαλάκια σου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ Υ Γ Ε Ι Α φιλάκια φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ Η ΜΕΓΆΛΗ ΚΥΡΊΑ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΏΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΏΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΏ!!!!Μεγάλη μου Τιμή Εφη και το λέω μετά φοβου γνώσεως. Χαίρομαι γι αυτή την απρόσμενη εμφάνιση και για ολα τα λόγια σου που ειναι ιδιαίτερα συγκηνιτικά απο αυτήν ειδικά που προέρχονται.
      Μου έχουν λείψει πολύ οι ιδιαίτερα μελετημένες και ρποσεγμένες δημιουργίες σου,αλλά πιστεύω οτι υπάρχει φανατικό κοινό που τις απολαμβάνει απο κοντά ;) Τα κοριτσάκια σου που θάχουν γίνει δεσπινίδες τωρα.
      Νάχεις ΥΓΕΙΑ και να χαίρεσαι με ό,τι κάνεις και να βλέπεις την οικογένειά σου ενωμένη και αγαπημένη Εφη μου <3

      Διαγραφή
  14. Guau, qué maravilla de trabajos!!! Enamorada de tu pueblo navideño, un trabajo espectacular.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...