...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020

Ένα Χωριό με νόημα εν μέσω πανδημίας


Οι μέρες φυλλοροούν όπως στις παλιές ελληνικές ταινίες, που έφευγαν αστραπιαία τα φύλλα του

ημερολογίου καταδεικνύοντας το πέρασμα του χρόνου.

Οι γιορτινές μέρες πλησιάζουν και κανένας δεν μπορεί να αισθανθεί πραγματικά αυτό το γιορτινό,

που κάποτε μας ξεσήκωνε φυσικά και ψυχολογικά και δεν μας έφταναν οι ώρες της μέρας για τις

ετοιμασίες υποδοχής.

'Ολοι κουβαλάμε μία αναβλητικότητα, μία δυσθυμία, μία ευσυγκινησία, μια αδιαφορία θα έλεγα εν τέλει.

Γιατί απλά κανείς μας δεν περιμένει τίποτα διαφορετικό από τους μήνες και τις μέρες που πέρασαν

ήδη. Θα είναι μια επανάληψη των ίδιων ημερών, της ίδιας απομόνωσης, της ίδια μοναχικότητας, θα

βιώσουμε πράγματα που ούτε είχαμε ποτέ φαντασθεί, τίποτα δε θάναι ίδιο με τις προηγούμενες χρονιές.

Σαν τις χελώνες κλεισμένοι στο καβουκι μας, χωρίς τους δικούς μας ανθρώπους, χωρίς προσμονές,

χωρίς  αγκαλιές κι ακόμα και μ αυτούς που θα βρεθούμε, θα κοιταζόμαστε αβέβαιοι στα μάτια αν πρέπει

ν' αγγίξουμε ο ένας τον άλλον ή καλλίτερα να μην...για να μην έχουμε μετά ενοχές, αν κάτι συμβεί.

Αυτή η αβεβαιότητα και η αποστείρωση θάναι τα μόνα που θάναι ίδια εδώ και καιρό και επαναλαμ

βανόμενα.

Περισσότερο καλά μάθαμε να πλένουμε τα χέρια μας, ν' αποστειρώνουμε ο,τι μπαίνει στο σπίτι μας,

σαν  ποτέ πριν να μην διατρέχαμε κινδύνους.

Τώρα όμως ο κίνδυνος είναι εδώ, ορατός και αδιαμφισβήτητος. Θερίζει ανθρώπους.

Ανθρώπους οποιασδήποτε ηλικίας, που μέχρι χθες συνέχιζαν τη ζωή τους κανονικά, χωρίς να κακοβάζουν.

Αλλά να που κάποιος άλλος τους έβαλε στόχο και απλά, μοιρολατρικά επαναλαμβάνουμε “μέχρι εκεί

ήταν το καντηλάκι του”! Ενα φυτίλι δηλαδή η ζωή μας, που κάποιος, με το έτσι θέλω, το φύσηξε δυνατά

και το έσβησε χωρίς να νοιαστεί ποιούς παίρνει και ποιούς αφήνει με άδειες αγκαλιές!

Είναι τα πιο λυπηρά Χριστούγεννα για όλους, τα πιο κενά, τα πιο ψυχρά, που δεν είχαμε ποτέ διανοηθεί

οτι θα ζούσαμε.

Είτε έχουμε τους ανθρώπους μας είτε οχι, πάλι μοναξιά και παγωμάρα κυριαρχούν. 

Γιατί οι σκέψεις και οι φόβοι  μηδενίζουν τις κινήσεις, τα χέρια μένουν μετέωρα, άβουλα και τα μάτια

γεμάτα ερωτηματικά.

Ενα “ΓΙΑΤΙ;” πλανάται παντού ,αναπάντητο, φοβισμένο, βουρκωμένο και μία ανασφάλεια για την

επόμενη ημέρα με ή χωρίς εμβόλιο.

Δεν ξέρω αν ολο αυτό θα ξεχαστεί σα να μην υπήρξε ποτέ, σα νάταν ένα κακό όνειρο που μόλις

ξυπνήσαμε το ξεχάσαμε, εγω διατηρώ επιφυλάξεις, τουλάχιστον για μένα.

Ο φόβος θα ελλοχεύει πάντα, του τι μπορεί να μας επιφυλάσσει η επόμενη μέρα και αν κάποια πράγματα,

που τόσο τραγικά βιώσαμε, μας έγιναν μαθήματα και θ’ αλλάξουμε φιλοσοφία ζωής, διαπιστώνοντας

πόσο εύκολο είναι να σβήσει αυτό το “φυτίλι”, χωρίς προειδοποίηση χωρίς “γιατί και “διότι”.

Ετσι απλά, γιατί κάποιος αποφάσισε για μας χωρίς εμάς.

Στολίσαμε τα σπίτια μας πριν καν τα στρώσουμε, προσδοκώντας οτι η επίπλαστη αυτή χαρά θα θερμάνει

το μέσα ας, οτι θ ακούσουμε τα κουδουνάκια των Ταράνδων του ΑΗ Βασίλη να έρχονται, οτι η ζεστασιά

απο τα χνώτα των ζώων στη φάτνη θα διαχυθεί στην ατμόσφαιρα και θα ζεστάνει τις παγωμένες μας

καρδιές.

Δε ξέρω αν τα καταφέραμε, στιγμιαία ίσως ναι.

Το αναβόσβημα απο τα λαμπάκια στο χριστουγεννιάτικο δέντρο ειναι σαν μια αναζωπύρωση των ελπίδων

μας, οτι ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ κι οταν περάσει θάμαστε ακόμα όρθιοι κι αφου μείνουμε όρθιοι κάποια

στιγμή θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα που δεν είχαμε εκτιμήσει όσο έπρεπε.

Εγω θα ευχηθώ, επειδή εκτός από τη δική μας προσωρινή ελπίζω μοναξιά, υπάρχει πολύ μοναξιά εκεί

έξω,να γίνουμε εμείς φάτνες για όσους έχουν ανάγκη. 

Ν' απλώσουμε το χέρι ακόμα κι αν μας λείπει κι εμάς το κουράγιο, γιατί κάποιος εκεί έξω έχει περισ

σότερη ανάγκη να το πιάσει, για να κρατηθεί όρθιος.

ΑΣ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΞΕΘΕΜΕΛΙΩΜΑ.

Και επειδή θέλω να κλείσω γλυκά θα σας παραθέσω το χριστουγεννιάτικο χωριό μου.

Είναι μια νότα ελπίδας ,εκτός από την όποια ομορφιά του, γιατί όλα αυτά που το συνέθεσαν, καταδικασμένα

ήταν κι αυτά, αφου ήταν “σκουπίδια”, πεθαμένα πράγματα, που ολοκλήρωσαν τον προορισμό τους και θα

κατέληγαν στον δικό τους τάφο.

Να όμως που τους δόθηκε ένας άλλος ρόλος, μια άλλη αποστολή, να δώσουν χαρά και ζεστασιά παρά το

χιονισμένο τοπίο.

Ας πάρουμε λοιπόν έτσι αυτό που ζούμε, ζοφερό το σήμερα, ελπιδοφόρο το αύριο κι ας χαμογελάσουμε



και μερικές φωτογραφίες πρωινές και βραδυνές λήψεις:


a Christmas village of boxes and recyclable materials


a Christmas village of boxes and recyclable materials





32 σχόλια :

  1. Υπέροχα όλα αυτά που έφτιαξες, ένα χωριό πανέμορφο και είναι εντυπωσιακό ότι έγινε από ανακυκλώσιμα υλικά.
    Όσο για τις σκέψεις σου τις προσυπογράφω και μάλιστα έχω και μια απαισιοδοξία αν θα περάσει όλο αυτό. Πρόσφτα διάβαζα ότι και εμβόλιο να κάνουμε θα φοράμε μάσκες, θα έχουμε αντισηπτικά και θα προφυλασσόμαστε γιατί δεν ξέρουμε ποιος θα έχει ανοσία με το εμβόλιο. Δηλ. ως πότε; Ως να εξαφανιστεί ο ιος...και τότε μπορεί να έλθει κάτι άλλο. Ήδη στην Ινδία μια νέα λοίμωξη στέλνει στα νοσοκομεία δεκάδες κόσμο. Τι μένει; Το τώρα Χαρά μου. Θα χαρούμε τα στολισμένα σπίτια μας, τα φωτάκια που αναβοσβήνουν, θα προσέχουμε, θα χαιρόμαστε κάθε μέρα που είμαστε καλά και εμείς και τα παιδιά μας... και ο Θεός βοηθός!
    Φιλάκια και κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου δυστυχώς είναι όπως τα λες. Ηδη στο Λονδίνο έχουμε νέα κρουσματα απο το μεταλλαγμένο στέλεχος του ιού και καταλαβαίνεις την αγωνία μου,όσο κι αν ξέρω οτι η κόρη μου προσέχει,όσο μπορεί να προσέξει δηλ. Ολα είναι ρευστά και μη προβλέψιμα κι αυτό ειναι που με φοβίζει περισσότερο
      Για δ ετο εμβόλιο τόχουν πει οτι και μετά απ αυτό και το Καλοκαίρι με μάσκες θάμαστε,όσο για την καραντίνα ήδη άρχισαν να μας μπάζουν στο κλίμα οτι ουτε Πάσχα να περιμένουμε να κάνουμε
      Μακάρι να διαψευστουν και να ορθοποδήσουμε,μέχρι τότε εδώ ΜΑΖΙ! Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ για τις επισκέψεις και τα καλά σου λόγια

      Διαγραφή
  2. Πω..πω! Τι ομορφιά! Μπα εγώ έχω χάσει την διάθεση για να στολίσω με αυτό το τρόπο όπως παλιά. Μπράβο σου και μακάρι να μη χλάσέίς πότέ τη διάθεση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδα μου αγαπημένη κάνω κι εγω τα ξυνά γλυκά,γιατί αλλιώς δε παλεύεται.
      Ολες στο ίδιο mood είμαστε,μην ανησυχείς

      Διαγραφή
  3. Σε όλα αυτά που έγραψες συμφωνώ απόλυτα, μια χελώνα μπήκε για τα καλά στο καβούκι της και δεν το κουνάει από κει... Το χωριουδάκι σου μόνο που το βλέπεις, ξαναγίνεσαι παιδί για μια στιγμούλα, έχω απορία όμως πως θα τα βολέψεις όλα αυτά για του χρόνου; Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα επικεντρωθώ στο τελευταίο γιατί τα πρώτα άστα να πάνε...
      Το θέμα του βολέματος είναι ένα πρόβλημα γιατί δνε είναι και μαϊτζέβελα, οχι απλά έχουν όγκο αλλά είναι και πολύ εύκολο να στραπατσαριστουν. Μάλλον θα τα βάλω πάνω απο το ερμάριο του εργαστηρίου με προσοχή και θα τα σκεπάσω και για να μη τα βλέπω και τα βαρεθώ,γιατί έχω κι αυτό το χούι....αλλιώς με βλέπω να μένουν έδεκει μέχρι του χρόνου,άλλωστε δεν αμποδάνε ;).
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Ευτυχώς που υπάρχει και μια Χαρά εκπρόσωπος της χαράς της ζωής που μας σεργιανίζει σ'ένα ονειρικό χωριό που έχει φτιάξει με τα χεράκια και την καρδούλα της! <3
    Και τώρα η Χαρά, μας έφτιαξε και video για να μπούμε μέσα! ;)
    Πόσο τυχεροί που είμαστε να σε έχουμε κοντά μας για να μας θυμίζεις πως Χριστούγεννα είναι πρώτα χαρά και Αγάπη! <3
    ΑΦιλάκια πάντα με πολύ πολύ Αγάπη και καλές φωτεινές γιορτές να έχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω νοιωθω το ίδιο τυχερή αγαπημένη μου Στεφανία που σπάνιοι άνθρωποι με συντροφεύουν χρονια τώρα με αγάπη και τον καλό τους λόγο πάντα, ενω δεν συγκρινόμαστε καν!
      Ο,τι και να γράψω θάναι λίγο για τα συναισθήματα που έχω για σένα (για σας) να είστε καλά,να χαίρεστε τις οικογένειές σας και κάθε καλό απο την καρδιά μου
      Μια μεγάλη αγκαλιά όλη δικιά σου!

      Διαγραφή
  5. https://hamomilaki.blogspot.com/2020/12/Kanto-me-agapi-Ena-Chorio-me-noima-en-meso-pandimias.html

    Ευχαριστούμε για την σπουδαία προσέγγιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και απο εδώ για την δημοσίευση της ανάρτησής μου στο αγαπημένο ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ <3

      Διαγραφή
  6. ‌Απ' παιδί ένα απ' τα όνειρα μου ειναι να κάνω ένα ταξίδι στο Ροβανιέμι στο Χωριό του ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ! Μαλλον ξερει ότι θα αργησω να πάω και βρήκε λύση για το απωθημένο μου αυτο ....αχααα Σκεφτηκε λοιπόν να δώσει σ' σενα την ιδέα😇😉 ( πέρα απο φοβερος Δημιουργος παραμένεις εσωτερικά ένα παιδί ένας συνδυασμός τελειως για το αποτέλεσμα που ήθελε ) να δημιουργήσεις το ΧΩΡΙΟ του. Ώστε εγώ και όσοι έχουμε την παιδικοτητα μέσα μας να μας δώσεις την χαρά να βρεθούμε σε αυτό το μαγικό Χωριο ! Κατάφερες άριστα να υλοποιήσεις την σκέψη του ..και όχι μόνο έφτιαξες το Χωριο του αλλά μου έφερες και στο σπίτι μου ένα απ' τα σπιτάκια του!Φωτίστηκε το σπίτι αν δεν είναι αυτό μαγεία 🤩τότε τι είναι ;;; Σ' ευχαριστώ φιλενάδα κι απ' εδώ για το τόσο γλυκό ξεχωριστό δώρο σου .!! Ζουμε όντως αυτές τις μερες πρωτόγνωρες καταστάσεις. Αυτά τα Χριστούγεννα πολύ διαφορετικά δεν θα έχουμε την ανθρώπινη επαφή! Είναι ένα κομμάτι πολυ σημαντικό που θα μας λείψει γιατί Χριστούγεννα χωρίς μια ζεστή αγκαλιά δεν ολοκληρώνει τον εσωτερικο μας κόσμο .. Εύχομαι η Γέννηση Του να φέρει μια χρονιά καλύτερη , ομορφη μια χρονιά που θα μας επιστρεψει την ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ! Επιπλεον σ' σένα αγαπημένε μου γλυκε Καλλιτέχνη ευχομαι ο Αϊ Βασίλης να σου δίνει απλόχερα τα δώρα :Υγεία , Δύναμη, Χαμόγελα ,Φωτεινότητα (φως όπως το χωριό σου ) να σ έχει καλά πάντα και να μας ομορφαίνεις την κάθε μας μέρα με τις τόσο ιδιαίτερες και αγαπησιαρικες δημιουργίες σου ! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ κοριτσακι μου να περάσετε όμορφα !!! Πάντα με την αγάπη μου και τον θαυμασμό μου !😍💕 (υ.γ δυστυχώς φέτος δεν θα είμαι εκει ελπίζω όμως στην επιστροφή μου να προλάβω το Χωριό .. και να πιούμε το πρώτο τσαγακι😉 του νέου έτους μες την ΜΑΓΕΙΑ του ! Εγραψα λιγουλακι παραπάνω ..(τα λόγια μου δεν έχουν καθόλου υπερβολή γράφω ότι πιστεύω😉) άλλα μη ξεχνάς Χαρουλακι μου είμαι μακρια...😉δείξε κατανόηση ...αχααα μέρες αγαπης έρχονται. Μου λείπεις πολύ ♥️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ συχωρεμένη νάσαι γιατί έχεις και το άλλοθι της απόστασης ,γιατί άν ήσουν εδώ θάσουν λακωνική!δεν το ξέρω νομίζεις; χαχαχαχχαχα
      Νάσαι καλά βρε ΑΘηνούλα κι εύχομαι ολόψυχα ν απραγματοποιήσει ςκάποτε το όνειρό σουκαι να πας στο χωριό του Αη Βασιλη. Ας συνεχίσουμε να κάνουμε όνειρα μπας και την παλέψουμε.
      Οσο για το δωροσπιτάκι θα μου πεις τις εντυπώσεις οταν το δεις απο κοντά.Μέχρι τότε να προσπαθήσεις να περνάς οσο γίνεται καλά,γιατί ίσως νοσταλγήσεις ;)
      Μακάρι ο επόμενος χρονος να φέρει ό,τι του έχουμε φορτώσει απο ελπίδες,αλλιώς την κάτσαμε!
      Μια αγκαλιά συμπαράστασης και μία συμβουλή εμείς κάνουμε τις μέρες μας αξέχαστες και ο,τι περνάει δε ξανάρχεται,μη το ξεχνάς και εκμεταλλεύσου την κάθε στιγμή ;)
      Φιλιά <3

      Διαγραφή
  7. Πολλά τα "γιατί" αγαπημένη μας φίλη. Και πολύ μεγάλα τα ζητήματα που βάζεις. Μια μεγάλη κουβέντα ξεκινά στο κατά πόσο τυχαία είναι όλα αυτά. Αν είναι αποτέλεσμα συγκυρίας ή αποτέλεσμα σχεδιασμού ή και των δύο συνδυασμός.
    Δεν είναι του παρόντος να ανοίξουμε εδώ συζήτηση για το αύριο αυτής της ιστορίας. Ένα θα πω. "ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ! ΤΩΡΑ!"
    Διαπιστώνω από τους ανθρώπους που τις χρησιμοποιούν ότι διακατέχονται από μία θλίψη, μια απαισιοδοξία και έναν αλλόκοτο τρόμο.
    "ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ την ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ τους"! Είναι οριστικό.

    Πηγαίνω τώρα στα όμορφα, στα θετικά, στα λαμπερά σου. Έρχομαι επισκέπτης στο υπέροχο χωριό σου. Και μένω άναυδος και μαγεμένος να το κοιτώ και να το θαυμάζω. Να εισπράττω την αγάπη και τη ζεστασιά του.
    Καλή μου φιλενάδα, καλά Χριστούγεννα να έχεις. Ευχές με όλη μου την καρδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου αγαπημένε ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. Τις έχω κόψει γιατί αλλιώς θα κοβα εγω. Σταχυολογηικά διαβάζω τις μετρήσεις και κάποιες ειδήσεις που προέρχονται απο επιστήμονες κι αυτό πάλι επιλεκτικά. Πέραν τουτου αφήνω τους δημοσιογραφους (όπως θες να τους πεις)να κάνουν αυτό που τους πληρώνουν ,γιατί αυτό το πράγμα δημοσιογραφία δε το λες.
      Χαίρομαι που ένοιωσες τη χαρά, τη ζεστασιά και την αγάπη μου οχι μόνο προς τις δημιουργίες αλλά και προς όλους εσάς που με συντροφεύετε σ εκάθε μου βήμα και με περιβάλετε με την αγάπη σας και σας είμαι ευγνώμων.
      Σου ευχομαι κι εγω αξέχαστες Γιορτές παρά τις προβλέψεις

      Διαγραφή
  8. Μπορεί να περάσαμε καταστάσεις και γεγονότα και να μη μας άγγιξαν συνεχίζοντας να κάνουμε αυτό που καλύτερα απ’ όλους ξέρουμε τι γεμίζει την ψυχή μας. Όμως τούτες τις ώρες τζόγια μου ψάχνουμε να παρηγορήσουμε και συγχρόνως να παρηγορηθούμε μιας κι οι λέξεις ή οι πράξεις είναι η μόνη γέφυρα της ψυχής με την ψυχή των άλλων. Πώς αλλιώς να περιγράψει κανείς τη μοναξιά της.
    Κι αυτός ο φόβος σε βομβαρδίζει κάθε μέρα κι ύστερα γίνεσαι στα σκελετωμένα χέρια του ένα ζυμαράκι που σε πλάθει σιγά-σιγά μέχρι να σε αποτελειώσει.
    Τώρα αν κρίνω απ’ τις δημιουργίες σου, φαίνεται πως βρήκες τη δύναμη, από μια χαραμάδα της ψυχής σου, να αφήσεις την ελπίδα να τρυπώσει κι ύστερα με μαγικό τρόπο να την σκορπίσεις παντού.
    Συνήθως αγνοούμε τις δυνατότητές μας και τη δύναμη της αγάπης που γίνεται δρόμος για να φτάσει σ’ εμένα, στους άλλους, στον καθένα.
    Κι αυτή η μαγεία είναι αρκετή να σώσει και τα δικά μας όνειρα για τα μικρά και τα μεγάλα της ζωής, για τα σημαντικά και ασήμαντα, για ένα καλύτερο, αισιόδοξο αύριο. Είναι αυτό που δημιουργείς με αγάπη, που καταφέρνει χωρίς θόρυβο να λέει πολλά. Κι αυτό φτάνει.
    Χαρά μου με πολύ αγάπη για πιο όμορφες φωτεινές μέρες!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα γραψες όλα τόσο ωραία ,τόσο εύστοχα ΑΝνίκα μου αγαπημένηπου ποιός μπορεί να αντιπαραθέσει το παραμικρό;
      Δυστυχώς ετσι είναι όπως τα λες,κι εμείς με τις ελάχιστες δυνάμεις που μας απομένουν κάνουμε τ αδύνατα δυνατά να ξορκίσουμε το κακό και να κάνουμε τις μέρες μας λίγο πιο ξακάθαρες απο την "αιθαλομίχλη" που μας έχει σκεπάσει.
      Θα σου κάνω μια σφιχτή βουβή αγκαλιά και θα νοιώσεις ό,τι νοιώθω

      Διαγραφή
  9. Χαρά μου Υπέροχο το Χριστουγεννιάτικο χωριό σου!! Μαγικά Χριστούγεννα να έχετε κούκλα μου!! Μου έφτιαξες τη διάθεση!!! που αυτη τη χρονιά δε θέλω καν να στολίσω! Να περάσετε υπέροχα αγαπένη μου χρυσοχέρα φίλη μου!! Καλά Χριστούγεννα!! με υγεία και Χαρά!! φιλάκια!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανουλα μου,όπως έγραψα και στη Γιωργία όλες στο ίδιο μοτίβο κινουμαστε.Τι να πω κι εγω που έχω να δω το παιδί μου ενα χρονο και όλο χειροτερεύουν τα πράγματα στο Λονδίνο;;;Εαν δε στόλιζα θα τοχα για κακό. Ετσι στόλισα,της έστειλα φωτογραφίες και χάρηκα με τα επιφωνήματά της. Ετσι πήρα δύναμη και γλυκάθηκε λίγο η παγωμένη μου καρδιά.Οσο περνάνε οι μέρες δυσκολεύει η ψυχοσύνθεση,αλλά ας είμαστε γεροί και βλέπουμε... Καλές Γιορτές αγαπημένη μου φίλη

      Διαγραφή
  10. ενταξει το χαζεψα αναλυτικα το χωριο σου στο facebook...ονειρεμενο ομως! καλες γιορτες με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Λιτσάκι για τα καλά σου λόγια,σ ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου και σου εύχομαι ολόψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!

      Διαγραφή
  11. Ohhh, qué bonito!!! Una preciosidad.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ένιωσα πάλι παιδί στο πανέμορφο χωριό σου!!
    Αυτό κρατάμε Χαρά μου. Τη μαγεία των Χριστουγέννων! Έστω και για λίγο. Όταν ανοίξουμε τα μάτια μας θα μας περιμένει πάλι ο θαυμαστός καινούργιος κόσμος μας.
    Σ' ευχαριστώ πολύ για τη μαγεία.
    Φιλιά πεντάγλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαρά αν ξανάνοιωσες παιδί μέσα απο το χριστουγεννιάτικο χωριό μου. Ειναι παρήγορο να μπορούμε ακόμα να αισθανόμαστε ευτυχείς με κάτι τόσο απλό και ταπεινό!
      Σου ευχομαι απο την καρδιά μου να είστε ολοι υγιείς και να περάσετε όμορφες ήρεμες οικογενειακές Γιορτές!
      ΑΝταποδίδω με την ίδια γλυκα τα φιλάκια

      Διαγραφή
  13. μόλις διάβασα τον τιτλο ηξερα οτι θα δω κατι μοναδικοοοοοοοο
    αξιοθαυμαστο πραγματι........... απολαυση να το χαζευεις την νυχτα με κλειστα ολα τα φωτα κ να λαμπουν μονο τα λαμπακια του!!!!!!ονειρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς ΣΟφία!
      Οταν νοιώθω "κάπως" ανάβω τα φώτα φωταγωγείται το χωριό και σεργιανάω στα δρομάκια του σαν Τοσοδούλα,εξερευνώντας κάθε γωνιά,σαν τα βλέπω για πρώτη φορά!
      Καλό ξημέρωμα σ ε καλλίτερες μέρες εύχομαι

      Διαγραφή
  14. Σαν το μικρό παιδί που έχει ανοίξει το στόμα του από τον θαυμασμό για ότι βλέπει μέσα από το βίντεο και ταξιδεύει μέσα στο Χριστουγεννιάτικο μαγικό χωριά που έφτιαξαν τα θαυματουργά χεράκια σου, έτσι ένιωσα Χαρά μου ...
    Πως το καταφέρνεις αυτό μέσα από την μαυρίλα να μας φωτίζεις με τις δημιουργίες σου (αυτό είναι θαύμα) που μόνο εσύ ξέρεις να κάνεις..
    Τι να πρωτοθαυμάσω; την υπομονή σου ή το τέλειο αποτέλεσμα;
    Να πως μπορεί κάποιος μέσα στην τόση σκοτεινιά να φωτίσει με χαμόγελα τα πρόσωπα μας ..
    Να είσαι καλά ψυχή μου και να μην χάσεις ποτέ την παιδικότητα σου.
    Καλά Χριστούγεννα Χαρά μου Το αστέρι του Χριστού ας φωτίσει μαγικά τις καρδιές των ανθρώπων !!!
    Και του χρόνου όλοι μαζί μια αγκαλιά!! φιλιά πολλά!! 🧡🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιστεύω οτι έχεις εκτασιαστεί σαν μικρό κοριτσάκι που είσαι!
      Ελα μου ντε! πώς τα καταφέρνω μέσα στη μαυρίλα να βλέπω φως;;;Ειναι κάτι που αναρωτιέμαι κι εγω Ρουλάκι μου,αλλά η αλήθεια είναι οτι οταν δημιουργώ ειναι τόσο απασχολημένο το μυαλό μου που δεν έχω χρόνο να αντιληφθώ τη ζοφερή πραγματικότητα.
      Αλλά ακόμα και στις πιο μαύρες περιοδους της ζωής μου και τις ξέρεις,δνε έφτιαξα κάτι απαισιοδοξο και απορώ πώς μπορώ να βλέπω με τα μάτια της ψυχής μου μια εικόνα που στην πραγματικότητα ειναι ακριβώς το αντίθετο.
      Αισθημα αυτοσυντήρησης λέγεται,αναβλυζουσα αισιοδοξία,διάθεση για ζωή; οπως και να λέγεται μία ειναι η αλήθεια οτι θέλω γύρω μου να σκορπάω ΑΓΑΠΗ,ΧΑΡΑ,ΦΩΣ
      Μακάρι οι ευχές όλων μας να πιάσουν αγαπημένη μου και να ξαναβρεθούμε με καλλίτερες συνθήκες.Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφο το χωρίο σου, Χαρά!!! Καλά Χριστούγεννα με υγεία κι ευτυχία σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολύ Ευγενουλι μου,νάχεις υγεία εσύ και οι αγαπημένοι σου.
      ΣΟυ εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!! <3 <3

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...