...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 17 Αυγούστου 2021

Summer flowers

Είχα την τιμή να προταθώ για guest designer στην ομάδα Try It On Tuesday, που στην τελευταία τους πρόκληση η συμμετοχή μου μπήκε ανάμεσα στις 5 πρώτες.
 Το θέμα λοιπόν όπως αντιλαμβάνεστε από τον τίτλο της ανάρτησης είναι Καλοκαιρινά λουλούδια και αφού είναι καλοκαιρινά με τί υλικό θάπρεπε να φτιαχτούν από μένα;;; Φυσικά με υλικά της θάλασσας!
Γυαλάκια της θάλασσας λοιπόν και πορσελανάκια
για δύο έργα!
Το πρώτο είναι Ορχιδέες, 



είναι πρώτη φορά που φτιάχνω αυτό το λουλούδι και το χάρηκα πολύ γιατί θεωρώ οτι πέτυχε
και το δεύτερο είναι "κρινάκια της θάλασσας" αλά Χαρά 😉 



και μια μικρή πεταλουδίτσα τα γυροφέρνει ζαλισμένη απο το μοναδικό τους άρωμα!
Ελπίζω να τ αγαπήσετε το ίδιο μ εμένα και να σας εμπνεύσουν για τα δικά σας έργα

40 σχόλια :

  1. Εσύ Χαρά μου, μπορεί να είχες την τιμή να προταθείς στον διαγωνισμό, αλλά εμείς έχουμε την τιμή να απολαμβάνουμε από τις ωραιότερες ever δημιουργίες σου!
    Όλες οι συμμετοχές είναι όμορφες αλλά η δικιά σου, ξεχωρίζει!
    Να είναι καλά οι θάλασσες μας που μας δίνουν παρόμοια διαμαντάκια και να είσαι και εσύ πάντα έτσι δοτική και δημιουργική!

    ΑΦιλάκια από την άδεια αλλά ήρεμη Αθήνα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤεφανία μου με κολακεύεις με το σχόλιό σου αλλά ειλικρινά ήταν μεγάλη Τιμή για μένα να με διαλέξουν τόσο καλόγουστες φίλες-δημιουργοί! Οπως είδες όλα τα έργα ήταν αξιοζήλευτα και φυσικά τα σχόλιά σας για μένα ΑΞΙΟΛΑΤΡΕΥΤΑ. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ <3
      Αφιλάκια πολλά με αγάπη

      Διαγραφή
  2. Wow, what stunning art! I love how you used the sea glass, pottery and pebbles to create your summer flowers, they both look so amazing - perfect 😁. Thanks so much for joining us as Guest Designer over at Try it on Tuesday with these beautiful pieces, you are such an inspiration! Wishing you a wonderful new week! Hugs Jo x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζο
      ηταν μεγάλη Τιμή και χαρά για μένα η επιλογή μου και η συμμετοχή μου σ ένα τόσο ωραίο προτζεκτ,γιατί τα λουλούδια τ αγαπώ ιδιαίτερα
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για άλλη μια φορά απο την καρδιά μου για τα θερμά σου σχόλια και τον ενθουσιασμό σου για τα έργα μου.
      Ελπίζω να μπορώ να ανταποκριθώ και σ επόμενες προκλήσεις, γιατί αντιμετωπίζω κάποιο οικογενειακό θέμα και φοβάμαι οτι αυτό θα μου αναστείλει τη δραστηριότητα και πολύ στεναχωριέμαι γενικά
      Την αγάπη μου και τις ευχές μου ,για καλή συνέχεια

      Διαγραφή
    2. Jo
      It was a great honour and joy for me to be chosen and to participate in such a beautiful project, because I love flowers so much! THANK YOU once again from the bottom of my heart for your warm comments and your enthusiasm for my work. I really hope I will be able to rise to the next challenges, because I am facing a family issue at the moment, which has affected me psychologically, and I am afraid that I will need to take a break temporarily.
      My love and my best wishes for the future, Xara

      Διαγραφή
  3. Absolutely stunning pieces of art! Just brilliant!!! Thanks for being our Guest Designer... you "rocked" it! ((HUGS)) Helen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύω και τις πέτρες αλλά και αυτά τα τόσο όμορφα γυαλάκια. Και προσπαθώ να στήσω την εικόνα της περισυλλογής τους Χαρά! Πρέπει να είναι μια όμορφη διαδικασία επαφής με τη φύση. Και μετά η φαντασία να οργιάζει και να καλλιτεχνεί.
    Ειλικρινά βλέπω μεγάλη ευαισθησία σε αυτά τα δημιουργήματα καλή μου φίλη.
    Να έχεις την ευγνωμοσύνη μου για την ομορφιά που μας χαρίζεις.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια ειναι Γιάννη μου οτι παρόλο που εχω ενα νταμάρι πια πέτρες και γυαλάκια,είναι πλέον εθισμός και δεν μπορώ να μη σκύψω να σηκώσω κι άλλα! Τα οργανώνω,τα ξαναοργανώνω και τελειωμό δεν έχει.Αλλά οταν έρχεται η ωρα της διαμόρφωσης και της απόδοσης εικόνας, τίποτα δεν μετριέται μ αυτό τον ενθουσιασμό! Και ειλικρινά χαίρομαι πολύ που τα επικροτείτε και εσείς οι φίλοι μου που εμπιστεύομαι την κρίση και το γουστο σας
      Φιλιά πολλά πάντα με αγάπη

      Διαγραφή
  5. I love how you've used the sea glass to make these beautiful flowers, a stunning project and in such delicate colours.
    Thank you for being our Guest Designer at Try it on Tuesday.
    Avril x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much for your nice comments, Avril! Sea glass has indeed lovely pale colours and is one of my favourite materials. It was my honour to participate in TIOT and I look forward to future challenges! Hugs, Xara

      Διαγραφή
  6. WOW what beautiful pieces of art, your glass flowers are gorgeous, I love them! Thanks for being our Guest Designer at TIOT.
    Tammy x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much for your kind words, Tammy! Looking forward to the next TIOT challenge! Hugs, Xara

      Διαγραφή
  7. Mπράβο Χαρά μου πάντα πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα και τα δύο! Αναδεικνύουν την φινέτσα και την ευαισθησία που σε διακρίνει.
    Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ευχαριστω πολυυυ Ελένη μου,πώς ν αντεξω σε τόσο καλά λόγια χωρίς να συγκινηθώ;
      Νάχετε υγεία και σήμερα ο ΑΓιός μας νάναι Βιηθειά σας!

      Διαγραφή
  9. Eoe a stunning summer project and I love how you used the glass to create your flowers. Thank you for being our Guest Designer at Try it on Tuesdays for this theme.
    Yvonne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much for your lovely comment, Yvonne! Sea glass is one of my favourite materials and I never stop experimenting :) Looking forward to the next TIOT challenge! Hugs, Xara

      Διαγραφή
  10. These are absolutely stunning! So happy to have you as our Guest Designer this time, Chrisxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much for your kind words, Chris! Looking forward to the next TIOT challenge! Hugs, Xara

      Διαγραφή
  11. Πολυ ομορφα τα λουλουδια σου, Χαρά!! Καο τα υλικα ακρως καλοκαιρινα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με ιδιαίτερη εκφραστική δημιουργία τα έργα των χειρών σου Χαρά μου, σε ότι αγαπάς και αγαπήσαμε και μεις μέσα από σένα. θα συμφωνήσω με τη Στεφανία. Τα έργα σου αξιολάτρευτα μαγεύουν. Σ' ευχαριστούμε γιαυτές τις μικρές ανάσες που ομορφαίνουν την καθημερινότητά μας.
    Μια μεγάλη, τεράστια αγκαλιά μαζί με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ακόμα μεγαλύτερη και πιο σφιχτή αγκαλιά απο μένα για σένα Αννίκα μου που πάντα με τιμάς με λόγια καρδιάς

      Διαγραφή
  13. ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ!!!
    Υπέροχα, μοναδικα,τρυφερά.....
    Βλέποντας τα, διακρίνω την όμορφη τέχνη σου, μαζι & τα μερη της ψυχής που κατεθεσες για την πανέμορφη συνθεση τους. Λεπτότητα αγάπη, πάθος, ευαισθησία, χαρά επιμονή, υπομονή......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Qué bonitas flores!!! Haces magia con las piedras.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σμαράγδια και ρουμπίνια θα σου φέρωωωω,
    απ τις μακρινές ακρογιαλιεεεες..
    Αυτό το τραγούδι άρχισα να λέω μόλις αντίκρισα Χαρά μου τα κρυσταλλένια σου δημιουργήματα...μα τι ΌΜΟΡΦΑ!! μοναδικά και πολύτιμα αριστουργήματα.
    Πως να μην ξεχωρίσουν στην πρόσκληση...αλλά να με συγχωρέσεις αγάπη μου που θα πω την αλήθεια, αλλά έπρεπε να είναι στην πρώτη θέση και όχι στην πέμπτη από ότι είδα στο μπλοκ της κοπελιάς που έκανε την πρόσκληση ήταν το πιο όμορφο, αμερόληπτα!!!😍 σαν παραμυθένια είναι, μέσα στην διαφάνεια τους Χαρούλα μου!!
    Πάντα μας εκπλήττεις ευχάριστα...και ο ερχομός μας εδώ μας δίνει χαρούμενα χαμόγελα...ότι έχουμε ανάγκη σαν άνθρωποι!!!
    Να είσαι καλά ψυχή μου την αγάπη μου πάντα 🧡...και μια μεγάλη αγκαλιά!! 🤗!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως για μένα ειναι ανωτερα απο σμαράγδια και ρουμπίνια οι θησαυροί της θάλασσας που μου κάνουν την τιμή να μου αποκαλύπτονται κι ελπίζω να ικανοποιούνται με τη νέα τους χρήση.
      Η ομάδα που συμμετέχω εχει αξιολογες συμμετοχές και ήταν χαρά μου νάμαι μία απο αυτές
      Φιλάκια πολλά και ο ΑΓιός μας κοντά σας πάντα

      Διαγραφή
  16. υπεροχα αγαπη μου....... υπεροχαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια, Χαρά μου!!!! Υπέροχα και τα δύο σου έργα με τα γυαλάκια και τα πορσελανάκια!
    Προσπαθώ να θυμηθώ εάν έχεις ξαναφτιάξει πάνω σε σκούρο φόντο...είναι εντυπωσιακό το πόσο ξεχωρίζουν τα γυαλάκια πάνω του!!!!
    Οι ορχιδέες υπέροχες, αλλά και τα κρινάκια δεν πάνε καθόλου πίσω!!!
    Πολλά φιλάκια και καλή συνέχεια του καλοκαιριού σου, εύχομαι!! 'Ακουσα και για την φωτιά στην Ζάκυνθο και σε σκεφτόμουν σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, Εχω χρησιμοποιήσει στα πετρωτα τουλάχιστον σκούρο φόντο για να αναδεικνύονται οι πέτρες οταν ειναι μονοχρωμες και σε κάποια γυαλάκια επίσης. Το μαύρο γενικά τ αποφεύγω (απο προκατάληψη) αλλά σε κάποιες περιπτωσεις οπως εδώ ειναι ιδανικό. Εφτιαξα ορχιδέες και σε ροζ φόντο αλλά δεν ήταν το ίδιο εντυπωσιακές.
      Απλά το χάρηκα γιατί ήταν η πρώτη μου σύνθεση σε ορχιδέα που ειναι ενας ιδιαίτερος σχηματισμός.
      Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

      Διαγραφή
  18. Τα ταπεινά γυαλάκια της θάλασσας στα χέρια σου ομορφαίνουν, Χαρά μου. Δεν ξέρω ποια δημιουργία σου να πρωτοθαυμάσω. Είσαι φοβερή καλλιτέχνης, φίλη μου. Μπράβο σου. Και συγχαρητήρια που είσαι Guest Designer στην πρόκληση του ΤΙΟΤ. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να τάχουμε πει κατ ιδίαν αλλά σ ευχαριστώ και δημοσίως για ό,τι έχεις κάνει και έχεις γραψει για μένα Μαράκι
      Μακάρι να συνεχίσω στην ομάδα, το θέλω πολύ,αλλά καμιά φορά οι καταστασεις που προκύπτουν μας υπερβαίνουν... :(

      Διαγραφή
    2. Εύχομαι ό,τι καλύτερο, Χαρά μου.

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...