...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2022

Στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου

Ας πάμε όσο πιο μακρυά μπορούμε μπας και...

Επανέρχομαι μετά από μια αδρανή περίοδο λόγω προσωπικών προβλημάτων αλλά και επηρεασμένη από την γενικότερη Παγκόσμια κατάσταση.
Σήμερα όμως είχα αποφασίσει να επανέλθω μια που τα δικά μου προβλήματα ανεστάλησαν, ελπίζω για πολύ, και να κάνω μια χαρούμενη ανάρτηση να γλυκάνει το μέσα μας, μια που η ζωή δε γνωρίζει από πολέμους και δυστυχίες και συνεχίζει να προφέρει και ωραίες εκπλήξεις  και χαρούμενες στιγμές στην ζωή μας. Έτσι για να εξισορροπεί το ισοζύγιο!
Η ανάρτηση αυτή θα περιμένει λίγο ακόμα μια που περιμένω κάτι ... 😊
Αλλά θάναι μια εξίσου ευχάριστη 😉 👌
Από μια τυχαία δημοσίευση σε αντίστοιχη ομάδα στο φβ διαπίστωσα οτι ίσως αυτά τα δύο έργα μου να μην τάχω ανεβάσει εδώ και επειδή τ αγαπώ ιδιαίτερα δεν θάθελα να λείπουν.
Αλλωστε χρονικά η πρώτη ιστορία συμπίπτει, οπότε ας τα απολαύσουμε και μαζί
Οι ανθισμένες κερασιές στην Ιαπωνία είναι το ωραιότερο πράγμα που μπορείτε να δείτε αυτή την εποχή. Αν χρειάζεστε μια δικαιολογία για να επισκεφτείτε την χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, σας βρήκα την ιδανική. 
Το άνθισμα των κερασιών είναι κάτι πολύ σπουδαίο για την ιαπωνική κοινωνία και αποτελεί αφορμή για μεγάλους εορτασμούς, με τον κόσμο να κάνει πικ-νικ κάτω από τα δέντρα και τα ποτάμια να γεμίζουν με βαρκάδες και πλεούμενα, χάρτινα φαναράκια. Οι εορτασμοί αυτοί είναι ένα έθιμο που κρατάει εδώ και αιώνες. Μάλιστα υπάρχει και ειδικό τμήμα στην αρχαιολογική υπηρεσία της χώρας που ενημερώνει τους πολίτες πότε τα άνθη θα ανοίξουν πλήρως σε περίπου 1000 περιοχές της χώρας, από την Χοκάιντο μέχρι την Καγκοσίμα. 
 Στο Τόκιο για παράδειγμα, οι κερασιές θα αρχίσουν να ανθίζουν στις 18 Μαρτίου και τα άνθη θα είναι ωραιότερα και πλήρως ανθισμένα στις 26 του ίδιου μήνα. Στη Μούροραν της νήσου Χοκάιντο, το ίδιο θα συμβεί από τις 5 έως τις 10 Μαΐου.
Επειδή λοιπόν δεν είναι το πιο εύκολο ταξίδι, σας σκέφτηκα 😉και το αντικαθιστώ μ' αυτό το γλυκούλι πετρωτό, όσο γι ανθισμένες κερασιές, ταξιδέψτε στη Βέροια και θαυμάστε τις ανθισμένες της ροδακινιές! 
 Τι Ιαπωνία τι Βέροια η σύγκριση υπέρ μας 😉☺️🥰 Pebble art "Japanese woman" από θαλασσινά πετρώματα και απολιθώματα, ένα σεισμόπληκτο σερβίτσιο για κιμονό και decoupage οι ανθισμένες κερασιές



Το δεύτερο έργο αφορά μια Βουδιστική Ιαπωνική γιορτή που λέγεται Ομπόν (お盆) ή απλά Μπον (盆) είναι μία τριήμερη  γιορτή, κατά την οποία οι πιστοί τιμούν τα πνεύματα των νεκρών. 



Παρόλο, που αναφέρεται στη μνήμη των νεκρών, είναι μια χαρούμενη γιορτή, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων χορούς, πυροτεχνήματα, χάρτινα φαναράκια, άναμμα μεγάλων φωτιών.
 Δεν αποτελεί επίσημη αργία στην Ιαπωνία, αλλά συνηθίζεται οι Ιάπωνες να παίρνουν άδεια από την εργασία τους και να επιστρέφουν στον τόπο καταγωγής τους, για να τιμήσουν τους προγόνους τους. Γιορτάζεται στην Ιαπωνία πάνω από 500 χρόνια και αποτελεί αφορμή για επανένωση των οικογενειών και ενδυνάμωση των οικογενειακών δεσμών. 
Λόγω της υιοθέτησης του γρηγοριανού ημερολογίου  κατά την περίοδο Μεϊτζί η έναρξη της γιορτής διαφέρει από περιοχή σε περιοχή στην Ιαπωνία και συνήθως γιορτάζεται στα τέλη του Καλοκαιριού. 
Ελπίζω να τ αγαπήσετε κι εσείς όπως εγω και να εμπλούτισα λίγο περισσότερο τις γνώσεις σας γι αυτή την πανέμορφη μακρυνή Χωρα!




18 σχόλια :

  1. Τα λάτρεψα με την πρώτη ματιά Χαρά μου! Για μια σειρά λόγους. Κατ' αρχήν λατρεύω το συγκεκριμένο χρώμα των λουλουδιών της κερασιάς. Μιλάμε το λατρεύω. Είναι εκπληκτικό. Βγάζει μια πραότητα, μια γαλήνη που συγκινεί. Και όταν απλώνεται και μαζικοποιείται γίνεται σαν μια μεγάλη αγκαλιά.
    Δεύτερον, τα πετρωτά σου είναι πάντα έργα τέχνης! Μεγάλης τέχνης, φαντασίας, καλαισθησίας. Πραγματικά τα θεωρώ θησαυρό και αξίζουν κάθε μέγιστης προβολής. Ελπίζω στο νησί να βρίσκεις τη δυνατότητα να τα προβάλλεις σε χώρους τέχνης.
    Η αναφορά στις δύο γιορτές της Ιαπωνίας επίσης με τράβηξε καθώς αγαπώ αυτές τις εκδηλώσεις στη χώρα αυτή. Έχουν κάτι ξεχωριστό, ιδιαίτερο. Ειδικά η γιορτή των νεκρών, που με συγκίνησε.
    Χαρά μου, να πω πάλι ευχαριστώ; Να το πω για άπειρη φορά. Για την ομορφιά που μάς χαρίζεις εδώ. Μια ομορφιά, που έχουμε τόσο μα τόσο ανάγκη. Στέλνω την αγάπη μου και εύχομαι να είσαι γερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ιαπωνία είναι ενα προκλητικό μυστήριο για μας τους Δυτικούς Γιάννη μου, τόσο διαφορετική απο εμάς και τόσο φιλοσοφημένη σ όλες τις δομές της.Μία άλλη εντελώς κουλτουρα παντού!
      Οσο για τα εργα μου μακάρι να υπήρχε στο Νησί ενας χώρος να τα φιλοξενούσε,αλλά δυστυχώς ουτε στο ίδιο μου το σπίτι δε χωράνε πια και ουτε μπορούν να εκτεθούν κάπου. Θαθελα να κάνω μια έκθεση και το ζητάνε πάρα πολλοί εδώ στο νησί αλλά δεν θάθελα όσο διαρκεί αυτή η μασκοφόρα κατάσταση. Θέλω να χαρώ τις εκφράσεις των ανθρώπων οταν τα μελετουν. Τι αξία έχει να κυκλοφορείς ανάμεσα σ ανθρώπους που σου μιλάνε ,χαμογελούν και δε μπορείς να δεις τις εκφράσεις τους;Εμένα δ εμου λέει τίποτα ολο αυτό
      Μακάρι να το ξεπεράσουμε γρήγορα και να βρεθούμε και μαζί στην ΑΘήνα ξανά <3

      Διαγραφή
  2. Είναι δύο υπέροχα έργα, Χαρά μου. Δεν ξέρω ποιο να πρωτοθαυμάσω. Το ταλέντο σου είναι εκπληκτικό. Ο τρόπος που συνδυάζεις τις πετρούλες με το ντεκουπάζ είναι μοναδικός. Χίλια μπράβο, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαράκι για τα καλά σου λόγια. Ολη αυτή η τεχνική ξεκίνησε ασυναίσθητα αλλά εξελίχθηκε σε λατρεία <3

      Διαγραφή
  3. Ο κόσμος γύρω μας δεν θα αλλάξει ποτέ, φοβάμαι. Πάντα θα υπάρχει μια αφορμή για πόλεμο, δυστυχία, πόνο. Μπορούμε όμως προσπαθώντας να διασώσουμε το δικό μας κόσμο. Κι ο κόσμος μας είναι εκείνο το πάθος για δημιουργία που απολαμβάνεις μέχρι το τέλος, και πάλι με ένα μικρό ερωτηματικό, αλλά και μ’ ένα τεράστιο….ουφφφ ανακούφισης. Μια δημιουργία που δανείζει φωνή στο απερίγραπτο, που πιάνει το νήμα απ’ τα βάθη της ιστορίας μιας ιερής τελετουργίας και με απόλυτη συνάφεια έργου και λόγου να σου αποκαλύψει όλη του την μεγαλοπρέπεια.
    Δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσα να πω. Μόνο πολλά πολλά θαυμαστικά!!!!!
    Καληνύχτα Χαρά μου με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου αγαπημένη τί άλλο να πεις! Εχεις πει τόσα πολλά κατά καιρούς,που τ απολαμβάνω ,με χαροποιούν, με συγκινούν ,τα περιμένω μου φτιάχνουν τη διάθεση και μου δίνουν εναν αερα αισιοδοξίας και μία ώθηση δυνατή για συνέχεια\Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ <3

      Διαγραφή
  4. Είναι και τα δύο εξαιρετικά δημιουργήματα !!!!!
    Πόσες φορές δεν έχω αναρωτηθεί, γιατί να μην γίνεται κι εδώ κάτι ανάλογο όπως ανέφερες στη Βέροια που είναι ένα θαύμα τα ανθισμένα δένδρα ροδακινιάς και κερασιάς ;;;
    Πολύ όμορφη ανάρτηση, μας γαλήνεψες την ψυχή αυτές τις μαύρες μέρες...να είσαι καλά αγαπημένη !!!! Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε ξερω ειλικρινά Ράνια μου γιατί είμαστε σ ένα ευλογημένο Τόπο και εμείς οχι δεν τον αναδεικνύουμε όπως του αξίζει αλλά συνέχεια του κονταίνουμε τα πόδια, που θα μπορούσε να περπατήσει σε νέους δ΄ρομους πολιτισμού και ομορφιάς. Ειναι απορίας άξιον τί κακό DNA ειναι αυτό που υπερισχυει :(
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα

      Διαγραφή
  5. Αυτό για την ..αδρανή περίοδο σε ταύτισε με μένα φιληνάδα! Τι να πω για τις γκέϊσες..νομίζω από τα έργα σου που λάτρεψα, πραγματικά στολίδι στην επόμενη έκθεση που..πρέπει να κάνεις και ας πάει στο καλό η αδράνεια που μας έχωσαν όλες αυτές οι καταστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου εκεί που πάμε να σηκώσουμε κεφάλι εκεί μας έρχεται η επόμενη μπούφλα κι άντε να σηκωθούμε.Ποιός περίμενε τέτοια αλληλουχία κακών γεγονότων; Πώς να τις προσπεράσεις και να βγάλεις χαρά στα λόγια,στα έργα σου;;;Γίνεται; δε γίνεται

      Διαγραφή
  6. Εδώ ανέτειλε ο ήλιος πραγματικά με τις δυο υπέροχες δημιουργίες σου, Χαρά μου και μου έφτιαξε το κέφι!
    Για να δούμε και ο "άλλος" ήλιος πότε θα ζεστάνει τις καρδιές μας!
    ΑΦιλάκια με πολύ πολύ αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολες μας οι ελπίδες σ αυτον τον "αλλον" ήλιο που περιμένουμε εναγωνίως επιτέλους ν ανατείλει Στεφανάκι μου,μακάρι να συμβεί γρήγορα γιατί αλλιώς...

      Διαγραφή
  7. τα ωραια ολα οσα μαθαμεεεεεεεεε
    φοβεροι λαοι !!!
    καταπληκτικα οπως πανταβ τα εργα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβεροί λαοί δε λες τίποτα Σοφια μου,εμείς τί κάνουμε;;;

      Διαγραφή
  8. Να για κάτι τέτοιες μικρές εκπλήξεις να ομορφαίνουν το οπτικό μας πεδίο, αξίζει
    Χαρούλα μου να μας φτιάχνουν το κέφι , πως υπάρχουν και αυτές οι στιγμές για να μας χαρίζουν μικρά χαμόγελα μέσα σε όλο αυτά τα δύσκολα που μας περιτριγυρίζουν αυτόν τον καιρό.
    Τα πέτρινά σου, ήρθαν να μας θυμίσουν πως στον κόσμο υπάρχει ομορφιά και η φύση από μόνη της μας το θυμίζει , αλλά και εσύ με τις υπέροχες πάντα δημιουργίες σου...
    Οι γκέισες σου μας το λένε αυτό φτιαγμένες με τα χεράκια σου...με μάγεψε η πρώτη!!😊
    Ωραίες είναι η κερασιές στην Ιαπωνία αγαπημένη μου, αλλά συναγωνίζονται επάξια και εδώ στην χώρα μας οι πανέμορφες ροδακινιές της Βέροιας, που τις απόλαυσα για πρώτη φορά,
    μέσα από αυτές τις φωτογραφίες εδώ https://ggiatietsi.blogspot.com/
    Χαρούλα μου να είσαι καλά μάτια μου και να μας δίνεις μέσα από εδώ τις ομορφιές σου...την αγάπη μου 🧡 πάντα φιλιαααα!! 😘 🌼🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου αγαπημένο χαίρομαι που οι γκέϊσές μου γαλήνεψαν τις καρδιές μας και έδωσαν στιγμές χαράς στα μάτια μας μαζί με λίγο απο την ιστορία αυτής της πανέμορφης Χωρας!
      Σ ευχαριστώ πολύ για ολα και σου είμαι ευγνώμων που περνάς πάντα απο τα μέρη μου <3 . Σε φιλώ και σ αγαπώ όλο και περισσότερο

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...