...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2023

Το καλάθι της νονάς

 Μιάμιση βδομάδα απέχουμε απο το Μεγαλοβδόμαδο και όπως διαισθάνομαι αυτό θα΄ναι πραγματικά πένθιμο.
Τέλος πάντων ο,τι κι αν περνά ο καθένας, ο,τι κι αν βιώνουμε συλλογικά η φύση μας υπενθυμίζει οτι η Ανοιξη ειναι ήδη εδώ. Αναγεννάται εκ της "τέφρας" της κι οφείλουμε κι εμείς να ανακάμψουμε ,να παραδειγματιστούμε, να ευχαριστήσουμε για την ευλογία να την ζούμε και να συνεχίσουμε...
Αλλωστε το λέει κι ο ποιητής: Η καρδιά του ανθρώπου.. είναι σαν μια ρίζα μέσα στο χώμα..
Όταν πλησιάζει η Άνοιξη.. μπορεί να πετάξει πάλι βλαστάρια!!
(Γ.Ρίτσος)
Δεν περιμένουμε λοιπόν το "καλάθι του νονού" για να προμηθευτούμε τ' απαραίτητα για παιδιά και βαφτιστήρια. Είναι κι αυτό μέσα στο πρόγραμμα ανάκαμψης 😉 Και νάθελα να τ' αποφύγω οι παίδες είναι μπάστακες και απαιτητικοί...όσο κι αν μεγαλώνουν τη λαμπάδα την απαιτούν. Τωρα μη με ρωτήσετε κατά πόσο πιστεύουν, μη πικραθούμε μέρες που έρχονται! Αρκεί πάντως που κάτι τους συνδέει 😉 Αλλωστε είμαι της πάγιας άποψης "σπείρε και θα θερίσεις κάποτε"
Φέτος λοιπόν οι λαμπάδες είναι μεν για τ' αγόρια της οικογένειας (γιο και φιότσο), μια που η κόρη δεν θα έλθει στην Ελλάδα λόγω περιορισμένης άδειας, όμως τ αγόρια είναι διπλά και έτσι έγιναν και οι λαμπάδες. Και δεν είναι μόνο διπλά αλλά και αυτοκόλλητα! Κάτι σαν τον Φίλιππα και το Ναθαναήλ ενα πράγμα 👬και σαν έτσι σκέφτηκα και τις λαμπάδες τους.

Τις παρήγγειλα απο το Χειροποιείν στην Αθήνα, στις ίδιες αποχρώσεις με την ίδια βάση.


Έντυσα τη βάση με χαρτί scrapbooking απο το άλμπουμ η Αλίκη στη Χώρα των θαυμάτων που είχε ταιριαστές αποχρώσεις, χρησιμοποιησα ξύλινα κομμάτια πάζλ με θέμα, τί άλλο, την ΑΓΑΠΗ, τις στόλισα με κορδέλες και φουντες και τις έδεσα με φιογκάκια στη βάση. 
Οι βάσεις είχαν 4 τρύπες αλλά οι λαμπάδες ήταν κοντές κι έτσι άνοιξα μόνο τις δυο και για καλλίτερη στερέωση έβαλα στην κορυφή της λαμπάδας ενα αυτοκόλλητο τετραγωνάκι διπλής όψεως (δεν ξέρω πώς ακριβώς λέγεται, αλλά τα χρησιμοποιώ πολύ, γιατί δίνουν τρίτη διάσταση στα έργα μου)
Η μία λοιπόν λέει οτι η αληθινή αγάπη δεν τελειώνει ποτέ και η άλλη οτι "γι αυτό έγινε ο κόσμος μάτια μου, για να σε συναντήσω" 😍

Στη συνέχεια εφτιαξα 2 κούπες απο αυτές που αποσύρθηκαν απο τα ντουλάπια της μαμάς μου. Κάποτε είχαν κάποια εικόνα τωρα δνε είχαν τίποτα και προκειμένου να πεταχτουν, είπα να τους δώσω δέυτερη ευκαιρία και χαμένες δεν πήγαν.
Και οι δύο ντύθηκαν με πασχαλινές εικόνες απο ριζόχαρτα και χαρτοπετσέτες, αλλαξαν εντελώς όψη κι ακόμα περισσότερο οταν γέμισε και το εσωτερικό τους δεν έδειχναν επ ουδενί την προτέρα τους κατάσταση.
Η μία λοιπόν δέχτηκε πλαστελίνες,  πλάστη, φόρμες και κοπίδια που περιείχε ενα πλαστικό αυγό που θα το δείτε σε επόμενη ανάρτηση. Και μια κι εγω παιδάκια μικρά δεν εχω, συσκευάστηκε γιορτινά, για ένα μικρό κοριτσάκι της γειτονιάς μου.


το δεύτερο φλυτζάνι γέμισε με αφρολέξ και πάνω του κολλήθηκε αρχικά ενα πράσινο τσόχινο σουβερ που πάνω του κολλήθηκε ενα ναζιάρικο κουνελάκι και γύρω του "χαμομηλάκια", γυάλινα μανιταράκια, βρύα και ενα λουλούδι στις αποχρώσεις του μοτίβου που όταν θέλησα να το βγάλω δεν ξεκόλλαγε κι έτσι έμεινε με τον τσαμπουκά του. Το παρόν δωρήθηκε στη μητέρα μου, μπας και καταλάβει οτι μετά τόσους μήνες αυτοκόλλητες αυτό είναι το γιατρικό μου να συνέλθω 


Πάντα όλα βρίσκουν τον κατάλληλο αποδέκτη, δε νομίζετε ; Νονά λοιπόν σε πολλά μέτωπα 😀



Και για το τέλος, η λαγουδίνα της προηγούμενης ανάρτησης απέκτησε σύντροφο. Και τί σύντροφο!! 

Γοητευτικό και νοικοκύρη.

Μέρες που έρχονται οι δουλειές είναι πολλές για έναν άνθρωπο. Έτσι λοιπόν τις μοιράζονται.

Η μία στα του σπιτιού 🍲, ο άλλος στα του κήπου🌷🌹 Μάρτης τελειώνει και πρέπει να φυτευτούν τα καλοκαιρινά λουλούδια. Νάτος λοιπόν ορεξάτος με την κατάλληλη εξάρτηση και τις ανάλογες προφυλάξεις για τον ήλιο 😉

Μα δεν είναι ταιριαστό ζευγάρι;



Αντε και Καλό μας μήνας, Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ 🙏

14 σχόλια :

  1. Πόσο όμορφα φροντίζεις Χαρά μου, τα αγόρια σου αλλά και εμάς που σε διαβάζουμε και χαιρόμαστε με τις δημιουργίες σου...ακόμα και ο κούνελος βρήκε σύντροφο, αυτό θα πει Πασχαλινές χαρές!
    Πολλά φωτεινά, ανοιξιάτικα, χαμογελαστά ΑΦιλάκια στέλνω και εύχομαι να είσαι έτσι πάντα υγιής και δοτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όλα τα παιδιά της οικογένειας άσχετα βαφτίσεων απαίτησαν τις δικές τους λαμπάδες και τωρα τρέχω και δε φτάνω Στεφανάκι μου,αλλά αυτή η προτίμηση μου δίνει, εννοείται, χαρά.
      Τα ίδια φιλάκια ανταποδίδω γλυκειά μου,ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

      Διαγραφή
  2. Το καλάθι της Νονάς έτοιμο! Δια των χειρών σου, Χαρά μου. Με τη σφραγίδα της τέχνης σου και την αύρα της αγάπης σου. Να έχουμε μια όμορφη Πασχαλιά καλή μου, όπως της αξίζει. Την καλησπέρα μου με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορέι οι λαμπάδες του εμπορίου νάναι καλλίτερες Γιάννη μου αλλά η δημιουργία ειδικα για τους δικούς σου ανθρώπους ,εχει πιότερη αγάπη μέσα. Δεν ειναι το οικονομικό, που ουτως ή αλλως δεν το αποφεύγεις, αλλά το νοιαξιμο και η περηφάνεια οτι εχει πλαστεία απο ιδέα μέχρι ολοκλήρωση με αγάπη.
      ΚΑΛΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΑΙ ΑΝΕΦΕΛΟ ΠΑΣΧΑ σου ευχομαι ολόψυχα

      Διαγραφή
  3. Μα τι καταπληκτικό καλάθι νονάς !!!
    Πόσο όμορφες είναι πάντα οι δημιουργίες σου !!!!
    Καλό μήνα αγαπημένη και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά αγαπημένη μου και συνεχίζουμε αφου δε προέβλεψα τα υπόλοιπα ανήψια ;)
      Καλό Πάσχα νάχετε και κάθε καλό στην οικογένειά σου Ράνια μου <3

      Διαγραφή
  4. Όταν η καρδιά είναι ανοιχτή η δημιουργία…χρόνια δεν κοιτά. Εννοώ τα μικρά ή μεγάλα παιδιά που δικαιωματικά περιμένουν τη λαμπάδα της νονάς ή της μαμάς. Ευχής έργον που η μαμά και νονά είναι χρυσοχέρα και κάτι παραπάνω. Φτιάχνει έργα αγάπης.
    Υπέροχές οι δημιουργίες σου Χαρά μου, Να τα χαρούν μα υγεία τα αγόρια σου!
    Καλό μήνα και καλό Πάσχα!
    Φιλιά με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχα εκεί που περιμενε οτι θα κρεμούσα τα υλικά των λαμπάδων λόγω πέρατος της ηλικίας εκεί προστέθηκαν νυφάδες και ανήψια στο διηνεκές!χαχαχα Το ζέυγος των λαγών πήγαν στο φαρμακείο της συμπεθέρας να γλυκάνουν τα φαρμάκια των ασθενών και η εποποιία των λαμπάδων συνεχίζεται μια που δνε προέβλεψα τα λοιπά ανήψια οτι θα απαιτουσαν την συνέχεια της θείας αντί των εξαφανισθέντων νονών ;)
      Φιλάκια πολλά γλυκειά μου νάναι το Αναστάσιμο Φως πηγή χαράς και ελπίδας μέσα μας και σ ε κάθε άνθρωπο είτε που παλεύει για τον εαυτό του είτε για το γενικό καλό

      Διαγραφή
  5. Χαρά μου, διακόσμησες άψογα τις λαμπάδες σου. Είσαι σίγουρη ότι ...ο Φίλιππας και ο Ναθαναήλ (χα, χα) θα τις λατρέψουν. Οι κούπες σου είναι υπέροχες. Καταπληκτική ιδέα να τις στολίσεις όχι μόνο εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Αυτός όμως που με άφησε άφωνη είναι ο κούνελος. Μαζί με τη σύντροφό του κάνουν το πιο όμορφο Πασχαλινό ζευγάρι. Πολλά πολλά φιλιά, φίλη μου.
    Υγ: Αν θες, μπορείς να προσθέσεις και τη φωτογραφία με τον κούνελο στο Craftlandia Challenge 14. Μέχρι 3 δημιουργίες επιτρέπονται. Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μου χαίρομαι πολύ που σ άρεσαν οι κατασκευές μου. Φέτος έκανα πολύ περιορισμένα πράγματα λόγω καταστάσεων και διαθεσης που δεν ειναι η καλλίτερη. Πάλι καλά κι αυτά! Και τωρα ετοιμάζομαι για την αναμονή του έτους ,το ζακυθινό Μεγαλοβδόμαδο παρότι είναι βαρύ απο μόνο του και ακόμα περισσότερο απο τις απουσίες στη ζωή μας.
      Σου ευχομαι απο καρδιάς ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ <3

      Διαγραφή
  6. Αυτο είναι καλάθι της νονάς, όχι σαν κάτι άλλα!
    Όλα υπέροχα!
    Και οι λαμπάδες και οι κούπες, αλλά θαύμασα το παλικάρι το καινούργιο!
    Μα τί ταιριαστό ζευγάρι!
    Μόλις τα εδειξα στα κορίτσια μας και βρήκα τον μπελά μου .
    Εννοείται ότι θα φτιάξουμε.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχχα λες και δε τον ζήταγες το μπελά σου! Αντε άσε τα νάζια και φτιάξε δυο ζευγάρια ,ενα για κάθε κορίτσι, το δικαιούνται. Τα υλικά ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην τα έχεις. ΑΝτε προλαβαίνεις ακόμα ;) Πειρμένω να δω τη δική σου εκδοχή
      Φιλάκια πολλά και τα λέμε...

      Διαγραφή
  7. Καλέ Χαρούλα μου τι καλή νονά που είσαι αγάπη μου; όλα τα καλούδια φτιαγμένα από τα χεράκια σου με αγάπη πάντα ότι φτιάχνεις από λαμπάδες μεχρι κούπες (και τι κούπες!) πανέμορφες Ανοιξιάτικές πασχαλινές!
    Εκεί όμως που σου δίνουμε τα εύσημα...ναι είναι ο καταπληκτικός σύντροφος της κουνελίτσας! κούκλος ο δικός της και νοικοκύρης αυτό που το πας;🤣. το ζευγαρακι σου μου θυμίζει εμάς...ναι μην γελάς αλήθεια σου λέω, έτσι ακριβώς μοιράζουμε τις δουλειές μέσα εγώ, κήπο εκείνος... σαν το κουνελοζεύγαρό σου.
    Να είσαι καλά και του χρόνου Χαρά μου σαν νονά και σαν φίλη αγαπημένη,
    Με το καλό να διανύσουμε αυτές τις Αγιες μέρες που έρχονται με κατάνυξη και αγάπη καλό μήνα και καλό Πάσχα να έχουμε ...την αγάπη μου πάντα φιλιααα 🧡🤗🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να λοιπόν που το ζευγαράκι απέκτησε και όνομα, και τί ονομα!!!ΣΜΑΡΑΓΔΑΚ(Ι)Η!!! Πόσο τους ταιριάζει και όσο για εσάς σας ευχομαι να μην πάψετε νάστε έτσι αυτοκόλλητοι μέχρι τα βαθειά σας γεράματα. Τί ωραιότερο!!!
      ΑΠο σήμερα αρχίζει και για μένα η Μεγάλη Εβδομάδα μ όλη της τη φορτιση και εκ των εξω και περισσότερο εκ των έσω .Πολύ μεγάλη συγκινησιακή φόρτιση, πολύ βαρειές οι απώλειες και η ανημπόριες...κάθε χρόνο και αλλιώς και πιο βαρειά. Αλλά ετσι ειναι η ζωή...και πρέπει να την αντέξουμε μέχρι τέλους
      ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ μέσα μας κι έξω μας, γύρω μας, στον κόσμο όλο, μπας και κάτι αλλάξει προς το καλλίτερο
      Θα τα πούμε και δια ζώσης ;)
      Φιλάκια πολλά λαγουδάκια μου <3

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...