...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 10 Απριλίου 2023

Γυαλιά, οχι καρφιά, πλαστικά

 Και ολοκληρώνουμε τις πασχαλινές δημιουργίες σημερα

Το αυγό αυτό δημιουργήθηκε απο ένα πλαστικό αυγό που αγοράστηκε απο ένα Βιβλιοπωλείο. Περιείχε τα είδη που είδατε στην προηγουμενη ανάρτηση και ήταν οι πλαστελίνες, τα κοπίδια , ο πλάστης και τα φορμάκια που γέμισαν την παιδική κούπα και χαρίστηκε το κοριτσάκι.
Επιασαν λοιπόν τόπο και τα δύο, όπως τα είχα φαντασθεί με την πρώτη ματιά.
Το αυγό ασταρώθηκε δις για να καλυφθεί το κίτρινο χρώμα της βάσης και περάστηκε και με λευκό ακρυλικό. Κολλήθηκαν δύο vintage  φιγουρες με θεμα πασχαλινό. Στη μία μάλιστα στη θέση των λουλουδιών έφτιαξα ομοιμεγεθη λουλουδάκια  απο πηλό και τα κόλλησα στις ίδιες θέσεις. Απο το ίδιο μοτίβο σε δύο διαφορετικά μεγέθη κόλλησα στο κάτω μέρος του αυγού, αφου το οριοθέτησα με πηλινες γιρλάντες, που βάφτηκαν στα ίδια χρωματα του μοτίβου και λίγο πιο έντονα να δώσουν ενταση. Διαφορετικές γιρλάντες λουλουδένιες έβαλα στην κορυφή και  ανάμεσά τους στο κέντρο κολλήθηκε ενα μεταλλικό αξεσουαρ απο τσάντα.
Τα χρωματα που έπαιξα για να μην ξεφύγω απο τους χρωματισμούς του μοτίβου ήταν το τσαγαλί και το baby pink.
Το τοποθέτησα δε πάνω σε μία βάση απο καρουλι κορδέλας που τέλειωσε, αφου το διακόσμησα με διαφορετικά πήλινα μοτίβα, κορδόνι κι ένα αρκετά ευμεγέθη λουλουδένιο φιόγκο ,στις ίδιες αποχρώσεις του αυγού.


Νομίζω εγινε ενα αρκετά αξιοπρεπές πασχαλινό διακοσμητικό που έκρυψε εντέχνως τη "λαϊκή" του καταγωγή 😉😀

Στη συνέχεια κάτι ασχέτως επικαιρότητος.

Μια μέρα φεύγοντας απο το μαγαζί του αδελφού μου έπεσε το μάτι μου σ ενα παραλληλόγραμμο αφρολέξ απο συσκευασία που μου θύμισε αμέσως κορνίζα. Φυσικά δεν έχασα καιρό και το μάζεψα. Μετά απο κάποιες μέρες άρχισα να το δουλεύω. Του έκοψα στα μέτρα του ενα χαρτόνι συσκευασίας, το κόλλησα και πήρα τα μέτρα τους πάνω σ ενα ύφασμα ταπετσαρίας βελουτέ. Κολλήθηκε κι αυτό πάνω στο σώμα της "κορνίζας" και στη συνέχεια φτιάχτηκε το φόντο με άλλο βελουτέ ύφασμα πάλι σε παστέλ χρωματισμό που έδενε και με την κορνίζα και με το θέμα που επέλεξα που ήταν ενας άγγελος απο ρητίνη. Γύρω απο την κορνίζα, στην εξωτερική και εσωτερική πλευρά της κόλλησα μία τρέσσα που είχα ,αρκετά λουσάτη και ενα κομμάτι της που περίσσεψε εγινε φωτοστέφανο στο κεφαλάκι του άγγελου.



Ετσι ένα πεταμένο άχρηστο αφρολέξ εγινε μία βελούδινη διακοσμητική κορνίζα.

Και για το τέλος σας επεφύλαξα τη γυάλινη πασχαλινή εκδοχή ,αντίστοιχη αυτής των χριστουγέννων που άλλα βάζα γέμισαν καραμέλες και σοκολάτες για  να δωρηθούν σε παιδιά φίλων κι άλλα θα δεχτούν οικιακά περιεχόμενα (τσάι, κουλουράκια, γαλατάκια μερίδες)


ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΟΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΙΑ ΚΑΡΔΙΑ

24 σχόλια :

  1. Τίποτα δεν παράλειψες Χαρά μου και αυτό δείχνει και πάλι την δημιουργικότητα σου και την καλαισθησία σου! :)
    ΑΦιλάκια με ευχές για μια φωτεινή Ανάσταση!
    Χρόνια πολλά! <3
    Στεφανία- ainafets

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Στεφανία μου ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και ευχομαι να αναστηθεί ό,τι κρατάμε μέσα μας σαν επιθυμία, μα πάνω απ όλα νάχουμε ΥΓΕΙΑ.Την αγάπη μου πάντα και στο Νίκο σου

      Διαγραφή
  2. Todos tus trabajos estan preciosos como siempre, pero ese huevo de pascua te quedo espectacular!
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¡También creo que este simple huevo de plástico resultó tan hermoso como no esperaba!
      Feliz cumpleaños mi Diana
      Besos desde Grecia con amor

      Διαγραφή
  3. Είναι να μην πέσει στα χέρια σου παραμελημένο και ξεχασμένο υλικό. Αυτόματα αξιολογείται από της σκέψης σου την έμπνευση, γονιμοποιείται με τη φαντασία σου και αποκτά μια νέα μορφή και ζωή, τόσο όμορφη που λάμπει κοντά μας.
    Θέλω, κάθε φορά, να απολαμβάνω αυτή σου τη διαδικασία, Χαρά μου γιατί, ξέρεις, δίνει ουσιαστική χαρά σε όλους μας.
    Καλή Μεγαλοβδομάδα καλή μου φίλη από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχα πες το ψέμματα Γιάννη μου,λες και μου φωνάζουν "πάρε μας και άλλαξέ μας!" Αλλά όπως τόχω ξαναπεί και θα το ξαναδιαβάσεις στα επόμενα ;) τ αγαπώ όσο και τα πετρωτά,επειδή ακριβώς κάτι άχρηστο ξαναγίνεται αξιαγάπητο και χρήσιμο κ'αποιες φορές
      Χρόνια πολλά με υγεία σ εσένα και την οικογένεια

      Διαγραφή
  4. Όλα υπέροχα! Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο,δεν θάταν κακό να ξέρω και τον σχολιαστή ;)

      Διαγραφή
  5. Καλή Μεγαλοβδομάδα Χαρά μου.Υπέροχα όλα και μάλιστα η κορνίζα εντυπωσιάζει και επειδή είναι ευτελές υλικό. Είσαι χρυσοχέρα και με τη βούλα. Κυρίως όμως η φαντασία σου ''τρέχει'' ιλιγγιωδώς. Θερμά συγχαρητήρια
    Καλή Ανάσταση Χαρά μου. Κάθε καλό στο σπιτικό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω οτι είμαι πολύ αστεία και μόνη μου που το σκέπτομαι γελάω, γιατί όπου κι αν βρίσκομαι το κεφάλι μου γυρίζει γυρω γυρω σαν περισκόπιο υποβρυχίου να ψάχνει !!!χαχαχχα
      Αλλά οταν βρίσκεις Αννα μου τ αφήνεις;;;
      Χρόνια πολλά κορίτσι μου,Χριστός ΑΝέστη,να σου δίνει δύναμη και υγεία

      Διαγραφή
  6. Τα σχετικά και τα ασχέτως επικαιρότητας εξίσου όμορφα Χαρά μου!!!! Κάθε τι συλλαμβάνεται και δημιουργείται από τη δύναμη της διάθεσης του νου, υποστυλώνοντας την ωριμότητα, που πάει να πει, δεν το βάζουμε κάτω.
    Καλή Μεγαλοβδομάδα Χαρά μου, με ηρεμία ψυχής να φτάσουμε στην Ανάσταση!
    Την αγάπη μου πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά απο τόσο καιρό απραξίας πίστεψέ με Αννίκα μου οτι δε μου κάνει διάθεση να βγω απο το σπίτι καν.Θέλω να δημιουργώ γιατί μου έλειψε ,όπως ο αέρας που ανέπνεα (ουσιαστικά δεν ανέπνεα)
      Χρόνια πολλά με υγεία και ελπίδα για ανάσταση σ ό,τι επιθυμούμε <3
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Όμορφα έργα. Σας χαιρετώ θερμά και σας εύχομαι ό,τι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Thanks for being so open and honest with us in your posts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι όλα θαυμάσια αφού οι εμπνεύσεις σου είναι μοναδικές !!!!!
    Καλά Ανάσταση και Λαμπρή !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που μοιραζόμαστε τα έργα των χεριών μας Ράνια μου.
      Χρόνια πολλά ,Χριστός ΑΝέστη ,υγεία σ όλη την οικογένεια!

      Διαγραφή
  10. Καλα τωρα.Τι θα πεσει στα χερια σου και δεν θα αποκτησει αξια?Να εισαι καλα Χαρα μου και να δινεις χαρα με τις δημιουργιες σου.Καλο Πασχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω πέσει με ταμουτρα σαν αλκοολική Λιτσα,πίστεψέ με τωρα αρχίζω ν αναπνέω ελεύθερα.
      Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το αυγό αλλά και η κορνίζα με το αγγελάκι. Όσο για τα βαζάκια σου, είναι πάντα ξεχωριστά και πολύ γουστόζικα. Είχα καιρό να περάσω, γι αυτό θα επανέλθω με την ησυχία μου να δώ και τα προηγούμενα.
    Καλή Ανάσταση, Χαρά μου και καλό Πάσχα, με υγεία, αγάπη και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαριάννα μου,Χριστός Ανέστη, σου ευχομαι υγεία σ εσένα και την οικογένειά σου!
      Ξέρεις οτι είσαι πάντα καλοδεχούμενη και χαρά μου νάρχεσαι όποτε θέλεις,τα λόγια σου μου δίνουν πάντα χαρά.
      Φιλάκια πολλά και στην Αθηνούλα σας <3

      Διαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη.
    Τί ωραία πράγματα έφτιαξες πάλι από το τίποτα, Χαρά μου!
    Η ικανοποίηση που νοιώθουμε όταν αξιοποιούμε κάθε άχρηστο υλικό, δεν αγοράζεται με τίποτα.
    Τα δικ μου σχέδια εφέτος πήγαν στον βρόντο αφού είμαι ακόμα στο νοσοκομείο.
    Δεν πειράζει, όλα για κάποιο λόγο γίνονται.
    Πάω να τα ξαναδώ.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις σου έστειλα μνμ και στο φβ γιατί έπαθα σοκ με το Νοσοκομείο.ΓΙΑΤΙ;;;Ευχομαι νάταν περαστικό κι αγύριστο Ρενα μου
      Οσο γαι τα "σκουπίδια" ας όψεσαι που μας έμπασες στο τριπάκι και μόνο η Αδαμίδου ξέφυγε,χαχαχχα Εγω πάλι έχω μπει με τα μπούνια και δε λέω να βγω, ουτε θέλω παρότι έχω φρακάρει στο εργαστήρι
      Φιλάκια πολλά και περαστικά <3

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...