...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2024

Μια ακόμα χρονιά πέρασε

 Μία νέα εν αναμονή!
Αντε και να δούμε τί μας περιμένει και το 2024!!! 
Θέλω να είμαι αισιόδοξη όμως, τα γεγονότα κύριε Πρόεδρε! που θα έλεγε κι ο Πάντζας, αγορεύοντας ως συνήγορος υπεράσπισης της ιστορίας, δεν συνηγορούν υπέρ αυτού. Ας ελπίσουμε όμως κι ας ευχηθούμε νάναι πράξεις που θα διορθώνονται, όπως αυτός ο Αη Βασίλης που ήρθε απο το Βορρά μαζί μ άλλα δύο αδελφάκια του,, αλλά δυστυχώς, ακουγόταν απο έξω απο το κουτί συσκευασίας ο ήχος των κουδουνιών...και δεν ήταν απο τους τάρανδους, φευ! Κουδούνιζαν τα συντρίμμια του 😢. 
με την τρυπα να χάσκει


Τώρα πώς και γιατί μη με ρωτήσετε. 
Το κουτί άθικτο, μέσα χιλιοδιπλωμένο σε φυσαλίδες χαρτιά, σελοφάν, κι όμως, αυτού του έλειπε απο τη μέση και κάτω. 
Το φωτογράφησα συσκευασμένο και μετά και ξεντυμένο, αλλά το νέο κινητό στις πρώτες ώρες των δοκιμών του, δεν συνηγόρησε υπέρ της δεύτερης εικόνας, ίσως γιατί δεν ήθελε να θυμάται, ετσι βολευτείτε στα λόγια μου και στην εικόνα του συσκευασμένου.

η μπροστινή πλευρά "αποκαταστημένη"
Στην αρχή προσπάθησα να βρω το δίκιο μου, αλλά επειδή κατάλαβα εγκαίρως οτι ήταν μάταιο, έβαλα σκοπό να το συνεφέρω όπως μπορώ. 
Φάνταζε ακατόρθωτο γιατί ήταν κάποια μεγάλα κομμάτια και όλα τα υπόλοιπα σκόνη και θρύψαλα, και οχι απο μία μία λεία επιφάνεια 😢αλλά είπα έτσι κι αλλιώς χαμένο, θα κάνω την προσπάθειά μου και αν βγεί βγήκε. 
Παιδεύτηκα απίστευτα αλλά δεν τα παράτησα, γιατί εμείς οι παλιοί, όπως έλεγαν οι παλιότεροι  για τις σχέσεις, ο,τι χαλούσε δεν το πετούσαμε, το φτιάχναμε😉 κι εγω τον είχα ερωτευθεί παράφορα τον Αγιο Βασιλάκο μου. 
Στην αρχή σκέφτηκα να κάνω μία φάτνη σ όλο αυτό το χάος που είχε δημιουργηθεί κάτω απο το δέντρο. Δεν θάταν άσχημο! 
Η  Γέννηση στη σπηλιά και απο πάνω θα περνούσε ο Αγιος Βασίλης 2, σε 1 ένα πράγμα! Όμως δεν είχα αντίστοιχες φιγούρες φάτνης και τέτοιες ώρες τέτοια λόγια. Οπότε η επανασυγκόλληση ήταν μονόδρομος. 


Η πίσω πλευρά "αποκαταστημένη"

Για καλή μου τύχη, μου είχε σταλεί μαζί και μία κόλλα που κολλάει και σίδερα μεταξύ τους! 
Σίδερα η αλήθεια είναι δεν ξέρω, τα δάχτυλά μου δεινοπάθησαν πάντως. 
Κόντευαν να ενσωματωθούν στο πολυεστερικό!
Και τσουκου τσουκου με πολύ υπομονή και επιμονή, το μεγαλύτερο μέρος συγκολλήθηκε. Ευτυχώς που είχα παίξει πολλά παζλ στη ζωή μου και ετσι η υπομονή και η επιμονή είχαν τροχιστεί καλά.
Για να κλείσω τα κενά, που εννοείται εξακολουθούσαν να υπάρχουν, πέρασαν πολλές σκέψεις απο το μυαλό μου και κατέληξα στη γυψόγαζα. Ετσι και τα κολλημένα κομμάτια θαταν πιο σίγουρα και τα κενά θα έκλειναν και θα υπήρχε μία παρόμοια υφή με το πρωτότυπο και θα βαφόταν πιο εύκολα. 

Πλήρως αποκαστημενο πλέον
Οντως καλύφθηκε όλο το σπασμένο μέρος κομματάκι κομματάκι, περάστηκε αφού στέγνωσε με πάστα διαμόρφωσης, αστάρι και χρώμα. 
Οπου ήταν το χιόνι λευκό, όπου ήταν τα φυλλώματα του δέντρου πράσινο.
Πλήρης αποκατάσταση στην μπροστινή πλευρά


Μετά ο κόπος ο μεγαλύτερος ήταν στο βάψιμο. 
Απορώ με τη Νάνσυ του fb που βάφει τον πηλό με πινέλα μοντελισμού, με μια τρίχα, πώς τα καταφέρνει και έχει το άψογο αποτέλεσμα 😏😒 
Εγω κάτι που το χέρι μου έτρεμε, κάτι που είμαι και ολίγον στραβή, για βάψιμο λεπτομέρειας  δεν κάνω. Αυτό πάντως είναι το τελικό αποτέλεσμα και το χάρηκα περισσότερο κι απο τα γερά που περιμένουν τη σειρά τους (αλλά μάλλον για του χρόνου τα βλέπω) γιατί μπορεί να μην είχε τα εκατομμύρια αλλά αξιζε μία δεύτερη ευκαιρία, τόσο δρόμο έκανε και φαντάζομαι τί θα ειπώθηκε μέσα στην κλειστή κούτα μετά τον θανάσιμο τραυματισμό (άγνωστο πού και πώς) με  το αδελφάκι του που θα καμάρωνε ανέπαφο. Εχω την υποψία οτι το γερό θα το ζηλεύει κιόλας, που ήταν το πρώτο που φτιάχτηκε και δεν πετάχτηκε!
Η τελική μορφή
                                

και η πίσω πλευρά
                                

Απο το ίδιο κατάστημα του Βορρά (silicon world) ήρθαν και τ αλλα πολυεστερικά που θα σας δείξω στη συνέχεια. 
Εχει πολύ ωραίες προτάσεις και πολύ καλές τιμές. 
Αυτά δε τα είχε στη μισή τιμή κι έτσι τα προμηθεύτηκα χωρίς δεύτερη σκέψη.  
Είναι όπως καταλαβαίνετε αρκετού μεγέθους και τα σκέφτηκα σαν δώρα για συγγενείς και φίλους 

Είναι όπως είπαμε πολυεστερικά που σου δίνουν τη δυνατότητα να τα βάψεις όπως εσύ επιθυμείς.
Μάλιστα το ένα απο τα δύο πολυεστερικά Αγιο Βασίληδες σκέφτομαι να βάψω μόνο το έλκηθρο του ΑΗ Βασίλη και τους τάρανδους και ολο το φόντο να μείνει λευκό. Θα το δούμε στην πράξη 😉
Μαζί δε με την παραγγελία ήρθαν και τα δύο μικρά δωράκια απο τον ιδιοκτήτη και τον ευχαριστώ πολύ και απο εδώ.

Κι επειδή πολλά γλυκά μπήκαν και αυτές τις γιορτές, ενα ωραίο κουτί ποτέ δεν πάει χαμένο. 
Ετσι παρέα μ' ένα κύλινδρο απο χαρτί κουζίνας, έγινε ένα ακόμα γιορτινό σπιτάκι για ξωτικά

A new cardboard christmas' eve house
Για το τέλος λοιπόν και για την αρχή της νέας Χρονιάς, θα ευχηθώ να μη σας φτάνουν τα κουτάλια και τα φτυάρια να φορτώνουν χαρές 

Μεσαίου μεγέθους φτυάρια με napkin's decoupage 

                    

Μεγάλα φτυάρια napkin's & rice paper's decoupage 

                                    Πιστέψτε στη μαγεία του 2024 και πού ξέρετε; Ισως γίνει!

                                      



22 σχόλια :

  1. Γεια στα χέρια σου και πάλι !!!!!
    Υπέροχα έγιναν όλα !!!!
    Καλή χρονιά , με υγεία και όρεξη για δημιουργία !!!!!
    Σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά αγαπημένη μου και σ ευχαριστώ απο καρδιάς.Μακάρι οι ευχές μας εκατέρωθεν να πιάσουν!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Μια πολύ επιτυχημένη μεταμόρφωση. Είναι όμορφο μαζί σας. Σας ευχόμαστε καλή χρονιά. Αγκαλιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ με όλη μου την καρδιά για τα καλά σας λόγια! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ & ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

      Διαγραφή
  3. Πιο όμορφα, πιο δημιουργικά, πιο γλυκά, πιο ευαίσθητα δεν θα μπορούσες να καλωσορίσεις το 2024!
    Εύχομαι υγεία, χαρά, ηρεμία και φως στη καρδιά σου Χαρά μου!
    ΑΦιλάκια αγάπης από την Στεφανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να τον καλοπιάσω μπας και μας σεβαστεί ή μάλλον καλλίτερα εμείς να τον σεβαστουμε γιατί απο εμάς τους ίδιους εξαρτάται και το καλό και το κακό Στεφανία μου αγαπημένη.
      Θέλω να σας ανταποδώσω δε την θετική ενέργεια που λαμβάνω απο εσάς όλο το χρόνο κι ελπίζω να τα κατάφερα έστω και λίγο.
      Αφιλάκια γλυκά και γιορτινά

      Διαγραφή
  4. Τι να πω παιδάκι μου! Χαρά στην υπομονή σου! Στο πάθος και το μεράκι σου. Αφού αποκατέστησες τέτοια ζημιά, δεν έχω λόγια.
    Πρόσεχε αυτές τις εποξικές κόλλες, Χαρά μου, είναι άκρως επικίνδυνες για σοβαρό ατύχημα. Να έχεις δίπλα σου ισχυρό διαλυτικό σε περίπτωση ανάγκης.
    Καλή χρονιά, καλή μου φίλη με μια αγκαλιά από τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα αυτό με την υπομονή ξαναπέστο! Απορώ κι εγω πού τη βρίσκω απο τον καιρό της επαγγελματικής μου δραστηριότητας ακόμα που ήθελε ποοολυ υπομονή η καθημερινή τριβή με τον κόσμο και τα προβλήματα! Δε καθόμουν και ήσυχη πάντα σ ε Υπηρεσίες πρώτης γραμμής ήμουν! Τλπ θεωρώ οτι εκεί την τροχισα καλά και τώρα στις δημιουργίες την απολαμβάνω.
      Τί μου προτείνεις για τις κόλλες αλήθεια; Τί διαλυτικό απαιτείται, γιατί κόντεψα να χάσω τις ρώγες των δαχτύλων μου
      Γιάννη μου αγαπημένε πολύχρονος για τη σημερινή και σ ευχαριστώ για όόόλααα (λέγε εσύ ο,τι θες, εγω θα σ ευχαριστώ)

      Διαγραφή
  5. Χαρά μου καλή και ευλογημένη χρονιά να έχεις. Κάθε καλό στο σπιτικό σου.
    Το κόλλησες τόσο καλά και το έβαψες που το ζήλεψα τόσο ωραίο που δείχνει. Μπράβο σου και χαρά στην υπομονή σου.
    Όλα υπέροχα...όλα θαυμάσια και του χρόνου χωρίς σπασίματα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ και κάθε καλό στην οικογένειά σου! ουτε εγω το πιστεύω που εχω βιώσει το πριν. Κρίμα που δεν υπάρχει το αποδεικτικό της φωτογραφία ςμε την τεραστια τρύπα. Δε πίστευα ποτέ οτι θα μπορούσα να το ανασυνθέσω χωρίς να καταλαβαίνω ουτε εγω η ίδια πού ηταν το πρόβλημα. Ηταν κρίμα να πάει χαμένο.
      Δυστυχως αυτά τα αντικείμενα ειναι επιρρεπή στη φθορά,ειδικά σ ενα τόσο μεγάλο ταξίδι με μεγάλο όγκο δεμάτων που Κύριος οίδε πώς τα πετάνε κιολας. Κάποια καταστήματα το γραφουν στο site τους οτι ή με δική μας ευθύνη γίνεται η μεταφορά ή δεν τα στέλνουν καθόλου ει μη μόνο κατευθείαν απο το κατάστημα. Και δε τους αδικώ. Κάποια ειναι πολύ ακριβά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Χαρούλα μου Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα! Δεν ξέρω πως θα ήταν ο Αη-Βασίλης σου ...πριν το ατύχημα, αλλά η τελική, επισκευασμένη μορφή του είναι σαν καινούργια και είναι υπέροχη. Τα φτυάρια...δεν είναι για ...θάψιμο φαντάζομαι ( κοινωνική κριτική εννοώ) αλλά χρήζουν διακοσμητικής αισθητικής. Να είσαι καλά Χαρά μου, να έχεις μια όμορφη δημιουργική Χρονιά με υγεία και πολλές, πολλές χαρές!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα δεν τοχα ποτέ με την κοινωνική κριτική Αννικάκι, πάθαινα αναφυλαξία. Τ αγάπησα όμως αυτά τα φτυαρια γιατί για μένα είχαν το νόημα η Νέα Χρονιά να φέρει φτυαρίες (ετσι λέμε εμείς την κίνηση του φτυαριού) τις χαρές .
      Μακάρι οπου έφτασαν τα έργα μου να φέρουν τη θετική ενέργεια και την αγάπη που έδωσα, γιατί μπορεί ως αξία νάναι μηδαμινή αλλά ως συναίσθημα είναι αναντικατάστατο ;)
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου,ΚΑΛΗ & ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ νάχουμε

      Διαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά!
    Όλα είναι πολύ όμορφα καιι ιδίαιτερα κομμάτια!
    Καλή και Ευλογημένη Χρονιά με υγεία και πολλές,όμορφες,δημιουργικές στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Μαρία μου, είθε οι ειλικρινείς ευχές όλων μας να πιάσουν τόπο!
      Καλή σου χρονιά με ό,τι ελπίζεις κι εύχεσαι!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και καλά.
    Καλή χρονιά με υγεία και χαρά!
    Να μπορούσαμε με μια κόλλα να διορθώσουμε κι όλα τα κακώς κείμενα του κόσμου!
    Τί καλά θα ήταν!
    Εσύ σαν πρωτομαστόρισσα, πρέπει να βρεις το φάρμακο!
    Έγινε τέλειος ο Άγιος!
    Κι όλα τα άλλα βέβαια, δεν υπολείπονται σε τίποτα!
    Αχ αυτές οι ωραίες συσκευασίες, πόσα πράγματα μπορούν να γίνουν!
    Ποιος να μας καταλάβει όμως;
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκεί που το καταλαβαίνουμε εμείς Ρένα μου! Αυτό δεν είναι άλλωστε Τέχνη, να βλέπεις ο,τι οι άλλοι δε μπορούν να δουν;
      Οσο για την κόλλα που θα κόλλαγε τα άσχημα του Κόσμου, μακάρι νάχε εφευρεθεί,αλλά ας κάνουμε εμείς ο καθένας απο μόνος του ο,τι μπορεί καλλίτερο να γίνει πιο ανεκτή η πραγματικότητα!
      Φιλάκια πολλά στις φτιάχτρες της καρδιάς μας και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά Χαρά μου! Όχι που δεν θα κατάφερνες να το συγκολλήσεις εσύ! Όντως βοηθούν τα τόσα puzzles που έχουμε φτιάξει!!!
    Υπέροχος έγινε!!! Και το σπιτάκι υπέροχο, όπως και τα φτυάρια!!! Καλέ, πόσα έκανες;;;;
    Φιλάκια πολλά!!!
    Μαριάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκανα πολλά πράγματα Μαριάννα μου γιατί ήθελα νάχει επιλογές ο κόσμος που με τιμάει κάθε φορά στο τσάι και διαφορετικά κάθε φορά. Οσο για τα φτυάρια, δεν είχα αγοράσει εξ αρχής τόσα, απλά ήμουν τυχερη και σ ένα κουίζ του δημιουργού κι έτσι απέκτησα κι άλλα εκτός προγράμματος.
      Ευτυχ'ως που είχα αρχίσει να δουλεύω απο το σεπτέβριο γιατί μετά τα μέσα Οκτωβρίου με απορρόφησε το σπίτι στο 100%
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ νάχουμε

      Διαγραφή
  10. Χαχαχαχα γέλασα πολύ με την πρώτη παράγραφο Χαρά!

    Λοιπον αν και ξεκίνησες το κείμενο τονίζοντας τις δυσκολιές που περνάμε και πως τα έχουμε κάνει μαντάρα ως άνθρωποι, στη συνέχεια έδωσες ένα πολύτιμο μάθημα. Όλα φτιάχνονται. Ίσως όχι όπως ήταν εξαρχής, ίσως διαφορετικά, αλλά τελικά το αποτέλεσμα μετράει και η ελπίδα, έστω και οι λιγες πιθανότητες, μπορούν να διορθώσουν τις καταστάσεις! Αρκεί να υπάρχει θέληση και αγάπη.Εξαιρετικό το αποτέλεσμα!

    Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα οι ελληνικές ταινίες μας δίνουν ανεξάντλητα ατάκες που ταιριάζουν απόλυτα Μάκη μου!
      Σ ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου εδώ και τα καλά σου λόγια.
      Κρίμα δε θάταν να πετάξω ελαφρά τη καρδία ένα τέτοιο αντικειμενο τη στιγμή μάλιστα που μαζεύω τα σκουπίδια ακόμα και φιλενάδων;;; Δυστυχως στις μερες μας εχουμε εύκολη την αντικαστάσταση χωρίς να καταβάλουμε καμιά προσπάθεια κι αυτό αφορά απο σχέσεις μέχρι αντικειμενα. Και καλά τ αντικειμενα το προτείνουν και οι Κινέζοι για το Φεγκ σουι (μη κοιτάς που εγω αδιαφορώ) αλλά στις σχέσεις θάπρεπε να σώζουμε ό,τι μπορεί να σωθεί. Διαφωνείς;

      Διαγραφή
  11. Καλά σε είπε η Ρένα πρωτομαστόρισα Χαρά μου, αν δεν το έφτιαχνες εσύ δεν ξέρω ποιος άλλος θα μπορούσε να κάνει αυτήν την αναγέννηση εκ του χάους που προέκυψε...Μου αρέσει που δεν κ....νεις πουθενά! 🤣
    Ότι και να δημιουργήσουν όμως τα χεράκια σου τα κάνουν υπέροχα!
    Με ομορφιές καλωσόρισες την καινούργια χρονιά Χαρά μου να την καλοπιάσουμε να είναι καλή και ευλογημένη, για σένα και την οικογένεια σου να φέρει υγεία και αγάπη και επί γης ειρήνη!! Χρόνια πολλά και καλά! την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσο εχω μέσα μου τη χαρά της δημιουργίας και της προσφοράς μόνο ΚΑΛΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ερχονται Ρουλάκι μου
      Προσπαθώ ν ανταποδίδω ό,τι καλό μου έρχεται και απ όπου με όποιο τρόπο,ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνει ο αποστολέας του. Χαίρομαι λοιπόν διπλά που βρισκόμαστε εδώ μέσα τα λέμε, μοιραζόμαστε, δημιουργουμε. Χωρίς αυτό η ζωή θάταν άνοστη, δε νομίζιες;

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...