...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2023

Βασιστείτε πάνω μου!

Το "μου" έχει διττή σημασία 😉✌
Ρένα μου, ξέρεις πόσο σ' εκτιμώ και σ' αγαπώ και πόσο θάθελα να σεβαστώ την επιθυμία σου να σ απαλλάξω απο τις συνεχείς αναρτήσεις και να αρχίσεις το καθάρισμα, αλλά φταίω που συνεχίζω να δημιουργώ και θέλω να τα μοιράζομαι μαζί σας;😊😌
Μη σκας, τελευταίες μέρες ελευθερίας είναι αυτές και θα τις απολαύσω για λίγο ακόμα, μετά θα τρως αναρτήσεις -κονσέρβα χαχχα,  ακυκλοφόρητες εννοείται, αλλά με έργα που ήδη έχουν γίνει απο καιρό, ενώ αυτές οι τελευταίες είναι μόλις βγήκαν απο το φούρνο 😉 Ζεστοφούρνι ένα πράμα!🏭
Λοιπόν δεν θα σε κρατήσω για πολύ, θα σας αφηγηθώ γρήγορα απο πού ξεκίνησα και την κατάληξη.
Εχω εξομολογηθεί την αδυναμία μου να αποκτώ ο,τι βλέπω απο χριστουγεννιάτικα. 
Η βάση που ζήλεψα απο το εμπόριο
Ενας λόγος παραπάνω φέτος που λόγω των καταστροφών του τελευταίου σεισμού που είχε επιλεκτική  προτίμηση στο χριστουγεννιάτικο σερβίτσιο, είπα να τ' αναπληρώσω.
Έτσι παρήγγειλα πιατάκια γλυκού και συμπλήρωσα και τα πιάτα φαγητού. 
Έτσι έπεσα πάνω και σ' αυτή την χριστουγεννιάτικη βάση για γλυκά.
Κάτι η τιμή, κάτι οτι δεν υπάρχει πια χώρος πάνω στο τραπέζι αποφάσισα (αυτό το ξέχασα με το πού το σκέφτηκα!χαχαχχα) να τολμήσω να την φτιάξω εκ των ενόντων , ό,τι υπήρχε στην αποθήκη.
Είχα ένα γυάλινο μπωλάκι απο γιαούρτι. Ήταν πολύ ωραίες συσκευασίες που εύρισκα κάποτε σε διάφορα μεγέθη. Είναι σαγρέ με δύο αυτάκια. Το σχήμα του ήταν ιδανικό για το πρόσωπο του καρυοθραύστη . 
Επίσης ένα πλαστικό κυπελλάκι που ταίριαζε απόλυτα στο στόμιο του μπωλακίου, ένα τελειωμένο καρούλι απο μονωτική ταινία και στο τελευταίο δέμα   βρήκα μία ξύλινη βάση, που ταίριαζε ακριβώς επίσης στο γυάλινο μπωλάκι.

Εδώ έκανα και μια πατάτα που την πλήρωσα διπλά. Παρήγγειλα 6 ρηχά και 6 βαθειά πιάτα και οταν παρέλαβα κάτι δε μου κολλούσε. 
Τελικά πηγαίνοντας να τα τακτοποιήσω στη σερβάντα διαπίστωσα οτι ΔΕΝ είχα καν πιάτα βαθειά!!!
Ου γαρ έρχεται μόνον...😞αλλά έρχεται συμπλήρωμα πιάτων νάναι τουλάχιστον 12 και έχει ο θεός 😂 
Τα είδη νοικοκυριού ήταν ανέκαθεν η αδυναμία μου. 
Μ' άρεσε βρε παιδί μου ναχω ωραία πράγματα, αξεσουάρ κουζίνας, μικροεργαλεία, οτιδήποτε. 

Συγκεντρώθηκαν (απο τη φωτογραφία δεν χρησιμοποιήθηκαν το μασούρι, που είχα σκοπό να κόψω για χέρια και τα πράσινα ξυλόγλυπτα που σκόπευα για μαλλιά, αφού τα έβαφα λευκά), τα δοκίμασα με διάφορους συνδυασμούς και κατέληξα σ' αυτόν που θα δείτε.
Για να αποδώσω την εικόνα πήρα τα καλούπια μου και τον πηλό και άρχισα να συνθέτω κομμάτι-κομμάτι. 
Μετά την ολοκλήρωση και το στέγνωμα του πηλού, άρχισε η διαδικασία του βαψίματος και τέλος, του κολλήματος κομμάτι κομμάτι. Για χεράκια δε έβαλα δυο καπάκια απο βανίλιες
Συγκρίνετε λοιπόν το πρότυπο και το εξ αντιγραφής και πείτε μου, δεν έκανα καλά να μην το αγοράσω και να τολμήσω να το φτιάξω;



Η φωτογραφία τ αδικεί κατάφωρα, συχωράτε με. 

Πάντως απόλαυσα την διαδικασία και είμαι περήφανη για το αποτέλεσμα γιατί δεν ήμουν και τόσο σίγουρη απο την αρχή, αλλά σκέφτηκα "τι είχαμε τί χάσαμε;" και εκ των υστέρων λέω και είχαμε και δε χάσαμε. ¨

Το αντίθετο μάλλον 😉


Επι του πιεστηρίου: Και μάλλον απο εκδίκηση του "και είχαμε και δε χάσαμε"...κλαίω το μακαρίτη!!! μετά το τέλος της φωτογράφισης μας εγκατάλειψε άκαρδα η γυάλα 💥👿🙈. Ευτυχώς που έτυχα την στιγμή της (άνευ λόγου) πτώσης κι έτσι γλύτωσε ο γάτος μου απο την άδικη κατηγορία της δολιοφθοράς. 
Τί να γίνει συμβαίνουν κι ατυχίες, τουλάχιστον πρόλαβε να μείνει στην ιστορία των Χριστουγέννων.




Και για το τέλος, επειδή μιλάμε για βάσεις και βασιστείτε πάνω μου (του), κηροπήγια απο καπάκια απορρυπαντικών (ακούς Ρένααα;;;), με μία μπάλα (οχι παγωτού) αλλά χριστουγεννιάτικη στη μέση(η στρογγυλή εννοείται 😉),με εφέ πέτρας και στοιχεία απο πηλό. 
Οι βάσεις των κεριών είναι βαμμένα μεταλλικά σουβέρ.

Αυτά προς το παρόν απο τον κόσμο της ανακύκλωσης και των διακοσμητικών.
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση...Σας αγαπώ!



22 σχόλια :

  1. Πω πω....μα πώς τα σκέφτεσαι αγαπημένη ;;;
    Εγώ τα καπάκια τα στέλνω ανακύκλωση...πού να σκεφτώ να τα κάνω κηροπήγια.....θα μου πεις ταλέντο είναι αυτό κι εσύ τόχεις.
    Τα γυάλινα όμως μπωλάκια γιαουρτιού θα τα έκανα κάτι....άσε που δεν τα ήξερα, τώρα τα έμαθα εδώ
    Γίναν τέλειες και οι βάσεις και τα κηροπήγια !!!!
    Ελπίζω να συνεχίσεις και μετά τις γιορτές τις δημιουργίες και τις αναρτήσεις για να μας ομορφαίνεις τη ζωή της γειτονιάς !!!!
    Χαρούμενες γιορτές εύχομαι και πολλά φιλιά ! !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω τα στέλνω ανακύκλωση,κάποια τα κρατάω όμως λόγω σχήματος.Είχα προσπαθήσει και τα πρώτα χρόνια της δημιουργίας (οχι του κόσμου) να φτιάξω κηροπήγια,οχι ομολογώ με επιτυχία (για τα δικά μου γουστα) Είχαν γίνει κάπως... Αυτά είναι πολύ καλλίτερα,αν και κάποιο μου ξέφυγε στο κόλλημα και στραβώνει λίγο. Το εφέ της πέτρας όμως του έδωσε στιβαρότητα και προσωπικότητα, ετσι ώστε να μην καταλαβαίνεις απο τί συνετέθησαν.
      Τα μπωλάκια του γιαουρτιού δυστυχώς δεν είχαν καπάκια αλλά αυτό το αλουμινένιο σκέπασμα, που αμα βγεί τέλος. Αυτά ειναι το μεγάλο τους μείον γιατί ενω είναι τόσο ιδιαίτερα και καλοφτιαγμένα δύσκολα βρίσκεις καπάκι να τα σκεπάσεις και να αποθηκεύσεις κάτι με σιγουριά. Πάντως τα έχω σ όλα τα μεγέθη που βγήκαν.
      Για να συνεχίσω και μετά τις Γιορτές, δεν το συζητώ, εκτός απροόπτου βέβαια,απλά αύριο έρχεται η κόρη μου και καταλαβαίνεις... Ετσι θ ανεβαίνουν ό,τι έχω ήδη φτιάξει. Και τώρα πάω να συμμαζέψω εργαστήρι, δωμάτιό της και να πλύνω τζάμια,αρκετά ραχάτεψα!
      Φιλάκια άπειρα Ρανια μου αγαπημένη

      Διαγραφή
  2. Καλά ακούραστη η Χαρά μας, ξέρει πάντα να μας εκπλήσσει με την αστέρευτη της φαντασία!
    Μιλάς για κονσέρβα αναρτήσεις μετά τις γιορτές, δεν ξέρω γιατί αλλά δεν σε πολυπιστεύω!!!
    Ευχές αγάπης για χαρούμενες γιορτές, στέλνω με όλη μου την καρδιά!
    ΑΦιλάκια από τη Στεφανία, που δεν σταματά να σε θαυμάζει! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαα μην ανησυχείς Στεφανάκι δεν θα σας ταΐσω πολυκαιρισμένες κονσέρβες να μου πάθετε σκορβούτο! Οπως έγραψα και παραπάνω στη Ράνια, είναι έργα που έχω φτιάξει για το μπαζάρ και επειδή αύριο ερχεται για ολιγοημερες διακοπές η κόρη εξ εξωτερικού, δε θα μπορώ να φτιάχνω νέες δημιουργίες, όπως αυτές οι τελευταίες, αλλά παλιές δεν θάναι σίγουρα.
      Στεφανάκι μου χαίρομαι,χαίρομαι,χαίρομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
      Αφιλάκια γλυκά καλή μου

      Διαγραφή
  3. Τι να πω με σένα!! Ξέρεις τι μου χεις κάνει; Μόλις ειδοποιούμε ότι έχεις ανάρτηση τρέχω να γεμίσει ομορφιά το μάτι μου!! Βασίζομαι επάνω σου ότι σίγουρα με τις αναρτήσεις σου μου φτιάχνεις τη μέρα, οπότε περιμένω κι άλλες. Υπέροχα τα σταντ γλυκών αλλά και τα κηροπήγια!!Κρίμα για τη γυάλα φρόντισε να την αντικαταστήσεις!
    Φιλακια πολλά και ξανά ευχές για καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο,τι μπορώ να κάνω κι οταν μου λέτε τέτοια όμορφα πράγματα πώς να μην εχω περισσοτερο κέφι για δημιουργία Αννουλα μου γλυκειά;
      Τη καμπάνα την λυπήθηκα κι εγω γιατί είχε πολύ κόπο,αλλά τί να γίνει συμβαίνουν κι αυτά! Ταχω τρελλάνει στο πέρα δώθε για φωτογραφίες και φωτογραφίες δε μ ικανοποιούν. Βλέπω κάτι πεντακάθαρες φωτογραφίες σε ξένα μπλογκς και ζηλεύω, οι δικές μου όσο και να προσπαθώ τ αδικούν κατάφωρα τα καημένα. ΑΥτός ο καρυθραύστης-βάση είναι σαν να τον έχω μουτζουρώσει κι οχι σαν να τον εχω ζωγραφίσει και όχι μόνο.
      Τλπ εγω θάμαι εδώ μην ανησυχείς, απλά θα κάνω αγρανάπαυση μέχρι να αναχωρήσει ξανά η κόρη, αλλά υλικό υπάρχει
      Σε φιλώ με μια μεγάλη αγκαλιά αγάπης και ευγνωμοσύνης

      Διαγραφή
  4. Ρένα Χριστοδούλου20 Δεκεμβρίου, 2023 11:26

    Πάω να πάρω τα υπογλώσσια κι επανέρχομαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα οχι καλέέέ κάτσε έχω και βαλεριάνα να σερβίρω!!!! Πάντως οι δικές σου κουδούνες έγιναν ωραιότερες απο τις δικές μου. Οι δικές μου μοιάζουν λίγο σαν μαραμένα...αγγουρια χαχαχχα Για να δεις οτι έχω αυτογνωσία και αναγνωρίζω την ανωτερότητα του άλλου ;)

      Διαγραφή
    2. Ήρθα και διαβάζω ότι κατηγορείς τις κουδουνες σου.
      Ε όχι και μαραμένα αγγούρια!
      Θα θυμωσουν και θα φύγουν.

      Διαγραφή
    3. Η αλήθεια πρέπει να λέγεται Ρένα μου

      Διαγραφή
  5. Ωραία αυτά που διάλεξες για τη γιορτή των Χριστουγέννων καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσσα μου τα Χριστουγεννα είναι η γιορτή μου! Οσο κι αν μεγαλώνω (που μεταξύ μας, εχω παραμεγαλώσει) η παιδική ψυχή δνε λέει να μ εγκαταλείψει και τα χριστουγεννα...παραληρώ! Καλές Γιορτές να έχετε με υγεία!

      Διαγραφή
  6. Έτοιμη και τα σταντ των γλυκών. Μάς ανοίγεις την όρεξη, μάς φτιάχνεις την αισθητική, γενικά μάς γεμίζεις όμορφη διάθεση και δημιουργικό πνεύμα. Ξέρεις ότι όλη αυτή η παρακίνηση είναι που διαχέεται και στους υπόλοιπους και κρατά τα κίνητρά μας ζωντανά και δημιουργικά.
    Πόσο θα ήθελα να επισκεφτώ το σπιτικό σου, Χαρά μου και να περιηγηθώ στο χώρο αυτό τέχνης.
    Καλές γιορτινές μέρες, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οποτε κι αν έρθεις στη Ζακυνθο Γιάννη το σπίτι μου θάναι ανοιχτό να σ ε καλωσορίσει, ξέρε το ;)

      Διαγραφή
  7. Δεν σε προλαβαινουμε πχια.Τι να πρωτο παινεσω?Τα κηροπηγια?τις βασεις γλυκων?Ακομη και την παραγγελια των πιατων.Που και σε εμενα λειπουν τα βαθειά αλλα ολο λςω να τα παραγγειλω και ολο το αναβαλλω.Με το καλο να το χαρεις το σερβιτσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια στιγμή πρέπει να παίρνουμε γρήγορες αποφάσεις Λίτσα μου πριν ειναι πολύ αργά. Αυτές τις μέρες ομολογώ μ έχει πιάσει μια απαισιοδοξία και μελαγχολία και δεν είναι μεθεορτινή επίπτωση, αλλά το γρήγορο της ζωής που κατά καιρούς αντιλαμβάνομαι απο τα γεγονότα ;) Μην καθυστερείς λοιπόν τίποτα!

      Διαγραφή
  8. Αγγίζεις κάποιες ευαίσθητες χορδές Χαρά μου, να το ξέρεις. Και φέτος δεν έκανα τίποτα. Χαίρομαι με την κινητικότητα -πρόσεξε δεν λέω δημιουργικότητα (δεδομένη κι αξεπέραστη) και με την τρέλα (με την καλή έννοια) που κουβαλάς. Πολύ όμορφα αμφότερα…..και να τ’ ακούει ο σεισμός αυτά και να μη μας ….κουνιέται. Εύχομαι όμορφες Χριστουγεννιάτικες μέρες με υγεία και χαρά. Φιλιά πολλά πολλά και γιορτινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ αυτές οι ευαίσθητες χορδές, ακόμα και το πέρασμα του αέρα τις κινούν!
      Αννικα μου αγαπημένη ίσως εσύ πιο εγκρατής απο μένα έφτιαξες λίγα και καλά, γιατί ως γνωστόν ...ουκ εν τω πολλώ το ευ!

      Διαγραφή
  9. Επιτέλους ήρθα!
    Και τα ματαξαναείδα!
    Και χάρηκα όπως παλιά, που ήταν η μία ανάρτηση μετά την άλλη!
    Καλά έκανες και δεν πήρες τη βάση.
    Ποιος να συγκριθεί μαζί σου , τζόγια μιυ;
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ!
    Υποφέρω που δεν έχω χρόνο να δοκιμάσω, αλλά μετά τις γιορτές θα προβώ σε πειράματα.
    Γέλασα που απευθύνεσαι σε μένα!
    Δυστυχώς λίγες μείναμε!
    Δεν ξέχασα τα κηροπήγια.
    Κι αυτά υπέροχα!
    Περιμένω και τα καινούργια κι ας είναι κονσέρβα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ας έχουμε κανέναν να μιλάμε μη μόνες μας τα λέμε μόνες μας τ ακουμε!
      Αντε περιμένω τα πειράματά σου Ρενού μου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Απίθανη έγινε η βάση της τουρτιέρας...χαρά στο κουράγιο σου που κάθησες και αντέγραψες τον στρατιώτη με τόσες λεπτομέρειες. Κρίμα που έσπασε η καμπάνα !!! αλλά και πάλι, τόσα πράγματα μπορείς να ακουμπίσεις που δεν θα χρειάζονται σκέπασμα.
    Τα κηροπήγια δέ, το αποκορύφωμα της ανακύκλωσης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπήθηκα για την καμπάνα γιατί ήταν άδικο σπάσιμο και γιατί ειχε πολύ δουλειά να εφαρμόσει άψογα η χαρτοπετσέτα. Απλά την έβαλα πάνω στη βάση για τη φωτογράφιση,αλλά μονομπάντιασε και το κακό δεν άργησε να γίνει/
      Οσο για το στρατιώτη αφου έκανα τον κόπο έπρεπε να γίνει σωστός
      Μαριάννα μου σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, φιλάκια

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...