...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024

Άνοιξη στην πόρτα σου!

 Ανοιξη στην καρδιά σου!
Καλώς όρισες έρωτα, 
με τα κρίνα στα χέρια, 
με το γέλιο, την άνοιξη
με το φως, με τα’ αστέρια
 
Καλωσόρισες έρωτα
Καλώς ήρθες χαρά μου
γιατί εσύ μου ζωντάνεψες
τα νεκρά όνειρά μου
που τραγουδούσε με την υπέροχη φωνή της, η αξέχαστη Αντζελα Ζήλεια  
Γιατί η ίδια η Άνοιξη είναι έρωτας με τη ζωή, που σου ξυπνάει τις κοιμισμένες αισθήσεις και σε επαναδρομολογεί να ονειρεύεσαι! 
Και όσο πλησιάζει, τόσο πιο επιτακτική η ανάγκη ν ανοίξεις την καρδιά σου και να την δεχθείς, "ντυμένος" κατάλληλα ! 
Αλλά όπως και η καρδιά βρίσκεται στο εσωτερικό, έτσι και το σπίτι, για ν' αλλάξει και να την υποδεχθεί, πρέπει ν' αρχίσει απο την είσοδο 😉
Απο την ημέρα που καθαιρέθηκε το στεφάνι των Χριστουγέννων ήθελα κάτι άλλο για την πόρτα, μια που έμεινε η κορδέλα ανάρτησης, που με κόπο κόλλησα τα Χριστούγεννα.
Κι επειδή αυτές τις μέρες μ' έπιασε μία φούρια ανακαταξινόμησης, οργάνωσης, τακτοποίησης του εργαστηρίου μικρού μεγάλου και πολλά πράγματα φανερώθηκαν που ήταν ξεχασμένα, μεταξύ άλλων βρήκα κι ένα καπάκι κατσαρόλας!
Είχε γίνει μια προεργασία για ρολόι αλλά εκεί έμεινε.
Ετσι σήμερα, αποφασίστηκε η τύχη του, να γίνει το στεφάνι που προσδοκούσα.

Παρότι το πέρασα αστάρι μετάλλων δεν κάλυψε όλα τα σημεία φθοράς. Ετσι για σιγουριά και καλλίτερη ενσωμάτωση κόλλησα κομματάκια ριζόχαρτου σ όλη την επιφάνεια. Ετσι και μονώθηκε η βάση κι απέκτησε το χρώμα για την επικόλληση της χαρτοπετσέτας.

Ολη η σύνθεση που βλέπετε είναι decoupage χαρτοπετσέτας, ριζόχαρτων και sospeso πάνω σε αλουμινοκαπάκι για να δείχνουν κάποια λουλούδια ανάγλυφα. Είχα αρκετά αποθηκευμένα αλουμινοκαπάκια,αλλά ακόμα  η τύχη τους αγνοείται.

Σtην αρχή κολλήθηκε το κεντρικό στοιχείο, ο νάνος,



μετά γύρω-γύρω ένα-ένα τα λουλούδια απο ριζόχαρτο και στο τέλος, κομματάκι-κομματάκι τα φυλλαράκια απο χαρτοπετσέτα επίσης. 

Γύρω στο στεφάνι του καπακιού κολλήθηκε κορδέλα ελαστική, που έκανε απο μόνη της σουρίτσες και απο πίσω κολλήθηκε μία φάσα απο λινάτσα όπως ο φιόγκος. 
Μετά έσκισα ένα κομμάτι καρώ ύφασμα, το σούρωσα με βελονιά και το κόλλησα γύρω απο το στεφάνι να δώσω ένταση. 
Αυτό έγινε σε δεύτερη φάση και αφου τόχα φωτογραφίσει και το είχα βάλει εδώ, γιατί διαπίστωσα οτι έδειχνε μίζερο και μονοδιάστατο.

 Νομίζω οτι ταίριαξε απόλυτα και οι τρείς σειρές διαφορετικών υφών έδωσαν ενα αποτέλεσμα Ηλίανθου!

Επίσης κολλήθηκαν δύο πεταλουδίτσες χάρτινες απο κοφτη μια και τις είχα και κρεμάστηκαν χάντρες  στην κάτω πλευρά.
Ενας φιόγκος στην κορυφή και κόλλησα επίσης 3 μελλισάκια απο αυγά kinder. Τί τα μαζεύω τόσο καιρό;

Κρεμάστηκε δε μ' ενα σκληρό χαρτονένιο γάντζο απο κάποια συσκευασία καλοκαιρινών πέδιλων.



Και νάτο στην πόρτα κρεμασμένο, να καλωσορίζει την Άνοιξη στον κήπο, που μετά τις βροχούλες οργιάζει!

Μ' άρεσαν δε τόσο πολύ τα μελισσάκια, που το ίδιο βράδυ άρχισα να φτιάχνω δεύτερο στεφάνι!

Έκοψα δύο κύκλους απο χαρτόνι συσκευασίας και άρχισα να κολλάω πάνω τ' αυγουλάκια, αφού τα είχα προηγουμένως τυλίξει με την αυτοκόλλητη ταινιούλα. 
Τελικά διαπιστώνω οτι, ό,τι κι αν αγοράζω κατά καιρούς στο άσχετο, τα βρίσκω μπροστά μου τη δεδομένη στιγμή που τα χρειάζομαι, γιατί δεν υπήρχε, ούτε μία στο εκατομμύριο, περίπτωση να κάτσω να κόψω ισόπαχες αυτοκόλλητες ταινίες και μάλιστα μαύρες, για να τα έφτιαχνα. Την είχα, το σκέφτηκα και το πραγματοποίησα Ματάκια και μυτούλες απο μαρκαδόρο ανεξίτηλο και κεραίες απο χάντρες.
Ενδιάμεσα κόλλησα πεταλούδες απο κόφτη που είχα αποθηκευμένες, ξύλινες πασχαλίτσες και γρασίδι. Σε κάποια ακόμα κενά κόλλησα "μισά λουλούδια" απο μία κατασκευή, που μου είχε στείλει η Σωσώκα και είχε ξεκολλήσει, με την τεχνική του quilling.
Κόλλησα ένα χοντρό κορδόνι συσκευασίας στο εσωτερικό του στεφανιού, να μην φαίνονται οι ενώσεις των δύο χαρτονιών και στην εξωτερική περίμετρο, μία τρέσα με πομ πομ γκρι . 
Και ιδού το μελισσοστεφάνι! 


Κυψέλη ολόκληρη με τις εργάτριες, τους κηφήνες και τη Βασίλισσά τους! Οχι παίζουμε 😋
Οχι πέστε μου,  Μα δεν είναι σκέτο μέλι;;;🍯

Και για το τέλος, αν δεν σου φτάνει η Άνοιξη να μείνει στο κατώφλι, γέμισε κι ένα καλάθι έτσι για να βρίσκεται 😉
Ενα  χειροποίητο καλαθάκι απο χαρτόνι συσκευασίας ντυμένο με λινάτσα και κάλυψη μ' ένα δίχτυ απο γυναικεία τσάντα που χάλασε (το έβαλα γιατί είχε βάση με χρυσά τρουκς) και κεραμικά παπάκια κάνουν τρέλες στον ανοιξιάτικο κήπο, γεμάτο όχι μόνο απο λουλούδια αλλά κι απο αυγουλάκια αληθινά και μη. 



Ετσι γιατί η Άνοιξη δε χωράει πουθενά και ξεχειλίζει απο παντού!
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ όπου μπορείτε!


19 σχόλια :

  1. Ήρθες σαν την άνοιξη!!! Τρελάθηκα με τις κατασκευές σου, αγαπημένη Χαρούλα!!! Εύχομαι ολόψυχα η άνοιξη να κατοικεί πάντα στην καρδιά μας!!! Συγχαρητήρια και σήμερα!!! Μια αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρά τις καθημερινές δυσάρεστες εκπλήξεις που όλες λίγο πολύ ζούμε στον κάθε τόπο, παρ όλ αυτά αντιστεκόμαστε και με νυχια και δόντια προσπαθουμε να φέρουμε την ΑΝοιξη μέσα μας και γυρω μας Μπαρμπουνάκι.
      Σ ευχαριστώ και απο εδώ γιατί τροφοδοτείς την έμπνευσή μου. Μονο που τώρα απο τον επόμενο χρόνο η νέα αποστολή ;) χαχαχχα
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Και εγένετο στεφάνι! Και γέμισε λουλούδια, ομορφιά. Και έφερε το φως, τη γαλήνη, το άρωμα. Και έγινε ένα σώμα και ψυχή με την Άνοιξη για να την καλωσορίσει.
    Άχ βρε Χαρά μου με τις εμπνεύσεις και τις δημιουργίες σου. Πάντα αφουγκράζονται το ρολόι της φύσης, προσαρμόζονται πάνω του.
    Γεμίσαμε ομορφιές και πάλι.
    Όμορφη άνοιξη στην καρδιά σου, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφη ΑΝοιξη και για σένα αγαπημένε μου φίλε, τα λόγια οσυ με τιμούν και με συγκινούν πάντα
      Την αγάπη μου ατόφια

      Διαγραφή
  3. Α παπάπα!!!!
    Τί ωραία στεφάνια είναι αυτά;
    Η άνοιξη αυτοπροσώπως.
    Πώς να μη μαζεύουμε μετά;
    Γίνεται να τρέχουμε σαν τρελές, που είμαστε δε λέω, τελευταία στιγμή;
    Ενώ τα κρύβεις ωραία ωραία κι όταν τα χρειαστείς, τσουπ νατα.
    Και οι μέλισσες;
    Θα τρώω κι εγώ τώρα κιντερ να μαζέψω πιο πολλά αυγουλάκια.
    Κσι το καλάθι, τέλειο.
    Ποιος να μας καταλάβει;
    Μάζευε Χαρά, μην ακούς κανένα.
    Τρέχω να φτιάξω το δικό μου στεφάνι, με κουρελάκια Τί άλλο;
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε μήν πάθεις καμιά χοληστερίνη και με κυνηγάει ο Γιάννης,θα σου στείλω αυγουλάκια, όπως λέμε, να φάν' κι οι κοτες!
      ΑΝ δεν είχαμε υλικά πώς θα ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις,ε;;;
      Φιλάκια πολλά και καλόφτιαχτο το στεφάνι σου,ανυπομονώ

      Διαγραφή
  4. Ε μα, τα χρυσά σου χέρια έκαναν πάλι το θαύμα τους
    Καταπληκτικά τα στεφάνια, θα με κάνεις να αρχίσω να παίρνω κίντερ
    Το δε καλάθι απίθανο
    Υποδέχτηκες την Άνοιξη τόσο ωραία !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας μοιράσω να μη μου κακοκαρδίζεστε.
      Αλλωστε απο καιρό θέλω να κάνω μία αποστολή, μου έλειψε βλέπεις απο τα Χριστουγεννα,χαχαχχα
      Φιλάκια πολλά και στη μπουμπούκα σου

      Διαγραφή
  5. Ναι καλά τρέλανε μας τώρα για άλλη μια φορά Χαρά μου
    Μα τι μυαλό γρανάζι είναι αυτό; Αλλά να λέμε και το ότι δεν πετάμε τίποτα ε; Μα και κιντερακια; Καλά έπαθα πλάκα και μόνο από τα υλικά...
    Σε φαντάζομαι να σκαλίζεις και να σκέφτεσαι και ένα μεγάλο χαμόγελο νααα..
    Υπέροχα όλα όσα δημιούργησες από το τίποτα και εφτιαξες ομορφιές στα στεφανακια σου
    Δεν θα μπορούσες να τα κάνεις ωραιότερα
    Καλή Ανοιξη 🌹🥀🌺να έχουμε Αγαπημένη μου με υγεία
    Σε ευχαριστώ πολύ για το πρωινό χαμόγελο
    Να είσαι χαρούμενη με ότι κάνεις...την αγάπη μου 🥰😘❤️🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχααααααααααα μυαλό γρανάζι!!!!σε καλό σου, πού βρήκες τέτοια παρομοίωση!!! Αλλά δεν εχεις κι άδικο, γρανάζι πρέπει νάναι γιατί κολλάει πολλές φορές το ρημάδι!χαχχαχα
      Κι εγω σ ευχαριστώ γαι το χαμόγελο και ήταν και πλατύ πλατύ, όλοι τοχουμε ανάγκη. Ευτυχώς που ήρθε η ΑΝοιξη αν και πολύ πρώιμα γιατί αν ήταν χειμώνας θα πέφταμε σ εκατάθλιψη μ όσα συμβαίνουν γύρω μας. Ευτυχώς η δημιουργία μας χαρίζει πλατειά χαμόγελα και είναι το σπουδαιότερο γιατρικό.
      ΑΝταποδίδω με την ίδια θέρμη <3

      Διαγραφή
  6. ΦΩΣ +ΓΕΛΙΟ,+ ΧΑΡΑ +ΑΝΟΙΞΗ=ΧΑΡΟΥΛΑΚΙ !!😍 Εγώ που είχα την τύχη 😀 και τα είδα απ' κοντά.. 😉 βλέπεις πόσο ξεχωριστά και μοναδικά είναι . Οχι μόνο τα στεφανακια αλλά όλες οι ανοιξιάτικες δημιουργίες... 😍 Μου ζωντάνεψες...την Άνοιξη😉. Είσαι αστέρι αγάπη💐 👏👏✍️😘❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε βρε καλώς τα παιδιά τα δικά μας!!!!
      Ζηλεψες τη χάρη της Κάθριν ΑΘηνούλα κι έγινες κι εσύ Τζάντε;
      Σ ευχαριστώ πολύ που επιβεβαιώνεις τα λόγια των φίλων που αυτοί απλά υποψιάζονται ενώ εσύ τα βλέπεις δια ζώσης.
      Αυτή η περίοδος μοναχικότητας και δημιουργίας απο τις καλλίτερές μου!!! Και συνεχίζω...
      Αντε καλό βόλι, να προσέχεις με τις επιλογές σου, σ ευχαριστώ που πάντα εχεις ενα καλό λόγο για τα έργα μου. Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  7. Εχεις κάθε λόγο να νιώθεις χαρούμενη, ανοιξιάτικη, ανανεωμένη Χαρά μου! Είπαμε, ευέλικτοι, αλλά καπάκι κατσαρόλας βρε θηρίο! Έμπνευση που δηλώνει το πάθος για το δημιουργικό σου οίστρο. Πάντα μας εκπλήσσεις! Να είσαι καλά Χαρούλα μου με τις υπέροχες ιδέες σου!
    Την αγάπη μου και μια αγκαλιά ας είναι και ......Σαρακοστιανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ κρίμα δεν ηταν να πάει χαμένη τέτοια βάση; Καπάκι , καπάκι! τί να κάνουμε. Πορευόμαστε μ ό,τι έχουμε
      Και χαίρομαι με καθ έναν που μπαίνει στο σπίτι και χαμογελάει κι ας μη ξέρει τί κρύβει το "στεφάνι" απο πίσω ;)
      ΑΝταποδίδω την αγκαλιά και τα φιλιά γιατί μόνο σαρακοστιανά δεν είναι ;)

      Διαγραφή
  8. Τι ομορφιά είναι αυτή Χαρά μου!
    Όλες σου οι δημιουργίες πανέμορφες αν και το στεφάνι με τις μελισσούλες που είναι υπέροχο, μου έκλεψε τη καρδιά!
    Καλή συνέχεια στις Πασχαλινές προετοιμασίες με πολλά ΑΦιλάκια αγάπης!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ σου έκλεψε την καρδιά να σου το στείλω με μεγάλη μου χαρά Στεφανάκι. Αλλωστε εγω δεν σταματώ να τρωω αυγουλάκια
      ΑΝ είχα τη νέα σου διεύθυνση των Αθηνών θα σου είχε έρθει ήδη ,κάντο λοιπόν το καλό και στείλτην . Θα χαρώ πολύ να φτάσει στα χέρια σου,αλλωστε σ εχω παραμελήσει σε σχέση με τ άλλα κορίτσια και τοχω γουρούνι μέσα μου,που λέει ο λαός
      Περιμένω....αφιλάκια μέχιρ τοτε

      Διαγραφή
  9. Beautiful creations for Spring and Easter, I love them all!
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. WOW! I can't help but admire your ingenuity and abilities. I especially love this cute bulb bird. Revelation! Have a joyful and blessed Easter!
    hugs,
    BozenA

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...