...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 30 Ιουνίου 2024

Παραθαλάσσιο Τοπίο

Επειδή λόγω των προετοιμασιών του γάμου έμεινα πίσω στις αναρτήσεις και στην περατζάδα της γειτονιάς μας, είπα να μην χάσω άλλο χρόνο(παρότι δεν είμαι στα καλλίτερα μου από μεταγαμηλια ίωση) αφού γίνεται μία νέα πρόκληση απο τη γνωστή μας φιλενάδα και εχει θέμα με θάλασσα...το στοιχείο μου 😉!
 Βέβαια το θέμα είναι "ήλιος"-"κοχύλια"...ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και συμμετέχω με το "οτιδήποτε" ΑΛΛΑ απο τη Θάλασσα τη μαγεύτρα.

Στα πρώτα λοιπόν φετινά μας μπάνια, ελάχιστα προς το παρόν γιατί ο χρόνος πίεζε και ενω οι ελεύθερες παραλίες όλο και λιγοστεύουν δραματικά, αντί να ψάχνω πετρούλες άρχισα να ψιλοψάχνω κομμάτια ξύλου, βγαλμένα απο τη θάλασσα και ποτισμένα αλάτι.

Είναι λοιπόν με τα πρώτα κομμάτια του φετινού Καλοκαιριού, κι ετσι για προθέρμανση, φτιάχτηκε ένα μικρό κομμάτι ακροθαλασσιάς.
Πάνω σ' ένα θαλασσοφαγωμένο ξύλο βάση, στήθηκαν τρία διαφορετικού πάχους και ύψους κομμάτια ξύλων,τα οποία τα έβαψα σε Παλ διαφορετικά χρώματα εμφανώς φθαρμένα. Στο πιο μεγάλο και κεντρικό ζωγράφισα μία αναρριχώμενη τριανταφυλλιά, πόρτες, παράθυρα και λοιπά αξεσουάρ 
Ενα κομμάτι θαλασσόξυλου έγινε το δέντρο της γειτονιάς με αποξηραμένα χόρτα της θάλασσας. Ένα στικ απο self test(αυτές τις μέρες έχουν την τιμητική τους 😷) με ανάλογες χάντρες έγινε ένα φωτιστικό δρόμου.



Από το υπόλοιπο σκηνικό, τα  μη ξεβρασμένα απο τη θάλασσα επίσης, είναι η βαρκούλα, που είναι κομμάτι παιδικής  μπομπονιέρες απλά για πανακι κολληθηκε ένα κομμάτι πλακακιου και τα γλαστράκια, που είναι χάντρες ξύλινες και ακρυλικές για ν αποδώσουν τους κάκτους.
Και όλο μαζί στημένο μπροστά απο μία χαρακτηριστική Αιγαιοπελαγίτικη εικόνα με ακουαρέλα ζωγραφισμένη πάνω σε μάρμαρο, που έγινε το ιδανικό ταξιδιάρικο σκηνικό!


Με αυτή λοιπόν τη δημιουργία λαμβάνω μέρος στην Πρόσκληση της Μίας και εύχομαι νάχουμε μία καλή συνέχεια Καλοκαιριού!


Καλοτάξιδο νάναι, σαν τα καραβάκια μου απο balsa ⛵




30 σχόλια :

  1. Τι όμορφα που είναι όλαααα !!!!
    Καλό μήνα .... σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο τέλος θα την πάθω με τις προγραμματισμένες αναρτήσεις όπως προέβλεψε η Μισιρλού, καλή της ώρα! Θα εχω πεθάνει και θ ανεβαίνουν αναρτήσεις!!!χαχαχχα
      Ετσι συνέβη και τωρα χωρίς ναχω απαντήσει σ αυτά τα σχόλια μπήκε η προγραμματισμένη απο μέρες, γιατί ξεχάστηκα με τις δουλειές.
      Φιλάκια πολλά και όσο το δυνατόν πιο κρύα

      Διαγραφή
  2. Φανταστικά και πρωτότυπα!
    Καλό κι Ευλογημένο μήνα με όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαυμάζω πάντα τις πανέμορφες δημιουργίες σου, Χαρά μου. Ολόκληρη παραθαλάσσια γειτονιά έφτιαξες, φίλη μου, συν τα πανέμορφα ξύλινα καράβια. Χίλια μπράβο. Σ' ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στην Craftlandia Challenge. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που μετά απο πολύ καιρό, ξαναλαμβανω μέρος σε μια σου πρόκληση, σφόδρα Καλοκαιρινή Μαράκι μου. Επεται συνέχεια ;)
      Φιλιά πολλά κι απο μένα

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Χαρά μου!
    Μπράβο που πρόλαβες και την πρόσκληση της Μίας.
    Δεν θα μείνει ξυλάκι στις παραλίες της Ζακύνθου τώρα που αποφάσισες να ασχοληθείς και μ αυτά.
    Τέλεια γειτονιά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας μη φοβουνται Ρένα μου τα ξυλάκια της παραλίας γιατί με τουτη την αφόρητη ζέστη,εχω μείνει στα 4 μπάνια προ του γάμου.
      Αλλωστε μετά το κρύωμα και τον κόβιντ νοιώθω αδύναμη και αδιάφορη για κάθε έξοδο απο το σπίτι. Πόσο μάλλον οταν βράζει το σύμπαν
      Φιλάκια πολλά απο τη δροσιά του εργαστηρίου μου

      Διαγραφή
  5. Μα πότε τελικά ησυχάζεις Χαρά μου;;;;;;;;;
    Οι δημιουργίες σου και πάλι υπέροχες και μπράβο για τις εκάστοτε συμμετοχές σου!
    ΑΦιλάκια αγάπης!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως τα λες! ΔΕΝ ΗΣΥΧΑΖΩ
      χαχαχχαχα νάξερες πόσο μ αρεσει αυτή η δημιουργική αναστάτωση που υπάρχει στο κεφάλι μου ακόμα και τις ώρες του ύπνου! Και πόσο με ξεκουραζαν και με ξεάγχωναν αυτές οι μικρές ασήμαντες δημιουργίες απο το άγχος των προετοιμασιών του γάμου!
      Αυτό που μέσα απο τις περιπέτειές μου εμαθα καλά Στεφανία μου ειναι το carpe diem! Μην αφήνω το χρόνο να περνάει ανεκμετάλευτος οταν τόσα πράγματα μπορώ να κάνω και που χωρίς δισταγμό θα παραδεχθώ οτι ειναι και τα φάρμακά μου για την υγεία μου!
      Οπότε ΝΑΙ, ΔΕΝ ΗΣΥΧΑΖω
      Αφιλάκια γλυκά γλυκύτατα

      Διαγραφή
  6. Με τέτοια όμορφη, γλυκιά καλοκαιρινή δημιουργία πως να μην ξεκινήσει έτσι όμορφα και ο Ιούλιος ; 😉 😍Πολλά μπράβο καλλιτέχνη μου 👏👏👏✍️😉🥰 Καλό μήνα με πολλά μπάνια 🙏και εννοείται και μαζεματα..😉 Θάλασσα χωρίς μάζεμα δεν γίνεται 😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάνω που είπα θαρθει ο βοηθός να βοηθήσει τη γραία που δυσκολεύεται στο σκύψιμο, σε κέρδισε η ΑΘήνα! Τί να πω; οτι δε το περίμενα; Ψεμματα δε λέω αλλά ποιός να στο πει που θα τον έτρωγες ζωντανό!!!Τλπ θα υπομονέψω μέχρι τα τέλη του ΑΥγουστου, ελπίζω μην διαπιστώσουν τι γίγαντας ασφάλειας είσαι και σε κρατήσουν για πάντα,χαχαχχααααααα καλά μη βαράς, μια κουβέντα είπα

      Διαγραφή
  7. Περαστικά με την ίωση. Και η συμμετοχή σου υπέροχη. Μια πανέμορφη γειτονιά σε κάποιο νησί μας.Να σου ζήσουν και τα παιδιά όλα πανέμορφα είδα την προηγούμενη ανάρτηση και δεν πρόλαβα να σχολιάσω και ανάρτησες ξανά. Καλό γλυκό μήνα και προσοχή ο κόβιντ είναι πανταχού παρών
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να με ταλαιπωρησε και λίγο να εξακολουθεί ακόμα η ίωση όμως η χαρά που μου προσέφερε μέσω της αναγκαστικής καραντίνας και της ακαταύπαστης δημιουργίας ,δεν συγκρίνεται με τα συμπτώματα Αννα μου! Ο κόβιντ ειναι παρών και δυναμικός και υπολογίσιμος, αλλά οταν σου δίνει δημιουργικές διεξόδους χωρίς κινδύνους, καλώς αντιμετωπίζεται
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, σου ευχομαι κι εσένα κάθε καλό στην οικογένειά σου
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  8. Que maravilla de casitas y barcos, me encantan todos!
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα με τις ομορφιές σου και τα θαλασσινά σου, Χαρά μου. Και φυσικά πολλά περαστικά, κορίτσι μου στις τυχόν ηλίθιες ιώσεις, που μας τυραννούν καλοκαιριάτικα. Έλεος.
    Καλό μήνα να ευχηθώ, καλή μου φίλη, πάντα να έχεις κάτι να μάς δίνεις με τις ομορφιές σου.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα Γιάννη μου, δεν θα κάνω τη γενναία, αλλά αν είναι νάναι τέτοιες ελαφρου τύπου καλοδεχουμενες, αλλωστε μου προσφέορυν την εναλλακτική της απομονωσης και της δημιουργίας.Οι πιο σοβαρές να μην έρθουν. Δυστυχως ως φαίνεται θα πρέπει να μάθουμε να συμβιώνουμε με τον κόβιντ πια
      Καλό μήνα αγαπημένε μου φίλε και κάθε καλό να μας φέρει

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα και περαστικά!!!! Τα τοπία από θαλασσόξυλα είναι στο πρόγραμμα του φετεινού summer-camp με την Αθηνούλα! Είμαι σίγουρη πως μόλις δεί και το δικό σου θα ξετρελλαθεί, όπως κι εγώ!!!! Και τα βαρκάκια σου τέλεια έγιναν! Φιλάκιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαααα summer-camp ακουω και λυώνω!!! Θα ζήσω άραγε εγω τέτοια χαρά;;;
      Μαριάννα μου είμαι σίγουρη οτι θα οδηγήσεις την Αθηνουλα πάνω στα δικά σου πατήματα και είναι τοσο ωραίο και ελπιδοφόρο αυτό!
      Περιμένω λοιπόν την κριτική της και τα δικά της αριστουργήματα υπο την καθοδήγησή σου !
      Φιλάκια πολλά και στις δυο σας αγαπημένες μου

      Διαγραφή
  11. Hola vengo de Craftlandia 19. Hermosa propuesta. Abrazo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να ζήσουν ευτυχισμένα τα παιδιά σου Χαρά μου. Θυμάμαι και εγώ αμέσως μετά το γάμο της κόρης είχα αρπάξει μια "ωραία" πνευμονία. Περαστικά!
    Καλοτάξιδα τα καραβάκια σου γύρω από το νησί των θαλασσόξυλων.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχως Ελένη μου, ο ιός δεν κάνει διακρίσεις πια και κάθε φορά μετά απο ένα σημαντικό πολυπληθές γεγονός τα κρούσματα ειναι εντυπωσιακά πολλά!
      Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και εσείς να χαίρεστε την ομορφη οικογένειά σας.
      Φιλάκια πολλά (θα σε δούμε καθόλου;)

      Διαγραφή
  13. What a very special creation. Thanks for sharing it at Craftlandia 19 too xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I thank you for the opportunity you gave me through your invitation to create a beautiful sea landscape.

      Διαγραφή
  14. Hermoso paisaje realizado con todo ese material que encontraste en la costa, nos encanta todo el conjunto y en especial todos esos detalles que dan vida al conjunto, gran trabajo. Un abrazo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¡Muchas gracias por el lindo comentario, muestra cuánta atención pusiste en mi creación!
      Que estés bien y espero verte en otras invitaciones.

      Διαγραφή
  15. Μπράβο και πάλι μπράβο Χαρά μου για τη αγάπη σου να δημιουργείς από το τίποτα πολύ όμορφες καλοκαιρινές εικόνες και όχι μόνο αυτό, αλλά και να μας εξηγείς πως ακριβώς τα κάνεις!
    Ελπίζω αυτή την στιγμή να σας έχει αποχαιρετίσει ο κόβιτ και να ξεκουραστείς κάνοντας τα μπανακια σας αγάπη μου.
    Πολύ ωραία και ευρηματική η συμμετοχή σου Χαρά μου!
    Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη! την αγάπη μου πάντα και μια μεγάλη αγκαλιά! 🧡😊🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα δύσκολο να μα αποχωριστουν τα διάφορα Ρουλάκι μου, απλά έμαθα να συμβιώνω αρμονικά μαζί τους και να διασκεδάζουμε παρέα! Εχουμε μέλλον λοιπόν τουλάχιστον ιατρικό και ελπίζω και καλλιτεχνικό. Οσο αυτά τα δύο συμβαδίζουν και δνε πλακώνονται μεταξύ τους , υπερτερώντας τα άσχημα, μια χαρά διαχειρίζονται! Αλλωστε μεγαλώνουμε μη κοιτάς που έχουμε νεανική κράση (!!!χαχαχαχα) και τα προβλήματα αυξάνονται. Εμείς ομως αντιστεκόμαστε σθεναρά, ετσι;;;;
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου πονεμένη κι εσύ.Αντε τον φάγαμε το γάϊδαρο...

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...