...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

Παιδιάστικα καμώματα

Ε ναι λοιπόν, το παραδέχομαι! λειτουργώ σαν παιδί και μάλιστα πεισματάρικο.
Να ζητήσω συγγνώμη;
Γιατί; γιατί όσο μεγαλώνω θέλγομαι από κάθε τι που μου δίνει χαρά; γιατί νοιώθω χαρά μέσα μου και την εξωτερικεύω;γιατί δε συμβαδίζω με την ηλικία μου; γιατί δεν έχω δικαιολογία να κάνω αυτά που κάνω; ένα παιδί π.χ. ή ένα εγγόνι;;;
Ε αφού δεν ήρθεν η ώρα μου ακόμη,τι να κάνω;;;😒
Προτιμώ να το περιμένω ως παρθένα (εγώ μόνο κατ όνομα εννοείται) που περίμενε τον Νυμφίο,απλά προετοιμασμένη.
Αν δε προπονηθώ επι μακρόν πώς θα υποδεχθώ το εγγόνι;;;τι θα του δείξω;πώς θα το διαπαιδαγωγίσω σε μια επόμενη καραντίνα;
Και ύστερα μέχρι να το υποδεχθώ,που δε βλέπω φως, να παραμένω άπραγη; μα εγώ θα βουρλιστώ μπίτι!Οριακά κρατιέμαι.
Τέλος πάντων, όταν είμαι στις μαύρες μου, είμαι "μη του μιλάτε του παιδιού,αφήστε το να κλάψει", όταν όμως είμαι καλά,δεν μπορεί να περάσει μέρα χωρίς εργο-χειρο, χωρίς χειρο-κατασκευή, χωρίς χειρο-δημιουργία. Οτιδήποτε δηλαδή, αρκεί να δουλεύουν τα χέρια,να παράγεται από τα χέρια!
Μια  κενή μέρα, οταν όλα πάνε καλά, δεν πρέπει να υπάρχει, γιατί μετά τα νεύρα είναι σαν σύρμα για τα πιάτα.
Δεν είναι ανάγκη νάναι κάτι σημαντικό,κάτι που θα μπει στο Μουσείο του Λούβρου. Ας είναι κάτι μικρό και κατ΄ άλλους ασήμαντο.Κάτι που άλλοι θα πετούσαν χωρίς δεύτερη σκέψη,αλλά σ' εμένα το φτιάξιμό του θα μου φέρει ένα χαμόγελο να διαγραφεί στο πρόσωπο.
Από την πρώτη στιγμή που βρήκα αυτό το Ιταλικό μπλογκ της δασκάλας του Νηπιαγωγείου (!!! στην κλάση μου βρέθηκα) το λάτρεψα. Ανακάλυψα μικροπραγματάκια που κάνουν τα παιδικά ματάκια να λάμπουν από έκπληξη,μαζί και τα δικά μου.
Από τα πρώτα ευρήματα  που με κατενθουσίασαν, ήταν οι κάψουλες από τα πασχαλινά αυγά Kinder. Έχω δηλώσει επανειλημμένως οτι είμαι φαν και της συγκεκριμένης σοκολάτας και του περιεχομένου της. Έτσι λοιπόν όταν διαπίστωσα πόσα μπορείς να φτιάξεις μ' αυτές τις κάψουλες, και τ αγαπημενα Σουηδικά μανταλάκια (η ενδυμασία είναι πάντα καλτσάκι ;) ),μεγαλούργησα (το λέω μόνη μου ,μη σας βάζω σε κόπο)!
Εδώ  & εδώ μπορείτε να δείτε παλιές κατασκευές
Τώρα αυτές είναι οι πρόσφατες.

Κάψουλες απο αυγά Kinder ντυμένα με κάλτσες και λοιπά διακοσμητικά

















Γλυκές χωριατοπούλες που άλλη μαζεύει απλά λουλούδια,άλλη μανιτάρια κι άλλη έχει κόκκινα αυγά για πούλημα!

Κάψουλες απο αυγά Kinder ντυμένα με κάλτσες ;)

Και μια κι είπαμε για αυγά,είχα αρκετά αυγά διαφόρων μεγεθών και μορφών, που ή τα κρεμούσα σε γυμνά κλαδιά σε βάζα ή στα σιδερένια πολύφωτα.


Φέτος όμως λόγω προσωπικών προβλημάτων και της πανδημίας που έφερε τα πάνω κάτω,και δεν είχα καμιά όρεξη πανστολισμού (αν και το Πάσχα ,δεν στολίζω ,απλά κάποιες διακριτικές πινελιές) είπα να τα μαζέψω όλα σ ένα.
Και προέκυψε αυτό το Πασχαλινό δέντρο.
Γιατί ναχουν μόνο τα Χριστούγεννα δέντρο;;;αδικία!Τώρα απέκτησε και το Πάσχα.









Και όλα αυτά ήρθαν να  συμπληρώσουν δύο κοριτσόπουλα που μαντέψτε από τι είναι 😉

Άντε ...για προσπαθήστε λίγο ακόμα...ΝΑΙΙΙ!το βρήκατε,σας άκουσα! Φελλοί
 Όχι οτι τα κορίτσια είναι φελλοί,το κορμάκι τους είναι από φελλό.
Κοριτσάκια απο φελλό και χαρτοκοπτική

Στην αρχή είπα να τα ντύσω με ύφασμα αλλά δεν αγκάλιαζε καλά το σώμα έτσι ακολούθησα τη δασκάλα μου(αυτή τη νηπιαγωγό) και ντύθηκαν με χαρτονάκι. Εγώ τα στόλισα λίγο παραπάνω με κουμπάκια και δαντελίτσες και ομολογώ, τις απόλαυσα 😍.
Τόσο απλές και τόσο χαρούμενες!Η χαρά των μικρών πραγμάτων
Και για το τέλος είπα να ενηλικιωθώ,ως ένα σημείο βέβαια, μην είμαστε και πλεονέκτες! γιατί πάλι για παιδικό παιχνίδι θα μιλήσουμε
Κι αυτό είναι οι σαπουνόφουσκες!
Αυτές με τα ιριδίζοντα χρώματα που βγαίνουν από ένα τόσο δα κυκλάκι και μεγαλώνουν και μεγαλώνουν και τα παιδάκια προσπαθούν να τις πιάσουν ,να τις σπάσουν και να μείνουν τα χρώματά τους στα χέρια τους!
"Soapbubbles" pebble art by Hara

Κι όμως αυτές ή φεύγουν ψηλά στον ουρανό που σπάνε από μόνες τους ή μένουν απλό σαπουνόνερο στα παιδικά χέρια και η μαγεία διαλύεται.
Εγώ πάλι πιστεύω οτι η μαγεία είναι πάντα παρούσα όταν τη χρειάζεσαι να σε βγάλει από δυσάρεστες καταστάσεις,αρκεί να την αναζητήσεις, με όποιο τρόπο εσένα σε βολεύει κι οχι πάντα με μεγαλεπήβολα σχέδια 😉
Τι λέτε; δεν ξαναγίνατε για λίγο και σεις παιδιά;
Ελπίζω να τ' απολαύσατε όσο κι εγώ.
<3 .="" p="">Καλή εβδομάδα νάχουμε ,στο επανιδείν με την αγάπη μου πάντα <3 p="">

34 σχόλια :

  1. γεια σου κοριτσακι μου Υπεροχο!!!!
    μην αλλαξεις ποτε!!!!!!!!!!
    εισαι ενα παιδι γεματο φαντασια και εμπνευση!!!!
    η δημιουργικοτητα σου...ειναι
    απιστευτη!!!
    σου ευχομαι υγεια!!!
    καλη συνεχεια!!!!
    μια αγκαλια και ενα ευχαριστω!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φιλενάδα μου γλυκειά,που προσπάθησα να μπω στο μπλογκ σου πριν μερικές μέρες και μου έιπε οτι δεν έχω προσκληθεί :(
      Σ ευχαριστώ ομως που έρχεσαι εσυ σ εμένα και μου γραφεις τόσο όμορφα λόγια! Ανταποδίδω την αγκαλιά με μεγάλη θέρμη ,σ ευχαριστώ και σου εύχομαι ΥΓΕΙΑ & μόνο!

      Διαγραφή
  2. Α μ'αρέσει το παιδί Χαρά,γεμάτο κέφι και δημιουργικότητα.
    Πολύ όμορφα όλα και το χαμόγελο που σου χαρίζουν τα κάνει ανεκτίμητα.
    Παιδί ναι παιδί να παραμείνεις. Είναι και λυτρωτικό.
    Και οι φούσκες, οι σαπουνόφουσκες για μεγάλους είναι καλύτερες να το ξέρεις.
    Καλή εβδομάδα Χαρά μου με κέφια μικρού παιδιού
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Δεν είμαι και απο τα πιο εύκολα παιδιά που υπάρχουν,η αλήθεια είναι,αλλά τουλάχιστον τα τελευταία χρονια στη δημιουργία αναιρώ τις γνώμες αυτών που με κατατάσσουν στα δύσκολα παιδιά(βλέπε μητέρα ;) )
      Χρωστώ πολλά στο 2010 και σ αυτό το μπλογκάκι και σ εσάς που με επισκέπτεσθε ανελλιπώς και μου καταθέτετε τόσο θετικά σχόλια και συναισθήματα.Η χαρά μου είναι οταν οι φίλοι μου περνάνε καλά μαζί μου! Δε ζητώ κάτι περισσότερο.
      Φιλιά πολλά και μη χάνουμε το κέφι μας,στα δύσκολα ταχουμε ανάγκη περισσότερο ;)

      Διαγραφή
  3. Χαρά μου, να με συγχωρείς. Εγώ μια χαρά σε βλέπω! Και να το πω και απλά λαϊκά. Σε γουστάρω που είσαι έτσι και νιώθεις "παιδί". Γιατί αυτό είναι υγεία, είναι ζωή. Και κάνει μεγάλο καλό στο περιβάλλον ολόγυρά σου. Βλέπουν έναν άνθρωπο ζωηρό, δημιουργικό, με διάθεση, με χαμόγελο. Πόσο όμορφο είναι να ξέρεις.

    Είδα τα έργα σου, παλιά και νέα. Τελικά τα αυγά της κίντερ προσφέρονται για μια σειρά πράγματα. Όντως. Το βλέπω!

    Προχώρα καλή μου! Άπλωσε το χαμόγελό σου ολόγυρα. Το έχουμε όλοι ανάγκη.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου μαζί μου θέλω νάχεις άνεση και να μου λες ο,τι σκέφτεσαι,λαϊκά ,του σαλονιού,όπως σου βγαίνει.Μεταξύ μας θέλω ειλικρίνεια και να ξέρεις εκ των προτέρων οτι η γνώμη σου μετράει πάντα και προβληματίζει θετικά
      Σου στέλνω την αγάπη μου και το θαυμασμό μου.Πρόσφατα μπήκα και στο ηδύποτον και το κέρασμα ήταν γλυκόπικρο αλλά θάυμασα τόσο πολύ την πένα και την σκέψη σου!!!Είσια απίστευτος δημιουργός είτε λόγω είτε έργω.Συνέχισε να μας γλυκαίνεις και να μας κάνεις να συναισθανόμαστε
      βαθειά <3

      Διαγραφή
  4. Καλά, είναι γλυκύτατα αυτά που έφτιαξες!
    Και μια χαρά σε βρίσκω, που νιώθεις παιδί!
    Κι έτσι να συνεχίσιες!
    Καλή εβδομάδα Χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη μου Τιμή ο ερχομός σου εδώ Αρτίστα μου!
      Ευχομαι να πέρασαν τα δυσκολα για σένα και μάλιστα ανεπιστρεπτί.
      Την εκτίμησή μου πάντα και τις ευχαριστίες μου

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, μπράβο Χαρά μου και εύχομαι να μείνεις πάντα έτσι και να δημιουργείς με την ίδια έμπνευση και αγάπη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελιο μου μπορεί να φτάνω στα όρια του γραφικού αλλά επειδή έχω περάσει πολλά και άσχημα,νομίζω οτι δεν οφείλω πουθενά εξηγήσεις για την "παιδικότητα" μου. Αλλωστε κάποιους μπορεί να τους εμπνεύσει κι άλλους να τους παραδειγματίσει οτι δνε καταθέτουμε τα όπλα ,όπως κι αν ερθουν τα πράγματα,απλά βρίσκουμε κατάλληλη πανοπλία και αντιστεκόμαστε ;) Νάσαι καλά καλέ μου φίλε

      Διαγραφή
  6. Ξετρελάθηκα με τις κούκλες σου.
    Τις είδα και την άλλη φορά και τις είχα στο μυαλό μου, αλλά δεν έχω θήκες από kinder.
    Δεν μου αρέσει αυτή η σοκολάτα κι έτσι γλυτώνουν τα κορίτσια μας. Είναι μεγάλο μέγεθος;
    Υπέροχες και οι μινιατούρες με το φελλό.
    Για τα πετρωτά, δεν συζητάμε, ΥΠΈΡΟΧΑ!
    Εύχομαι να παραμείνεις παιδί και να έρθουν σύντομα εγγόνια για να παίζεις μαζί τους.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ Σ ΑΡΕΣΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;;;;;;;;;;;ΤΙ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ ΗΤΑΝ ΤΟΥΤΗ!!!Τι ξεστόμισες ευλογημένη;;;; Και πάνω που θα προσφερόμουν να σου στείλω κάψουλες...
      Αλλά να που τωρα τα χρειάζεσαι και δεν έχεις!ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗΣΗ!!!Υπάρχει κάτι που δεν εχει η κα Πρόεδρος!!!
      Εγω πάντως επειδή είμαι καλόψυχη προτίθεμαι να σου στείλω,για να γλυκαθείς και ν αρχίσεις ν αγοράζεις και αν δε τις τρώτε στέλνε τις προς τα εδώ ;) :)
      Μανταλάκια δεν εχω να στείλω. Κάποια στιγμή είδα οτι είχε φέρει η Μάγια και ενθουσιάστηκα γιατί εμένα μου τα έστειλε η κόρη μου μέσω e bay. Τωρα σκέφτομαι (πραγματικά τωρα μου ήρθε ως εναλλακτική) αν έχεις πιόνια απο παιδικό παιχνίδι (Γκρινιάρη π.χ.) γιατί αν ήταν μόνο το κεφάλι έφτιαχνες ενα μικρό μπαλάκι απο πηλό ή ό,τι άλλο σκεφτόσουν,αλλά χρειάζεται κι ένα λαιμουδάκι,να χαρίζει.
      Λοιπόν κάνε τα κουμάντα σου και θα μεριμνήσω για τα υπόλοιπα ;)
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  7. Συναισθήματα που εκφράζονται με τον καλύτερο τρόπο. Άλλωστε τα παιδιά τα ξέρουν όλα, πώς να κρυφτείς, όσες λιγότερες αντοχές τόσες περισσότερες ιδέες. Γέμισε ομορφιά η ψυχή μας και χαμόγελα για τις μικρές κατασκευές, σαν παιδικά παιχνίδια που δεν κραυγάζουν αλλά πολλές φορές η μορφή τους ξεπερνά τα όρια της τέχνης και τις απολαμβάνεις σαν εκείνες τις παλιές κούκλες της μαμάς.
    Την αγάπη μου και το θαυμασμό μου, τι άλλο να πω πχιά!
    Φιλιά πολλά Χαρά μου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου μοναδική μου Αννίκα,εχεις μεγάλο δίκιο σ αυτό που γράφεις "όσες λιγότερες αντοχές τόσες περισσότερες ιδέες"! Αυτό σκεφτόμουν κι εγω ψάχνοντας πίσω στο τι είναι αυτό που με σπρώχνει μπροστά και καταλήγω στο ίδιο συμπέρασμα. Ειναι οι άμυνες που δημιουργείς αντλώντας δύναμη απ ότι σε κάνει χαρουμενο.Και πιο χαρούμενο απο ένα παιδί στην εποχή της αθωότητας,δεν υπάρχει.
      Απορώ κι εγω με τον ίδιο μου τον εαυτό,πόσο λίγο απέχει το πεσιμο στο σήκωμα και πόσο απλό είναι!Αρκεί μία παιδική ψευτοκατασκευούλα. Δεν ειναι ανάγκη νάναι κραυγαλέα,δε το απαιτεί κανείς και δε προσφέρουν λιγότερο απο τα έργα τέχνης,αρκεί κανείς να εμβαθύνει μέσα τους και ν αντλήσει αυτό που του δίνει χωρίς απαιτήσεις,απλά με θετική ματιά .
      Σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου.Σου οφέιλω μια επίσκεψη αλλά θέλω ν ατσαλωθώ ν αντέξω ;)

      Διαγραφή
  8. Φίλη μου όσο και να μεγαλώνουμε μέσα μας τύποι σαν εμάς παιδιά θα μείνουμε. Θαύμασα τις κατασκευές σου μα λάτρεψα τις πρώτες κούκλες σου Φανταστικές σε ιδέα και κατασκευή!Καλή ημέρα από το κτήμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου αγαπημένη χαίρομαι που σου κρατώ συντροφιά και στο κτήμα!Κια χάιρομαι επίσης που οι απλές αυτές κουκλίτσες έλκουν θετικά σχόλια χωρίς να το παινεύονται πως είναι κάτι ξεχωριστό!
      Νάσαι καλά και να προσέχεις

      Διαγραφή
  9. Χαρά μου τι να πω....χάρηκα με την χαρά σου και ζήλεψα.....το ομολογώ τις κούκλες σου.....τα πετρωτά σου τα θαυμάζω υπέρμετρα ούτως ή άλλως, οπότε με βλέπω να τρέχω να προμηθευτώ κίντερ , έχω και τον εγγονό μου σαν άλλοθι και τα εγγόνια της αδελφής μου, εκεί που θα δυσκολευτώ είναι τα σουηδέζικα μανταλάκια, αλλά θα βάλω τις θυγατέρες να ψάξουν στο διαδίκτυο....Η δημιουργική διάθεση εύχομαι να μην σε εγκαταλείψει ποτέ γιατί είναι μία ευλογία συνυφασμένη με την ύπαρξή σου... Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου σου έστειλα ήδη μνμ και θα χαρώ πολύ να βρεις και να φτιάξεις για να κανακέψεις τον εγγονό και όσα άλλα παιδάκια θες να τους δώσεις χαρά απ τη χαρά σου! Εγω θάμαι εδώ για ο,τι χρειαστείς
      Φιλιά πολλά με όλη μου την αγάπη

      Διαγραφή
  10. Κατερίνα Ντάνη12 Μαΐου, 2020 13:52

    Σου εύχομαι ολόψυχα να παραμείνεις για πάντα το χαρούμενο,αισιόδοξο,δημιουργικό παιδί που είσαι.Είναι η καλύτερη "συνταγή"για να ξορκίσεις τα άσχημα που ολοι θα βρούμε μπροστά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου με μεγάλη μου χαρά σε καλωσορίζω στο σπιτικό μου!Μεγάλη μου Τιμή που έκανες το δρομο μέχρις εδώ!
      Ετσι ακριβώς όπως τα λες είναι,αντί να μετράς και να ξαναμετράς τις πληγές σου,τις κάνεις μήνυμα αγάπης και ασιοδοξίας ,μεγάλο γιατρικό για σένα την ίδια και μνμ ελπίδας και αντίστασης για τους άλλους ;)
      Σ ευχαριστώ πολύ που ήσουν εδώ!

      Διαγραφή
  11. Λοιπόν, Χαρά, αυτές οι δημιουργίες απο το πουθενά είναι πολλές φορές και οι καλύτερες. Χωρίς μεγάλες προσδοκίες, αυθόρμητες κι αυτοσχεδιαστικές είναι το καλύτερο αγχολυτικό! Οσο για το πετρωτό σου, θα σου πω ότι δεν έχω καλύτερο από το να παίρνω ένα συρματάκι, να το στρογγυλεύω και να παίζω μαζί με τις ανηψιές μου!!! Η παιδική ηλικία είναι ίσως η μοναδική πατρίδα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και επαυξάνω Ευγενία μου με τον επίλογο αλλά και όσα προηγήθηκαν αυτού.Ειναι έτσι ακριβώς όπως τα λες. Ειλικρινά νοιώθω ευλογημένη οτι κατάφερα να βιώσω τέτοιες ωρες δημιουργίας που δε φανταζόμουν και να βλέπω να γεννιώνται απο τα χέρια μου πραγματάκια απο το απόλυτο τίποτα.Ειμαι σίγουρη οτι μπολιάζεις τ ανηψάκια σου με εφόδια για το μέλλον ;) Φιλάκια πολλά καλή μου

      Διαγραφή
  12. Αυτή σου η διάθεση του μικρού παιδιού είναι που σε κάνει ξεχωριστή Χαρά μου !! Είναι απαραίτητο να αφήνουμε το παιδί που έχουμε μέσα μας να βγαίνει και να χαρίζει χαμόγελα !! Και όλα αυτά τα ασήμαντα αποκτούν άλλη όψη και λάμψη στα χέρια μιας παιδικής καρδιάς !!
    Οσο για την λεπτεπίλεπτη καλοκαιρινή φιγούρα , δεν μπορεί το σύμπαν συνομωτεί για να σου παρέχει αυτό το πολύτιμο υλικό !! Πάντα τα καλύτερα για σένα , για όλους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινικόλ μου, η χαρά των λόγων σας συναγωνίζεται τη χαρά των έργων μου! Είναι τόσο όμορφο ό,τι γεννιέται αλλά ακόμα πιο όμορφο που εκτιμάται και ανάλογα!
      Σ ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου για τα καλά σου λόγια, μ αγγίζουν πάντα και δε ξεχνω την πρώτη μας συνάντηση.Τη νοσταλγώ ειλιρκινά

      Διαγραφή
  13. ειναι υπεροχα, ολα σου!
    συγχαρητηρια καλη μου Χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου γλυκειά είσαι κι εσυ ενας δημιουργός αξιόλογος και μπορείς να κρίνεις και να εκτιμήσεις.Σε φιλώ κοριτσάκι

      Διαγραφή
  14. Όλο άρωμα παιδικής ανεμελιάς και αθωότητας είναι η σημερινή σου ανάρτηση,Χαρά μου!!!
    Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαρία μου να μοιραζόμαστε αυτό τον αέρα αισιόδοξης αθωότητα ςμετά τόσες καταθλιπτικές μέρες που περάσαμε!
      Φιλιά πολλά καλή μου

      Διαγραφή
  15. Και τις παλαιότερες θυμόμουν και τις νέες κουκλίτσες σου θαύμασα. Τώρα με την Αθηνούλα μας, ευκαιρία να δοκιμάσω κι εγώ να φτιάξω, τουλάχιστον με τις μικρές κάψουλες που έχω, γιατί δεν ξέρω αν θα βρώ από τις μεγάλες τέτοια εποχή.
    Οι σαπουνόφουσκές σου...από τα ωραιότερα πετρωτά σου!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι θα κάνουμε για την Αθηνούλα ;). Οι μικρές δεν προσφέρονται,τσάμπα ο κόπος.
      Λίγη υπομονή ακόμα. Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  16. Δεν υπάρχει περίπτωση να έρθω στο σπιτικό σου και να μην φύγω μ΄ένα τεράστιο χαμόγελο και αυτό Χαρά μου, από πάντα! ;)
    Τώρα μη με ρωτήσεις ποια κουκλίτσα προτιμώ γιατί θα με βραχυκυκλώσεις! :P
    ΑΦιλάκια εκθειασμένα!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι αλλο περισσότερο θέλω αγαπημενη μου Στεφανία απ αυτό να έρχεστε με ελπίδες και να φεύγετε με χαμόγελο; ΑΥτό ειναι ο μεγαλύτερος έπαινος για μένα και σ ευχαριστώ που μου απονέμεις!
      Φιλιά πολλά και μια μεγάλη μεγάλη αγκαλιά <3

      Διαγραφή
  17. Qué bonitas tus muñecas!!! los demás trabajos tambien son preciosos.
    Besos desde España y cuidate mucho

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mi querido amigo
      Su visita y sus palabras me dan mucha alegría y muchas gracias.
      Estamos bien, que tú también estés saludable
      Mi amor de grecia

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...