...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 22 Μαΐου 2020

Colazeστε;;;

Είναι να μην κολάζεστε;;; Εγώ πάντως την αμαρτία μου την παραδέχομαι, έστω κι αν καιροφυλακτεί ...Αμβρόσιος 😂😂.
Είναι εθιστικό!
Και φυσικά, μιλάω για το κολάζ!
Ένα βράδυ καραντίνας που ήθελα να ασκηθώ στην ηρεμία και την θετική σκέψη,είπα να κάνω κάτι ψυχοχαλαρωτικοοό; ψυχοβγαλτικοοό; κάτι της ψυχής τέλος πάντων.
Για αρχή διάλεξα ένα εύκολο σχηματάκι.
 Τώρα το πόσο εύκολο αποδείχτηκε ας μη το συζητήσουμε.
Το θέμα είναι, εύκολο- δύσκολο όλα θέλουν προσοχή,επιμονή και υπομονή.
Το πρώτο λοιπόν ήταν ένα ζεύγος φρούτων,πορτοκάλι-μήλο. Μήλο λοιπόν, ως απόγονος Εύας 😉😀ήταν η πρώτη μου επιλογή, με στρόγγυλο ξεκάθαρο σχήμα.

"Φρούτα" με collage

Έκοψα με θρησκευτική ευλάβεια κομματάκια από περιοδικό (ένα διαφημιστικό χρωματοπωλείου με ιλουστρασιόν χαρτί) και άρχισα να τα κολλάω,προσέχοντας όσο το δυνατόν κι αναλόγως την ανύπαρκτη εμπειρία μου, να δημιουργήσω χρωματικούς τόνους, ώστε να δοθούν όγκοι και φωτοσκιάσεις.
Σε κάποια σημεία δε, επέμεινα περισσότερο δημιουργώντας και πάχος, κολλώντας το ένα κομματάκι σχεδόν πάνω στ' άλλο.
Και στο τέλος, ολοκλήρωσα με πάστα κρακελέ, πάνω από  φόντο  γραμματοσειρών.
Μετ' ου πολύ καιρού ,δοκίμασα ένα ζεύγος γόβες,όχι αυτή τη φορά πάνω σε καμβαδάκι,αφού ούτως ή άλλως δοκιμές κάνω,οπότε χρησιμοποίησα πασπαρτού, για να κάνω και οικονομία υλικών
"Γόβες" collage & stensil


Κι εκεί που  όλα πήγαιναν κατ' ευχή και παρακούοντας (απόγονος Ευας ,είπαμε, μη το ξεχνάμε!) οτι της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελά...έκανα την πατάτα μου😡😡😡
Σκέφτηκα να καλύψω το κενό χώρο με στένσιλ,και  χρώμα κιμωλίας (γραφίτη),χωρίς να προσέξω αφ ενός οτι κάτω από το ένα υπήρχε και δεύτερο στένσιλ (που πας βρε στραβούλιακααα 😱😱),με αποτέλεσμα η μία πλευρά να βγεί διαφορετική από την άλλη και αφ ετέρου το χρώμα έγινε πολύ έντονο  και δε μ' άρεσε καθόλου.
Έεεσκασα μιλάμε!💣💥
Αμέσως σκέφτηκα εναλλακτικές,γιατί λυπήθηκα τον κόπο μου να το πετάξω.
Αστάρωσα ξανά,καλύφθηκαν εν πολλοίς οι έντονες μαυρίλες και μετά, αποφάσισα να το περάσω άλλο στένσιλ δημιουργώντας τετράγωνα.
Τρώγεται 😒,σε σχέση με ό,τι πήγε να γίνει.
Αυτό μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε κάλλιστα σε μια παπουτσοθήκη,ως σήμανση. Κι αν δεν έχετε στένσιλ όπως είχα εγώ,μπορείτε να σχεδιάσετε ένα απλό σχέδιο και να κόψετε πατρονάκι.
Μετά τα περιοδικά σας δίνουν τη λύση  😉.Τι μόνο για να μαζεύουν σκόνη τα έχουμε ή για την ανακύκλωση;

Και για το τέλος της σημερινής ανάρτησης, μία απόπειρα Τοπίου.
Κάτι μεταξύ Κέρκυρας και Ιταλίας 💕.
Κάποιο καντούνι μ απλωμένα ρούχα,τουρίστριες αναζητούσες κατάλυμα και άλλη να φωτογραφίζει το δειλινό.
Landscape detail collage

Οχι οτι αυτό έγινε άρτιο με την πρώτη (αυτό κι αν θα  ήταν Miracolo!) ,αντίθετα είχε κι αυτό τις αναποδιές του.
 Όπως π.χ έκοψα γαλάζια κομματάκια για τον ουρανό και ενδιάμεσα πιο ρόδινα, να μοιάζει δειλινό. Όμως, όλο αυτό το έντονο χρώμα ζάλιζε και δε ξεκαθάριζε τους όγκους των κτιρίων.
 Έτσι, αποφάσισα να καλύψω το γαλάζιο με κομματάκια γραμμάτων,ούτως ώστε ν' αποκτήσει ουδέτερο φόντο,αφήνοντας μόνο το ρόδινο των υποτιθέμενων σύννεφων.

"Landscape " collage by Hara

 Αυτό εγώ τ' ονομάζω "arte povera" (μτφ. Φτωχή τέχνη),γιατί χωρίς ιδιαίτερα υλικά,ειμή μόνο μία κόλλα,μπορείς να φτιάξεις διάφορες συνθέσεις, μέχρι και πορτραίτα, που αναλόγως επιδεξιότητας μπορούν να βγουν έργα τέχνης.
Μία επίσκεψη στο PINTEREST θα σας πείσει επ' αυτού και θα γοητευθείτε
Κολαστείτε λοιπόν, χωρίς τον φόβο του αφορισμού, ξαναθυμηθείτε τα παιδικά σας χρόνια με την χαρτοκοπτική  και θα με θυμηθείτε 😉😊

32 σχόλια :

  1. Κατ' αρχάς τι τίτλος είναι αυτός; ;)
    Μας βάζεις κατ' ευθεία στο κολαστήριο και θέλεις και από πάνω και σχολιασμό! :P
    Κολάζ ε;
    Μα εσύ δεν έχεις αφήσει καμιά τέχνη έξω και κάθε νέα σου απόπειρα στέφεται με τρομερή επιτυχία! :D
    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά πολλά Εύγε! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxxaxaxaxa είπα μια και η ζέστη πέρασε να σας ξεροψήσω ως άλλος Dante Alighieri!!!!χαχαχχαχα
      Να παραπονεθεί καμιά τέχνη οτι δε την καταδέχομαι;;;ααα όλα κι ολα δε θέλω να κακοκαρδίζω καμιά και τις "εκτελώ" όλες!χαχαχχαχα
      Αφιλάκια άπειρα Στεφανάκι μου <3

      Διαγραφή
  2. Στην αρχή μου προκάλεσε έκπληξη και απορία ο τίτλος και στη συνέχεια Γέλασα και θαύμασα τον τρόπο που "έδεσες" την επικαιρότητα με το θέμα σου, χρησιμοποιώντας το χιούμορ σου και τον τρόπο που "έπαιξες" με τις λέξεις. Το μόνο που έχω να πω είναι ένα τεράστιο μπράβο για το κείμενο, αλλά και τις όμορφες δημιουργίες σου. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχαχα οι τίτλοι μ αρεσουν πολύ Ειρήνη,αλλο να υπονοούν κι άλλο νάναι,αλλά δεν ειμαι πάντα ευρηματική,χαχαχαχχα
      Σ ευχαριστώ πολύ καλή μου για τα καλά σου λόγια,τα εκτιμώ βαθύτατα.Νάσαι πάντα καλά,σε φιλώ και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Αυτή η τεχνική μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια που μαζεύαμε εικόνες από περιοδικά και τις συναρμολογουσάμε ώστε να βγάλουμε μία νέα εικόνα,τώρα πως λεγόταν δεν θυμάμαι....Χαρά μου,καμία φορά το εύκολο δεν γίνεται μόνο δύσκολο,αλλά φτάνεις σε σημείο που το παρατάς τελείως. Τα κολάζ σου,όντως είναι καταπληκτικά!!!! Τραβάει τις εντυπώσεις περισσότερο αυτό που είναι κι από τον τόπο σου!!! Εύχομαι να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα δε το είπα Μαράκι οτι θα μας γυρίσει στο Νηπιαγωγείο;;;Εγω βέβαι ακαι μεγαλύτερη,επειδή σχεδόν μεγάλωσα χωρίς αδέλφια(με τον αδελφό μου έχω 6 χρόνια διαφορά κι οπως καταλαβαίνεις δε βρεθήκαμε ποτέ,τωρα κλείνει η ψαλίδα) γειτονόπουλα δε μ άφηνε η μαμά να παίζω,για να να μη βγαίνω στο δρομο,έτσι ασχολιόμουνα εκτός απο κάθ ελογής αγροτικό εργαλείο και με την χαρτοκοπτική. Εκοβα τις φιγουρες απο τις γελοιγραφίες των περιοδικών της εποχής,ειδικά του ΡΟΜΑΝΤΣΟ, κάτι τσουμπωτές κυρίες κουνάμενες λυγάμενες και έστηνα "κουκλοθέατρο" μόνη μου.Οπως καταλαβαίνεις η μουρλια με κυνηγάει παιδιόθεν,χαχαχαχα
      Φιλιά πολλά και χαίρομαι που σ' αρεσαν

      Διαγραφή
  4. μα τι καταπιαστηκες κ δεν πετυχε????!!!!!σε θαυμαζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε οχι κι έτσι,εχω κι εγώ τις αποτυχίες μου κι εδώ βλέπεις ήδη κάποια που απλά τα έσωσα.
      Σοφάκι μου την αγάπη μου κι απο μένα <3

      Διαγραφή
  5. Βρε Χαρά!
    Τι θα γίνει με σένα βρε κορίτσι μου; Κάθε φορά που θα κάνεις μια ανάρτηση-παρουσίαση θα πρέπει να τρέχουμε σε μια διαδικασία εκπαίδευσης απ την αρχή ε;
    Τι καλό είναι τώρα τούτο πάλι ε; Κολαζ χαρτοκοπτικής με διάφορα θέματα. Και κοίτα να δεις τι γίνεται. Τι έχουμε.
    Λοιπόν, είναι πανέμορφα έτσι; Αχ με ....κολάζεις! Όχι με την ...ασχήμια του Αμβρόσιου αλλά με την τέχνη τη δική σου.
    Μας γεμίζεις με χαρά βρε Χάρα μου! Και ομορφιά. Είναι πολύ σημαντικό να το παίρνουμε αυτό στις μέρες μας.
    Σε ευχαριστώ πολύ.
    Στέλνω χαιρετίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχαχα Γιάννη γηράσκω αεί διδασκόμενος,δεν έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι; Μια λοιπόν που γηράσκω και "διδάσκω"...ο πιο καλός ο μαθητής ήσουν εσύ στην τάξη!!!Πώς λέμε δια βίου μάθησις;;;και τι καλλίτερο απ αυτό,οταν γίνεται και για διασκέδαση.Είναι μάθημα επιλογής που λένε
      Εμπρός λοιπόν της γης οι κολασμένοι ν απολαύσουμε ο,τι μας κάνει χαρούμενους.Δε χρωστάμε σε κανέναν ειμή μόνο στους εαυτούς μας λίγη χαρά και εγω μοιράζω τη δική μου.Και μη νομίζεις οτι πλημμυρίζω απο χαρά :$ αχ και νάξερες!!!! αλλά κατσούφα δεν ήμουν ποτέ για να γίνω τωρα και μάλιστα να σας μεταφέρω την όποια μελαγχολία μου. Γι αυτό χάιρομαι που τα φτιάχνω,χαίρομαι που τα μοιράζομαι,χαίρομαι που τα επικροτείτε, χαίρομαι διπλά που χαίρεστε.Ξέρεις πόσο πιο σημαντικό ειναι αυτό για μένα;;;Σου στέλνω λοιπόν την αγάπη μου και τις ευχαριστίες μου και για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια,υπέρμετρα καλά!

      Διαγραφή
  6. Μάλλον η παρουσίαση, αρχής γενομένης με τον τίτλο, και μετά τα έργα σου θα μας στείλουν κατευθείαν στην κόλαση. Ε λοιπόν αρνούμαι να σχολιάσω, τι να πω άλλωστε! Μικρό, λίγο, ευτελές θα φανεί μπροστά στην τέχνη σου. Δεν θα σχολιάσω, θα μείνω μόνο να τα ΘΑΥΜΑΖΩ!!!! Μπορώ;
    Φιλιά κι αγάπη απεριόριστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θαυμάζεις εσύ εμένα τοτε εγω τι να πώ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
      ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ!!!!
      Τα αισθήματα αμοιβαία και ανταποδιδόμενα <3

      Διαγραφή
  7. Αγαπημένο είδος κολάζ.
    Πολύ μου άρεσαν αυτά που έκανες, όσο κι αν λες ότι σε παιδεψαν, το αποτέλεσμα σε δικαιώνει.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝταποδίδω τα φιλάκια ,ακίνδυνα ομοίως και περιμένω τις δικές σου δημιουργίες.
      Ειμαι σίγουρη θα καταπλήξεις τα πλήθη!!!

      Διαγραφή
  8. Οτι μας κολάζεις είναι γεγονός!
    Χρόοονια τωρα σπερνεις τον πειρασμό να θέλουμε ν ασχοληθούμε με όλα αυτά που καταπιάνεσαι ανάμεικτο με λίγη ζηλια που εμεις δεν προκειται ούτε να πλησιασουμε τα δημιουργήματά σου...
    Θα επρεπε να σε ειχαμε αφορίσει, Κύριος οίδε ποια σατανική δυναμη μας κάνει να σε αγαπάμε...
    Τεράστια διαδικτυακή αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχαχα μη λες τέτοια καλέ και δε γλυτώσω τον αφορισμό.Τόσα έχω απάνω μου φαντασου νάμουν κι αφορισμένη!Αν και μεταξύ μας,πολλές φορές σκέφτομαι,μπας και...
      Φιλάκια πολλά και ευγνωμοσύνη για τα καλά σου λόγια,τ αγαπώ ενα προς ένα!

      Διαγραφή
  9. Πρώτον: Το έχω πάρει απόφαση ότι εσύ μόνο να μας κολάζεις μπορείς, βλέποντας τα έργα σου.
    Δεύτρον: Μας κολάζεις διπλά διαβάζοντάς σε γιατί αυτό κι αν είναι ικανότητα (για τον τρόπο γραφής σου λέω)
    και τρίτον: έτσι παρακολασμένοι όλοι μας σε απολαμβάνουμε και φεύγουμε με ένα τεράστιο χαμόγελο από την αγκαλιά σου.
    Και μετά λέμε στον καθρέφτη μας και ένα ''φτουσου'' που δεν μπορείς, είδες η Χαρά;
    Το κολάζ Χαρά μου είναι τόσο δύσκολο. Καθόλου νηπιαγωγείου τέχνη. Και από ό,τι είδα μάλλον για πανεπιστήμιο μεριά μοιάζει.
    Μπράβο σου
    Θαυμάστρια σου άλλη μια φορά
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτον: μην αμφιβάλεις για τη δική σου δύναμη.Ράκος φέυγω κάθε φορά απο ανάρτησή σου!
      Δευτερον: συναφές με το πρώτο,ΓΙΑ ΔΕΣ ΠΟΙΑ ΜΙΛΑΕΙ!!!!
      Και τρίτον μεγαλύτερο βραβείο απο το χαμόγελό σας κατά την αναχώρηση,δεν έχω.
      Κοίτα κάτι πράγματα ,κι εγω το ίδιο φτύνω στον καθρέφτη μου,που δνε μπορώ να σας φτάσω τις λογοτεχνούδες!
      Οοσ για το κολάζ μου αν δει ςτο τι κυκλοφορεί ,χωρίς να θελεις να με κανακέψεις,θα διαπιστώσεις οτι οντως είναι νηπιαγωγείου ;)
      Οπως και νάχει ομως νοιώθω μεγάλη τιμή και χαρά να με επιβραβεύεις τοιουτοτρόπως.
      Αννα μου την αγάπη μου και τον θαυμασμό μου πάντα <3

      Διαγραφή
  10. Αναμφισβήτητα Χαρά μου είσαι ασυναγώνιστη, κι εσύ και τα έργα σου!
    Κοίτα ομορφιές!!!
    Απόλαυση είναι.. εκπληκτικά..

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ κι αν μουχεις αφήσει πληγές!!!
      Στελλα διάβασα κάποιες πρόσφατες αναρτήσεις σου,θάθελα να σου γράψω οτι περπατάμε σε δρόμους παράλληλους,δε φαντάζεσαι πόσο!!!!
      Την αγάπη μου φιλενάδα και σ ευχαριστώ απο καρδιάς

      Διαγραφή
  11. Θα πω απλά συγχαρητήρια, έχω δουλέψει κολάζ και είναι από τις δυσκολότερες δουλεις κλατι σαν ψηφιδωτό. Όταν ήμουν καθηγήτρια τόλμησα να προσπαθήσω να το διδάξω όμως απέτυχα αφού θέλει απίστευτη υπομονή ,χρόνο και παρατηρητικότητα. Είναι φανταστικά αυτά που κατάφερες και πίστεψε με μου αρέσουν περισσότερο και από την δουλειά σου με πέτρες. Ξέρεις τα κολάζ που έφτιαχνε ο Φωτόπουλος με γραμματόσημα;Μπράβο Χαράμου, μη σταματήσεις να φτιλαχνεις τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ εισαι γνωστή μετριοφρων και δε θα πιστέψω οτι εγω κατάφερα οτι εσύ ,της Α.Σ.Κ.Τ ισχυρίζεσαι πως δεν...
      Τωρα βέβαια τι να διδάξεις ενας καθηγητής για το κολλάζ;;;Πώς κόβεις τα κομματάκια;;ή πως τα κολλάς;Εγω πιστεύω οτι αυτό είναι θέμα αντίληψης και προσωπικής αισθητικής και δε διδάσκεται,αλλά για να λες εσυ οτι υπάρχει μάθημα,θα το ασπασθώ αν και εξακολουθώ να διατηρώ τις αμφιβολίες μου.
      Οσο για το Φωτόπουλο,φυσικά και είχα δει τα έργα του και έμεινα!Και να φαντασθείς τότε ήμουν ακόμα γυνασιοπαις. ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ Φυσικά.Καιπώς;;;ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ!!!Αλλά όσο κι αν τα έψαξα στο διαδίκτυο δε τα βρήκα.Γιατί άραγε;;;αυτό κι αν δεν διδάσκεται!
      Φιλιά πολλά και πάω να μωρώσω τις πετρούλες μου γιατί παραπονέθηκαν ;)

      Διαγραφή
  12. Colazόμαστε, πώς δεν colazόμαστε, αλλά αυτά είναι δύσκολα πράγματα και θέλουν πολύ υπομονή για να γίνουν!
    Και είναι πάρα, μα πάρα πολύ ωραία!
    Μπράβο Χαρά και χαρά στην υπομονή σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι θέλουν υπομονή δεν αντιλέγω Αρτίστα μου,αλλά θεωρώ οτι το μόνο που χρειάζεται είναι αγάπη. Να το κάνεις γιατί το αγαπάς,οχι γιατί αποσκοπείς κάπου.
      Με στεναχωρούν οι άνθρωποι που μόλις κάνουν εισαγωγή σε μια τεχνική η άμεση σκέψη τους είναι πώς να πουλήσουν!Μάθε πρώτα κάτι καλά και αν προκύψει ζήτηση,τουλάχιστον νάσαι ικανοποιημένος οτι πουλάς κάτι άρτιο.
      Σ ευχαριστώ πολύ και η δική σου επιβράβευση με τιμά!Καλό Σαββατοκύριακο ομοίως.
      Υ.Γ. για τα γυαλάκια και ο,τι άλλο θα μπορούσα να έχω που θα σου χρειαζόταν κάπου,στη διάθεσή σου ,επαναλαμβάνω

      Διαγραφή
  13. Me encanta la idea y te han quedado preciosos todos, las casas están geniales!!!
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mi querido amigo, tu comentario me hace muy feliz.
      Te deseo bien y lejos del peligro
      Un fuerte abrazo de Grecia para ti

      Διαγραφή
  14. Χαρά, πραγματικά κολαζόμαστε!! Είναι εκπληκτικές οι προσπάθειές σου. Τα δε γοβάκια, άσε...κόλαση. Περιμένω και τη συνέχεια στο νέο σου χόμπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα προσπαθήσω νάχει και συνέχεια Ευγενία μου ;) Οσο για τα γοβάκια, διάλεξε χρώμα που επιθυμείς και με χαρά θα σου φτιάξω ;) <3

      Διαγραφή
  15. Υπέροχα collages!!! Πώς να μην μας κολλάσουν??? Παρά τις αναποδιές που είχες, τα δύο πρώτα πιστεύω πως ήταν ευκολάκια για σένα, Χαρά μου, ενώ στο καντούνι του είχες ήδη πάρει τον αέρα του κολλάζ!!! Μου αρέσει πολύ αυτό το τελευταίο και μάλλον θα το δοκιμάσω κι εγώ κάποια στιγμή (δεν θα είναι και η πρώτη φορά που σε αντιγράφω') αλλά αυτό που θαυμάζω σε σένα είναι η έμπνευση και η φαντασία που διαθέτεις για να δημιουργείς με ένα εντελώς προσωπικό στύλ ακόμα και άν έχεις εμπνευστεί από κάτι που είδες. Αυτό είναι που αγαπώ σε σένα!
    Φιλιά και καλή συνέχεια με το νέο σου "κόλλημα"!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχα μ αρεσε η αβίαστη ομολογία σου Μαριαννάκι!
      Χαίρομαι οχι αν μ αντιγράφουν,αλλά εαν εμπνέω ,οπως έχω εμπνευστεί κι εγω απο άλλους. Ετσι είναι τα πράγματα συγκοινωνούντα δοχεία αλληλεπίδρασης.
      Ουτε εσύ ουτε εγω αντιγράφουμε ξερά,βλέπουμε,εμπνεόμαστε και το προχωράμε ένα βήμα παραπέρα.Αν κάναμε απλές αντιγραφές δεν θάχαμε καμιά πρόοδο απο την αρχή μέχρι σήμερα.Κι ομως...αν γυρίσεις πίσω να δεις κι εσυ η ίδια θα εκπλαγείς ,την αφετηρία,την πορεία και μέχρι εδώ...και συνεχίζουμε.
      Ετσι λοιπόν χαρά μου να μ "αντιγράψεις" και θα περιμένω να δω το αποτέλεσμα
      Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ για την υπέροχη απογευματινή έκπληξη ;)

      Διαγραφή
  16. Ας κάνουμε ενα απολογισμό πριν κολαστούμε..απαριθμούμε Χαρά μου ..ντεκουπάζ..ζωγραφική..πετρωτά..γυάλινα. κολάζ..και δεν ξέρω με τι άλλο θα ασχοληθείς πια... άσε δε τις απανταχού κατασκευές αγάπη μου σπιτακίων και άλλων τινών συναφών δημιουργιών...οσο για τις παρουσιάσεις τους εδώ ..σκέτος πειρασμός..εεεεε πως να μην κολαστούμε βρε Χαρούλα μου ..χα.χα..
    Ναι και στην κόλαση μαζί σου ότι και να κάνεις..την αγάπη μου πάντα..φιλιααα!!🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασες κάτι ραπτικές,κάτι πηλούς,κάτι μινιατούρες,αλλά σε συγχωρώ γιατί σ ε λατρεύω!!!χαχαχχαχαχα Και για όλα αυτά η εξήγηση είναι μία:οτι βαριέμαι
      αφόρητα τα ίδια και τα ίδια. Μ αρεσουν τα νέα πράγματα,οι νέες προκλήσεις,γιατί ως γνωστόν πέτρα που κυλάει δε χορταριάζει ;) Και εγω θάθελα ν αργήσω να γίνω "χόρτο"...χαχαχαχα
      Μαζί και στην Κόλαση αγαπημένη μου.Τι καλλίτερη παρέα απ αυτή εδώ μέσα θάθελα;;; Φιλιά άπειρα προς όλους με ειλικρινή αγάπη και νοσταλγία!

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...