...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

Του κουτιού!

Ο τίτλος έχει διπλή σημασία:
- "Του κουτιού" θα πει ολοκαίνουργιο
-  όπως όμως επίσης θα πει οτι θα γίνει του κουτιού το έλα να δεις!
Και φυσικά ήρθατε να δείτε 👀...γιατί ισχύουν και τα δύο 😄
Λοιπόν τώρα που μ' έχετε καταλάβει οτι παλιμπαιδίζω ασυστόλως και μου έφυγε ένα βάρος από πάνω μου,ομολογώ ήρθε η ώρα να δείτε και άλλες δημιουργίες από την παιδική χαρά της Χαράς!
Παρότι έχω διάφορα πράγματα που μου έχουν αναθέσει να ανασκευάσω,εγώ δεν λειτουργώ με τα πρέπει,αλλά με τα θέλω.
Έτσι αν μου καρφωθεί μια ιδέα στο μυαλό άντε να μου τη βγάλεις!


Το κακό δεν είναι πάντα οτι η ιδέα μπορεί νάναι δημιουργίας και άλλες ιδέες δεν ξεπερνιόνται οχι μόνο εύκολα αλλά και καθόλου. Ενώ είμαι ανεκτική σαν υποζύγιο,άμα μου στρίψει η βίδα για κάτι,κάποιον,οτιδήποτε, δεν επανέρχεται στην προτέρα της κατάσταση. Αλλά αυτά ανήκουν στη σφαίρα της ψυχολογίας και της προσωπικότητας και ουδόλως ενδιαφέρουν τους αναγνώστες,ειδικά εσάς, που σας εκτιμώ τα μάλα και δε μου έχετε φταίξει να σας τυραννήσω και με τα κολλήματά μου
Και μια που είπαμε για "κολλήματα" και παιδικές χαρές,κόλλησα κι αν κόλλησα !!!
Από καιρό είχα βάλει στο μάτι ένα Gypsy wagon  όπως λέγεται στη γλώσσα των δημιουργικών κατασκευών. Το RINTEREST βρίθει ιδεών επ αυτού, διαφόρων τύπων κατασκευής και με πατρόν. Εμένα είναι ελεύθερο σχέδιο,ως συνήθως 😏.

Προτίμησα να χρησιμοποιήσω ως βάση ένα κουτί (εδώ κολλάει το κουτί ;) )από τσάι και να χτίσω το όνειρο επ' αυτού.
Βρέθηκε και ένα κατάλληλο χαρτί scrapbooking, που κεντρικά είχε ένα μεγάλο λευκό τμήμα, κενό από μοτίβο με καπετούλες και μου έδεσε μια χαρά για πλαϊνά και σκεπή του βαγονιού.


Από εκεί και πέρα χρησιμοποιήθηκαν διαφορετικών εταιριών χαρτιά,χαρτόνια, και κάθε είδους αντικείμενο (αγνώστου ταυτότητος, οχι εξωγήινο)μία ατομική συσκευασία βουτύρου ξενοδοχειακού τύπου(ξέρετε αυτά του πρωινού μπουφέ) σε θέση μπαγκαζιέρας
και καπάκια "αλατιού" (να σας εξομολογηθώ οτι σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ από τι τα έχω βγάλει,αλλά δεν... Αν θυμηθώ θα το αναφέρω στα σχόλια) για ρόδες και κάτι άλλο πάλι (αυτό κι αν είναι άγνωστο! ελπίζω να μην διαπιστώσω οτι ήταν κάπου χρειαζούμενο) τύπου καπνοδόχου.








Μια γατούλα χαλαρώνει στην είσοδο,αφού έχει ξεκοκαλίσει ένα ψαράκι κι ένα κλεφτοφάναρο κρέμεται για το δρόμο και οχι μόνο.
Οι γνωστές σφήνες από τους καμβάδες έγιναν  σκάλα για την είσοδο.

Και μια και από κουτιά διαφόρων ειδών και μεγεθών έχω πληθώρα,έφτιαξα το μικρό σπίτι στο λιβάδι 😂

Πανοραμική άποψη αφ υψηλού

Η αλήθεια είναι οτι είναι μια παλιότερη κατασκευή, αλλά από κουτιά κι αυτή.
Απλά εδώ δεν χρησιμοποίησα χαρτιά για κάλυψη αλλά χρώμα και κομματάκια χαρτονιού τύπου τοιχοποϊίας.

 Η εξωτερική πλευρά του φούρνου και το όνομα της έπαυλης 😂 εντοιχισμένο





Ένα αγροτόσπιτο λοιπόν,
οχι όμως απλοϊκό,
αφού έχει το φούρνο του,
.


























την ψησταριά του (barbecue  αγγλιστί και όπως συνηθίζεται πια και στα καθ' ημάς μη χάσουμε!)

barbecue και περγουλιά με λαχταριστά σταφύλια (polymer clay)

την αποθήκη για τα γεννήματα , το πηγάδι του, και γενικά έχει τον τρόπο του 😉





Πίσω πλευρά



Εμπρόσθια όψη

Ένα σπασμένο χριστουγεννιάτικο στολίδι από χρωματιστό γυαλί απέκτησε την ιδιότητα της λάμπας φωτισμού, πάνω από το στέγαστρο της εισόδου που είναι κρύσταλλο απο τα γυαλιά μου.
 Ένα τασάκι-σουβενιρ  από την Ιταλία που απεικόνιζε το Κολοσσαίο (ευγενική χορηγία του υιού στο βωμό της τέχνης της μάνας 😍) έγινε το πηγάδι ,με σίγλο από αλουμινοκαπάκι και ένα κομμάτι από χάρτινη αυγοθήκη έγινε ο φούρνος.
Το κεντρικό κουτί είχε διαφάνεια στην μια πλευρά του κι έτσι αποφάσισα να τη χρησιμοποιήσω δίκην τζαμαρίας στο κεντρικό κτίριο 😏, η μόνη μου επέμβαση οτι πρόσθεσα καϊτια.
Όλο το συγκρότημα δε απιθώθηκε και δεν κολλήθηκε πάνω σε τουρτόδισκο, για τον απλό λόγο οτι έχω αφήσει ανοιχτά το κάτω μέρος των κουτιών για να βάζω  μηχανικά ρεσώ οπότε να δίνει μια ρομαντική νότα στο σκοτάδι ,με το φως να διαχέεται από τα ανοιχτά παράθυρα και τη τζαμαρία του.

Νομίζω οτι άξιζε τον κόπο όλο αυτό το κουτομάζεμα ,τι λέτε;

Αν σας άφησα με χαμόγελο,εύχομαι να διατηρηθεί όλο τον καινούργιο Μήνα!
                                                                 ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ 💖!!!!


29 σχόλια :

  1. Εντάξει, μια ακόμα φορά μένω να κοιτάζω και να θαυμάζω τα έργα σου!
    Και όχι μονάχα τα έργα σου αλλά, το κυριότερο, η αδάμαστη θέλησή σου να δημιουργείς. Η επαφή σου με οτιδήποτε καλαίσθητο, ευρηματικό δίνει μια ιδιαίτερη εικόνα λεπτότητας που αντανακλά και την ψυχή σου Χαρά μου.
    Και είναι μεγάλο πράγμα να μπορείς να δίνεις χαρά, ως συναίσθημα , στους ανθρώπους ολόγυρα σου.
    Έτοιμα λοιπόν! Τα απολαμβάνουμε, γεμίζουμε ομορφιά, χάρη και λεπτότητα.
    Καλός μήνας να έρθει στο σπιτικό σας Χαρά μου.
    Αχ να έκανα ένα ταξίδι, μια βόλτα με την άμαξά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου καλέως αντίδωρο για το δώρο του σχολίου σου,αυτού και ολων των υπολοίπων,η επόμενη ανάρτηση ,στο λέω απο τωρα ,ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΕ ΣΕΝΑ για τη βόλτα που επιθυμείς.
      Σ εχω βλέπεις κατά νου,καλλίτερα απο τσιγγάνο ;)
      Λίγη υπομονή λοιπόν κι έρχεται,μέχρι τότε ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
  2. Άφωνη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Γυρίζω και ξαναγυρίζω σε κάθε τεχνική λεπτομέρεια που αναφέρεις και θαυμάζω συνολικά!
    Ά φ ω ν η!!!
    Από την ευρηματικότητά σου!
    Η Χαρά δίνει χαρά!
    Την αγάπη μου πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχαχα Μπαρμπουνάκιιι;;;;τι σου έλεγα περί νοικοκυροσύνης;;;παίρνεις λοιπόν μία μικρή γεύση τι μπορεί νάχω συσσωρεύσει σ αυτό το σπίτι!!!!Ο,τι βάλει ο ανθρώπινος νους,αλλά νομίζω εχω περιθώρια ακόμα ;) χαχχαχαα
      Χαίρομαι αν δίνω ΧΑΡΑ όπως λες κι εσύ και ο Γιάννης,δνε εχω τίποτα καλλίτερο απ αυτό <3
      Φιλιά πολλά και πρωτομηνιάτικα

      Διαγραφή
  3. Πάω έρχομαι γύρω γύρω και ψάχνω να βρω αυτά που λες.
    Είναι απίθανα και η καρότσα και η έπαυλη.
    Το πηγάδι Κολοσσαίο, όλα τα λεφτά.
    Τρελαίνομαι με τα χαρτόκουτα και γενικώς την ανακύκλωση και το ξέρεις.
    Κάθε φορά που πάω να πετάξω κάτι, σπανίως βέβαια, αν τελικά δεν μου κάνει λέω, η Χαρά θα το θέλει σίγουρα 😂😂😂
    Πρόσφατα πέταξα κάτι υπέροχα κουτιά που τα πόνεσε η ψυχή μου.
    Μάλλον θέλουμε απεξάρτηση 🤣🤣🤣
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααααχχχχχχ γιατί να μην είμαστε πιο κοντά;;;και τα πετάς κακούργα;;; Μάλλον θα σου δώσω τη διεύθυνση της ανηψιάς μου,να πηγαίνουν εκεί και οταν μετακομίσει στο τέλος των σπουδών της να μου φέρει και τα σκουπίδια μου <3
      Φιλάκια πολλά για
      πρώτη του μήνα!!!!

      Διαγραφή
  4. Μόνο το θαυμασμό μου έχω να καραθέσω, για μια ακόμα φορα!!
    Πώς τα συνδυαζεις όλα αυτα, πώς βλέπεις πέρα, πάνω και γυρω από το προφανές!!!
    Μπραβο αγαπημένη με τα μαγικά χέρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα μου ντε!!!!και είμαι και στραβή...
      Τι να πω,εχει το μάτι εκπαιδευτεί να βλέπει αυτό που οι άλλοι δε βλέπουν Νίκη μου. Αλλά μην είμαι υπερβολική,οχι πάντα,απλά ακόμα ακι στον ύπνο μου προβληματίζομαι τι θα μπορούσε να προστεθεί σε μια κατασκευή ώστε να γίνει πιο ακριβής λεπτομερειακά.Ετσι τροχίζω το μυαλό,κάνω τον ύπνο μου χαρούμενο και προσπαθώ να αποτρέψω το αλτσχάιμερ ;)
      Φιλιά πολλά μικρή μου αγαπημένη

      Διαγραφή
  5. Καταθέτω τον θαυμασμό μου όχι μόνο για τα χρυσά σου χέρια, αλλά και για την τόση ευρηματικότητα που σε διακρίνει για να ανακυκλώνεις το κάθε τι .... κάνω εξονυχιστική ανάλυση των όσων γράφεις με αυτά που βλέπω και θαυμάζω πραγματικά τα έργα σου !!!! Μπράβο, να είσαι καλά να δημιουργείς και να μας δίνεις τόση χαρά να τα βλέπουμε... φιλώ σε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχχαχαχχαα και να φαντασθείς δεν τα έγραψα όλα γιατί οι φωτογραφίες(εβγαλα ων ουκ έστιν αριθμός,για να επιλέξω αυτές) δε βοηθάγανε με τίποτα,έτσι τα υπόλοιπα τα άφησα στη φαντασία σας ;)
      Φιλιά άπειρα και Καλό Μήνα μέλλουσα πεθερά ;)

      Διαγραφή
  6. Ούτε με την πιο τολμηρή φαντασία μου δεν μπορώ να φτάσω αυτές τις ιδέες που γεννά το μυαλουδάκι σου το υπέροχο και υλοποιούν τα χεράκια σου τα περίτεχνα.
    Διαβάζω και απολαμβάνω και ψάχνω στις εικόνες να δω τι καπάκι λες, τι τζάμι από γυαλιά, τι αυγοθηκη- φούρνος, αλλά και το Κολοσσαίο! να ναι καλά ο υιός σου!!
    Η άμαξα δε...προσεγμένη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.
    Είσαι φοβερή, δεν παίζεσαι με τίποτε!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα καλοκαιρινό να ευχηθώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΟΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ,ΠΟΣΟ Μ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ!!!!
      Γενικά πιστεύω οτι η επιτυχία έγκειται στο οτι λατρεύω αυτό που κάνω. Το κάνω με τόσο πάθος και υπομονή που κι εγω απορώ που τη βρίσκω γιατί γενικά υπομονετικό άτομο δε με λες. Σ αυτό τον τομέα όμως η επιμονή μου τσακίζει κόκκαλαπροκειμένου να βγει ένα όσο το δυνατόν άρτιο αποτέλεσμα.
      Χαίρομαι που το μοιραζόμαστε <3

      Διαγραφή
  7. Καλά δεν παίζεσαι. Θα επανέλθω να σχολιάσω όταν κλείσω το στόμα!
    Τι να πω! Άγιε μου! Καλή γνώση, φώτιση και υγεία να σου δίνει!
    Πολλά θαυμαστικά!!!!!!!!!!!και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακολουθώντας τις κινήσεις και τις σκέψεις σου όλο και περισσότερο με εντυπωσιάζει πως κατορθώνεις να συγκολλήσεις χρονικές στιγμές σε κάτι τόσο πολύτιμο και σημαντικό, που χρόνια αφήσαμε πίσω και που στην πραγματικότητα δεν αποχωριστήκαμε ποτέ. Την ευαισθησία ενός παιδιού και την ομορφιά της τέχνης.
      Είπε ο Αριστοτέλης: Το να εκπαιδεύσεις το μυαλό χωρίς να εκπαιδεύσεις την καρδιά, δεν είναι εκπαίδευση.
      Μέσα από αυτά που θαυμάζουμε απόδειξες πως οι δυσκολίες της ζωής δεν πτοούν τους ανθρώπους με θέληση και ευαισθησία και πως οι εύθραυστες ισορροπίες χρειάζονται ψυχή, τρυφερότητα, φαντασία για να φτιάξεις εικόνες, παραστάσεις που απ’ το τίποτα γίνονται τέχνη.
      Όσο τα κοιτάζω θα προσθέτω...!!!!!!!!!!!!!
      Φιλιά και ευχές για καλό μήνα!

      Διαγραφή
    2. Για το πρώτο σκέλος του σχολίου σου Αννίκα μου αγαπημένη,θα μπορούσα να πω οτι δε μ εγκατέλειψε ποτέ. Σε σημείο ν αναρωτιέμαι αν μετά απ όλα αυτά συγκαταλέγομαι στις ώριμες :Ρ
      Η καρδιά πάντα πρωτοστατούσε, Σ'ΟΛα ,με αποτέλεσμα νάχει φάει πολλά στραπάτσα.Ομως δεν άλλαξε.Ισως θάπρεπεμετά απ αυτά,ομως εγω παραμένω ίδια και απαράλλαχτη απο τα παιδικάτα μου κι αυτό μπορεί να το διαβεβαιώσει όποιος με γνωρίζει απο τότε
      Δε μ άλλαξαν ουτε οι δοκιμασίες που αντιμετώπισα,κι αυτές πολλές και δύσκολες.Κάμφθηκα πολλές φορές,λύγισα αλλά οταν επανήλθα ήμουν πιο αποφασισμένη απο πριν.Ευγνωμονώ το Θεό που μου έδωσε ναι μεν δοκιμασίες αλλά και ανταλλάγματα να τις διασκεδάζω. Υπάρχουν είναι εδώ σε καθημερινή βάση,ομως εχω αυτά που αγαπώ και κατατροπώνουν τους φόβους μου.Εξακολουθώ να κάνω όνειρα,μικρά μεν αλλά όνειρα ξυπνητή και οι δημιουργίες μου ειναι απο τα πιο αγαπημένα μου όνειρα που πραγματοποιούνται.Δεν περιμένω τίποτ άλλο,απλά εύχομαι να συνεχίσω όσο μου είναι γραμμένο και να είναι γερά τα παιδιά μου,ολα τάλλα τάχω γευτεί
      Και φυσικά Τον ευγνωμονώ που μου έδωσε την ευκαιρία να ζήσω αυτό που εσείς μου προσφέρετε και ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ!
      Φιλιά πολλά ,Καλό μήνα με πολύ πολύ αγάπη

      Διαγραφή
  8. Φανταστική η ρουλότα σου, Χαρά μου!!! Τι λεπτομέρειες είναι αυτές!!!! μέχρι και το ψαροκόκκαλο της γατούλας!!! Αλλά και το σπιτάκι είναι το κάτι άλλο!!! Τρελλάθηκα με τα barcodes-ψησταριές...χα χα χα... πόσο ευρηματική πιά!!!!
    Το Κολοσσαίο το έχω κι εγώ σε μινιατούρα...θα το έχω υπ' όψιν μου για κάποια κατασκευή!!!!
    Το μόνο που με προβληματίζει σε τέτοιου είδους έργα είναι πως γίνεται τόσος κόπος και αναρωτιέμαι αν αντέχουν στον χρόνο.
    Σου είπα πως με πονάει το κομμένο δάχτυλο...αλλιώς θα μπορούσα να σου γράψω πολλά για όλες τις λεπτομέρειες που βλέπω και θαυμάζω!!!!
    Φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχα Μαριάννα παίζει νάσαι η μόνη που παρατήρησες τις "σχάρες" του μπάρμπεκιου!!!
      χαχαχαχχαχαχαχχαχαχαχχαχαχαχχαχχαχααααααααααααααααααααα δε σε πιστεύωωωωω ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΑΣΣΑΙΟ ΒΡΕ ΑΘΕΟΦΟΒΗ!!!!!Αντε να το δω και σ εσένα τι χρήση θα πάρει.
      Οσο για τον προβληματισμό μου,δε διαφωνώ,ομως μέχρι στιγμής όσα έχω φτιάξει(μιλάω και για τις κατασκευές με τις ετικέτες των ρουχων σε κάδρα και πολλά ακόμα ανακυκλωμένα) δεν εχω διαπιστώσει αλλοιώσεις. Την έπαυλη την έχω φτιάξει απο πέρσυ και παρόλο που την είχα παραπεταμένη γιατί εκνευρίστηκα με τόσες πολλές φωτογραφίες που της έβγαλα και δνε έβγαιναν τα στοιχεία που ήθελα να φανουν ή όπως ήθελα να τη στήσω (ο,κ δεν ειμαι επαγγελματίας φωτογραφος και με ένα κινητό τι περιμένω) που την έιχα πετάξει πάνω απο τη ντουλάπα.Δεν εχει την παραμικρή φθορά.Αλλωστε όλα γίνονται για τη χαρά της δημιουργίας,ούτε έχει τα δαπανηρά υλικά που το σκέφτεσαι να χαλάσει. Εσυ που εχεις αυτό το φανταστικό κήπο,μπορεί να φτιάξεις κάποιες προστατευμένες γωνίτσες ;)
      Αχ κριμα για το δάχτυλο,τωρα πόνεσα κι εγω που έχασα ενα ακόμα πιο πλούσιο σχόλιο!!!!
      Φιλάκια πολλά και περαστικούλια

      Διαγραφή
  9. Πως ελεγε παλια μια διαφημιση .δεν παιζεσαι.Εχω ξεμεινει απο λογια.Ενα μονο θα προσθεσω.ΓΕΙΑ στα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω πάλι θα προσθέσω πολλα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ <3

      Διαγραφή
  10. ,εγώ δεν λειτουργώ με τα πρέπει,αλλά με τα θέλω. ...!!!

    Χαρα μου,
    χαρα στην 'εμπνευσή σου
    μα και την υπομονή σου!!!

    Παρόμοιες "ξεροκεφαλιές" κάνω κι εγω με τα "δικά μου"... μα τα δικά σου πάντα ξεχωρίζουν!

    Να είσαι καλά!!!!!
    Καλό μήνα.
    Πάντα με την αγάπη μου.
    "αστοριανή"

    από το "μακρονήσι" της ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΙΩΤΑ ΜΟΥ
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ
      Νάσαι καλά και να προσέχεις,ακομα ο κίνδυνος σε σας ειναι μεγάλος.
      Ο Θεός μαζί σας <3

      Διαγραφή
  11. Πίστεψε με θα ήσουν ή είσαι η πιο λατρεμένη γιαγιά αν φτιάχνεις τέτοια υπέροχα πράγματα στα εγγόνια σου. Θαυμάσια Χαρά μου όπως πάντα. Καλό μήνα και ας είναι καλύτερος από τον προηγούμενο ελπίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Αχτίδα
      δε ξέρω αν θα προλάβω να το μάθω αυτό,αν θα ήμουν δηλ. μια λατρεμένη γιαγιά
      Αλλωστε αν και όποτε υπάρξουν δε ξέρω αν εγω θάμαι σε θέση να κάνω αυτά που κάνω τώρα. Το σιγουρο ειναι οτι θ αφήσω πίσω μου έργο να το μελετήσουν ;)
      Προς το παρόν γιαγιά και εγγόνι ειμαι δυο σ ένα.
      Φιλιά πολλά και κάθε καλό στο μήνα που μόλις μπήκε <3

      Διαγραφή
  12. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ γλυκια μου!!
    μην μεγαλωσεις!!
    να μεινεις παντα παιδι!!!!!
    ετσι.... μεσα στην ομορφη παιδικη σου χαρα!!!
    στη χωρα της φαντασιας και της δημιουργικοτητας!!
    και τα μαθηματα που μας δινεις......??πολλααα!!!
    σευχαριστουμε!!!
    την αγαπη μας!!!ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχαχα Ιριδάκι αφού έφτασα εδώ που έφτασα κι ακόμα κουβαλάω τα ίδια μυαλά,μάλλον δε προβλέπεται να ωριμάσω. Αλλά τι τη θέλω και την πολύ ωριμότητα;;;λίγο ακόμα και σαπίζεις!
      Αλλωστε το παλιό τραγουδάκι δεν έλεγε "να βγάλουμε ψεύτη το χρονο τον κλέφτη να μείνουμε πάντα παιδιά"; απο το πολύ που το άκουγα το εμπέδωσα σε τέτοιο βαθμό που έμεινα αμετακίνητη στην παιδική μου ηλικία,χαχαχχαχαα
      Δε ξέρω τι μαθήματα σας δίνω εκτός απο το ν αγαπάτε ό,τι κάνετε,εμένα όμως μου προσφέρετε μία προστατευμένη κάψουλα αγάπης που και ανάγκη την έχω και σας ευγνωμονώ γι αυτό.
      Την αγάπη μου πάντα και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ,ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΆΛΛΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ

      Διαγραφή
  13. Και γιατί να ωριμάσεις Χαρά μου;αν δεν είχες αυτό το παιδί που κρύβεται μέσα σου για πες μου πως θα γινόμαστε κοινωνοί των σκέψεων σου και πως θα απολαμβάναμε τώρα τις δημιουργίες σου;.. από την άμαξα μέχρι το...αγροτόσπιτο ..τίποτε δεν έλειπε αν θα ήθελαν να κάνουν μια παρουσίαση κλάσεως..με την παραμικρή τους λεπτομέρεια..!!
    Μα γιατί να απορούμε Χαρά μου αφού η χαρά του παιδιού είναι να βάζει την φαντασία του και την αγάπη μαζί να ψάχνουν για να φτιάξουν ότι τους δίνει χαρά...
    Όμως σε καταλαβαίνω απόλυτα με τις κατασκευές και την χαρά να βλέπεις τελειωμένη την δημιουργία σου.. και δεν εννοώ έμενα; αλλά κάποιο παιδάκι..είχε βγει κάποτε
    από παλιμπαιδισμό..χα..χα.
    Γι αυτό σου λέω κορίτσι μου άστο το παιδί να παίξει να το απολαύσει..
    Πάντα θα χαίρομαι να κάνω την βόλτα μου εδώ..αγαπημένη μου.. να κάνεις ότι αγαπάς
    και σε κάνει χαρούμενη.. να έχεις ένα όμορφο μήνα γεμάτο χαμόγελα..την αγάπη μου παντα Χαρούλα μου.. φιλιαα!!!🌼❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι ΜΙΑ ΦΟΡΑ να 'πιαν οι ευχές,ΜΙΑ ΜΟΝΟ!!!!αααααχχχχ τέλος πάντων προσπαθώ αγαπημένη μου, ν' αντιστέκομαι και για μένα και για σας <3
      Φιλάκια άπειρα

      Διαγραφή
  14. Αν κρίνω από το αποτέλεσμα, είμαι σίγουρη κι εγώ πως το καταδιασκέδασες Χαρά.
    Όλη η διαδικασία φαίνεται πως ήταν για σένα ένα μικρό ταξίδι στην καρδιά της χαράς.
    Μπράβο σου!! Για την υπομονή σου, την έμπνευσή σου και το όμορφο αποτέλεσμα.
    Τι να πω; Σε χαίρομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κι εγω χαίρομαι που τα βρίσκετε όμορφα και η επίσκεψη στο σπίτικό μου δεν σας βαρυγκομάει.Οντως ήταν ενα απολαυστικό ταξίδι προς τα πίσω ,οπως και οι περισσότερες δημιουργίες μου άλλωστε και οντως μ ανακούφισε αυτή η διαδρομή.
      Νάσαι καλά και νάχεις ένα μήνα όπως τον επιθυμείς!

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...