...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2023

Ναιιι, μ ακούτεεεεεε;;;

- Δε μ' ακούτεεε;
-Για πάρε το μηδέν!
-Τώωωρααα;;;
-Εμ με τέτοιο τηλέφωνο θες και ν' ακούσεις! Ημαρτον, που θα έλεγε κι ο συχωρεμένος ο Γεωργίου!😉😊😂😂. 
Και δεν απέχει και πολύ αφού η αρχή έγινε απο το ...Νεκροταφείο!😂
Μη φτύνετε καλέ τους κόρφους σας και τους μαλατσιάσετε, δεν φτάνει τόση υγρασία που φάγαμε όλο το Καλοκαίρι;

Σπανίως επισκέπτομαι το κοιμητήριό μας. 
Οσο μικρή πήγαινα και άραζα στο οικογενειακό μας παρεκκλήσι και κοιμητήριο συγχρόνως και ζωγράφιζα, τώρα στα γεροντάματα, που άρχισαν οι αποχωρήσεις των πιο αγαπημένων και μια που δε τους θάβουμε πια στο παρεκκλήσι της αυλής μου, δεν πηγαίνω. 
Δε νοιώθω καλά ρε παιδί μου, δεν θέλω να σκέφτομαι οτι εκεί μέσα είναι ο άνθρωπός μου, ασε που βλέπω κι άλλους που δεν ήξερα για το φευγιό τους. Ετσι πάω μία φορά το χρόνο, αντε δύο.

Την τελευταία φορά λοιπόν που πήγα, πήρα αυτά τα κεράκια τα αντιανεμικά, που τα λέω εγω, με το κόκκινο πλαστικό. Υπήρχε άλλο ένα μέσα στο φανάρι κι οταν το έβγαλα, προσπαθώντας να ξεκολλήσω το κερί, έφυγε το καπάκι με τις τρυπούλες. Στην αρχή σκέφτηκα να μη το πάρω, γιατί έχω ως αρχή εκ γιαγιάς, να μην μεταφέρω κάτι απο εκεί, αυτό ομως το είδα αλλιώς...κι εδώ μπαίνει ο Αγιος Πέτρος και η κλήση του😉
 Ήταν φως φανάρι οτι ήθελε να με καλέσει στο τηλέφωνο και μου έστειλε το σημάδι του! Ναι, σιγά μην χαμπαριάσει απο τα φτυσίματα και δεν με καλέσει στην ομάδα του! Εδώ άλλους κι άλλους και μιλάμε γι αστέρια πήρε Αινσταϊν, Σαίξπηρ, Πικάσο  κ,.λ.π μη κάνουμε κάλεσμα νεκρών, εμένα θ αφήσει για σπόρο την άσπορη;
Τέλος πάντων η κλήση ήταν άκυρη αλλά κι εγω του έδωσα λάθος νούμερο 😉 Αμ τι χαζή είμαι;χαχαχα Γι αυτό σας λέω άστε τους κόρφους σας ήσυχους κι ακούστε την ιστορία πώς παίχτηκε

Πήρα στα μουλωχτά το μεταλλικό καπάκι με τις τρυπούλες και υποσχέθηκα νοερά να του στείλω το νούμερο να με καλέσει
Εμεινε πολύ στα πέριξ μέχρι να βρεθούν όλα τα συμπράγκαλα για τη συναρμολόγηση του τηλεφώνου κι επειδή τα ετερώνυμα έλκονται και τα ομώνυμα απωθούνται, ήρθαν και ενα-ενα και συντάχθηκαν για την αρχή της δημιουργίας
Θα φανταζόσασταν ποτέ όλ αυτά τα καπάκια απο απορρυπαντικά, καφέδες, βάσεις απο κορδόνια, κουβαρίστρες, καμένες λάμπες οτι θα συνδυάζονταν για να γίνουν τηλέφωνο;

Ελα όμως που έγιναν!

Κόλλησα το καπάκι του καφέ πάνω στο καρούλι της κορδέλας και τα έντυσα και τα δύο με χαρτοσακούλα του μανάβη για να γίνουν ενα σώμα και να στερεοποιηθεί το πλαστικό. 
Στη συνέχεια 3 κουβαρίστρες έγιναν το στέλεχος του τηλεφώνου, οσο δε για το μικρόφωνο ενα πλαστικό καπάκι μαλακτικού πάνω σε μια πλαστική βάση (άγνωστο απο πού προήλθε) κολλήθηκε πάνω στο προστατευτικό κάλυμμα ενός σπρέυ απ αυτά που χρησιμοποίησα. Η καμένη λάμπα που αρχικά την προόριζα για χριστουγεννιάτικο διακοσμητικό έγινε το ακουστικό. Βάφτηκαν και τα δύο μαύρο και χρυσό με μαύρο (οπως και το καντράν) και κολλήθηκαν στην κορυφή της κουβαρίστρας τα μεν, στη βάση το δε. Τη βάση την πέρασα με πάστα διαμόρφωσης



Στο καντράν παρέλειψα ένα νούμερο έτσι για να μη με βρίσκει οταν με καλεί ο εξ ουρανών παππούς 😉 Τί σας είπα; υποσχέθηκα το τηλέφωνο οχι όμως και το ακριβές νούμερο! χαχαχα 
Κάποια φορά θα με πετύχει εκτός κι αν πάρει τον ΟΤΕ (εκεί εχω ελπίδες να μην...) αλλά μέχρι τότε θα τον εχω παιδέψει λίγο

Τώρα τί λέτε καλά έκανα ;


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ λοιπόν ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ 🙏


20 σχόλια :

  1. Καλά....είσαι απίστευτη. Κάθε φορά και μία έκπληξη μας παρουσιάζεις.
    Και πολύ καλά έκανες να κρύψεις ένα νούμερο, άσε που δεν πρόκειται να σε καλέσει ο παππούς, σε έχει φοβηθεί το μάτι του με τόση φαντασία στα έργα σου. Μόνο εσύ είδες τις κουβαρίστρες σε τέτοιο ρόλο. Απίθανο ο τηλέφωνο !!!
    Καλό μήνα με ωραίες δημιουργίες ..... φιλώ σε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι η Στεφανία και ήρθα για καλό μήνα και γι άλλα πολλά αλλά οι πλατφόρμες μας δεν συνεργάζονται... Θα δοκιμάσω αργότερα πατώντας και το 0!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενταξει, δεν έχω λόγια, μονο εσύ θα μπορούσες να φανταστείς και να δημιουργήσεις κάτι τόσο όμορφο, κυριολεκτικά απο το τιποτα!
    Υπέροχο!!! Θα πάρουμε το μηδεν κάμποσες φορες σίγουρα!!
    Φιλιά πολλά Χαρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συλλεκτικό και υπέροχο το τηλέφωνο αντίκα! Μόνο εσύ μαστορεύεις και ταιριάζεις τα ετερόκλητα, τα ευτελή και τα ασήμαντα , τόσο ιδανικά , μετατρέποντάς τα σε μοναδικές δημιουργίες! Ο παππούς εκει πάνω έχει καταλάβει περί τίνος πρόκειται και θα αργήσει πολύ να σε καλέσει...φτιάχνεις τόσο ωραία πράγματα εδώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια.! Η φαντασία, η ιδέα και η πραγμάτωση.! 🤩

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αστείρευτη φαντασία, κέφι για δημιουργία και φυσικά ταλέντο. Οι υπόλοιποι βλέπουμε απλά τη σκόνη σου και υποκλινόμαστε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλά δεν υπάρχεις....θα μείνω μόνο στο έργο , το οποίο είναι δημιουργικό ευφάνταστο και σούπερ👏👏👏

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρένα Χριστοδούλου01 Οκτωβρίου, 2023 18:02

    Χαχαχα! καλά έκανες και δεν έδωσες το σωστό νούμερο, έχουμε πολλά υλικά ακόμα, δεν βιαζόμαστε.
    Το πιο απολαμβάνω αυτές τις κατασκευές , δεν λέγεται.
    Ποιος να πιστέψει ότι όλο αυτό το σκουπιδομάνι έγινε τηλέφωνο;
    Καλό μήνα.
    Συνέχισε να μας ξαφνιάζεις.
    Φιλιά πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλούς ανώνυμους βλέπω σήμερα, μάλλον γιατί κάτι δεν πάει καλά με την διαδικτυακή σου σύνδεση!
    Αλλά η τηλεφωνική σου σύνδεση, άψογη! Τα θυμάμαι αυτά τα τηλέφωνα στης γιαγιάς μου το σπίτι!
    Καλό μήνα Χαρά μου, με υγεία, χαρά και δημιουργικότητα!
    ΑΦιλάκια από την Στεφανία που δεν το βάζει εύκολα κάτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τέτοιο τηλέφωνο, πού να δεις την...αναγνώριση Χαρά μου; Όχι, δε μου είμαι εγώ , μου άρεσαν όμως όλα τα ανώνυμα σχόλια στο blog σου! Μόλις πέρασα!!! Εύγε!!!Μπαρμπουνάκι

      Διαγραφή
  10. Δεν το πιστεύω αυτό που βλέπω! Φυσικά και έκανες καλά και που παρέλειψες και το νούμερο....μα είναι απίστευτο αλήθεια το τηλέφωνο. Πώς στο καλό σου ήλθε η ιδέα με τόσα -για μένα-άχρηστα υλικά. Να που μάτι με μάτι διαφέρει, καθώς και μυαλό με μυαλό αλλά και ικανότητα με ικανότητα.
    Υποκλίνομαι Κυρία μου!
    Φιλάκια και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι σόι αστερόσκονη περνά πάνω απ’ το Τζάντε; Για διδακτικούς λόγους έχουμε μιλήσει πολλές φορές, για την ελευθερία της βούλησης(επιλογές) επίσης. Για τα υλικά που αποτελούν τη χαρά της δημιουργίας, θα μιλάμε συνέχεια, αφού κάθε δημιουργία είναι όλο και πιο ενδιαφέρουσα. Τηλέφωνα παλαιότερης γενιάς! Ούτε που θα το φανταζόμουν! Τι να πω!!!
    Φιλιά πολλά-πολλά και ευχές για ένα όμορφο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όχι.... τέτοια αρχαιολογία δεν τη φαντάστηκα..... αλλά τί να λέμε τώρα... μία είναι η Χαρά με το αστείρευτο ταλέντο της. Μπράβο σου και σου στέλνω τα φιλιά μου αγαπημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ανώνυμη (elenartista....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βρε Χαρά! Βρε Χαρά μου! Τι να πω βρε κορίτσι μου! Μας έχει μαγέψει, μας έχει καθηλώσει με τα έργα σου και την τέχνη σου. Αλλά εκείνο, που ξεχωρίζει είναι η δαιμόνια φαντασία σου. Δηλαδή πώς γίνεται και το σκέφτεσαι βρε κοπέλα μου όλο αυτό; Πώς μοντάρεις τα πράγματα στο μυαλό σου; Δηλαδή πώς γίνεται ΑΥΤΑ τα αντικείμενα να σού δίνουν την ιδέα ενός τηλεφώνου; Όχι πες μου δηλαδή, Παναγία μου!
    Είναι πανέμορφο, δεν το συζητάμε.
    Μια αγκαλιά ευχών για καλό μήνα και την αγάπη μου πάντα, Χαρά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νριιιιιιν...αλλό, αλλό από Κρήτη μεριά μ ακούτεεεε;
    Λέμε και εμείς πως έχουμε φαντασία...εδώ γελάμε 🤣🤣🤣όταν διαβάζουμε και με λεπτομέρειες το τι σκέφτεται το δικό σου μυαλό...
    Είμαι σίγουρη Χαρούλα μου πως δεν υπάρχει μια στο εκατομμύριο να πάει ο νους του ανθρώπου που θα αντικρίσει αυτό το παλαιολιθικό τηλέφωνο, πως είναι φτιαγμένο...😮
    Δεν παίζεσαι λέμε βρε αγάπη μου...
    Το τηλέφωνο έγινε σούπερ ουάου!!!
    Καλό και δημιουργικό μήνα σου εύχομαι Χαρούλα μου, να περνάς όμορφα με ότι κάνεις αγάπη μου ναι; στέλνω αγκαλιά 🤗και φιλί μεγάλο!😘 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ε! μόνο εσύ θα έφτιαχνες αυτά!!!!!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ναι ναι . . . . σ' ακούσαμε & το είδαμε & το θαυμάσαμε!
    Αν το έβλεπε.....λέμε τώρα ... ο Μπέλ
    θα του έδινες..... σίγουρα, μία άλλη ιδέα!
    Χαρά μου, είσαι απίστευτα εφευρετικη,
    υπομονετική, η δε φαντασία σου τρέχει με 1000 & βάλε!
    Για να μην ελθω ανώνυμη (επειδή πεθαίνω για δημοσιότητα . . .κάτι σαν την Γαρμπή & τον Μπισπικη),
    είμαι η Christi Xαλκιοπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είχα παρατήσει το blogging εδώ και καιρό -φαίνεται εξ 'αλλου- και προσπαθώ να δώ όλες τις παλαιότερες αναρτήσεις στην γειτονιά!!
    Η ιδέα σου για το τηλέφωνο, και με τα υλικά που συγκέντρωσες, είναι φανταστική!!!! Σου το έχω ξαναπεί, ότι θαυμάζω την φαντασία και την ευρηματικότητά σου!!!! Υπέροχο έγινε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...