...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Τ(ρ)ελάρα...(γιατί όχι;)

Καινούργια βδομάδα, καινούργια δημιουργία!
Αυτή είναι η συμφωνία με τα πανηγύρια που γίνονται στη γειτονιά μας (ΕΔΩ  & εδώ) και προσπαθώ να το τηρώ, όσο και αν η διάθεση δεν είναι πάντα στα καλλίτερά της.
Εχω αγχωθεί απίστευτα όσο πλησιάζει ο καιρός για ένα δημιουργικό τσάι που ετοιμάζουμε, παρόλο που όπως έχω ξαναπεί, έχω ξεκινήσει απο τα μέσα Καλοκαιριού.
Κάτι οι ανατροπές που συνέβησαν στην πορεία, κάτι οτι μπούχτισα χιόνι απο τον καύσωνα, κάτι τα σκαμπανεβάσματα της διάθεσης που συμβαδίζουν με του καιρού , κάτι οι κάθε λογής υποχρεώσεις έχω καταλήξει να τρέχω και να μη φτάνω, όχι απο χρόνο,αλλά λόγω μη σωστής οργάνωσης του χρόνου.
Εμβόλιμα και πριν ολοκληρωθούν τα πρώτα βάζω άλλα, κι αυτό για να ανανεώνω το ενδιαφέρον μου σε κάτι καινούργιο και να ξαναπιάνω το αναμένον με περισσότερο κέφι.
Τέλος πάντων αφού σας έκανα την απολογητική μου ψυναχάλυση (δε ξέρω αν υφίσταται τέτοιος όρος, εγω πάντως έτσι την εννοώ) κι αφού παραμένω μπαταρισμένη στο σπιτάκι μου,

Χριστουγεννιάτικο Χωριό απο κουρελάκια και μικρά αξεσουάρ
συνεχίζω στο παρασύνθημα.
Όπου παρασύνθημα, είναι είπαμε, μία νέα πρόταση.
Κι αυτό,  επειδή όπως μου είπε η Αλεξάνδρα, δε πρέπει να περιμένουμε να μπει ο Δεκέμβρης να δείξουμε η καθεμιά τις δημιουργίες της, ούτως ώστε να δώσουμε ερεθίσματα και ιδέες σ όσες θέλουν να πειραματιστούν και να τολμήσουν

Δε χρειάζονται λοιπόν, κατά την άποψή μου, εξειδικευμένα υλικά και πολλές και περίπλοκες τεχνικές, αρκούν και μερικά κουρελάκια. Αφού, όπως έχουμε ξαναπεί,ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!



Ετσι τα κουρελάκια που είχαν μαζευτεί όλο τον καιρό των ραπτικών μου ασκήσεων,ήρθαν τραγουδώντας  (ταυτίστηκαν με τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια που ακούγονταν απο τον υπολογιστή δουλεύοντας) κι έδεσαν γιορτινά σε μοναδικά καδράκια που θα στολίσουν κάποιο τοίχο του σπιτιού μας.


Κάδρα έγιναν τα τελάρα κεντήματος.
Το ένα μόνο (το πρώτο,που βλέπετε πάνω) που δεν ήταν εύκολο να παραγγείλω εκ του εξωτερικού (γιατί εκεί υπάρχουν παραλληλόγραμμα)  το έδωσα σε κορνιζάδικο, χωρίς να βάλουμε τζάμι.
Θα προσέξετε και κάποια πολύ μικρά (στη γενική λήψη), που αυτά κάλλιστα θα μπορούσαν ν αναλάβουν το ρόλο της χριστουγεννιάτικης μπάλας.


Τελάρα κεντήματος σε γιορτινό ρόλο κάδρων

Ε, τι λέτε, δεν είναι ωραία ιδέα και εφαρμόσιμη;;;
Και φυσικά παίρνω μέρος στο πανηγύρι της Κάτιας http://starsandicicles.blogspot.gr/
 και μετρώ ανάποδα για την Δέσποινα  !!!http://despinasstudio.blogspot.gr/

51 σχόλια :

  1. μουρλιαααααααααα!τελειαααααα!σου παει το βελονι σε λεω πολυυυυ!
    μοτιβα ,χρωματα...ολα φανταστικα!!!
    Μπραβο χαρουλακι μουυυυυυυυυυυ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχααααααααααααααααααααα!
    :))))
    Φιλιά Χαρά μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θεικαααααα...αποστολη στην θεσ/νικη κανετε?παραγγελεια δεχεστε?μεχρι ποτε πρεπει να τα κλεισουμε!!!!γινανε υπεροχα..γεια στα χερακια σου!!!!!
    μακια μακιαμακια!ονειρο ζω μην με ξυπνατε...συνεχισε να μας βαζεις μεσα στο παραμυθ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρά μου καλή σου μέρα.
    Για άλλη μια φορά το θαυμασμό μου στις δημιουργίες σου.
    Να ευχηθώ σδε όλες σας καλή επιτυχία στις εκδηλώσεις που έχετε προγραμματίσει και απ΄ό,τι καταλαβαίνω είναι αρκετές.
    Την αγάπη μου πάντα καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι απίθανα στολίδια έκανες Χαρά μου;
    Μια και είσαι καθηλωμένη είπες να ξεδόσεις!!!!!
    Τα τελαράκια πολύ ωραία ιδέα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι είναι τέλεια η ιδέα σου!!!!Είναι υπέροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσουν πάρα πολύ ... είναι απίθανα !!!!!
    Κι εγώ που βάζω μόνον κεντημένα μοτιφάκια, θα επιχειρήσω και αυτή την ιδέα με κομματάκια υφάσματος, έτσι κι αλλιώς δεν πετάμε τίποτα.
    Μπράβο πολύ πετυχημένα και τα σχέδια και τα χρώματα !!!!
    Φιλιά συμπαράστασης στη μπαταρισμένη φιλενάδα και καλή συνέχεια στις τρομερές δημιουργίες σου... κάνε τον πόνο σου χαρά !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ..........SUPER!!!
    Ξετρελάθηκα!!!
    Το χωριό είναι απίθανο!! Τα διαφορετικά υφάσματα και οι χρωματισμοί έδωσαν ένα πανέμορφο εικαστικό αποτέλεσμα!! Και τα μικρά τελάρα...σκέτη γλύκα!! Το μικρό πουλάκι με τις καρδούλες το ερωτεύτηκα!!!! Μπράβο, Χαρά μου! Χίλια μπράβο!!
    Φιλιά...♥
    **Αννιώ**
    *******Εύχομαι γρήγορα περαστικά κι αγύριστα!!*********

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωωωω!!! καλά τα είπα!!! χιχιχι
    Τι υπέροχη ιδέα!!!
    Άνοιξα την ανάρτηση σου και γουρλώσανε τα μάτια μου!!!
    Να σε φιλήσω θέλω τώρα!!!
    Σωστά τα ονόμασες τ(ρ)ελάρα!!! :)
    Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ ωραία ιδέα πολύ βολικά αυτά τα τελαράκια τελικά και τα μαγικά σου χεράκια έκαναν πάλι το θαύμα τους!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαρά !!!!!! τη έφτιαξες πάλι !!!!! ξετρελάθηκα!!!!!!!!
    τα ζήλεψα όλα ...πανέμορφα ....πολύ μου άρεσα......
    Σε φίλο..κάλο βράδυ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν υπάρχουν λόγια..... φανταστικά.... παραμυθένια!!!!! Και καλά λέει και η δασκάλα, αποστολές κάνετε????? Πολλά φιλιά συμμαθήτρια... θα μας λείψεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Έγραψες'" πάλι ,Χαρά!!!!!!!!!!Τέλειαααααααα τα τελάρα!!!!!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στο πνεύμα της ανακύλωσης!!!Έγιναν πανέμορφα τα τελαράκια σου!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και μπαταρισμένη και τρέχεις και δε φτάνεις, πως αλλιώς μπορώ να σε φανταστώ; ενα μόνο να μάθω ακόμα.Αν πάνω στον καμβά με μιας γάζωσες τις σκεπές, ή αν απο πριν ηταν γαζωμένα τα τριγωνάκια και κολληθηκαν.Ε, να εχω ολοκληρωμένη άποψη.Όπως και να έχει το χωριό σου εγινε ονειρικό, όμως αφού χιονίζει, γιατί να είναι η γατούλα έξω απο τον φράχτη;
    φιλια
    καλή συνέχεια στα χριστουγεννιάτικά σου! και γρήγορη ανάρρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να γιατί δεν μπορώ να σου πω ''άστα όλα και ζωγράφισε'', γιατί με ό,τι κι αν καταπιαστείς μας εντυπωσιάζεις. Δεν μπορώ, λοιπόν, να σε στερήσω από τις υπόλοιπες καλλιτεχνικές σου δραστηριότητες. Όχι πως αν στο έλεγα θα το έκανες... έτσι το λέω για έμφαση...χαχαχα. Εξαιρετικά Χαρά μου! Καλαίσθητα, εντυπωσιακά και καλοφτιαγμένα! Εύγε Χ 1000!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαρά, είναι υπέροχα! τα κουρελάκια μετατρέπονται σε μικρά έργα τέχνης στα χέρια σου! Οι πολλές και παράλληλες δημιουργίες μπορεί να σε αγχώνουν και να σε κουράζουν, αλλά θα είναι όλα τόσο ξεχωριστά που θα αποζημιωθείς! Φιλιά και καλές δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλειαααα!!! Το καδράκι τι πρώτο με τα κουρελάκια είναι καταπληκτικό!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εντάξει αυτά τα μικρά κουρελάκια έκαναν όμορφα έργα για οποιοδήποτε σκοπό και δεν είναι και τόσο εύκολη υπόθεση!!! Τα τελάρα εξαιρετική ιδέα!!!Και εγώ το καλοκαίρι άρχισα αλλά τρέχω , τρέχω , τρέχω!!!!!!Καλή συνέχεια Χαρά μου
    Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι ωραία ιδέα!!!! Τα τελάρα σου έγιναν πανέμορφα στολίδια!!!!!!!!!!!!!
    Το δε καδράκι είναι καταπληκτικό!!!!!!
    Καλή συνέχεια Χαρά μου, και καλό weekend!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εμένα μου άρεσε το γ τελευταίο σκίτσο "καλλιτέχνημα"
    Μυρίζει Χριστούγεννα κι Άι Βασίλη
    (Τελάρα κεντήματος σε γιορτινό ρόλο κάδρων)

    Την καληνύχτα μου αγαπητή μου χαρά
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πωπωπω τι ομορφιές είναι πάλι αυτές;!!! Ξετρελάθηκα για ακόμα μία φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!ΑΚΟΥΣΑ ΤΡΕΛΑΡΑ ΚΑΙ ΕΙΡΘΑ ΜΕ ΦΩΝΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ?.....ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ....ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΥ ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ....Α!ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΟΠΩς ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ....ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΦΥΛΛΑ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΗΛΑ......ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαρά μου, είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!! Θα τρέξω να βρω τελάρα! Πρώτη φορά βλέπω δημιουργίες σου που θα μπορούσα, ίσως, κι εγώ να υλοποιήσω :))) Σ΄ευχαριστώ πολύυυυυυ! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα Χαρά μου (το λέω και γεμίζει το στόμα μου με το όνομα σου).Είναι υπέροχα όλα ιδιαίτερα το κάδρο φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχα! Μπράβο! Αχ! Θα προσπαθήσω να δοκιμάσω κι εγώ! Σε φιλώ! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΟΧΙ! ΟΧΙ! ΟΧΙ!
    Οχι, δε θα με ξεμυαλίσεις εσύ να βγάλω ΚΑΙ τα ραφτικά στη μέση. Δε με νοιάζει που είναι τέλεια και πρωτότυπα, δε με νοιάζει που τα ζηλεύω! Θα κλεισω τη σελίδα και θα τα βγάλω από το μυαλό μου!
    Εχω αυτοκυριαρχία εγω, αμ πως;
    Εδω γίνεται της μουρλής (εμένα δηλαδη) από τα απλωμένα υλικά, εχουμε να ετοιμάσουμε ένα μαγαζί κι ενα σχολικο παζάρι μέχρι τις γιορτές και να ζωγραφίσουμε κι ενα σκηνικό, και... όλο και κάτι θα προκύψει ακόμα, δε μπορει...
    Φιλιά πολλά, καλή συνέχεια στις δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαρά μου είναι υπέροχα!!!!!!!!!!!!!! Γιορτινά, Χριστουγεννιάτικα, κουκλίστικα, παραμυθένια, πανέμορφα!!!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κατά αρχήν ωραίος τίτλος χαχα!!!Αυτά τα τελαράκια πόσο όμορφα!!!!!!!!Μ'αρέσει πολύ αυτή η ιδέα..ρώτησα την μαμά μου προχθές αν έχουμε.."που τα θυμήθηκες" μου λέει χαχα εμ σου λέει θα κεντήσει τώρα?! χαχα..φιλιάααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι όμορφες και χαρούμενες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες; αυτή με το χωριό και τα κουρελάκια είναι φανταστική...μπράβο σου για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Unos trabajos navideños preciosos, te quedaron estupendos.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τί καταπληκτική ιδέα Χαρά μου! Τα τελάρα σου έγιναν πανέμορφα στολίδια!!
    Καλή συνέχεια στίς γιορτινές ετοιμασίες!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Όλα πολύ ωραία, τέλεια για την εποχή, την περίπτωση και το σκοπό.
    Ένα μόνο με χαλάει, εμένα προσωπικά, αυτό το «ρω» που έκλεισες στην παρένθεση…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ♪♬° ·.
    Trabalhos maravilhososssssssssss!!!

    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.♪° ·.
    ♪♬♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Λοιπόν Χαρούλα μου έγραψες με τα τελαράκια σου! Εγώ μένω στα μικρά στρογγυλά! Είναι πανέμροφη ιδέα για να στολίσουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο! Καλή συνέχεια σου εύχομαι στις δημιουργίες σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αγαπημένη μου Χαρά!!!! Καταρχάς περαστικά, εύχομαι σύντομα να σταθείς και πάλι σαν λεύκα λυγερή!!! Από δημιουργικό οίστρο πάντως τα πας άψογα!!! Απίστευτη έμπνευση βρε παιδάκι μου, ο τίτλος σου τόσο στοχευμένος!!!! Αξιοζήλευτα τα τελάρα σου και νομίζω πως έχει δίκιο η Νικούλα να επαναστατεί που μας ξεσηκώνεις!!! Χα χα χα!!! Καλή ανάρρωση και καλές δημιουργίες γλυκιά μου!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλησπέρα Χαρά μου!!! Αρχισες με τα Χριστουγεννιάτικα νωρίς κι έκανες κέφι!!!
    Αυτά είναι!!! Είναι πανέμορφα τα τελάρα σου!!! Σούπερ ουάου!! Δεν το χω καθόλου με την ραπτική, το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο!!
    Γεια στα χέρια σου χρυσοχέρα μου!!! Είσαι καλλιτέχνης to the bone!!!
    Ειδικά το πρώτο πρέπει να σου πήρε περισσότερο χρόνο φαντάζομαι!! Εξαιρετικά όλα!! Μπράβο σου!!
    Φιλάκια ολόγλυκα Πεπίτα μου και γρήγορα να μου ξεμπαταριστείς!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Και πάλι ζωγράφισες, Χαρά! Τα τελάρα έγιναν υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εεεεεε.... μπορεί να έλειψα ....ολιγον τι .....Χαρά μου αλλά επανήλθα δρυμήτερη εδώ και τι να δω!!!!. με τρέλανες με τα τ(ρ)ελαράκια σου ... και με τις αστήρευστες ιδέες σου ... ότι έιχα να πώ το έχουν πει ήδη οι φίλες ....οπότε θα αφήσω εδώ τον θαυμασμό μου για οτι πιανουν τα χερακια σου το μεταμορφώνουν ..σε καλλιτεχνία... όπως την μπότα και το στεφανακι στην προηγούμενη σου αναρτηση ... τι να πούμε τωρα .. οτι παρολο που σε μπαταρίσανε εσύ θα βρείς τον τρόπο και θα κανεις τα μικρα σου θαύματα .. Χαρά μου ... να είσαι καλα μάτια μου
    και παντα να δημιουργείς ομορφιές!!!! εμεις επιστρέψαμε σπίτι όλα καλά... θα τα πουμε σε γλυκοφιλώ..!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Η λέξη χρυσοχέρα είναι πολύ μικρή μπροστά σου, ότι πιάσουν τα χεράκια σου το αποθεώνουν. Καλή εβδομάδα να έχεις και γρήγορα όρθια και στα δυο σου ποδαράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Mi piacciono davvero tanto, un lavoro splendido ricco di dettagli e colore...creazioni d' artista quale tu sei!!
    Un abbraccio,
    Annarita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χαρά μου, τι όμορφες και πρωτότυπες δημιουργίες!!! Αξιοποίησες τα υφάσματα τοσο ευφάνταστα!!!
    Περαστικά σου όσο πιο σύντομα!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. εσενα τιποτα δεν σε σταματα....απιθανα τα τελαρα.το καδρακι το χα δει αλλα κ τα τελαρα υπεροχο για δωρακι χριστουγεννιατικο....ναι αφου το εκανα ρολοι το τελαρο γιατι οχι κ εορταστικο........χοχοχοχοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ευχαριστώ για την υπέροχη όμορφα λόγια σας .
    Έχω απουσιάσει γιατί το σπίτι μου ήταν υπό κατασκευή .
    Κοιτάζω θαυμάσιο έργο σας .
    Μια τεράστια αγκαλιά από Τενερίφη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πανέμορφες και γιορτινές δημιουργίες στο πνεύμα των Χριστουγέννων που πλησιάζουν, μπράβο φίλη Χαρά και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τέλεια !!!!! Μπράβο Χαρά μου, και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Απλά υπέροχα!!! Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έλα! Τι κουρέλια είναι αυτά! Μου έκλεψαν την καρδιά!!!!!
    Αχ, μπαταρισμένο κι εμένα το χέρι μου, Χαρά μου κι όλα έχουν ανατραπεί... Μας εύχομαι υπομονή!
    Καλές προετοιμασίες εύχομαι, δίχως άγχος!!!
    Πολλά φιλιά, λατρεμένη μου χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Λάτρεψα τα τελάρα κεντήματος, θέλω να φτιάξω κι εγώ φέτος!Σε περιμένω στην Αντίστροφη μέτρηση για 3η χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...