...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023

Τσάμπα καίει η λάμπα

 Ποτέ δεν καίει τσάμπα και για κανένα λόγο. 
Ο μόνος λόγος, που θα μπορούσε να μας αποτρέψει να καίει, είναι η ΔΕΗ και οι υπέρογκες χρεώσεις της, ομως εδώ την ευγνωμονούμε που καίει και καίγεται, για πολύ διαφορετικούς και δημιουργικούς λόγους!
Ενώ προσπαθώ να ομαδοποιήσω τα αντικείμενα, ώστε να μη σας κουράζω με συνεχείς και μεγάλες αναρτήσεις, και τις προγραμματίζω, πάντα παρουσιάζεται κάτι νέο και ο ενθουσιασμός μου να σας το δείξω και να πειραματιστείτε κι εσείς, δε μου επιτρέπει ν' αφήσω τη ροή ως έχει. Κάπως έτσι έγινε και σήμερα

Απο καιρό χρησιμοποιώ καμένες λάμπες led.
Μια μέρα, τυχαία, έμεινε στα χέρια μου ο πλαστικός γλόμπος απο μια καμένη λάμπα κι άρχισε η πρώτη κατασκευή.
Το κομμάτι που έμεινε μου θύμισε καμπάνα και καμπάνα έγινε!

Κόλλησα πάνω στη βάση ελαστικά στοιχεία για πιο εύκαμπτα και πιο λεπτοκαμωμένα απο τα ξυλόγλυπτα (και δαντέλα θα πήγαινε 😉) και στη βάση της λάμπας στο σπιράλ τύλιξα γιουτα για να καλυφθεί και να κρεμαστεί, αν χρειαστεί, στη συνέχεια το έβαψα με επάλληλες στρώσεις χρώματος μαύρου και χρυσού να πάρει όψη ρουστίκ και ολοκλήρωσα με λευκό dry brush. 
Απο κάτω κρέμασα ένα κουδουνάκι  και όλη μαζί την κατασκευή την κόλλησα σ' ενα ξύλινο ταμπλό, που παλιά έβαζα τις κουβαρίστρες για τη ραπτομηχανή (θυμάστε την κατασκευή με τα "τραπεζάκια " απο τις πίτσες;), αλλά, λόγω μεγάλου όγκου υλικού, παροπλίστηκε. Πάνω στο ταμπλό είχα κολλήσει χαρτί scrapbooking και γύρω γύρω το στεφάνωσα με κλαδιά απο πηλό. Ένα ξυλόγλυπτο αγγελάκι κρατάει την αλυσίδα απο τις καμπάνες


 Στη συνέχεια,  και αρκετά μετά απο την πρώτη κατασκευή, έλαμψε άλλη ιδέα χρήσης των πλαστικών γλόμπων 💥💡
Από πέρσυ, αν όχι νωρίτερα, κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο κατασκευές με κουδούνες , ξέρετε αυτές που έχουν στις στάνες στα ζώα.

Αυθεντικό

Άλλοι τα λένε τροκάνια. 
Για πόσο μπορούσα αλήθεια να τις αποφεύγω; 😉😊😂
Είπαμε, αν ήταν η ζήλεια ψώρα θα γέμιζε ούλη η Χώρα. 
Και η Χώρα μπορεί να μη γέμισε κουδούνες, αλλά γι αρχή δυο είναι αρκετές 😂. Πάντα τέτοια έργα πάνε κατά ζεύγη!😂😂like Xiotes! 

Νομίζω, αν δεν κάνω λάθος, οτι η βάση σ' όλες είναι ίδια. 
Ρολό απο χαρτί υγείας ή κουζίνας. Ααα νομίζω κάποια χρησιμοποίησε και χάρτινο ποτήρι. 
Στην συγκεκριμένη version που τις είδα και εμπνεύστηκα (απο τη γνωστή μας Λαμπρούκα) για τις δικές μου, ελλείψει των δικών της υλικών, μ άρεσε πολύ το καμπυλωτό στη βάση τους που εκείνη χρησιμοποίησε κάψουλες καφέ. 
Εγώ όμως δεν πίνω τέτοιο καφέ, δεν έχω τέτοιες κάψουλες (θα βρω όμως ✌) ψάχνοντας για κάποιο καπάκι απορρυπαντικού να προσομοιάζει, βρήκα μπροστά μου τα πλαστικά γλομπάκια και ήρθε κι έδεσε, αφού ταίριαζαν ταμάμ στο ρολό χαρτιού  κουζίνας
Κόλλησα λοιπόν το γλόμπο στο ένα άνοιγμα του ρολού, αφού πρώτα κόλλησα μέσα του, για γλωσσίδι της κουδούνας, ενα ξύλινο αναδευτήρα καφέ (απ αυτά μ' εχουν προμηθεύσει πολλά) βοηθάει και το σχήμα του σ' αυτό 😉. 
Το τρύπησα λοιπόν στην μία πλευρά και το κρέμασα απο το σκοινάκι που του πέρασα στο βάθος του γλόμπου και κρέμεται τόσο όσο απο την κουδούνα. 
Το κομμάτι απο το ρολό που έμεινε το έκοψα στη μέση και κόλλησα απο ένα στην κορυφή κάθε γλόμπου να γίνει κρεμαστάρι.
Στην συνέχεια για να φαίνεται όσο το δυνατόν πιο μεταλλική με ενώσεις, έκανα διπλές σειρές με ζεστή σιλικόνη και για βίδες έβαλα ...φακές! Δεν πρωτοτύπησα, μη νομίζετε, τις έχω δει κι αλλού τις φακές να τις χρησιμοποιούν και ομολογώ είναι ιδανικές για τέτοιες λεπτομέρειες
Αυτή είναι όλη κι ολη η κατασκευή, αφού βαφτεί  (ο,τι χρώμα θέλει ο καθένας, εγω πάλι τις έβαψα με σπρευ μαύρο και αντικέ χρυσό απο πάνω) και κρεμαστεί, μπορείτε να την θαυμάζετε σαν νάναι πραγματικές κουδούνες. 
Εμένα, ακόμα και οι γραμμές της σιλικόνης, που επίτηδες άφησα, μ' αρέσουν!

Οι δικές μου κουδούνες με τις λεπτομέρειές τους
Αφού έμειναν έτσι και φωτογραφήθηκαν θέλησα να τα παλαιώσω. Χρόνια βλέπετε στις στάνες παρέμειναν άχρηστες, μια που ζώα δεν υπάρχουν,(ουτε ζώα ουτε στάνες αλλά για την ιστορία ,χαχχαχα) κι έτσι απέκτησαν την πατίνα του χρόνου! Τόση, που θαρρείς πώς βγήκαν απο τα βάθη της θάλασσας απο τη σκουριά . 
Και τί σκουριά να μοσχοβολάει το σπίτι (πάπρικα, μοσχοκάρυδο, γαρύφαλλο και κανέλα 😉😍) 
Μα δεν είναι πολύ καλλίτερα τώρα; και καλύφθηκαν και οι γραμμές του ρολού.


Εσείς στο χέρι σας είναι να τ' αφήσετε στο στάδιο που σας αρέσουν.
Έτσι, απο ένα αντικείμενο που έφαγε τα ψωμιά του και θα πήγαινε στην ανακύκλωση, βγήκαν δύο αντικείμενα, που αν δεν το αποκαλύψεις, κανείς δεν καταλαβαίνει την προέλευση. 
Τι λέτε; τί άλλη χρήση σκέφτεστε εσείς;

Και κάτι τελευταίο (για σήμερα 😂). 
Μπορεί να μην συνδυάζονται με το  στοιχείο της καμένης λάμπας παραμένουμε όμως στο μαγικό κόσμο της ανακύκλωσης και της πρόσφατης παραλαβής. 
Οταν λοιπόν αχρηστευθεί  μία ξύλινη αλατιέρα ή ενας ξύλινος μύλος πιπεριού ή φύγει καποιο καγκελάκι απο έπιπλο, μη βιαστείτε να τα πετάξετε. Αφήστε τα καρτερικά να περιμένουν κάπου και ίσως κάποιο φιλεύσπλαχνο χέρι τα στείλει σε κάποιο άλλο✉🎁🚚 και εκεί γίνει το θαύμα 🎉✨✨

Η αλατιέρα βάφτηκε λευκή, φόρεσε ένα κομμάτι απο σπασμένο μύλο πιπεριού, και  "ντύθηκε το κοστούμι" ενός πιτσαδόρου έτοιμου να φουρνίσει μία πίτσα μαργαρίτα😂 
Non è il gusto perfetto?👌
Το δε καγκελάκι  βάφτηκε κι αυτό λευκό, φόρεσε ημίψηλο, πήρε και μία σκούπα απο παλιό γούρι στήθηκε και σ ένα βάθρο και έγινε χιονάνθρωπος.

Μα πείτε μου σας πάει καρδιά να τα πετάξετε ;;;

22 σχόλια :

  1. Τς τς τς....δεν παίζεσαι με τίποτα....τί ομορφιές είναι πάλι αυτές ;;;;
    Και οι λάμπες, αλλά και η αλατιέρα και το καγκελάκι ...απίθανα !!!!
    Όσο για τις κουδούνες, προτιμώ τις σκουριασμένες
    Σε ασπάζομαι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζομαι διευκρίνηση πια, η ταυτότητα φωνάζει απο μακρυά! Χαίρομαι δε που έχουμε την ίδια εικαστική άποψη περί κουδουνών κι οχι μόνο ;)
      Ασπασμοί των αγγέλων προς τα άστρα ,ανταποδίδονται με θέρμη

      Διαγραφή
  2. Ήρθα τρέχοντας μαραθώνιο.
    Εξαιτίας σου, έχω μαζέψει λάμπες για Χριστουγιεννιάτικα στολίδια, τώρα θα γίνουν κουδούνια;
    Τί βλέπουν πάλι τα ματάκια μας;
    Τις είδα κι εγώ να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και σκεφτόμουν τί να βάλω για το στρογγυλό μέρος, αφού κι εμείς δεν πίνουμε τέτοιο καφέ.
    Έψαχνα τα καπάκια αλλά δεν βρήκα κατάλληλο σχήμα.
    Ανοίγω πρωί πρωί το τηλέφωνο και τί να δω;
    Η ΛΎΣΗ του προβλήματος!
    Μπράβο Χαρά μου!
    Μας κρεμασες τα κουδούνια, που λένε!
    Τις παλαίωσες κιόλας και είναι έτοιμες να πάνε στο cash or trash να κοστολογηθούν!
    Πρέπει να γίνει μια εκπομπή για ανακύκλωση και να κάψεις εγκεφάλους!!!!
    Ξέχασα τα καγκελακια, τί ωραία κι αυτά!
    Αχ πώς να μη μαζεύουμε μετά;
    Ελπίζω να μείνει σχόλιο μου, γιατί δεν θυμάμαι να το ξαναγράψω.
    Να πω καλές γιορτές ή θα μας ξανάρθεις;
    Άσε να σκουπίσουμε το σπίτι μας λίγο.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσυ μαραθώνιο,σε καλό σου! Σπεύδε βραδέως, δε πρόκειται να φύγουν,χαχαχα αλλωστε και πού να πάνε τα καημένα καλλίτερα απο τη ζεστασιά του εδώ;
      Χχαχαχα για φαντασου να πήγαιναν στη Μοιραράκη!!!Λες να μην καταλάβαινε ο Γεώργιος με γκλίτσα την ταπεινή προέλευση; αυτός δεν εχει αφήσει πέτρα στη θέση της. Η δε Ιόλη σίγουρα θα της έβαφε να γίνουν κάτι άλλο, ο δε Δημήτρης εκ Μυτιλήνης μην έδινε κανένα δεκαράκι να της κάνει δώρο στη γυναίκα του!χαχαχχα αλλά χαλάλι θα πήγαινα για το Θάνο ;) (οποιον απο τους δύο γιατί και οι δύο είναι μανουλάκια, αντε με εξέθεσες και εκφράστηκα)
      Οσο για την εκπομπή, φαντάσου για όλες μας ισχύει αυτό, να πηγαίναμε στις πρωονατζούδες που δεν μπορούν να δέσουν μοναχές τα παοούτσια τους!!!Ολη την εκπομπή να τους εξηγουσαμε, τσάμπα κόπος! Θα κοιταζαν σα χάνοι.
      Κάτσε να μείνουμε μεταξύ μας που καταλαβαινόμαστε και δεν χρειάζονται πολλές εξηγήσεις
      Θ α μαζεύουμε μέχρι να δύσει ο ήλιος, μην αναρωτιέσαι
      Φιλάια πολλά και θα έρθω να δω τις δικές σας κορίτσια μου αγαπημένα

      Διαγραφή
  3. Πω πω πω πω πω τι μυαλό ειναι αυτό; Τι φαντασία; Γελάω που ρωτάς αν έχουμε άλλη ιδέα για χρήση για τις λάμπες....Οι κουδούνες υπέροχες. Κάποια στο διαδίκτυο βάζει φελιζόλ μπάλα που την κόβει για το καμπυλωτό της κουδούνας.
    Δεν πετάμε τπτ και στο στέλνουμε, το κατάλαβα
    Καλημέρα χρυσοχέρα Χαρά μου
    Καλές γιορτές αν δεν τα ξαναπούμε
    ΦΙλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχα στον Τόπο μου το λένε "ριγκιστράδο"!χαχαχχαχα Τωρα ακριβή μετάφραση ,μη περιμένεις, αλλά νομίζω οτι πρέπει να λέγεται και στην Κεφαλονιά
      Εξυπνη ιδέα και η μπάλα φελιζολ,αλλά έχει το κακό οτι δε μπορείς (τουλάχιστον εγω) να την κόψεις ίσα. Πάντως θα το δοκιμάσω με μικρότερη μπάλα νάχω διαφορετικά μεγέθη
      Θ ατα ξαναπούμε καλέ, μη βιάζεσαι...πίσω εχει η αχλάδα την ουρά ;)
      Φιλάκια πολλά...προς το παρόν

      Διαγραφή
    2. Αν ζεστάνεις το μαχαίρι, κόβεται πιο εύκολα το φελιζολ.

      Διαγραφή
  4. Γιατί άραγε ότι κάνεις Χαρά μου, είναι τόσο πετυχημένο και όμορφο;
    Την απάντηση τη δίνει ο τίτλος του σπιτικού σου, "Κάντο μ' αγάπη"!
    Καλή συνέχεια στις γιορτινές σου προετοιμασίες που δεν αναπαύονται ποτέ!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς και αγάπης!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Στεφανία μου. Το όνομα του μπλογκ που αυθόρμητα μου βγήκε τότε και χωρίς να το πολυσκεφτώ ,πολλές φορές κι εγω διαπίστωσα οτι ήταν καθοριστικό. Γιατί ο,τι κάνω και το πιο μικρό και ευτελές, θέλω νάναι άψογο και του δίνω όλο μου το ενδιαφέρον και την αγάπη
      Φιλιά άπειρα

      Διαγραφή
  5. Χαρά μου είσαι μοναδική σε ιδέες και στην υλοποίησή τους. Φανταστικές οι κουδούνες σου, τις έχω δει που φέτος έχουν γίνει μόδα και πολύ μου αρέσουν.
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι μόδα των τελευταίων χρονων Ελένη και η καθέ μια προσθέτει τη δική της πινελιά και ιδέα. Αυτή ειναι η χαρά του διαδικτύου, η πρόταση, η ανανέωση, η εφεύρεση!
      Νάσαι καλά κορίτσι μου,Βοηθειά σας ο ΑΓιος που μπαίνει σε λίγο

      Διαγραφή
  6. Απλά είσαι εξαίρετη 🥰🥰🥰🥰‼️‼️‼️πολλες ευχες για υγεία και δημιουργία 💝💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, υπόχρεη!
      Πολλές ευχές και απο μένα για ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ με ΥΓΕΙΑ και συντροφικότητα

      Διαγραφή
  7. Άντε πάλι με την ευρηματικότητά σου, Χαρά μου! Νέο πεδίο δόξης λαμπρό! Και οι λάμπες στο ...παιχνίδι και μάλιστα με εξαίρετο τρόπο. Θαυμάσια κορίτσι μου, σε καμαρώνω, σε απολαμβάνω. Φιλιά πολλά γιορτινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχα ευχομαι να μην κουραστείς να λες "αντε πάλι"! Οσο δε στερεύει το μυαλό,υπάρχει ελπίδα Γιάννη μου αγαπημένε
      Ανταποδίδω τα φιλιά και εύχομαι υγεία και μόνο!

      Διαγραφή
  8. Και …κουδούνες; Να αυτό ακριβώς εννοώ όταν λέω ευφάνταστη. (α....όχι καμμιά σχέση με τη φαντασμένη) Να βλέπεις ένα αντικείμενο και να οραματίζεσαι νέες ιδέες και ευκαιρίες, να καινοτομείς και να βλέπεις το στόχο να αποδίδει. Αυτή είναι η ομορφιά της ανταμοιβής. Τι να πω πχια; Τα καμαρώνω!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντασμένη και να μ έλεγες ουτε εσυ θα το πίστευες ούτε εγω θ αγγιζα ποτέ!Ντρέπομαι και γι αυτά ,οχι να περηφανευτώ για άλλα μεγαλύτερα που δεν!!!χαχαχχα Αννικάκι αγαπημένο σ ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια, με κάνεις περήφανη. Ετσι ειναι όπως τα λες
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου ο Αγιός μας κοντά σου

      Διαγραφή
  9. Εμείς τι να πούμε Χαρά μου που έχουμε μείνει για μια ακόμα φορά με ανοιχτό το στόμα από την εφευρετικότητα σου; 😯
    Ολες σου οι επεξηγήσεις το πως τα φτιάχνεις , τι χρησιμοποιείς με κάθε λεπτομέρεια, για μένα είναι κινέζικα, αλλά χαίρομαι πολύ που τα θαυμάζω κάθε φορά που θα σε επισκεφτώ και είμαι περήφανη που είμαι φίλη σου, γιατί είσαι ένα πολύ δημιουργικό πλάσμα Χαρά μου!
    Χρόνια πολλά για Τον Πολιούχο σας να έχετε την βοήθεια Του!
    Να χαίρεστε μάτια μου την σημερινή γιορτή! σας να χαρείς ότι αγαπάς!
    Καλές και χαρούμενες γιορτές εύχομαι να περάσετε. Η γέννηση του μικρού Χριστού, να είναι ευλογία στο σπιτικό σας! Καλά Χριστούγεννα Χαρούλα μου.!
    Στέλνω αγκαλιές και φιλιαααα!🧡🤗🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου αγαπημένο σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές για την ημέρα! Σ ευχαριστώ προσωπικά γιατί οι ευχές αφορούν και το γιο μου και τον ανηψιό μου.Μακάρι ο ΑΓιος να σκέπει όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα όσους έχουν την ανάγκη της Βοηθείας Του! Σ αυτόν χρωστάω οτι επέζησα το 2016 και δε το ξεχνάω και οτι όλη αυτή η πορεία μέχρι σήμερα, Εκείνος είναι πάντα δίπλα μου να με βοηθάει να σηκώνομαι οταν πέφτω.
      Σε λίγο είναι τα μπασίματά του και ακόμα κι ο Χειμώνας των προηγουμενων ημερών παραμέρισε για να βγει και να λιτανευτεί και σήμερα να μπει με πρωτόγνωρη καλοκαιρία.
      Νάχετε την ευλογία του, ολη η οικογένεια!
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίο το ταμπλώ με τις καμπανούλες!!!! Αλήθεια, πώς τις ανοίγεις αυτές τις λάμπες χωρίς να σπάσουν? Μόνο κάποιες μεγάλες έχω ανοίξει που ξεβιδώνουν. Οι δε κουδούνες έγιναν υπέροχες με την μοσχοβολιστή σκουριά που τους έβαλες!!! Όσο για τους μύλους, πιστεύω ότι οι χιονάνθρωποι είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσαν να γίνουν. έχω κάποιους παροπλισμένους και μάλλον θα τους ετοιμάσω για του χρόνου, πρώτα ο Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εστω και καθυστερημένα σου απαντώ Μαριάννα μου για τις λάμπες.Ο πρώτος γλόμπος έμεινε τυχαία στα χέρια μου.Τους επόμενους προσπάθησα στριβοντάς τους δεξιά αριστερά να τους αποκολλήσω. Κάποιοι ξεκολλάνε πιο εύκολα κάποιους δεν τους έχω καταφέρει ακόμα. Ελπίζω να τα καταφέρεις και να δουμε μία νέα δημιουργία απο σένα που δεν είχαμε σκεφτεί καν. Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...