...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Και να πού γύρισα...λόγω τιμής

Σάμπως είχα φύγει και καθόλου!!!


Δεν απομακρυνθήκαμε και πολύ, αλλά να, μείναμε εμείς κι εμείς να κλωθογυρνάμε άνευρα σε μία απο τα ίδια. Ψέμματα;;;Ερημιά έπεσε στις γειτονιές...


Το καλοκαίρι βαίνει προς την εκπνοή του αλλά οι μέρες διατηρούν τη θέρμη του μεσοκαλόκαιρου και οι θάλασσες εξακολουθούν να σε προκαλούν. Πόσο μάλλον οταν σου παρέχουν και την πρώτη ύλη, πως μπορείς να τους αντισταθείς;


Η αλήθεια είναι οτι το μόνο που άξιζε απ όλο το Καλοκαίρι, που για μένα συνεχίστηκε μία απο τα ίδια όπως ξεκίνησε ο χρόνος κι ακόμα χειρότερα, τόσο που τρέμω για την ολοκλήρωση, ήταν η μέρα που καταφέραμε και πήγαμε στη θάλασσα στην Εύβοια και μάζεψα λίγες πετρούλες ακόμα!
Πόση χαρά μου δίνει αυτή η παραλία με τις ατέλειωτες πέτρες διαφόρων χρωμάτων και μεγεθών!!!


Και έτσι μαζί με κάποιες λίγες που μου έφερε το κοριτσάκι μου, απο τη Β.Ευβοια αυτές, συνταιριάστηκαν αρμονικά κι έδωσαν σύνολα βγαλμένα απο τα βάθη των αναμνήσεων...


Κάπως έτσι και επειδή δόθηκαν και κάποιες αφορμές φτάνω ν αναρωτιέμαι το αιώνιο ερώτημα "πόσο κοστίζει μια τέτοια δημιουργία;"
Μπορεί να τα φτιάχνω γιατί γουστάρω τρελά με κάθε τι που καταπιάνομαι.
Να μην είναι το ζητούμενό μου οι πωλήσεις, όπως δεν ήταν ποτέ, χαίρομαι τη διαδικασία παρότι χρονοβόρα και επίπονη και είτε στολίζουν το σπίτι μου (επικρατεί το αδιαχώρητο πια) είτε γίνονται δώρα σ ανθρώπους που ξέρω οτι θα τα εκτιμήσουν, είτε προσφέρονται σε φιλανθρωπικά μπαζάρ όπως εχω κάνει μέχρι σήμερα .
Ερχεται όμως κάποιος και σου λέει "το θέλω" και εκεί κομπιάζεις...
Εγω τουλάχιστον δε μπορώ να κοστολογήσω τη δουλειά μου. Πόσο μάλλον οταν το υλικό το βρίσκεις σ' αφθονία στη φύση και είν΄ αυτό  η πρώτη σκέψη του "πελάτη".
Μπαίνει όμως αμείλικτο  το  ερώτημα : "ΠΟΣΟ;"
Κανείς αν δεν το τολμήσει , δε  μπορεί να φαντασθεί πόσο κόπο έχει έστω και η πιο μικρή εικόνα να συνθέσεις. Εκτός κι αν δεν σ ενδιαφέρει τ αποτέλεσμα,οπότε πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμμένοι ...ο.κ. , καρδιές δε χαλάμε.
Ομως αν θες τ αποτέλεσμα να το ερωτευθείς πρέπει να αφοσιωθείς και να ασχοληθείς πολλές ώρες ταιριάζοντας και ξεταιριάζοντας μέχρι να βρεθούν οι "σωστές" πέτρες και τ΄ αποτέλεσμα να σ΄ ικανοποιεί και νάναι και φυσικό.
Ούτε μπορεί να διδαχθεί, όπως κατά καιρούς μου έχουν ζητήσει
Τι να διδάξεις , πώς να κολλάς πέτρες;;;;
Μα το θέμα δεν είναι πώς τις κολλάς (το μόνο εύκολο) αλλά πώς παιδεύεσαι μέχρι να μαζέψεις μία προς μία (και οχι με τη σέσουλα) τις πέτρες (αυτός κι αν είναι κόπος!) φαντασθείς το θέμα, να αρχίσεις να ξεδιαλέγεις απο άπειρες πέτρες, να βρείς τα σωστά χρώματα (γιατί δε τις ζωγραφίζω,ούτε τους αλλάζω τα σχήματα), να δώσεις τις σωστές αναλογίες και το τελικό αποτέλεσμα να δίνει στον άλλον να καταλάβει αυτό που εσύ συνέλαβες ως ιδέα κι απόδωσες μ ένα πετρωτό, χωρίς επεξηγήσεις καν.
Αυτό λοιπόν επαφίεται στη φαντασία ,την υπομονή, το πάθος  και προπάντων στην αισθητική του καθενός και δε διδάσκεται. Αυτή είναι η δική μου άποψη
Οσο δε για το κόστος, μου ρχεται στο νου η αλήθεια ενός ξένου δημοσιεύματος που διάβασα πριν πολύ καιρό σ ε κάποια φίλη (συγγνώμη που ξεχνώ  ποιά το πρωτοανέβασε, ίσως κι αυτή που αναφέρεται στην υπογραφή), αλλά μ άλλα λόγια το έχω και στην πλαϊνή μπάρα


Αυτό ακριβώς!
Στην τιμή δεν είναι απλά πέτρες, είναι η φαντασία, ο χρόνος,η προσπάθεια,το πάθος που άφησες πάνω σ όλο αυτό που εσύ θαύμασες κι έκρινες άξιο ν αποκτήσεις και τέλος η μοναδικότητα, γιατί δεν κάνουμε μαζική παραγωγή ,ούτε καν δεύτερο.
Αυτό ισχύει για ΟΟΟΛΑ τα χειροποίητα , αλλά επειδή ουδείς σκέφτεται έτσι γι αυτό έχουμε κατακλυσθεί απο τα κινέζικα.
Ολα αυτά κατατίθενται σαν σκέψεις κι οχι σα παράπονο, εχω εξ αρχής διαχωρίσει τη σχέση μου με τις δημιουργίες μου κι απολαμβάνω την κάθε στιγμή της  υλοποίησής τους και με πονάει κάθε αποχωρισμός. Σαν ένα παιδί που φεύγει απο την αγκαλιά σου, απλά χαίρομαι οταν πηγαίνει σε μια άλλη αγκαλιά που θα τ αγαπήσει αν όχι εξ ίσου τουλάχιστον αρκετά .
Ετσι λοιπόν τα γραψα για να καταλάβετε οτι επέστρεψα προβληματισμένη κι οχι ανέμελη,χαχαχαχχα

61 σχόλια :

  1. καλως ορισες!καλο φθινοπωρο!!
    ποσο δικιο εχεις!!!πολυ ευστοχο το κειμενο!!

    Και οι δημιουργιες σου!! υπεροχες!!!
    καλη συνεχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...irida...μου
      σ ευχαριστώ για το Καλωσόρισμα, νάμαστε καλά να τα λέμε!
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για τις δημιουργίες μου,όσο για το θέμα που μου βγήκε με το καλημέρα,είναι ένα θέμα που τόχουμε όλες λίγο πολύ αντιμετωπίσει και το γνωρίζουμε οτι υπάρχει.

      Διαγραφή
  2. Κάντο με αγάπη, όπως κάνεις πάντα και θα εκτιμηθεί μόνο με αγάπη!
    το κόστος της ΑΓΆΠΗΣ δεν ρευστοποιείται σε μετρητά!
    Καλώς όρισες Χαρά μου, έστω και με αυτούς τους προβληματισμούς!
    Πάντως σήμερα, αποχαιρετώντας στη θάλασσα το καλοκαίρι, μάζεψα κι εγω πετρούλες σκεφτόμενη:ο δρόμος προς τη Χ(χ)αρά!
    Να είσαι καλά!'ΕΥΣΤΟΧΟ το κείμενο!
    Έυχομαι ο υπόλοιπος χρόνος να μη σε φοβίσει και να ξαναβρείς τους ρυθμούς σου!Όχι οτι σταμάτησες ποτέ τις δημιουργίες σου βέβαια, αλλά εννοώ τη χαρά της Χαράς!
    την αγάπη μου πάντα!
    Και για να μη ξεχνιόμαστε....Βe Happy!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαρμπουνάκιιιι!!!! πόσο χαίρομαι που σε βλέπω σ αυτή την επίσημη πρώτη μου!
      για να ολοκληρωθεί το κείμενο που όπως λες είναι ευστοχο,βάλε και την περίπτωση του κλειδαρά ;)
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου,μακάρι να πιάσουν και να ολοκληρωθεί ο χρόνος χωρίς άλλα δυσάρεστα
      I' AM HAPPY!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη μου Χαρά, μεγαλώσαμε δίπλα σε μια μαμά που κεντά υπέροχα σχεδόν όλα τα είδη που υπάρχουν. Κατά καιρούς της ζητούσαν να κεντήσει κατά παραγγελία είτε λευκαδίτικα είτε φουσκωτά, κοφτά και πάει λέγοντας. Ατελείωτες ώρες κεντήματος πάνω από ένα λινό πανί πραγματικά να ζωγραφίζει με την ακρίβεια, το μεράκι και την τελειομανία της για κάθε βελονιά. Κι όταν ερχόταν το θέμα της τιμής σχεδόν κανείς δεν μπορούσε να καταλάβει τον κόπο και το ταλέντο που κρυβόταν πίσω από κάθε εργόχειρό της. Και πάντα έλεγε ότι το εργόχειρο και δεν μπορεί να εκτιμηθεί από την πλειοψηφία του κόσμου αλλά και ούτε πληρώνεται στην τιμή που του αξίζει. Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου δε μου κάνει εντύπωση όλο αυτό που μου εξιστορείς,έτσι ακριβώς συμβαίνει.Νομίζω οτι κι εσύ τα ίδια βιώνεις
      Και γενικά σ όλες μας έχει συμβεί να έρθουν σε δύσκολη θέση λέγοντας μία τιμή και την αντίδραση που αυτό δημιουργεί,ακόμα και αν δεν εκφρασθεί με λόγια αλλά με δυσφορία.
      Πάντως εμείς εξακολουθούμε ακάθεκτες γειτονάκι!
      Πως πήγε η μετακόμιση;;;Ούτε στρατιωτικοί νάσασταν καλέ...άντε με το καλό και στο σταθερό σας σπιτικό!
      Φιλιά πολλά κι απο μένα

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα έργα σου, και έχεις απόλυτο δίκιο... αλλά για να μπορεί κάποιος να εκτιμήσει τη δουλειά του άλλου, θα πρέπει πρώτα να έχει εργαστεί και ο ίδιος...

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pippi μου
      πολύ σωστό αυτό που γράφεις.Πρέπει να ξέρεις για να κρίνεις τη δουλειά του άλλου. Γι αυτό εγω ουδέποτε έκανα το παραμικρό παζάρι ακόμα κι απο γνωστές που ζήτησα ν αγοράσω δημιουργία τους.
      Σεβομαι την εκτίμηση του χειροτέχνη οτι τόσο κοστολογεί τη δουλειά του
      Σε φιλώ κι εγω καλή μου

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι, Χαρουλάκι, όσα ζητήσω μου τα δίνουν! 1000 πω; 10000 πω; Πάρ'τα, μου λένε, κορίτσι μου... να μη στα χρωστάω!χαχαχαχα Έχω μια ευκολία στην πώληση που δεν ξέρω κι εγώ από που πηγάζει. Βγαίνει έτσι αβίαστα...δεν ξέρω αν με αντιλαμβάνεσαι αλλά πραγματικά ήθελα πάντα αυτό να το καταθέσω και σ'ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία! Ίσως φταίει η τύχη μου η μεγάλη, ίσως φταίει που βρίσκομαι μέσα σε τόσο καλό κύκλωμα, ίσως φταίει το σεξαπίλ μου... ίσως φταίνε τα φεγγάρια... ίσως πάλι φταις κι εσύ...που δεν πουλάς κι έτσι οι πελάτες έρχονται σε μένα...αχαχαχαχα. Κοριτσάκι μου τα πετρωτά σου είναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ! Μεγάλη κουβέντα, θα πουν κάποιοι κι εσύ πρώτη και καλύτερη αλλά την λέω και παίρνω και την ευθύνη, που λένε. Θα πω και κάτι αστείο, γιατί τόση ώρα ήμουν πολύ σοβαρή και θα σε προβλημάτισα. Η τέχνη καρδιά μου δεν πληρώνεται, όπως και πολλά άλλα στην πουτάνα αυτή τη ζωή (συγνώμη Σωσώ...γιατί η Σωσώ βλέπει) και επίσης ως γνωστόν στην ίδια αυτή την πουτάνα (δις συγνώμη Σωσώ) τη ζωή, οι φελλοί επιπλέον,όπως επίσης και τα σκατά (εδώ ζητάω συγνώμη απ'όλο το αναγνωστικό σου κοινό). Όμως μικρή μου πετροσυλλέκτρια, αυτό καθόλου δεν μας φρενάρει και δεν μας εμποδίζει να κάνουμε αυτό που γουστάρουμε γιατί περνάμε τόσο καλά που μακάρι να το ζούσαν όλοι οι άνθρωποι έστω και για λίγο. Αυτά τα λίγα και τα απλά. Φιλιά και καλώς ανοίξαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επιπλέουν ήθελα να πω...

      Διαγραφή
    2. Τα είπες όλα.. χρυσόστομο Μαράκι μου ...η Σωσω θα κλείσει τα μάτια της δεν θα τα δει..!! χα..χα..και μην ζητάς συγνώμη ξέρεις πόσες θέλαμε να τα πούμε έτσι και δεν έχουμε το θάρρος;..

      Διαγραφή
    3. Ε, μα κάτι σαν εσένα χαλάνε την πιάτσα Βιλλιώτη μου!!!Μετά απο σένα το χάος. Πού να μείνει δραχμή σε κανέναν να φιλοδωρήσει και κανένα άλλο ταλαίπωρο... Μη ξεχνάμε οτι είσαι κι επώνυμη ζωγράφος εν ζωή! Τώρα θα έγραφα κι άλλα,ας συγκρατηθώ όμως πρώτη ανάρτηση της νέας σαιζόν,ας μη παρασυρθώ,αρκετά μας παρέσυρε το ρέμα κατακαλόκαιρο.
      Το οτι εσυ κρατάς χαμηλό προφίλ δεν συμβαίνει βέβαια το ίδιο και μ όλους. Γιατί κι εμείς πολλές φορές ξεφεύγουμε και νομίζουμε οτι πιάσαμε τον Πάπα απο ...το καμηλαύκι(οχι χρυσή μου δεν θα με παρασύρεις στο δικό σου λεκτικό κατήφορο,χαχαχχαχαα)Δε μιλάμε όμως για τις εξόφθαλμες περιπτώσεις μιλάμε για τις νορμάλ σκεπτόμενες και φερόμενες,που εκτός των άλλων δικών τους σκέπτονται και την γενική οικονομική κατάσταση και βάζουν νερό στο κρασί τους ακόμα κι αν αξίζουν πολύ περισσότερο
      Οπως υπάρχει και η απίστευτη ελαφρότητα του είναι (τι ποιητική εγω,ενω εσύ...δεν παραδειγματίζεσαι απο τους μεγαλυτέρους...)που θεωρούν οτι έχουν δημιουργήσει το 8ο θαύμα του Κόσμου
      Οχι δε μιλάμε για τα άκρα,που υπήρχαν,υπάρχουν και θα υπάρχουν. Μιλάμε για τους ταπεινούς και καταφρονεμένους Ξανθόπουλους που εχουν επίγνωση των πάντων κι όμως την ακούνε...
      Κι αφού ολοκληρώσαμε την εμπεριστατωμένη ανάλυση των αιτίων του γιατί "δεν πουλάω! δεν πουλάω" μπορώ να σε διαβεβαιώσω οτι θα εξακολουθώ όσο αναπνέω να δημιουργώ γιατί αυτό ακριβώς μου δίνει,ΑΝΑΣΑ! Και την έχω περισσότερο απο ποτέ ανάγκη
      Μακάρι νάχε περισσότερες ώρες το 24ωρο κι εγω λιγότερες απαιτήσεις απο τον εαυτό μου (καλή νοικοκυρά, σύντροφος και μητέρα) ώστε να τις αφιέρωνα μέσα στο εργαστήρι δημιουργώντας ό,τι κάνει την ψυχή μου να τραγουδάει!
      Φιλιά πολλά και περιμένουμε και τα δικά σου τα θυρανοίξια ;)

      Διαγραφή
    4. Εγώ απ'όλο αυτό το κείμενο θα κρατήσω αυτό ''καλή νοικοκυρά, σύντροφος και μητέρα''χαχαχα... Κι εγώ το ίδιο!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  6. Γειά σου Χαρά μου με τα ωραία σου...όχι μόνο οι υπέροχες δημιουργίες σου,αλλά και οι σκέψεις σου! Σε φιλώ με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Νένα καλώς ξαναβρεθήκαμε στα στέκια τα γνωστά ;)
      Φιλιά πολλά κι απο μένα <3

      Διαγραφή
  7. Τι θα μπορούσαν να πω Χαρά μου...καλύτερα δεν θα τα έλεγε κανένας με το κόστος των χειροποίητων... δεν πληρώνεται μάτια μου η αγαπη γι αυτό που κάνουν για όσους εχουν την τρέλλα.... να δημιουργούν.. γι αυτό και τα χαρίζουν..τις περισσότερες φορές..!!!
    Το παραδειγμα που εβαλες τα λεει όλα .. οπως και το Μαρακι πιο πανω συμφωνώ και επ αξανω.. !!
    Οπως και εγω βρίσκω τα πετρωτά σου ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ... και στην κατασκευή αλλα προπαντος για τις συλύψεις των θεμάτων τους μάτια μου.!!
    Χαιρομαι που άνοιξες την πόρτα σου παλι εστω και για εμας τους λίγους...!!!
    γλυκοφιλώ σε.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα κι εγω, μ ένα σχόλιο-σφήνα θα με βγάλει μετά τόσο καιρό;;;;Με διέψευσες γλυκό μου Ρουλάκι
      Και να ξέρεις οτι ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ αξίζει να μπαίνω και να γράφω εδώ!
      Αλλά ό,τι κι αν κάνουμε ,όπου κι αν γυρνάμε,εδώ είναι η φωλιά που ανάστησε πολλά πουλιά και δε μπορούμε να την εγκαταλείψουμε,αλλά σαν χελιδονάκια να επανερχόμαστε <3
      ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

      Διαγραφή
    2. Eπειδή η αγάπη Δεν πληρώνεται, ούτε...ξεπληρώνεται, ανυπομονώ,,, να..εκθέσω...για τα μάτια σας μόνο.... :), τα δικά μου πετρωτά, με τις πετρούλες που συνέλεξα το καλοκαίρι!
      Ναι ναι ανυπομονώ!!! έτσι...για να ανυπομονείτε κι εσείς!
      ΑΚΡΙΒΏΣ και μόνο γιαυτή τη φωλιά όπως την αποκαλείς Χαρά μας!
      φιλιά πολλά πολλά!!
      ΑΓΆΠΗ και Φιλία και Χ(χ)αρά!

      Διαγραφή
    3. Γι αυτό το μια.. στο τόσο.. είμαστε εδώ Χαρά μου γιατί όσο περισσότερο αγαπας τόσο περισσοτερο αφήνεις την ελευθερια στο αγαπημένο σου πουλάκι να πετάξει.. χα..χα.. κάποια στιγμή θα φανεί και να πει γειά σας ήρθα..!!!!!!!
      και εμεις θα ανοίξουμε αγκαλίτσες.. και θα φιλήσουμε μυτούλες.. χα..χα.. μαγουλακια ήθελα να πω...με παρέσυρες με τα χελιδονακια σου..!!! :) :) :): <3<3

      Διαγραφή
    4. Αχ βρε Μπαρμπουνάκι,με την ανυπομονησία έμεινες,γιατί η γαϊδούρα (εγω μη μπερδεύεσαι) στα "θα..." έμεινε Θα επανορθώσω άμα τη λήξη.
      Φιλάκια και τα λέμε...

      Διαγραφή
    5. Τσίου τσιου Σμαραγδάκι μου!!!
      Τι τρυφερή πού είσαι γμτ και πόσο δίνεις άφεση στα κ@λ@παιδα like me!
      <3 μεγάάάληηηη!!!

      Διαγραφή
  8. Οτι και να κανεις Χαρα μου ..παντα ομορφα ειναι !!!!
    αλλα οι δημιουργιες σου με της πετρες ειναι πραγματικα υπεροχα
    και πρωτοτυπα ..καλη συνεχεια ...φιλακια πολλα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ειρηνάκι μου για τα καλά σου λόγια κι εγω τα απολαμβάνω διαφορετικά απο τις άλλες δημιουργίες,μια που είναι κάτι ασυνήθιστο...λέμε τώρα!

      Διαγραφή
  9. Καλώς όρισες!!
    Τι μεγάλο θέμα που άνοιξες, πάνω που ήθελα να θαυμάσω τις πετροσυνθέσεις σου; Εχω κι αν έχω να πω τέτοια περιστατικά... Η ιστορία με το φόρεμα τα λέει όλα. Κάποτε σε έναν κυριο που είπε για ένα έργο μας "ένα κομμάτι ξύλο είναι" του έδειξα αυτά που είχαμε κομμένα για τη σόμπα και του είπα ότι εκείνα ήταν ένα κομμάτι ξύλο.
    Δεν πληρώνεται το χειροποίητο, κι αν δεν το κάνεις με την καρδιά σου είναι αδύνατον να το συνεχίσεις.
    Όλοι εδω που έχουε διαλέξει έστω και δυο πετρούλες από τη θάλασσα καταλαβαίνουμε τον κόπο και το χρόο και εκτιμούμε το αποτέλεσμα που μιλάει στην καρδιά μας!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Νίκη μου για τα ενθαρρυντικά σου λόγια (στην τελευταία παράγραφο εννοώ) ετσι είναι κοριτσάκι.<<ουδείς εκτιμά τον κόπο και το τι άλλο κατατέθηκε για να βγει αυτό το αποτέλεσμα που παίρνει στα χέρια του.Και επαναλαμβάνω ΔΕ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΤΡΩΤΑ,ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΕΣ.
      Γι αυτό ουδέποτε αγόρασα έργο χειροπράκτη και του έκανα παζάρι στην τιμή (ασε που δε κάνω ποτέ κι ας βλέπω οτι με κλέβουν) αλλά σε δημιουργό το θεωρώ ανήθικο.

      Διαγραφή
  10. Τί υπέροχες δημιουργίες!! Μυρίζουν καλοκαίρι!! Καλως όρισες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως! Μυρίζουν και είναι ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Χριστινιώ!!!
      Καλώς ξαναβρεθήκαμε.

      Διαγραφή
  11. Καλώς σε βρίσκουμε Χαρά μου και έτσι δημιουργικά να συνεχίσεις και κυρίως ομαλά και χωρίς απρόβλεπτα!! Τώρα τι να πω και εγώ , τα ΄΄πετρωτά ΄΄ σου είναι μεγάλης αξίας γιατί είναι τόσο δύσκολο να βρεις αυτό που θες και να φτιάξεις το θέμα σου !!! Και υπομονή τεράστια βεβαίως !! Για το κόστος δεν μπορώ να μιλήσω γιατί το χειροποίητο είναι ανεκτίμητης αξίας !! Εκείνο που μπορώ να πω είναι ότι στα παζάρια που συμμετέχω και αναγκαστικά κοστολογώ , έρχομαι σε τόσο δύσκολη θέση όταν μου ζητούν να βάλω χαμηλή τιμή στα έργα των άλλων !! Για τα δικά μου δεν με νοιάζει αλλά όταν ο άλλος θυσιάζει χρόνο και κόπο πως να το κάνω ;;;Αλλο κεφάλαιο αυτό!!
    Τα πολλά γλυκά φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παζάρια Μαρινικόλ μου είναι κάτι που ξεφεύγει απο εμάς.
      Οταν στέλνουμε δημιουργίες μας ,τις στέλνουμε να πουληθούν για να ενδυναμωθεί ένας σκοπός,οπότε ουδείς ενδιαφέρεται ν αποδείξει την αξία του μέσω της τιμής. Και στο λέω και δημοσίως,ουδέποτε νάχεις θέμα και με τα δικά μου έργα,κάνε όπως τα δικά σου.
      Στην προσωπική επιλογή είναι το θέμα και μπαίνουν τα βασανιστικά ερωτήματα:"μήπως το σκοτώνω αν το βάλω τόσο;", "μήπως φανώ επηρμένη αν το ανεβάσω σ αυτή την τιμή;" στο κάτω κάτω είμαστε ερασιτέχνες και ψεγάδια θάχουν και λάθη θα γίνουν,ουδείς επικαλείται το αντίθετο. Απέχει όμως απο την απαξίωση. Δε ξέρω ούτε εγω που τα γράφω,σκέψεις κάνω φωναχτά.
      Απλά όπως έγραψα και στη Νϊκη παραπάνω φροντίζω εγω να σέβομαι και να αμείβω τη δουλειά αυτού που επιλέγω
      Φιλιά πολλά κι απο μένα να στα φέρει ο άνεμος όπου κι αν είσαι!

      Διαγραφή
  12. Καλώς όρισες και καλό Φθινόπωρο Χαρά μας !!!!!
    Τα πετρωτά σου καλή μου όπως και όλες σου οι δημιουργίες άλλωστε είναι έτσι κι αλλιώς ανεκτίμητα γιατί είναι φτιαγμένα με Αγάπη και Μεράκι !!!! Οι ιδέες σου είναι καταπληκτικές και όσο για τον κόπο δεν το συζητώ, σε καταλαβαίνω απόλυτα !! Συνέχισε να δημιουργείς αριστουργήματα και είναι σίγουρο ότι θα υπάρξουν πολλοί που θα καταλάβουν την αξία τους !!! Έτσι κι αλλιώς είσαι ΑΞΙΑ !!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ράνια μου!
      Αλλωστε δεν δημιουργώ για να πουλάω,δημιουργώ γιατί δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.
      Φιλιά άπειρα

      Διαγραφή
  13. καλώς ήρθες!
    όλο το καλοκαίρι απολαμβάνω μέσα από το facebook τις "πέτρινες" δημιουργίες σου και το μόνιμο ερώτημα μου είναι πόσος κόπος και πόσες ώρες σου έχουν φάει...οπότε η μόνη απάντηση για την τιμή τους είναι ότι είναι ανεκτίμητα!αν κάποιος δεν έχει ασχοληθεί με το χειροποίητο δεν μπορεί να το καταλάβει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα επαναλάβω κι εγω: Οποιος δεν έχει ασχοληθεί με το χειροποίητο δεν μπορεί να το καταλάβει....
      Λιτσάκι ευχαριστώ πάρα πολύ που με παρακολουθούσες,χαρά μου!

      Διαγραφή
  14. Καλώς όρισες πίσω καλή μου Χαρά! Τι υπέροχες δημιουργίες!! Ξεχωριστές και όμορφες!! Μπράβο σου! Φαντάζομαι πόσο κόπο χρειάζεται..Εύχομαι φίλη μου καλή συνέχεια και να έχεις ένα όμορφο φθινόπωρο! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. basiliki μου γλυκειά,καλό Φθινόπωρο και σε σένα,με υγεία και δημιουργικότητα!
      Απο κόπο και χρόνο μη ρωτάς...
      Φιλούθια καλό μου!

      Διαγραφή
  15. Καλώς ήρθες! Έχεις κάνει απίστευτα πράγματα με απλά υλικά..
    Τώρα όσον αφορά τους προβληματισμούς σου, δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος να σου πει κάποια ιδέα- άποψη γιατί δεν ασχολούμαι με τον τομέα αυτό.
    Συμφωνώ ότι τα χειροποίητα είναι μεγαλύτερης αξίας για όλα αυτά που ανέφερες!
    Ό,τι κι αν αποφασίσεις να κάνεις, θα έχει επιτυχία.. αφού το κάνεις με αγάπη! :) Δεν σου λέω καλό φθινόπωρο γιατί είναι μετά τις 21, καλώς να έρθει ο Σεπτέμβρης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου
      σ ευχαριστώ που ήσουν στο καλωσόρισμα και κάθε σχόλιό σου έχει βαρύτητα
      Φιλιά πατριωτάκι !

      Διαγραφή
  16. Τι ομορφες δημιουργίες!
    Σχετικά με το θέμα που θέτεις είναι όντως πολύ περίεργο και με προβλήματίζει κι εμένα που ασχολούμαι με web και graphic design. Πως να κοστολογήσει κανεις την πνευματική δουλειά;; Δυσκολη υπόθεση!
    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Μαρία μου οτι είναι άλυτος γρίφος όλ αυτό.Σαν τη γάτα που κυνηγάει την ουρά της!
      ισως το μέλλον μας αποδείξει το σωστό.
      Φιλιά κι απο μένα καλή μου

      Διαγραφή
  17. Καλώς το και πάλι το κορίτσι στην γειτονιά..... καλό φθινόπωρο Χαρούλα μου με υγεία!!!! Για τις δημιουργίες σου τι να πω.... ότι πιάνεις το κάνεις έργο τέχνης "ανεκτίμητης αξίας"!!!! Ναι έτσι είναι ότι χειροποίητο "ανεκτίμητο" γιατί δεν έχει μόνο τέχνη μα και ψυχή και αγάπη, οπότε καλύτερα να το χαρίσεις παρά να το πληρωθείς!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο χάρισμα άλλο τίποτα Βίκυ μου και πόσο χαίρομαι εκείνη τη λάμψη στα μάτια οταν ανοίγει το περιτύλιγμα!!! Δεν πληρώνεται αυτή η λάμψη με τίποτα.
      Οχι οτι και στο επι πληρωμή δε τη βλέπεις,μόνο που εκεί έχεις την αγωνία οτι εγκρίνεται η σύνδεση με την τιμή και χάνει λίγο ;)
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Νοιώθω την ανάγκη να κολλήσω κι εδώ μια...ψυχή! Η ΨΥΧΗ που οδήγησε τα χέρια να πλάσουν το κάθε ένα συγκεκριμένο και ΜΟΝΑΔΙΚΟ έργο, το κομμάτι της εκείνο το μοναδικό που εκφράστηκε ΕΚΕΙ, κάνει το έργο κυριολεκτικά και μεταφορικά ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ εντελώς! Εκείνο το κομμάτι της Ψυχής, που δεν είχε αποκαλυφθεί πριν, και βρήκε τρόπο να "μιλήσει", ώστε να ξαφνιάσει τόσο λυτρωτικά, Αυτό με κάνει να μη μπορώ ν αποχωριστώ κάποια έργα που Η Ψυχή ΤΟΥΣ ήταν τόσο έντονη και μου μίλησαν τόσο αποκαλυπτικά. Η "ατέλεια" είναι όπως η πληγή που η αυθεντικότητά της ρέει και ξέρεις ότι δεν είναι πληγή σε κούκλα πλαστική βιομηχανικής παραγωγής και αναπαραγωγής. Είναι Ζεστή Ψυχή πάλλουσα.. Ατίμητη Ψυχή και Ανεκτίμητη... Συνεχίζω συμπληρώνοντας ότι όλα εδώ μέσα είναι ερωτεύσιμα τα πετρωτά, αλλά το στρογγυλό είναι Πάθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εσύ θα με κάνεις να κλάψω κιόλας!
      Είπαμε ψυχή,αλλά εσυ έβαλες ΨΥΧΑΡΑ!!!
      Ετσι είναι Τατιανάκι, μ ορισμένα πράγματα δένεσαι και δε μπορείς να τ αποχωριστείς. Οχι οτι έχουν λιγότερη ψυχή τ άλλα.Ολα με το ίδιο πάθος φτιάχτηκαν,απλά κάποια συνδέθηκαν με στιγμές, πρόσωπα,γεγονότα και τα κάνουν μοναδικά και μη ανταποδόσιμα
      Φιλάκια πολλά και Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΜΕΧΡΙΣ ΕΔΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΟΛ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ...και μου λείπει :$

      Διαγραφή
  19. Χαρουλίτα μου, αυτό το κείμενο με το φόρεμα κάπου το είχα ξαναδιαβάσει και είχα ενθουσιαστεί! Πόσο εύστοχο! Τί να πω? Τα είπες όλα!
    Πολύ μου αρέσουν οι πετροδημιουργίες σου και βασικά δεν είναι απλά πετροδημιουργίες! Είναι ... πίνακας! Είναι σαν φωτογραφία αλλά με... πέτρες! ;-)
    Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω!
    *Ελπίζω όλα να είναι καλά ή έστω καλύτερα τώρα. Περνάω κι εγώ δύσκολη φάση, μα το παλεύω και ειλικρινά χάρηκα πολύ με αυτή σου την ανάρτηση!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, κορίτσι μου!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς ήρθες, Χαρά! Μακάρι να έρθουν και τα όμορφα να στρογγυλοκαθίσουν στη ζωή σου!
    Λοιπόν... μεγάλο το θέμα αυτό... Πιο πολύ κι από την κούραση και τη φαντασία και το ταλέντο, εγώ θα βάλω το μεράκι! Που το βλέπεις, όχι σε όλους βέβαια, και ντρέπεσαι να δώσεις λιγότερα από τον ουρανό με τ' άστρα.
    Άλλωστε, πόσα στη ζωή μπορείς πραγματικά να αποτιμήσεις όπως τους αξίζει με χρήματα;;;
    Και για να έρθω στις δημιουργίες σου με τις πετρούλες, που είναι υπέροχες, δεν βλέπω μόνο την ομορφιά και το ταλέντο, βλέπω και το μεράκι! Κι ακόμα κι αν δεν τα έχω σπίτι μου, η εικόνα τους και μόνο με εμπνέει, βάζει το μυαλό μου και φτιάχνει ιστορίες. Ούτε κι αυτό μπορείς να το αποτιμήσεις...
    Καλό μήνα να έχουμε, εύχομαι ξανά, για να πιάσει η ευχή! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά ΑΛεξάνδρα μου που βλέπεις όλ αυτά απο τα οποία είναι φτιαγμένες οι δημιουργίες μου.
      Καμιά δεν υποτιμώ, και ούτε τα πετρωτά ενισχύω περισσότερο των άλλων. Αυτά μπορεί νάχουν ένα κόπο παραπάνω στη συλλογή,στη δημιουργία όμως είναι όλα το ίδιο. Με ό,τι καταπιάνομαι το κάνω με απόλυτη συνείδηση και αγάπη περισσή.Δεν τίθεται θέμα τιμής,απλά φτιάχνοντας αυτά το Καλοκαίρι,όποτε μπορούσα, γιατί τα όμορφα έχουν προ πολλού αλλαξει στέκι στη ζωή μου ;) σκεφτόμουν όλ αυτά που κατέγραψα εδώ.
      Νάσαι καλα΄κορίτσι μου και σ ευχαριστώ για τοις ευχές σου.
      Μακάρι να πιάσουν!

      Διαγραφή
  21. Χαρά μου με τις όμορφες δημιουργίες σου, εύχομαι να έχεις έναν γλυκό και καλό μήνα χωρίς στεναχώριες. Το θέμα τώρα αμοιβή άστο,το τι έχουν ακούσει τα αυτακια μου στα είκοσι και χρόνια που κεντώ αλλά και για τα ξυλόγλυπτα που φτιάχνω δεν λέγετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ!!!
      Εγω δεν θα είχα τόσο ανεκτικό στομάχι.Με πονάει αυτή η υποτίμηση
      Φιλάκια πολλά Κατερίνα μου.

      Διαγραφή
  22. μας εχει τρελανει............μας εχεις κανει να θελουμε καθε τρεις κ λιγο την δοση μας....!!!μα ολα ειναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑΑΑΑΑΑ....μοναδικα κ με την πινελια της αγαπης σου γεματαααααααααααα....καλο φθινοπωρο να χουμε...καλες δημιουργιες καλα μυαλα...χααχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο εσύ θέλεις δόση με τόση τρέλλα Σοφάκι!!χαχχαχαχααα Βλέπω μία κόπωση στο φιλοθεάμον κοινό και λέω να αλλάξω λίγο θεματολογία ;)
      ΚΑΛΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΓΕΡΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!

      Διαγραφή
    2. ΧΑΧΑΧΑΧΑΑ..............δωσε τρελαααααα..... δεν χορταινω!!!

      Διαγραφή
  23. Στη μοναδική παραλία με βότσαλο που πήγα φέτος σε σκεφτόμουν καθώς διάλεγα τις δικές μου πετρούλες...πάντα παίρνω από κάθε παραλία, ό, τι μου προσφέρει έτσι κι αλλιώς...χαχα!...
    Βέβαια δεν ξέρω αν θα τις χρησιμοποιήσω, αλλά ξέρω πως έργα τέχνης σαν και τα δικά σου πολύυυυυ δύσκολα θα κάνω!
    Καλώς ήρθες και καλό φθινόπωρο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ ΣΚΕΦΤΟΣΟΥΝ;;;;
      ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ!!!
      Και το λέω Μαρία μου με ειλικρινεια,οτι με σκεφτόταν ένας άνθρωπος έστω και γι αυτό το λόγο.
      Να τις χρησιμοποιήσεις Μαρία, κρίμα να πάνε χαμένες και να μη μετουσιωθούν σ ένα αποτέλεσμα ,όποιο κι αν είν αυτό,θάναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ!
      Φιλάκια πολλά και Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !

      Διαγραφή
  24. Καλώς σε βρήκα Χαρά μου! Πολύ όμορφα όσα έφτιαξες και είναι σίγουρα ανεκτίμητα όπως κάθε τι χειροποίητο που είναι φτιαγμένο τόσο τέλεια. (Γιατί υπάρχουν και χειροποίητα που δεν βλέπονται). Όσο για την τιμή γι αυτό εγώ ποτέ δεν λέω τιμή όταν μου λένε πόσα δίνεις γιατί φοβάμαι ότι θα πω όσα η τσέπη μου έχει αλλά θα μειώσω σίγουρα τον δημιουργό για τη δημιουργία του. Γιατί εσύ σίγουρα φτιάχνεις δημιουργήματα φανταστικά. Νομίζω ότι πρέπει να αρχίσεις να πουλάς μια και το αδιαχώρηστο στο σπίτι σου δεν επιτρέπει άλλα χαχαχαχα
    Εύχομαι ο μήνας του Φθινοπώρου να σου φέρει μόνο χαρές
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΝΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ & γειτονάκι,ανοίγεις πολλά θέματα μαζί!
      Κατ αρχάς θα συμφωνήσω οτι όλα τα χειροποίητα δεν αξίζουν την τιμή τους
      και αυτό μ έχει χαλάσει ακόμα περισσότερο στο φ/β οτι επιβραβεύουμε τους πάντες για να μη χαλάσουμε το καλό μας ίματζ. Ισοπεδώνουμε τα πάντα για το σαβουάρ βίβρ. Δεν υπάρχει κλιμάκωση ώστε να σου δώσει κι εσένα το κίνητρο να πας ένα βήμα παραπέρα. Τλπ. έτσι είναι δυστυχώς κι έτσι θα παραμείνει το διαδικτυο,υποκριτικά καλό.
      Το θέμα του "πόσα δίνεις;" ή του "δώσε ο,τι θέλεις" δεν το αντέχω με τίποτα,ακριβως για το λόγο που λες αφ ενός και απο την άλλη αν εκφράσεις μία τιμή στην επιμονή επάνω του άλλου να ντροπιασθείς. προτιμώ λοιπόν το ξεκάθαρο και ει δυνατόν το εξ αρχής,ώστε να μην υπάρξουν δυσάρεστες εκπλήξεις.
      Τωρα όσο για το αδιαχώρητο στο σπίτι είναι γεγονός.Απο την ημέρα που γύρισα προσπαθώ να τα φέρω σε μία τάξη και δυστυχώς στα ίδια επανερχόμαστε! Αλλά υπάρχει ένα μεγάλο "αλλά"...τι ; & πως;
      Νάσαι καλά για την ευχή καλή μου,μακάρι να ολοκληρωθεί ο χρόνος χωρίς άσχημα.
      Φιλιά πολλά και απο μένα

      Διαγραφή
  25. Πρώτη έρχεται η χαρά που η Χαρά είναι πάλι στο blog της, βλέπεις δεν έχω fb για να ρίχνω κάποιο μάτι και να ξέρω τουλάχιστο ότι είσαι καλά... έτσι πρώτα ανακουφίστηκα, μετά θαύμασα τις καλοκαιρινές σου δημιουργίες και τέλος προβληματίστηκα ως προς τις τιμές, τις άτιμες τιμές!!! ;)
    Όταν έκανα εκθέσεις και πουλούσα τις λιθογραφίες μου, (άλλες εποχές!)είχα φτιάξει ένα τιμοκατάλογο βάσει μεγέθους της λιθογραφίας και της σπανιότητας της εκτύπωσης (έκανα 5-10 εκτυπώσεις) και δεν είχα κανένα πρόβλημα...τώρα με τις πέτρες σου, ορίζεις ένα ποσό που να μην είναι απαγορευτικό ούτε και χάρισμα, έχοντας υπ' όψη σου την κρίση που περνά η χώρα, δοκίμασε και βλέποντας και κάνοντας!!! :P

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλή επιτυχία σε ότι αποφασίσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανάκι μου γλυκό
      δεν πρόκειται να εγκαταλείψω κι ας αργώ!
      Αφήνω εγω τέτοια αγαπημενα πρόσωπα;;;ΠΟΤΕ!
      Εγω πάντα σκέφτομαι όλες τις παραμέτρους όταν είναι να προβώ σε κάποια ενέργεια και τελευταίο το προσωπικό μου συμφέρον, γι αυτό κι είμαι ...επιτυχηένη βεβαίως-βεβαίως!!!χαχαχαχααααααα
      Αφιλάκια πάντα γλυκά και όλα δικά σου!

      Διαγραφή
  26. Χαρά μου οι δημιουργίες σου είναι απίστευτες, όλο νοσταλγία για μια άλλη εποχή! Εδωσες ψυχή στις πετρούλες σου, έβαλες κομμάτι από την ψυχή σου και αυτό δεν κοστολογείται με τίποτα. Εσένα σκεφτόμουν στην παραλία όταν μάζευα μικρές πέτρες αλλά από ολόκληρη παραλία μετα βίας μάζεψα μια χουφτίτσα και ξέρω πόσο δύσκολο είναι. Το δυσκολότερο όμως είναι να τους δώσεις ζωή όπως κάνεις εσύ! Τα φιλιά μας και τις ευχές μας για ένα όμορφο φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου έπρεπε να σ είχα στην Ευβοια!!!! ΑΝ μπορούσα με φορτωτή θα τις έπαιρνα!!!Τοοόσες πολλές και τόσο ωραίες.
      Η κόρη μου επέμενε οτι πρέπει να τις ταξινομήσω κατά κάποιο τρόπο. Τόχα προσπαθήσει στο παρελθόν αλλά δεν ...
      Εχω μαζέψει πάρα πολλές ,σε χρώμα ,μέγεθος που είναι αδύνατον να ταξινομηθούν. Εκείνη όμως δεν ήξερε όλο το πακέτο κι έτσι την άφησα να προσπαθήσει. Το τι άκουσα δε λέγεται!!!Αφού έχω τόσες πολλές γιατί μαζεύω ακόμα!!!Μα επειδή δε μπορώ να μην μαζεύω,με προκαλούν
      Οσο δε για τις δημιουργίες Πιστεύω οτι όλες βάζουμε ζωή σ ό,τι φτιάχνουμε.Αλλοίμονο αν έλεγα κάτι λιγότερο,απλά άλλες το κάνουμε πιο επιτυχημένα απο τα χρόνια ενασχόλησης και μόνο γιατί κι εγω στην αρχή μπαρμπούτσαλα έκανα,αλλά τα θαύμαζα,γιατί ήταν δικά μου!
      Φιλιά πολλά ακισ τις δυο σας και καλή σχολική χρονιά

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...