...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022

Ας αρχίσουν οι χοροί...

Τελώνου και Φαρισαίου σήμερα και όπως κάθε χρόνο ... Ας αρχίσουν οι χοροί! Ετσι θάταν υπο κανονικές συνθήκες,αλλά...

Για τρίτο χρόνο ούτε χοροί ούτε φωνή! Αν στολιστεί η Πόλη και πολύ θα είναι κι ευχαριστημένοι νάμαστε. 

Αναλαμβάνω λοιπόν να φέρω μία διαφορετική πρόθεση να αλλάξει κάπως η διάθεσή μας.

Κατά καιρούς μου έρχεται η έμπνευση κατά κύματα και άλλες διάγω περιόδους πλήρους ξηρασίας.

Μια τέτοια απο τις πρωτες περιόδους είναι κι αυτή και ευτυχώς γιατί τα ζόρια είναι πάντα εδώ, ενωμένα δυνατά 😡 Και φυσικά μιλάω για την αύξηση των κρουσμάτων τοπικά που ενώ στην υπόλοιπη Ελλάδα δείχνουν μία πτωτική τάση εδώ δείχνουν ανοδική. Μια ζωή ανάποδο τούτο το Νησί!

Ενεπνεύσθην  λοιπόν τρία ζευγάρια ζευγαριών με μεσαιωνικές στολές.




Εικόνες που άλλες εποχές παλαιότερες της πανδημίας ήταν συνήθεις στο Ζακυθινό Καρναβάλι.

Μ αρέσουν πολύ αυτοί οι συνδυασμοί πετρών και κοχυλιών, προκειμένου ν' αποδώσουν αυτά τα βαρύτιμα ενδύματα Εποχής. Δε λέω οτι πετυχαίνω την ακριβή απόδοση, αλλά τουλάχιστον "φέρνουν" προς τα αυθεντικά

Ενδιαφέρουσα είναι μία διπλωματική μελάτη του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου πάνω στην εξέλιξη της ενδυμασίας, εδώ !












18 σχόλια :

  1. Τι χαρά που υπάρχει και μια Χαρά να μας βάζει στην ατμόσφαιρα του καρναβαλιού με τα αγαπημένα μας πετραδάκια- διαμαντάκια!
    Πολύ στενάχωρη η διαπίστωση πως λόγω γενικής πιεσμένης κατάστασης κανείς μας, δεν έχει και πολύ όρεξη να γιορτάσει. Ελπίζω όσοι έχουν παιδιά ή εγγόνια να τα ενθαρρύνουν να μασκαρευτούν και έτσι να μεταδώσουν αυτή την χαρά και γύρω τους!
    Τα δικά μου τα εγγόνια (15 & 14 ετών) αν και εμβολιασμένα νοσούν και είναι κλεισμένα σπίτι τους...

    ΑΦιλάκια γλυκά και πάντα αισιόδοξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο ν αντέξει αγαπημένη μου κι ένας ανθρώπινος οργανισμός 3 χρόνια φόβου και εγκλεισμού; Λογικό λοιπόν να μην υπάρχει κέφι.Και πιστεύω οτι το ίδιο θάταν κι αν επιτρεπόταν η κάθε είδους εκδήλωση,με το στανιό θα γιορτάζαμε! Θυμάμαι τα μαθητικά μου χρόνια, τα μεγαλύτερά μου,τα παιδικά των παιδιών μου,τα δικά τους μεγαλύτερα και ...φτάσαμε μέχρι εδώ, βουβοί και ανήμποροί πια για την όποια χαρούμενη αντίδραση ;(
      Ευχομαι στα εφηβάκια σου γρήγορη ανάρρωση, ΄οσο για σένα Αφιλάκια άπειρα

      Διαγραφή
  2. Η Χαρά, η αγαπημένη μας φίλη, πηγή χαράς και αισιοδοξίας στην μικρή δικτυακή μας γειτονιά. Με το χαμόγελο στα χείλη αλλά και την τέχνη στα χέρια, έρχεσαι να ανοίξεις τον κύκλο της φετινής Αποκριάς. Με το καλό Χαρά μου. Εύχομαι να είναι παροδικό το νοσηρό κύμα στο νησί που αγαπάμε και όλα να πάνε καλά.
    Πολύ όμορφες οι στολές σου, τι να το πω δηλαδή πάλι. Κάθε σου δημιουργία είναι τέχνη και χαμόγελο.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω Γιάννη μου απο σας αντλώ χαρά και αισιοδοξία. Είναι αυτό που λένε "κράτα με να σ ε κρατώ ν ανεβούμε το βουνό" και δε μιλάμε για ένα απλό βουνό, το Βραχίονα π.χ. αλλά τα Ιμαλάϊα! Αγκομαχάμε αλλά όσο ο ένας κρατιέται απο το σκοινί του άλλου συνεχίζει έστω και κατάκοπος ν ανεβαίνει. Θα δούμε κορυφή; Ποιός ξέρει πόσο καιρό μετά... Μέχρι τότε συνεχίζουμε ελπίζοντας
      Χαρά μου να διανθίζω τις σιωπές και το φόβο του εγκλεισμού και της νόσησης με ωραίες δημιουργίες <3
      Φιλιά πολλά πάντα με αγάπη

      Διαγραφή
    2. Να το κάνεις Χαρά μου! Το έχουμε ανάγκη όλοι μας να στηρίξουμε ο ένας τον άλλο. Στέλνω φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Εε ναι έχεις δίκιο αυτό το τέρας που ανεβοκατεβαίνει (τα νούμερα εννοώ) μας κούρασε πιά. Και τώρα; Τελώνου και Φαρισαίου σήμερα, αρχή Τριωδίου, καλησπέρα σας και Χρόνια πολλά. Ντύνεις λοιπόν την αποθάρρυνση, της βάζεις τα καλά της και τη βγάζεις περατζάδα στην πλατεία Σολωμού κι αφού σταθείς για μια καλημέρα στον αδριάντα του Διονυσίου Σολωμού και την προτομή του Ούγκο Φώσκολο, τραβάς κατά παραλία μεριά. Αφήνεις το νου να ταξιδέψει στο χρόνο, ο αέρας του Ιονίου φέρνει την αύρα της θάλασσας και εκεί γεννιέται η ιδέα. Γυρίζεις στο σπίτι, στο καταφύγιό σου, στο όστρακό σου και μ’ ένα χαμόγελο παίρνεις το μαγικό ραβδάκι και πιάνεις δουλειά.
    Βάζεις τα όστρακα και τα κοχύλια στη σειρά και τους δίνεις όση αγάπη μπορείς να προσφέρεις κι ακόμα παραπάνω. Το αποτέλεσμα; Όποιος εκατάλαβε, εκατάλαβε! Βεραμένετε, θέλει συζήτηση;
    Άντε και καλό Τριώδιο!
    Την πιο μεγάλη και ζεστή αγκαλιά Χαρά μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαα Βεραμέντε τα είπες ούλα ματζέτο μου,τι συζήτηση να θέλει περαιτέρω; Μόνο που έχω να δω την πλατέα (ετσι τη λεγανε οι παλαιοί) απο το Καλοκαίρι...ναίσκε τεζόρο μου!Ουτε με τ αυτοκίνητο δεν έχω περάσει αφου βγαίνω απο το σπίτι μου για συγκεκριμένη δραστηριότητα (συνήθως ιατρική) και για συγκεκριμένα χιλιόμετρα!
      Ανυπομονώ νάρθει το Καλοκαίρι ,να ξαναβρεθώ στην αγαπημένη μου γλωσσίτσα,να σκύψω όσο μου επιτρέπει η μέση μου προϊόντος του χρόνου ;( και να μαζέψω τους μικρούς μου θησαυρούς όσο κι αν εχω ενα νταμάρι σπίτι μου!Να μη βλέπω,να μην ακουω,να μη διαβάζω κακά παντού
      Μέχρι τότε ας ευχηθούμε του χρόνου αλλιώς και πού ξέρεις; μπορεί να πιάσει!
      Σ ευχαριστω γαι το ζακυθινή περιήγηση και τον ανάλογο διάλογο,άνοιξε η ψυχή μου σαν τις μυγδαλιές πάνω στην Πικριδιώτισσα που τις φαντάζομαι ολοένα ανθισμένες, ενα λευκό μπουκέτο στα ριζά του Κάστρου. Σημάδι τουτης της εποχής και μιας επερχόμενης,πολλά υποσχόμενης (άλλες εποχές) Άνοιξης!
      Σ αγαπώ <3

      Διαγραφή
  4. Τι καλά που είσαι εδώ και μας θυμίζεις με υπέροχα τα πετρωτά σου κάθε φορά Χαρά μου πως ήρθαν οι Απόκριες...
    Κοχύλια, πέτρες, κομματάκια πορσελάνης ότι υπάρχει στους θησαυρούς της θάλασσας στα χέρια σου γίνονται δημιουργίες...
    Αγάπη και θαυμασμός τα συναισθήματα μου για σένα αγαπημένη...
    Να περνάς καλά με ότι δημιουργείς την αγάπη μου🧡 πάντα φιλιαααα!!😘🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα το Ημερολόγιο μου το θυμίζει μη νομίζεις Ρουλάκι μου!
      ΑΠο τον καιρό που παροπλίστηκα υπηρεσιακά,ουτε καν αυτό κοιτάω.Εχω χάσει τις μέρες τις ημερομηνίες,ο χρόνος κυλά ερήμην μου.Μονο τις εβδομάδες διαπιστώνω πόσο γρήγορα περνούν.Μέχρι να πούμε "Καλή εβδομάδα" οπως σήμερα καλιώρα, λέμε "Καλό Σκ" !Κι έτσι καταλαβαίνω το πέρασμα του χρόνου αμείλικτο απο πάνω μου, τουλάχιστον ομως έστω και κουτσά στραβά προσπαθώ να τον εκμεταλεύομαι και να μην γκρινιάζουν τα έργα μου ,όπως το μέσα μου ;)
      Σ ε φιλώ και σ αγαπώ γιατί οχι μονο μου ζεσταίνεις την ψυχή αλλά και το σώμα ...ξέρεις εσυ ;)

      Διαγραφή
  5. Χαρα μου... Όπως λέει και το τραγουδι της Ντίσνεϋ στη Μοανα... Θα περασει και αυτό και τότε ο κόσμος θα γλεντησει τριπλα και θα το εκτιμα... Όσο για τα κρουσματα σας και μεις εδώ μέχρι το νέο έτος είχαμε μια σχετική ησυχία αλλά ξαφνικά εδώ κ ενα μηνα γεμισαν τα σχολεία και δεν υπάρχει σπίτι να μην το περασε... Ευτυχώς οι περισσότεροι ελαφριά είπαμε και αυτό θα περασει η ανθρωπότητα έζησε πολλα... Τα έργα σου φανταστικά με τρελανε όμως το πρωτο φόρεμα στο δευτερο το ανδρικό μαζική και στο τρίτο το γυναικείο μαλλί!!!! 😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου καλή σου μέρα!
      Ειλικρινά αμφιβάλω αν η ανθρωπότητα θα βγει αλώβητη απ όλη αυτή την κατάσταση ,τουλάχιστον ψυχικά. Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου,αν κρίνω απο τον εαυτό μου. Μας φόρτωσε φόβο και ανασφάλεια και καθόλου δεν θα επανέλθουμε στα προ της πανδημίας δεδομένα.Μέσα μας θα καιροφυλακτεί η υποψία "μπας και...;;;"
      Απο την άλλη σίγουρα είναι παρήγορο οτι η ανθρωπότητα εχει περάσει παρόμοιες καταστάσεις και συνέχισε την πορεία της.Δεν θα καταστραφεί ούτε και τωρα ομως τόσοι δικοί μας άνθρωποι που έφυγαν χωρίς λόγο ,δε θα γυρίσουν πίσω κι εμείς ελπίζω να κρατήσουμε μέχρι τέλους.
      Μακάρι να γίνουν όλα οπως τα λες και να διαψευσθώ εγω.
      Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για τα έργα μου.
      Οπως είπα κι εγω είναι απο τα αγαπημένα μου αυτή η ομάδα,γιατί κάθε φορά κάτι νεο προστίθεται και τ αλλάζει,όπως εδώ οι μπούκλες στα μαλλιά π.χ. που βγήκαν τυχαία προσπαθώντας να διορθώσω λάθη μου
      Καλές ΑΠόκριες σου εύχομαι με λιγότερο φόβο!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. mi querida amiga
      las composiciones específicas, de esta sección, son unas de mis favoritas, precisamente porque cada vez se presenta algo diferente!
      besos muchos desde grecia

      Διαγραφή
  7. Ότι πιάνουν τα χέρια σου γίνεται αριστούργημα !!!!
    Τέλεια συνδιασμένα και άψογο αποτέλεσμα !!!!!
    Ελπίζω να ξεμπερδέψουμε με αυτή τη μάστιγα γιατί μας κούρασε όλους ...
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε οχι και όλα ουτε όλα είναι αριστουργήματα! Εχω κάνει και πατάτες,αλλά ευτυχώς πάντα βρίσκεται τρόπος να τα σώσεις αλλάζοντάς τα,κι εκεί ειναι η ομορφιά της δημιουργίας Ράνια μου! Αλλά τί στα λέω; αφου τα γνωρίζεις εξ ιδίων ;)
      Οσο για τι μάστιγα δε λές τίποτα οτι μας κουρασε...ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!ΤΕΡΜΑ
      Φιλάκια πολλά και στα κορίτσια σου <3 <3 <3

      Διαγραφή
  8. Καλά που είχαμε κι αυτά για βα ασχοληθούμε και δεν αποτρελαθήκαμε.
    Αυτές οι λεπτομέρειες στις στολές, τί να πω;
    Απίστευτες.
    Τις βλέπω κι τις ξαναβλέπω.
    Αντε να φύγει ο τρισκατάρατος να πιάσουμε λίγο τσι ρούγιες κι ας τα αφήσουμε για λίγο αυτά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά που είχαμε δε λες τίποτα Ρένα!!!Σιγουρο θαταν το τρελάδικο χωρίς αυτό
      Φέτος ενθουσιάστηκα κι εγω με τις εν λόγω αποτυπώσεις ζευγαριών και ειδικά η προσθήκη των "μαλλιών" που προέκυψε (ως συνήθως) χωρίς πρόγραμμα! Εδωσαν άλλη διάσταση
      Το κακό ειναι οτι οι ιδιαίτερες πέτρες-κοχύλια, που είναι εισαγωγής απο το εξωτερικό δια χεριός κόρης μου, τελειώνουν όπου νάναι και αυτό με στεναχωρεί πολύ γιατί έδιναν άλλη αίγλη στην τελική παρουσία. Αλλά συνεχίζουμε και ποτέ δεν ξέρεις,ίσως οταν αρχίσει και ξαναταξιδεύει... Μακάρι! και για κείνη αλλά και για όλους εμάς γιατί αυτό θα πει οτι λευτερωθήκαμε!
      Να φυγει και να μην ξαναγυρίσει μ αυτή ή άλλη μορφή,χειρότερα απο πόλεμο το βιώσαμε!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...