...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022

Εποχή ζευγαρώματος

 Δεν ξέρω αν ισχύει για ολα τα ζώα της Φύσης, τουλάχιστον για τις γατες ισχύει, για δε τον άνθρωπο, είναι κάθε εποχή ίδια 😉😂

Εγω πάντως το συνδύασα εντελώς αυθαίρετα μια που ο,τι φτιάχνω το φτιάχνω ζευγάρι τελευταία.

Αρχής γενομένης με ένα γλυκό ζευγάρι γατιών σε στιγμές βολιδοσκόπησης προθέσεων 😉😊😍. 
Μη φάμε και χυλόπιτα στα καλά καθούμενα!


Αλλά κάτι η γιορτινή περίοδος κάτι η απομόνωση της καραντίνας, το γλυκό έδεσε τόσο που κι αυτά απόρησαν πώς εμπλεξαν και δε το κατάλαβαν!


Τη σκυτάλη πήρε ένα ζευγάρι σαλιγκαριών, αλλά αυτά αποδείχθηκαν πολύ βιαστικά και δεν έμειναν καθόλου, προκειμένου να ολοκληρώσουν την γιορτινή διακόσμηση στο τσαρδί τους! Αυτοί είχαν ήδη τακιμιάσει 


Φτάνουμε στις 14  του Φλεβάρη και κολλάμε κυριολεκτικά στα  σάλια-μέλια!

Στην αυλή του Παραδείσου (οχι της Βανδή, της... ας αποκαλυφθεί μόνη της)
🎶🎵 Ερωτας ο απόλυτος έρωτας

ο δικός μας ο έρωτας
η δική μας η αγάπη
έρωτας ο απόλυτος έρωτας

Σ’αγαπάω γιατί έχω τα μάτια σου για φως στο σκοτάδι μου
σ’αγαπάω γιατί έχω την ανάσα των χειλιών σου λιμάνι μου
γλυκό μεθύσι την αναπνοή σου
🎶🎵

σαλιγκάρια σ' ερωτική διάθεση, με τα μουστάκια του ερωτύλου να χαϊδεύουν και  να κοκκινίζουν τα μάγουλα της κορασίδας. Όσο για το μεσοφόρι της δεσποινίδος δεν ήταν απρέπεια του Κυρίου, αέρας ευθύνεται που το σήκωσε, να εξηγούμαστε!
 Αλλά ο έρωτας ήταν τόσο μεγάλος, που έβαλαν πλώρη να πάνε να βρουν το κατάλληλο σπιτάκι να τον στεγάσουν.
Και το βρήκαν! Δείτε πόσο τους ταιριάζει!!!



Με δυο αιώνιους έφηβους, ερωτευμένους όπως αυτά, απ αυτές τις αγάπες που διαβάζαμε κάποτε στα δακρύβρεχτα μυθιστορήματα και πολύ ζηλεύαμε και ονειρευόμαστε κι εμείς το Πρίγκηπα με το άσπρο άλογο!

Και νάσου άλλο ζωϊκό είδος σε οίστρο!

-Γειά σου χαρά σου Βενετιά, πήρα τους δρόμους του νοτιά...για πάρτη σου μανίτσα


Κι ενώ το κόρτε καλά κρατεί δε λείπει και η συνήθης κοινωνική κριτική 😉😆(μη δούνε άνθρωπο, συγγνώμη πάπιο ,να προκόβει, αμέσως να τον πετσοκόψουν οι κυρίες της αυλής!)

-Nα κι ο γόης τση γειτονιάς κορτάρει τη λαντέρνα! Κοίτα ντύσιμο φλοράλ και αξεσουάρ!!! Και για να μην εστιάζουμε στο χαμηλό της "βαρομετρικό" 😉 έκανε τα μαλλιά γκάγκλες να πάρει μπόι!!!😂 Αμ φαίνεσαι μαρήήή



- Εκειός πάλι, πού την πέφτει σ ό,τι κινείται και λικνίζεται!

-Φόρεσε και Τζεινμποντικό γυαλί τρομάρα του!

_Αααα δεν τα ξέρεις;

- Τί να ξέρω;;;για πες, για πες, ψοφάω να μάθω!


-Για να κρύψει και καλά τη μυτόγκα του καλέ! Πήγε να την κάνει γαλλική και την έκανε... ή στραβός ειν ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε χαχχαχα

-Αυτά παθαίνει οποιος δεν εμπιστεύεται ειδικούς αλλά ευκαιριακούς "ραφείς"! 
Το ίδιο Φουστάνος το ίδιο Χαρά; μη τρελαθούμε τελείως 

Και για να λέμε την πασα αλήθεια και νάμαστε δίκαιοι,μόνο σ αυτό δεν είχαν άδικο οι "κλώσσες" 😞 Απο μύτη...πανωλεθρία!

-Αστα αστα μη τα συζητάς για γέλια είναι ο κακομοίρης ο παπιον άκιας




- Πάμε ζαργάνα μου κάπου αλλού γιατί θα μας φάνε με τα μάτια τους οι κάργιες. Δες τις πώς μας κοιτάζουν οι στραβομύτες (είπε ο γάϊδαρος τον πετεινό κεφάλα), μας βλέπουν πόσο ταιριάζουμε και σκάνε απο τη ζήλεια τους. 
Γιατί αν δε ταιριάζουμε εμείς που έχουμε κοινούς προγόνους (τσου φοράμε και στο πέτο!) ποιός ταιριάζει με ποιόν,ε;;;
Για κοίτα μας καλλίτερα δίπλα δίπλα 😉 εεε;;; κουκλάκια ζωγραφιστά είμαστε και όπως λέει και η παροιμία "μη κοιτάς τα στραβά μου πόδια (μύτη στην περιπτωσή μας) αλλά την καλή μου τύχη!" Τύχη βουνό έχεις πέρδικά μου που συναντηθήκαμε, για κελεπούρι μιλάμε, μη κοιτάς που είμαι μπροστά. Δε μ αρέσει να περιαυτολογώ αλλά η αλήθεια να λέγεται, όλα κι όλα!

(Αλήθεια ποιά θυμάται αυτά  τα πλαστικά ενώτια που κάποτε πουλιόνταν στα Ψιλικά και στα περίπτερα;;; Εγώ όταν τα βρήκα μαζί με πολλά άλλα σ' ένα ακόμα δέμα εξ Αθηνών -ευχαριστώ θερμά αγαπημένη αποστολέα 😉, τα θυμήθηκα και συγκινήθηκα κιόλας!)

-Αυτές όπου βρεθούν κι όπου σταθούν δε χρωστάνε να πουν καλό γι άνθρωπο! Ολο πίτσι πίτσι και φαρμάκι είναι 😠 Μπα που να σας στραβώσει η μύτη και να φτάσει στον ακούτη! 


Προς το παρόν η "φρεγάδα" δεν εχει απαντήσει στην πρόκληση, τόση μουγγαμάρα για γυναίκα ...πρωτάκουστο! εκτός κι αν κάνει την πάπια να δείξει καλή διαγωγή 😉και μετά να βγάλει τα γκαγκάνια της.

 Όσο για τις φαρμακομύτες και η μία και η άλλη είναι μεσ' στα φρου φρου και τ' αρώματα, όπως κάθε γυναίκα !

Αυτάάά! μάλλον θα περιμένουμε να ολοκληρωθεί η περίοδος ζευγαρώματος για να προκύψουν, θα δώσουμε δηλαδή λίγο ακόμα χρόνο στο ζεύγος να βρει τα πατήματά του (νέα φράση στην καθημερινότητά μας του συρμού) , να δουν αν ταιριάζουν κατά βάθος και ν' αποφασίσουν αν θα διαιωνίσουν το είδος τους. Προπάντων, μη βιάζουμε καταστάσεις.

Υ.Γ. Ευχαριστώ από καρδιάς τους δωρητές υφασμάτων (το φλοράλ της φρεγάδας είναι δώρο της Μίας, στα περσυνά της γενέθλια. Του δε γόη του ταπετσέρη μου) κουμπιών, δαντελών, ενωτίων, γυαλιών, καπέλου, καρφίτσας πέτου με τον Ντόναλντ κ.λ.π. Πιστεύω οτι εγκρίνετε πού πιάνουν τόπο  💝)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ λόγω της Ημέρας, μπας και χαμογελάσει  λίγο το χειλάκι μας!

22 σχόλια :

  1. Γατόνια, πάπιες, σαλιγκάρια όλα τέλεια.
    Η παρουσίαση δε ευφάνταστη.
    Μπράβο Χαρά μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να σας φτάσω εσάς του φιλολογικού αλλά απλά το διασκεδάζω χωρίς αξιώσεις
      Ελένη μου σ ευχαριστώ πολύ και σου στέλνω την αγάπη μου

      Διαγραφή
  2. Ψυχούλες μου! Φατσάκια μου! Γλυκούλια μου! Γατουλες, σαλιγκάρια (βρε αθεόφοβη!), πάπιες. Τι να πρωτοδείς! Ντυμένα με την αγάπη σου και τη γλύκα σου. Αλλά και τα λογάκια σου, που έρχονται σαν χάδι να τα τυλίξουν και να μάς μεταδώσουν τη χαρά σου.
    Χαρά μου! Ανοίγει η ψυχούλα μας με το θέμα σου. Να είσαι καλά κορίτσι μου.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω διακρίνω ζωοφιλία!!!Και πως θα μπορούσε άλλωστε νάταν αλλιώς ενας ευαίσθητος άνθρωπος!
      Μακάρι Γιάννη μου νάταν ο κόσμος όπως εμείς,δε θα βλέπαμε τόσα κακά
      Αλλά επειδή δεν διατηρώ τέτοιες ελπίδες,ο,τι μπορώ κάνω να γελάσει λίγο το χειλάκι μας και ν απαγκιάσει η ψυχή μας.
      Χαίρομαι για τη συντροφιά και την αγάπη σου,ΑΜΟΙΒΑΙΑ!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία ζευγαράκια! Γι αυτό σκάνε οι κουτσομπόλες! Κι άσε τις μύτες ήσυχες. Πώς θα δουλέψουν οι πλαστικοί πια;
    Τα λόγια που συνοδεύουν τα δημιρουγήματά σου υπέροχα. Να χαμογελάσει λίγο το χείλι μας μια και πόλεμος άρχισε.
    Ωραία όλα. Πώς τα φτιάχνεις ούτε προσπαθώ να φανταστώ.
    Μπράβο Χαρά μου
    Χαρά στο κουράγιο σου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές ειναι απο τις εύκολες κατασκευές Αννα μου. Μ αρεσουν και οι πιο πολύπλοκες αλλά δεν εχω την εμπειρία και τις γνώσεις ραπτικής να το τολμήσω (π.χ. με κουκλα Tilda)
      Προς το παρόν πάω ίσια το γαζί!χαχαχχα Οταν όλα πάνε στραβά εγω επιμένω στο ίσιο και ο θεός βοηθός
      προσπαθώ αλλά που να το βρω το κουράγιο απο το ένα στ άλλο χωρίς αναπνοή;
      Τλπ το παλεύω όπως βλέπεις και χαίρομαι που το μοιραζόμαστε
      Την αγάπη μου <3

      Διαγραφή
  4. Ας αρχίσουμε από το τέλος...Αααα..πα... πα... πα, τι κουβεντολόι ήταν αυτό Χαρά μου; επί παντός επιστητού καμιά δεν αφήσανε ασχολίαστη οι φιλενάδες... 🤣🤣
    Και φτάνουμε στην μέση, στο ζευγαράκι των σαλιγκαριών μα τι έρωτας είναι αυτός βρε αγάπη μου; μέχρι και αφιέρωση της έκανε ο σαλίγκαρος... την σπίτωσε κι όλας, τι άλλο να θέλει μια σαλιγκαρίνα νομίζεις;💖
    Το βλέπουμε ακόμα και στις γατούλες που αυτόν τον καιρό μας ενημερώνουν τα βράδια για τον ίστρο τους... η αγάπη σε όλο της το μεγαλείο στα πάνινα σου και στα λόγια σου.
    Γεια στα χεράκια σου Χαρά μου κανένα Φουστάνο δεν χρειαζόμαστε καλέ;!!
    Τέλεια τα έχεις φτιάξει, να κάνεις ότι αγαπάς πάντα την αγάπη μου💖 φιλιά από ένα βροχερό Ηράκλειο!! 😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να το κάνω που εδώ εχει ήλιο λαμπρό και ανοιξιάτικη μέρα,αφου γύρω μας βρέχει οβίδες! Ρουλάκι μου ήταν στραβό το κλήμα τόφαγε κι ο γάιδαρος και αναρωτιέμαι πόσο θ αντέξω.Ειλικρινά φοβάμαι να σκεφτώ τί μας απολείπει μπας και το λουστούμε κι αυτό γιατί πόσα άλλα κακά θα μας βρουν;
      Αγαπημένη μου ειναι ενα ξέσπασμα η δημιουργία και ευγνωμονώ το θεό που υπάρχει,αλλιώς δεν ξέρω τί θα γινόμουν! Φοβάμαι οτι τη σύνταξη θα μας τη φάνε οι ψυχίατροι οταν βγουμε απ αυτό το μαυρο τουνελ
      Σ ευχαριστω πολύ για τα καλά σου λόγια και αξίζεις(-ζετε ;)) πολλές αφιερώσεις,να το ξέρεις

      Διαγραφή
  5. Βρε κοπελιά, τι χρυσοχέρα είσαι εσύ? Άφωνη έμεινα με τις ομορφιές. Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω. Οι γατούλες εξαιρετικές, τα σαλιγκάρια υπέροχα και οι πάπιες λατρεμένες. Το πόσο χαίρομαι που βλέπω ότι χρησιμοποίησες το ύφασμα για την πάπια, δεν λέγεται! Χίλια μπράβο, φίλη μου. Δηλώνω επιθυμία για να αποκτήσω μια πάπια!!! Πληρώνω όσο-όσο!!! Χα, χα. Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαα ουτε εγω το ήξερα,μη φανταστείς! ΑΠλά το παλέυω προς όλες τις κατευθύνσεις Μία μου.
      Το ύφασμά σου μ άρεσε πάααρα πολύ. Αρχικά το σκέφτηκα για μια ανοιξιάτρικη τσάντα,αλλά αφ ενός εχω τόσες πολλές και δεν πηγαίνω πλέον πουθενά,οπότε... και αφ ετέρου δεν είμαι τόσο καπάτσα στην κατασκευή τους.Ετσι χαίρομαι κι εγω που μεταμορφώθηκε σε μια ανοιξιάτικη παπιούλα ! Οσο για την επιθυμία σου, ποιά θα προτιμούσες ή θάθελες κάποιο άλλο χρώμα (π.χ. κόκκινο καρώ ή οποιοδήπ[οτε άλλο ...το κατάστημα εχει πλήρες εμπόρευμα ;) ) Περιμένω απάντηση

      Διαγραφή
  6. All your animals are so lovely, I specially like the geese!
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα ΚΑΙ ράφτρα ;;;;;
    Τι όμορφα ζευγάρια είναι αυτά ;; όσο για τις παρουσιάσεις σου, ειλικρινά μας γεμίζεις χαρά !!!!
    Σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχα μαθητευόμενη μοδιστρούλα χαμηλών απαιτήσεων, θα το έλεγα, μη σκιαχτούν και οι πραγματικές ράφτρες!
      Παρότι κατά καιρούς Ράνια μου έχω αγοράσιε και μου έχουν δωρήσει πολλά μέτρα ύφασμα,ολη μου η δραστηριότητα εκτονώνεται σε απλές τσαντουλες ή ζωάκια και φυσικά στα χριστουγεννιάτικα στολίδια. Μέχρι εκεί φτάνω αφου δε μπορώ να υπολογίσω ουτε πόσος ειναι ο 1 πόντος!
      Χαρά μου τα λόγια σου και σαν σας δίνω ενα ψήγμα χαράς
      Την αγάπη μου πάντα

      Διαγραφή
  8. Απαπααααααααααααααα! Χαρά μου! Έφερες την άνοιξη με τα ζευγαρώματα σου!
    Τι να πρωτοθαυμάσω το κείμενο, τα άψογα ζωάκια που φλερτάρουν ή τις φωτό που δεν κρύβουν καμιά λεπτομέρεια;
    Έχω όμως μια εύλογη απορία: Για πού προορίζεις τόση δημιουργία, εκτός φυσικά από το να μας δίνεις κάθε φορά τοοοοοοοοοόση χαρά;
    ΑΦιλάκια και καλή φωτεινή και δημιουργική Άνοιξη για όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου θ αρχίσω απο σένα τις απαντήσεις. Δεν προορίζονται για κάπου συγκεκριμένα.Πρωτος λόγος όλων των δημιουργιών είναι να κρατάω ακμαίο,όσο το δυνατόν το ηθικό μου για να μην υποτροπιάσουν τα υπόλοιπα. Ισως άνε σε κάποιο μπαζάρ ,αν γίνει,ή θα γίνουν δωράκια.
      Η χαρά μου ειναι μεγάλη αν καταφέρνω να φέρνω λίγο φως αισιοδοξίας σε τουτη τη μαυρίλα που ενέσκηψε ξαφνικά στις ζωές μας.
      Αφιλάκια γλυκά με ελπίδα <3

      Διαγραφή
  9. Οι μεγαλύτερες εμπνεύσεις έρχονται σε ανυποψίαστο χρόνο, π.χ όταν πίνουμε τον καφέ μας, όταν μαγειρεύουμε, όταν…όταν κλπ. Τον ξέρεις τον Κύρο (comics) φαντάζομαι. Ε λοιπόν κάτι τέτοιες ώρες που έλεγα, τσουπ ένας φωτεινός γλόμπος πετιέται απ’το κεφάλι και να τη η ιδέα.
    Εδώ δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Το απύθμενο ταλέντο σου να πιάσεις το νήμα……εε συγνώμη, το ύφασμα απ’ την αρχή, να του δώσεις σχήμα και μορφή, με προσεγμένη ραφή και μετρημένα λόγια να φτιάξεις ένα δικό σου μικρόκοσμο, έχει μια αλληλεπίδραση. Εννοώ μας βάζεις στην πρίζα. Τα γατάκια μαγικά, τα σαλιγκαράκια συναρπαστικά, τα παπάκια μαγευτικά. Αχ βρε Χαρά μου αυτή η ασυγκράτητη φαντασία σου. Έγραψες πάλι ή μάλλον….. έραψες. Άνοιξε η ψυχή μας!
    Φιλιά με πολλή πολλή αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχα και νάξερα να ράβω!!!Οπως και νάχει κι εγω απόλαυσα αυτό το σμίξιμο των χρωμάτων, των υφασμάτων και των λόγων που μ έβγαλαν έστω και λίγο απο τη μαυρίλα που όσο πάει και πυκνώνει αντί να ξαστερώνει.Τί κακό κι αυτό Αννίκα μου;; Πότε θα πούμε ΟΥΦ! λευτερωθήκαμε!
      Μου μοιάζει τόσο μακρυνός αυτός ο αναστεναγμός ανακούφισης!
      Ντρεπομαι που η γειτονιά μας βρίσκεται σ ε πόλεμο και εγω κάνω χαζοχαρουμενες αναρτήσεις, αλλά αν αφήσω την κατάθλιψη και το φόβο να με κυριεύσουν τί περισσότερο θα καταφέρω;
      Αλλωστε απο τους Πελοπονησιακούς πολέμους μεχρι τον τελευταίο Παγκόσμιο τα θέατρα ήταν πάντα ενεργά να αντιστέκονται ,να στηλιτεύουν τα κακώς κείμενα, να δίνουν κουράγιο στο λαό που δοκιμαζόταν. Θέλω να πιστεύω οτι έναν παρόμοιο ρόλο επιτελώ, οχι μόνο γαι μένα αλλά για όλους μας,γιατί ολοι έχουμε ανάγκη το χαμόγελο και την αισιοδοξία εστω και στο πολύ βάθος του τουνελ
      Φιλιά άπειρα αγαπημένη μου,σ ευχαριστώ πολύ για όλα <3

      Διαγραφή
  10. Χαρουλα μου δες τα μεηλ σου αγαπη μου πλιζζζζζ;;; 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...