...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023

December has just arrived!

 Και μπήκαμε στο Δεκεεέμβριοοο!!!

Καλό μας μήνα λοιπόν με ό,τι ο καθένας ελπίζει και προσμένει να συμβεί, μα πάνω απ όλα με καθαρή καρδιά και συγχώρεση

Το τσάι των Χριστουγέννων που τείνει να γίνει έθιμο έγινε με μεγάλη επιτυχία. Μπορεί να κουράστηκα αλλά άξιζε τον κόπο! Η χαρά στα πρόσωπα των καλεσμένων υπέγραφε την επιτυχία του. Κάτι τέτοιες ώρες σκέφτομαι και ευγνωμονώ εκείνη που μ άνοιξε το δρόμο και μ έσπρωξε να τον περπατήσω και ας μην είναι πια οι σχέσεις μας οπως τότε. Οι άνθρωποι αλλάζουν, εμείς οι ίδιοι αλλάζουμε, αλλά υπάρχει πάντα χώρος αναγνώρισης σε ό,τι σου έκαναν καλό.

Δεν ήμουν ποτέ άνθρωπος της ίντριγκας, της καχυποψίας, της κακίας ή της ζήλειας. Τίποτα απ αυτά δε με χαρακτήριζε, αντίθετα πάντα εύρισκα τη θετική πλευρά των πραγμάτων και δικαιολογούσα, μέχρι ειρωνείας όσων μ άκουγαν. Πόσο μάλλον τώρα που μεγάλωσα αρκετά και δεν πρέπει να παίρνουμε πολλά πράγματα τοις μετρητοίς. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του κι εμείς πρέπει ν αποδεχθούμε οτι δεν ταιριάζουν όλοι με όλους, γιατί ο καθένας έχει τα δικα του "θέλω", στανταρς και όρια, που ενδεχομένως έρχονται σ' αντίθεση με τα δικά σου. Κανένα πρόβλημα. Κράτα λοιπόν τα καλά και άσε πίσω ό,τι σε πλήγωσε, όλα είναι ένα μάθημα ζωής. 
Θα μου πεις, το παίρνεις πάντα; Οχι, θα σου απαντήσω ευθαρσώς, ξανακάνω το ίδιο λάθος στην επόμενη σχέση, επειδή ακριβώς θέλω να βλέπω μόνο την καλή πλευρά, μέχρι να ξεσκεπαστεί και η άλλη που κρύβεται επιμελώς και τότε το κούμπωμα δείχνει αν κλείνει ή πετσικάρει 😉
Κι αφού αρκετά φιλοσοφήσαμε, αλλά γενικά μ αρέσει ν' ανακατεύω τις σκέψεις μου ως προς τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους, που είναι ή πέρασαν απο τη ζωή μου, ελέγχοντας πρώτα απ όλα τον ίδιο μου τον εαυτό, πόσο μάλλον τέτοιες μέρες που γεννήθηκε η Αγάπη στον Κόσμο για να μας κάνει καλλίτερους! 
Το αν γιναμε, είναι μια άλλη κουβέντα, αλλά ας φροντίσει ο καθένας για τον ίδιο πριν προσπαθήσει να φτιάξει τον άλλον και τον κόσμο ολόκληρο.
Θα σας ξεναγήσω λοιπόν όπως μου ζητήσατε στο χώρο του τσαγιού και φανταστείτε οτι ήσασταν κι εσείς μαζί μου 😉. Εγω πάντως σας ένοιωθα 💟
Ας μπούμε λοιπόν


Το καλωσόρισμα θερμό εκ των έξω 😉
Το δέντρο δεν ήταν ποτέ του γούστου μου τα λευκά, ηλθε όμως κλαίοντας απο ένα χωρισμό και θα πήγαινε subito  στη χωματερή. Κι επειδή είμαι ψυχοπονιάρα και συνδράμω κάθε χωρισμένο (αν θυμάστε παλιότερα σας είχα πει για 10 σακούλες μεγάλου μεγέθους 😉) είπα "πουτ δε τριι νταουν" κι έμεινε! 
Τώρα όποιος χωρίσει στο μέλλον ξέρει που θ αφήσει το κατιτίς του ...αν δνε εχω χωρίσει κι εγω μέχρι τότε γιατί το βλέπω ν' αχνοφαίνεται ετσι που πάω

Το ταχυδρομικό κουτί προέκυψε μετά απο μια γουρουνιά πιτσοκατάνυξης. Η συγκεκριμένη πιτσαρία εχει την τιμητική της στα έργα μου, γιατί έχει ωραία χαρτονένια κουτιά που κόβονται και δουλεύονται πολύ εύκολα.
Κατά την έξοδο μπορείτε να ρίξετε το δικό σας γραμματάκι στον Αγιο και μα τον Αγιο θα το λάβει!



Και τωρα μπαίνουμε κανονικά. Μόνο τα υπνοδωμάτια και τα μπάνια δεν θα δείτε του ανακτόρου


Ας γευτουμε τις λιχουδιές γλυκές κι αλμυρές πριν πάμε στα έργα, τόσο περπάτημα κάνατε! Το μενού διέθετε καναπεδάκια και αλμυρο χριστουγεννιατικο κέικ, μανταρινοτρουφάκια, ρωσικη μηλόπιτα (ευγενική προσφορά της κας που προσέχει τη μαμά μου εκ Λευκορωσίας.) ΥΠΕΡΟΧΗ! χαλβαδάκι για όποιον νήστευε, πανετόνε, ξηροκάρπια, λικεράκια και εννοείται τσαγάκι εισαγωγής. Ας είναι καλά ο Βασιλικός οίκος της Αγγλίας. Πέθανε η Κουίν εμεινε το τσάι της!


Δεν ξέρω εαν προσέξατε στη σύντομη περιήγηση ενα τραπέζι γεμάτο πράγματα;
Δεν ήταν απο ακαταστασία αλλά το μικρό μπαζάρ (αριθμουσε 108 αντικείμενα ζωή νάχε!) Και ξεκινάμε απο τα γήινα,χαχαχχα
Εφτιαξα λοιπόν ενα μικρόκοσμο αυτές τις Γιορτές με την αγάπη και τη φροντίδα που του άρμοζε.

Σε πολλές μορφές έφτιαξα μικρές Πολιτείες, αρχής γενομένης απο μαρμαράκια που είχα βρει στη θάλασσα.


Προχώρησα  σ' ενα στεφανάκι για την πόρτα που η βάση του προέκυψε απο ένα σπιράλ λάστιχο τρόμπας ποδηλάτου!!!


Σπιτάκια κόλλησαν επάνω σε γυάλινα φανάρια



Εγιναν καδράκια φωτιζόμενα


 ή μη



Μπήκαν σε κρεμάστρες


Εγιναν τρισδιάστατα!
Μία ξυλινη γειτονιά με πλατεία  που ήρθε απο τη Θεσσαλονίκη  και το ένα σετ ντυθηκε με χαρτιά scrapbooking  και το άλλο με χρώμα και ελαστικά στοιχεία τύπου κουρτίνας, με προσθήκες απο πηλό ή τσόχινα αξεσουάρ



Κι αφου  οι πόλεις φτιάχτηκαν έπρεπε να μεριμνήσω για τα δάση 😉
Προχώρησα λοιπόν στην αναδάσωση των αποψιλωμένων δασικών μας εκτάσεων (μακάρι να μπορούσα να το κάνω!)
Δέντρα κάθε ύψους απο φελιζόλ, άλλα ντύθηκαν με βελούδα, άλλα με χριστουγεννιάτικα υφάσματα, άλλα με πηλό και το πιο μικρό, μία ξύλινη σφήνα που ήρθε απο τη Θεσσαλονίκη ντύθηκε με ξυλόγλυπτα

και το αδελφάκι του που ξαναγύρισε ντυμένο στολισμένο στη Θεσσαλονίκη, απ όπου ξεκίνησε. Ελπίζω να του άρεσε η Ζάκυνθος
έστω κι αυτό το λίγο που έμεινε.


Δεν έχει καθένα τη χάρη του;

Κι Αυτά ειναι μόνο η αρχή 

30 σχόλια :

  1. Ωωωωω!!!!
    Είμαι η πρώτη που μπαίνω;
    Τί ομορφιές είναι αυτές;
    Αύριο βέβαια θα τα δω στο λαπ τοπ, για να τα απολαύσω.
    Μια ιδέα όμως πήρα κι από το τηλέφωνο.
    Έχω μια αδυναμία στα δεντράκια και στα σπιτάκια
    Δεν ξέρω ποιο να διαλέξω.
    Δεν σχολιάζω τον μπουφέ, γιατί κάνω δίαιτα.
    Ας ήμουν κοντά και θα σου λεγα εγώ πού θα πήγαινε η κυρά δίαιτα.
    Να είσαι καλά Χαρά μου, να φτιάχνεις τόσο ωραία πράγματα.
    Καλές γιορτές.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μην αντιμετωπισες πάλι έλεγχο στην πόρτα.
      Εσυ έχεις αδυναμία εγω δεν μπορώ να ψυχολογήσω τις αδυναμίες του κοινού μου κι έτσι τα σπιτάκια και τα δεντράκια δεν προτιμηθηκαν. Κάθε χ΄ρονο θεωρώ κάτι οτι θα πάει καλά και πάει το πιο άκυρο!
      Τλπ να μην είμαι αχάριστη ,παρόλο που έγινε σε στενό κύκλο το τσάι πήγε πάρα πολύ καλά! Τα έξοδα ξέρεις κι εσυ καλλιτερα απο μένα οτι δνε τα καλύπτουμε αλλωστε αυτοσκοπός ειναι η δημιουργία και οχι οι πωλήσεις
      Ρένα μου φιλιά πολλά και επεται συνέχεια

      Διαγραφή
  2. Υπερπαραγωγή !!!!!!
    Πραγματικά παραμυθένια ατμόσφαιρα....μπράβο Χαρά, είσαι χρυσοχέρα και σ ευχαριστούμε για την παρουσίαση που είναι απόλαυση !!!! Ακόμα και απ την είσοδο καταλαβαίνεις ότι θα δεις αριστουργήματα !!! Λατρεύω σπιτάκια και δεντράκια σαν την Ρένα χαχα
    Θα κεραστώ ευχαρίστως απ τα αλμυρά καναπεδάκια να μην φύγω χωρίς κέρασμα. Να είσαι καλά και του χρόνου και να πω καλή συνέχεια γιατί φαντάζομαι ότι όλο και κάτι θα κάνεις αφού μένουν κάποιες μέρες
    Χαρούμενες γιορτές....τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένοι μου φίλοι, χάρηκα πολύ που σας ικανοποίησε έστω και οφθαλμολουτρικά η φιλοξενία μου!

      Να ξέρετε οτι πάντα θα είστε ευπρόσδεκτοι στο σπίτι μου και οχι δεν εννοώ αυτό εδώ μέσα
      Φιλιά πολλά Ρανια μου αγαπημένη

      Διαγραφή
  3. Είσαι η χαρά της ζωής και της δημιουργικότητας γι αυτό και άξια φέρεις το όνομα, Χαρά!
    Θέλει ώρα για να επεξεργαστεί κανείς ότι μας δείχνεις και αυτό είναι πολύ ευχάριστο και δίνει φως στις καρδιές μας!
    Καλές γιορτές, με υγεία, φως και αγάπη εύχομαι με όλη μου την καρδιά!
    ΑΦιλάκια γλυκά σαν τα εδέσματα σου!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο ομορφο και τιμητικό ειναι αυτό που λες Στεφανάκι μου για τ ονομά μου! Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΟΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!
      Μακάρι νάχουμε υγεία όλοι μα ςκαι να χαιρόμαστε ό,τι μοιραζόμαστε!
      Αφιλάκια γλυκα

      Διαγραφή
  4. Μένω με ανοιχτό το στόμα και μια διάπλατη αγκαλιά να καλύψω όλο αυτό το λαμπερό παραμυθένιο σκηνικό, που απλώνεται μπροστά μου!
    Τι να πω; Δεν ξέρω τι να πω, θα το χαλάσω. Χαρά μου, ένα μικρό ψήγμα να είχα από τη δημιουργική σου φαντασία, θα ήμουν ευχαριστημένος.
    Χώρο βρεεεεεε, χώρο! Δώστε μου λίγο χώρο στο σπίτι να μπορέσω να δοκιμάσω τις δικές μου απόπειρες. Έχω σταματήσει να φτιάχνω πια οτιδήποτε, εκτός από ζωγραφική. Δεν έχω πού να τα βάλω, δεν έχω.
    Και αυτό είναι ανασταλτικός παράγοντας.
    Χαρά μου, από την είσοδο μέχρι κάθε γωνιά του σπιτιού, γέμισα αγάπη, ομορφιά, αισθητική και θέρμη γιορτινή.
    Να είσαι καλά, φιλενάδα μας, για αυτό που μάς χάρισες.
    Φιλιά και καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου έχεις δίκιο για το χώρο. Σε κατανοώ απόλυτα γιατί παρόμοιες συνθήκες βίωνα ζώντας στην Αθήνα και να φανταστείς δεν είχα καν αρχίσει αυτή τη δημιουργική διαδρομή. Ισως αν έμενα εκεί να μην την άρχιζα ποτέ για πολλούς λόγους αλλά και για χώρο ακόμα περισσότερο. Ετσι είναι με ολες τις επιλογές στη ζωή, κάτι κερδίζεις πάντα και κάτι χάνεις, είναι Νόμος της Φύσης αυτός

      Κι εγω ετσι λιμασμένη για χώρο και φως οταν ήρθαμε εδώ και φτιάξαμε τα σχέδια του σπιτιού τράβα απο εδώ και τράβα απο εκεί το ξεντώσαμε τόσο που τώρα μόνο η Εφορία χαίρεται αλλά τουλάχιστον εγω απολαμβάνω χώρο δράσης μ ενα ολόκληρο δωμάτιο (1 μιση για την ακρίβεια) εργαστήριο που ουτε κι αυτό με χωράει πια! Πόσο μάλλον οταν καλώ κόσμο και εκθέτω τις δημιουργίες μου όπως μπορείτε και μόνοι σας να διαπιστώσετε 😉 Αλλά ας μην είμαι αχάριστη
      Σ ευχαριστώ πολύ για ΟΟΟλααα

      Διαγραφή
    2. Γιάννη μου έχεις δίκιο για το χώρο. Σε κατανοώ απόλυτα γιατί παρόμοιες συνθήκες βίωνα ζώντας στην Αθήνα και να φανταστείς δεν είχα καν αρχίσει αυτή τη δημιουργική διαδρομή. Ισως αν έμενα εκεί να μην την άρχιζα ποτέ για πολλούς λόγους αλλά και για χώρο ακόμα περισσότερο. Ετσι είναι με ολες τις επιλογές στη ζωή, κάτι κερδίζεις πάντα και κάτι χάνεις, είναι Νόμος της Φύσης αυτός

      Κι εγω ετσι λιμασμένη για χώρο και φως οταν ήρθαμε εδώ και φτιάξαμε τα σχέδια του σπιτιού τράβα απο εδώ και τράβα απο εκεί το ξεντώσαμε τόσο που τώρα μόνο η Εφορία χαίρεται αλλά τουλάχιστον εγω απολαμβάνω χώρο δράσης μ ενα ολόκληρο δωμάτιο (1 μιση για την ακρίβεια) εργαστήριο που ουτε κι αυτό με χωράει πια! Πόσο μάλλον οταν καλώ κόσμο και εκθέτω τις δημιουργίες μου όπως μπορείτε και μόνοι σας να διαπιστώσετε 😉 Αλλά ας μην είμαι αχάριστη
      Σ ευχαριστώ πολύ για ΟΟΟλααα

      Διαγραφή
    3. Εμείς σε ευχαριστούμε, αγαπημένη μου φίλη για όλη αυτήν την ομορφιά, που μάς χαρίζεις. Έχεις δίκιο, τι να κάνουμε, δεν γίνεται να αλλάξουμε τους όρους δόμησης του σπιτιού μας. Ότι μάς έχει τύχει.
      Φιλιά πολλά, καλή μου.

      Διαγραφή
  5. αχ Χαρα μου αχ Χαρα μουυυυυυυ.....
    τι υπεροχα ολα παντα παραμυθενιααααααα
    πως να αντισταθει κανεις σε αυτη την ομορφη εποχη...
    το ταχυδρομικο κουτι γλυκυτατο... τι να κανουμε άλλα τα τρωε άλλα
    τα αγοραζουμε για την συσκευασιαααααααααα χαχαχαχχα ...
    αχου μωρε συγκινηθηκα με τα "χωρισμενα" καλα εκανες κ τα πηρες
    το σπιτικο σου παντα φιλοξενο για καθετι που δεν ξερει που να παει...
    θα βρει εκει μεσα στο στοχο της ζωης του...
    περιμενουμε την συνεχειαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου Κάθε πικραμένος βρίσκει εδώ τον ενεχυροδανειστή του!!!χαχαχχαα Αλλοι χωρίζουν,αλλοι μεταναστεύουν κι εγω μαζεύω μαζεύω κι έχω φρακάρει. Αλλά λυπάμαι και να πετάξω.Εδω μαζεύουμε απο τα σκουπίδια, τα καθαρά θα αρνηθούμε;
      και να που βρίσκουν λόγο υπαρξης ξανά!
      Καλές Γιορτές νάχουμε και η συνέχεια επι της οθόνης

      Διαγραφή
  6. Κέρινα ποιήματα06 Δεκεμβρίου, 2023 23:19

    Αχ αχ αχ!!!Νομίζω πως μαζί σου περιμένουμε να δούμε από μακριά αυτό το παραμυθένιο σκηνικό που λες:Δεν μπορεί να είναι σπίτι!!! Νοερά ήμασταν εκεί! Χαρά μου, καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!! Καλή συνέχεια!!!Είσαι μοναδική! Χρόνια πολλά στον αδερφούλη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω οτι ειμαι και συντηρητική σ ε σχέση μ άλλα που βλέπω,χαχαχχαα
      Αλλά μια φορά το χρόνο επιβάλεται η υπερβολή
      Βαρβαρουλα μου,αγάπη,υγεία και συχώρεση ,όπως είπαμε <3

      Διαγραφή
  7. Ααααα πόσο σε ευχαριστούμε Χαρά μου που μας φιλοξένησες στο στολισμένο υπερπαραγωγής σπιτικό σου!!!!
    Μα τι γιορτινές δημιουργίες ήταν αυτές; τι ολόκληρες γειτονιές τι δεντράκια, τι στολισμένα βάζα, τι στεφάνια, από όλα είχαν φτιάξει τα χεράκια σου μπράβο σου κορίτσι μου γλυκό.
    Αλλά και τα καλούδια σου, στον ουρανίσκο νιώθαμε από μακριά την νοστιμάδα τους... και λέω ήταν γιατί το τσάι έχει γίνει και αν και καθυστερημένοι σας επισκέπτες, χάρι στο φωτογραφικό υλικό σου γευτήκαμε και εμείς έστω από μακριά την ζεστή και αγαπησιάρικη ατμόσφαιρα του σπιτικού σου... Σε ευχαριστούμε πολύ!!
    Και του χρόνου να είσαι καλά να ξανακάνεις το Χριστουγεννιάτικο σου τσάι και να μας ξανακαλέσεις μάτια μου! 😊
    να ξεκουραστείς τώρα και να απολαύσεις ότι έχεις δημιουργήσει.
    Την αγάπη μου🧡 πάντα στέλνω αγκαλιά μεγάλη🤗 και φιλιααα! 😘🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να κάνω που σας βρήκα απο τα 4 σημεία του ορίζοντα; Πώς να σας μαζέψω και πώς να σας χορτάσω; με μία φορά ουτε μυρωδιά δεν πήρα. Τλπ καλή κι αυτή και όσες φορές συναντιόμαστε εδώ μέσα κέρδος είναι
      ποτέ δεν περιμενα οτι θ αποκτουσα μία τόσο μεγάλη οικογένεια! Γιατί για οικογένεια σας λογιάζω
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου και νάσαι πάντα γερη να δέχεσαι αγάπη ατέλειωτη

      Διαγραφή
  8. Ωωωω τι ομορφιά είναι αυτή!!! Τι χρώματα, τι έργα, τι δεξιοτεχνία! Πανέμορφα όλα από το σπίτι σου που υποδέχθηκε τους φίλους για το τσάι ως τα έργα σου που πιστεύω λάτρεψαν οι καλεσμένοι σου. Το μπαζάρ σου σίγουρα είχε επιτυχία. Και του χρόνου να είσαι καλά να δημιουργείς να ομορφαίνεις τη μέρα μας
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου μπορεί να κουράστηκα όσο ποτέ (μεγαλώνω κιολας μη το ξεχνάμε) αλλά οταν ανοιγει η πόρτα κι ακους αυτό το παρατεταμένο "ΩΩΩΩΩ" όλη η κουραση ξεχνιέται και μια γλυκειά αισθηση διαχέεται στο κορμί σου.Και οχι για τις δημιουργίες, απλά γιατί μπαίνουν και νοιωθουν τη ζεστασιά των χριστουγέννων και τη μαγεία, εστω κι αυτή που εγω μπορώ να προσφέρω.
      Βλέπεις στο Νησί μας δεν εχουμε τέτοιες πολυτέλειες. Η Χωρα δε στολίζεται να καταλάβεις οτι κάτι αλλάζει,να νοιωσεις καπως καλλιτερα.Κάποιοι επαγγελματίες νεαροί σε ηλικία τείνουν να αλλάξουν τη μιζέρια. Ετσι εχω αναλάβει χρέη ξωτικού,τουλάχιστον όποιος έρχεται σπίτι μου να νοιώθει Χριστουγεννα
      Την αγάπη μου πάντα!

      Διαγραφή
  9. Your christmas decorations are so wonderful, beautiful and festive!
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Bienvenido Diciembre. Una decoración preciosa, me gusta todo!!!
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marta
      Diciembre es el mes de mi cumpleaños, ¡así que mi gran amor por él probablemente esté justificado! Desde Grecia con amor

      Διαγραφή
  11. Εγώ μπήκα στο ¨κάντο μ’ αγάπη¨ και νόμισα πως έκανα λάθος. Τι σκηνικό!!!!! Και τα θαύμασα (τα κατορθώματά σου) και τα λάτρεψα και τι να πω πχια, τα είπαν όλα στα προηγούμενα σχόλια. Θα πω μόνο Άξια, Χρυσοχέρα, Δημιουργική, Χαρά μου!!!
    Την πιο ζεστή γιορτινή αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχα κάποτε,τα πρώτα χρόνια του μπλογκινγκ είχα την τρελα του πρωτάρη κι άλλαζα και εδώ μέσα φόντα , κινουμενες εικόνες, ο,τι μπορείς να φανταστείς! Τωρα μετά βίας το στολίζω αλλά δνε το εγκαταλείπω. Θέλω ενα χώρο να με ξεκουράζει και το σπίτι ειναι φουλ απο χριστουγεννα, οπότε εδώ απαγγιάζω με την παρέα σας Αννικάκι μου

      Διαγραφή
  12. Εγω του τσαγιου δεν ειμαι.Αλλα θα ηθελα να ερθω για την ξεναγηση.Χορτασαν τα ματια μου ομορφια.Ε.ενταξει θα επινα καφε.Πως αλλιως θα δοκιμαζα τετοιες νοστιμιες?Και του χρονου Χαρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ερχόσουν μια φορά θα γινόσουν! Είναι τόσο υπέροχα τα τσάγια που μου φέρνει η κόρη μου απο την Αγγλία!!!ΑΠο τον ίδιο οίκο που προμηθεύει το Παλάτι (εξ ου κι αυτό που έγραψα) . Αλλα φρουτωδη,αλλά πικάντικα,αλλα με γιασεμί.Πολλές ειναι αυτές που έρχονται για το ίδιο το τσάι!
      Πάντως και καφέ διαθέταμε .
      Ελα εσύ και τί σε νοιάζει!

      Διαγραφή
  13. Βλεποντας προσεκτικοτερα που ειναι το κουνιστο αλογακι που ηρθε μετα απο μια πολυ μεγαλη ταλαιπωρια?Το ειχες γραψει παλιοτερα και το θυμαμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχω κουνιστό αλογάκι, δε θυμάμαι πού μπορέι ν αναφέρεσαι Λίτσα,μόνο το καρουζέλ μου έρχεται στο νου, που μου είχαν έρθει 3 αλογάκια καρουζέλ ξέμπαρκα και το έφτιαξα.Αυτό μήπως;;;

      Διαγραφή
    2. Το ειχες παραγγειλει απο Θεσσαλονικη αν θυμαμαι καλα.

      Διαγραφή
  14. Καλησπερούδια!!!!!! Το τσάϊ τελείωσε μεν προ πολλού, αλλά δόξα τω Θεώ το είχα χορτάσει σε όλες τις γεύσεις κάθε Δεκέμβριο στο Λονδίνο! 'Οχι πως δεν θα τσιμπολογούσα από τις τέλειες λιχουδιές σου!! Τις υπέροχες δημιουργίες σου όμως πολύ θα ήθελα να τις είχα θαυμάσει και από κοντά! Καλέ, πόσα στολίδια κατάφερες και έφτιαξες ! Το ένα πιό όμορφο από το άλλο!!!!Το ταχυδρομικό κουτί είναι απίθανο!!! Τα μαρμαράκια επίσης πολύ όμορφα όπως και όλες οι μικρές γειτονιές, τα καδράκια και τα δεντράκια!
    Γειά στα χεράκια σου, Χαρούλα!!! Φαντάζομαι πόσο θα ευχαριστήθηκαν όσοι είχαν την τύχη να επισκεφθούν το σπίτι σου και να βρεθούν σ'αυτήν την μαγική Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.
    Και του χρόνου, με υγεία, εύχομαι!!!! Ο νέος χρόνος να σου φέρει υγεία, αγάπη, χαρά και ακόμα περισσότερη όρεξη για δημιουργία!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...